Beestquote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik maak in een matig potje tdm meer kills met een sniper dan jij in je montage stopt
snipegodquote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef DutchSpike het volgende:
En ik ben snipegod ja, 23 wins en 1 loss.
Famas sproeit nog meer als AK47quote:Op maandag 3 januari 2011 23:54 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Dat was ook na de release opgenomen.Nu Famas. <3
Wil je een 1 vs 1? En btw, ik speel met verschillende wapens.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 00:25 schreef KoningStoma het volgende:
Ik maak in een matig potje tdm meer kills met een sniper dan jij in je montage stopt
Speel je op Xbox?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:13 schreef KoningStoma het volgende:
Prima![]()
1v1 snipen, dat wel. Anders het is zo saai.
Zijn oren ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
1v1 tegen KoningStoma. Daar krijg je spijt van
Ja altijd lastig tegen iemand die campt en modded is.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:11 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
1v1 tegen KoningStoma. Daar krijg je spijt van
Niets mis met campenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja altijd lastig tegen iemand die campt en modded is.
daar kan ik het nog begrijpen ja. Gelukkig speel ik groundwar dus heb ik geen last van dat kut level.quote:
Jij hebt duidelijk de laatste weken te weinig gespeeld.quote:
Wel waar, is een pussytactiek wachten tot iemand voorbij komt gerend..quote:
Dit doet pijn aan mn hersenen..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef KoningStoma het volgende:
In nuketown campt iedereen ongeacht of je rondrent of niet, omdat het zon klein kutlevel is.
[..]
Jij hebt duidelijk de laatste weken te weinig gespeeld.![]()
Flanken ftw. Hele tijd naar hun spawn rennenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je niet verdedigend speelt in deze game ga je nooit een fatsoenlijke KDR halen of je moet een of andere youtube god zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |