Dat was gewoon MLG legit.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:49 schreef Fsmxi het volgende:
Niet zo mooi als ik had gewild, maar toch, op het moment was het een spannende defuse die bijna faalde
AUG is echt afschuwelijk ik kan die recoil niet managen. 74U is by far de beste gun in het spel dodelijk van dichtbij en op midden afstand en van veraf als je hem doet bursten. Famas is ook echt een heerlijke gun.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:43 schreef Fsmxi het volgende:
Ak74 is wel weapon of choice tot de hogere levels ja. Maar vanaf lvl 21 gebruik ik ook de stoner veel, net als famas en ak 47. Heb in m'n 0e prestige ook veel de AUG gebruikt, evenals galil. De wapens zijn aardig gebalanceerd vind ik. Natuurlijk zijn er wel wapens die ik haat, maar echt overpowered zijn ze niet echt vind ik.
Daarom heb ik ook weinig moeite met prestigen de betere wapens unlock je tot level 20. Het enige boeiende daarna is de AK47 en Spectre.quote:
Commando silenced is ook een beest...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook weinig moeite met prestigen de betere wapens unlock je tot level 20. Het enige boeiende daarna is de AK47 en Spectre.
Mooi in elkaar gezet ook hoor, zoals op het moment dat hij die drie tomahawks gooit halverwegequote:
Ik dacht dat ik al veel zieke shit had gezien, maar dit is weer een schepje erbovenop... damnquote:
stonden wel lekker stil bijna allemaal hequote:
Paar longshot T-hawk paybacks uit een potje villa en een potje Nuketownquote:
Tomahawks kunnen idd wel tof zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:01 schreef BzP het volgende:
[..]
Paar longshot T-hawk paybacks uit een potje villa en een potje Nuketown
Van die laatste heb ik er ook nog 1, zal hem straks even uploaden!quote:
Heb er ergens nog 1tje waar ik er 1 tomahawkquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Van die laatste heb ik er ook nog 1, zal hem straks even uploaden!
Gamewinning killcam op Array.Alleen dan met kogels ipv ballistic knife.
Over surprise gesprokenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |