Wikipedia.. used unproperlyquote:
quote:
Shit, er zijn geen plaatjes vanquote:Uw zoekbewerking - bullshitkarper - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Wat raarquote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Shit, er zijn geen plaatjes van
quote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Met Bing afbeeldingen vind je andere dingen.
Probeer eens.
quote:Bedoelde je misschien: bullshit karper
Heb je alles gelezen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
PGR, sommige mensen zijn gewoon stomEn karma is a bitch, zij krijgen hun portie nog wel
Wel van meisjes met karpersquote:Op maandag 15 november 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Shit, er zijn geen plaatjes van
ja, en van mij ook nog een keerquote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
PGR, sommige mensen zijn gewoon stomEn karma is a bitch, zij krijgen hun portie nog wel
Heb wat gehoord. En wat een ontzettende hufters, ik hoop dat ze hier flink voor gestraft worden...quote:
dat wil ik niet weten, dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet wetenquote:
wat heb ik gemist??quote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb wat gehoord. En wat een ontzettende hufters, ik hoop dat ze hier flink voor gestraft worden...
Voor jou:quote:Op maandag 15 november 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wil ik niet weten, dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten,dat wil ik niet weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |