WAT? 33?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:51 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Dit ben ik
[ afbeelding ]
Hier was ik wel trots op
(Choppergunner is overpowered)
Woot woot triple killquote:
Dat gaat volgens mij niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:17 schreef BobbanzPS het volgende:
Hoe haal je de filmpjes van My Theater af naar je eigen? Zeg maar ''downloaden'' van je eigen filmpjes?
Maar als er staat link account, moet ik opnieuw inloggen ;squote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat gaat volgens mij niet.
Je moet gewoon je youtube-account koppelen aan je cod-account.
Dan wordt het meteen daar geupload en dan kan je met een youtube ripper je eigen filmpje rippen.
En als je dat gewoon doet?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:20 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Maar als er staat link account, moet ik opnieuw inloggen ;s
Stoma hoe lang duurt dat voor het op die site staat na het renderen?quote:
Bij mij een dag!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma hoe lang duurt dat voor het op die site staat na het renderen?
Ik denk 5 min.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma hoe lang duurt dat voor het op die site staat na het renderen?
Lekker,quote:
Kan ik straks ook nog wel even naar kijkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker,
kun je hem niet opnemen van uit de positie van degene die jij raakt?
Heb je ze wel gerenderd?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:46 schreef SoldMayor het volgende:
Waarom lukt het bij de een nou wel om die shit te uploade en bij de ander niet
Ik ook niet staat telkens dat ik opnieuw moet inloggen en als ik dat doe staat er dat ik opnieuw moet linken en dan weer inloggen en dan weer linken cirkel is rond......quote:Op woensdag 17 november 2010 07:43 schreef BobbanzPS het volgende:
Ik kan me account ook niet linken ;s
Hij was misquote:Op donderdag 18 november 2010 23:39 schreef Fsmxi het volgende:
Ik schop het topique weer. Kan het ook niet laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |