Mensen veranderen, testjes zijn vaag en quasi-wetenschappelijk, je voelt je elk moment anders, beantwoordt altijd anders. Bent het ene moment I, dan weer E. Dan weer F, dan weer D.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?
Ik vind het zo vaag dat er nu opeens ''ENFP'' uit die test blijft komen de afgelopen weken
quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef Aphrodyte het volgende:
Oh daar wilde ik net nog wat over PM-en Steer! Heb je mn gedachten gelezen?
Ik vind het zo vaag dat er nu opeens ''ENFP'' uit die test blijft komen de afgelopen weken
Verder helemaal geen last van MPS hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef Aphrodyte het volgende:
Ik kwam een test van 4 jaar geleden tegen, toen scheen ik INTP te zijn.... lololol
Waar?quote:
Kennelijkquote:
Hey, was jij er ookquote:
Gefeliciteerd Vork! 28?quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Oja, ik ben nog jarig vandaag trouwens.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Misschien zijn het de prikpilhormonen wel! En neemt het mps gewoon wraak voor al die tijd dat ik niet ongesteld ben!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
Verder helemaal geen last van MPS hoor.
Gefeliciteerd.quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 november 2010 22:21 schreef Vork het volgende:
Ben ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kwaliteiten van MatLab aanprijzen aan niet-ingenieursJe hebt nog heel wat te leren, Rijstje
MPS en PMS zijn niet hetzelfde, hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Misschien zijn het de prikpilhormonen wel! En neemt het mps gewoon wraak voor al die tijd dat ik niet ongesteld ben!
Taart moet nog gebakken worden. Ik vier het pas van 't weekend. Ik had wel spekkoek, maar die is inderdaad al lang en breed op.quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeliciteerd Vork!!
beetje pas melden als de taart al op is he!
quote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
En als ik afgestudeerd ben, word ik een muzikale artistieke wijnboer.
Neequote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
MPS en PMS zijn niet hetzelfde, hoor.
Ach, over een paar andere letters moet je niet struikelenquote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
MPS en PMS zijn niet hetzelfde, hoor.
Weet ik ut, ik zocht op birthday vorkquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Dank je wel. En de rest ook natuurlijk. Maar wat is het?
Oh lol ik weet het al. Nee dat heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
NeeIk ben dan ook niet zo helder meer, ik zou gaan slapen
Wat is mps?
Multi Persoonlijkheden Stoornis.quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef Aphrodyte het volgende:
NeeIk ben dan ook niet zo helder meer, ik zou gaan slapen
Wat is mps?
jammer! spekkoekquote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Taart moet nog gebakken worden. Ik vier het pas van 't weekend. Ik had wel spekkoek, maar die is inderdaad al lang en breed op.
Aiaiaiaiquote:
join the clubquote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ooooh, Vork!! Sorry, ik ben heel slecht met data. Zelfs nadat ze me op een presenteerblaadje zijn aangereiktGefeliciteerd!!
![]()
![]()
Daar heb ik een vriendin voor. Die wilde de taart bakken, dus ik heb geen idee. Waarschijnlijk iets met chocoladequote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer! spekkoek
wat voor taart ga je bakken?
Een croset (sp?) panquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Aiaiaiai
Nevertheless gefeliciteerd
Heb je nog iets leuks gekregen van ms. Vork?
Ja, die Le Creuset pan kwam o.a. van haarquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Aiaiaiai
Nevertheless gefeliciteerd
Heb je nog iets leuks gekregen van ms. Vork?
Oh wat leuk! Gefeli!quote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, die Le Creuset pan kwam o.a. van haar.
nicequote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, die Le Creuset pan kwam o.a. van haar.
oh wat vervelendquote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Daar heb ik een vriendin voor. Die wilde de taart bakken, dus ik heb geen idee. Waarschijnlijk iets met chocolade.
Wat heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaan jullie snel
Ik kom net uit een warm bad met een glaasje wijn(wat raar dat ik niet afval zeg)
maandags aan de wijn???? sarabiiiiiiiiiquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat gaan jullie snel
Ik kom net uit een warm bad met een glaasje wijn(wat raar dat ik niet afval zeg)
Ik heb net ook een heerlijk glaasje witte wijn op bij mn vaderquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maandags aan de wijn???? sarabiiiiiiiii
Ja I know, slecht hequote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maandags aan de wijn???? sarabiiiiiiiii
zo slechtquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Ik heb net ook een heerlijk glaasje witte wijn op bij mn vader
* Sunnythesun heft glas voor een verjaardagstoostquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Vork het volgende:
Goed idee, ik ga ook maar eens aan de wijn.
Jij ook nog trouwens! Ik weet het, dat was vrijdag, maar volgens mij heb ik niet echt veel van me laten horen wat felicitaties betreftquote:
Ik een culinaire artisanale wijnboerquote:Op maandag 15 november 2010 22:24 schreef rijsttafel het volgende:
Ben ik ook niet![]()
En als ik afgestudeerd ben, word ik een muzikale artistieke wijnboer.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Vork!
Ik neem nog een wijntje op je (dat klinkt ook raar)
Ja, wanneer zou ik er anders mee moeten komen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik een culinaire artisanale wijnboerIn Nieuw-Zeeland denk ik
Vorkje! Kom je nu mee!! Gefeliciteerd, jong!
Het is niet alsof je een neger bent en opeens blank wordt, tenzij je Michael Jackson heet.quote:Op maandag 15 november 2010 22:28 schreef Aphrodyte het volgende:
@Steer: Maar jij hebt er dus ook geen verklaring voor?
Tuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mag hopen dat het jip en janneke wijn was
Is dat wel leuk om te doen dan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Tevens: nog 20 te gaan, dan ga ik push0ups doen op de pilatesbal
nóg één?quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog een West Wing kijken en dan slapen!![]()
Ga je ook nog een keer thee zetten en lezen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan nog een West Wing kijken en dan slapen!![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, de man heeft een slechte invloed op me![]()
Net als jullie
Vergadering bij een leverancier en daarna voedsel nou ja.....een bord carpaccio (die overigens wat mij betreft de naam carpaccio echt niet had mogen dragen), een miniscuul stukje zalm, een gepofte aardappel en een klein beetje sla en een dame blanche als toetje bij Van der Valk!quote:
Haha thanksquote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Jij ook nog trouwens! Ik weet het, dat was vrijdag, maar volgens mij heb ik niet echt veel van me laten horen wat felicitaties betreft.
Ik kom de voorraad opdrinken danquote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik een culinaire artisanale wijnboerIn Nieuw-Zeeland denk ik
Bullshitquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Vork het volgende:
Whisky, dat is ook een goed idee!
Maar dan ga ik me wel een alcoholist voelen.
drank is drankquote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Vork het volgende:
Whisky, dat is ook een goed idee!
Maar dan ga ik me wel een alcoholist voelen.
stoer dat je dat volhoudt zeg!quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef ColdFeet het volgende:
Tevens: nog 20 te gaan, dan ga ik push0ups doen op de pilatesbal
Ha. Ha.quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ga je ook nog een keer thee zetten en lezen?
Precies, zo lang het niet om meer dan een half litertje gaat is het alleen maar gezondquote:Op maandag 15 november 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BullshitAls je maar met mate drinkt! Een halve fles op een avond als deze kan best
*Grinnikquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Stereotomy het volgende:
Het is niet alsof je een neger bent en opeens blank wordt, tenzij je Michael Jackson heet.
Ach, het is niet mijn grootste passie, maar het is wel een makkelijke manier om de spieren even wat verantwoorde beweging te geven - en het wiebelaspect maakt het wel leukerquote:
Ik kan vast nog wat wat bijdragen op marketing gebiedquote:
Stoerquote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*Grinnik
[..]
Ach, het is niet mijn grootste passie, maar het is wel een makkelijke manier om de spieren even wat verantwoorde beweging te geven - en het wiebelaspect maakt het wel leuker
Dat bedoel ikquote:
Waar komt deze reactie opeens vandaan?quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn nieuwe buren hebben nooit seks.
Of ze zijn in ieder geval een stuk stiller dan de vorigen
Als dat zo is, wat is dan nu de trigger om dit te melden? Was dit de vaste aanvangstijd van je oude burenquote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef LieLie het volgende:
My god.. mijn moeder belt om me succes te wensen, ik schrok me dood![]()
hij mag met de nieuwe buren niet meedoenquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar komt deze reactie opeens vandaan?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waar komt deze reactie opeens vandaan?
Weet ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als dat zo is, wat is dan nu de trigger om dit te melden? Was dit de vaste aanvangstijd van je oude buren
Ik heb ooit een half jaar in een soort van studentenhuis gewoond en daar had ik een huisgenoot die half Surinaams was en half Antilliaans. Hij had ook een soortgelijk vriendinnetje. Als dat mijn referentie van het geluid van seks zou moeten zijn dan zou ik nu ook denken dat al mijn daarop volgende, huidige en toekomstige buren zich waarschijnlijk nooit voort zullen planten. Of in elk geval daar niet hun best voor doen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef rijsttafel het volgende:
Samenwoonplannen nog immer in volle gang?quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik zou blij zijn als ik een eigen huisje heb als ik dit zo hoor
Ik denk dat ze zich met voortplanten helemaal niet bezighielden, hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:46 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb ooit een half jaar in een soort van studentenhuis gewoond en daar had ik een huisgenoot die half Surinaams was en half Antilliaans. Hij had ook een soortgelijk vriendinnetje. Als dat mijn referentie van het geluid van seks zou moeten zijn dan zou ik nu ook denken dat al mijn daarop volgende, huidige en toekomstige buren zich waarschijnlijk nooit voort zullen planten. Of in elk geval daar niet hun best voor doen.
Als vrijgezel is het een stuk frustrerender, hoorquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Sarabi het volgende:
Ja ik zou blij zijn als ik een eigen huisje heb als ik dit zo hoor
Nouja, oefenen danquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef rijsttafel het volgende:
Ik denk dat ze zich met voortplanten helemaal niet bezighielden, hoor
Echt welquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Samenwoonplannen nog immer in volle gang?
hahah dat is tof!quote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
Eén keer was het met m'n oude buren op zo'n achterlijk tijdstip en zo laat dat ik maar mee ben gaan kreunen en toen hielden ze wel op
Ik moet nog terugkomen op m'n eerdere verhaal. Ik heb ook nog onderburen gehad die soms seks hadden, soms ruzie maakte en soms een film keken en dachten dat ze in een bioscoop woonde. Als er dan herrie was, dan was het altijd even wachten op filmmuziek. Kwam die niet, dan was het 'echt' en live, maar vaak bleek de herrie uiteindelijk toch van de film te komen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
Eén keer was het met m'n oude buren op zo'n achterlijk tijdstip en zo laat dat ik maar mee ben gaan kreunen en toen hielden ze wel op
Er staan blijkbaar nog twee andere CUL SC topics open en leeg te wezen. Maar de mods zijn lui.quote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Al even![]()
zat jij ergens anders te wachten?
Hij is gaafquote:Op maandag 15 november 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
ja.. Millennium trilogie deel 2 aanbreken boven
quote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik moet nog terugkomen op m'n eerdere verhaal. Ik heb ook nog onderburen gehad die soms seks hadden, soms ruzie maakte en soms een film keken en dachten dat ze in een bioscoop woonde. Als er dan herrie was, dan was het altijd even wachten op filmmuziek. Kwam die niet, dan was het 'echt' en live, maar vaak bleek de herrie uiteindelijk toch van de film te komen.
ik vond 1 wel leuk.. en ik kan niet tegen on-affe trilogieën dus dan moet de rest ook maar..quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij is gaafAl vond ik deel 1 het tofst..
Ik heb volgens mij nog nooit andere mensen seks horen hebben......gelukkigquote:Op maandag 15 november 2010 22:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik moet nog terugkomen op m'n eerdere verhaal. Ik heb ook nog onderburen gehad die soms seks hadden, soms ruzie maakte en soms een film keken en dachten dat ze in een bioscoop woonde. Als er dan herrie was, dan was het altijd even wachten op filmmuziek. Kwam die niet, dan was het 'echt' en live, maar vaak bleek de herrie uiteindelijk toch van de film te komen.
Het leukste is je zus en toen nog vriendje (nu zwager) in het tentje op het luchtbed naast de vouwwagen... die wilden het jaar daarna verder weg staanquote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit andere mensen seks horen hebben......gelukkig
juicht meequote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij is gaafAl vond ik deel 1 het tofst..
Ik ben terug van werk. HappyGa zo ff douchen en dan morgen weer aan de slag
Ik ben een blij meiske... stom, maar leuk... vooral omdat de huishoudster nu morgen de afwas kan doen
In ons hotel in Moskou, midden in de nacht in de kamer boven ons. En die vrouw maar kreunen: da!! da!! da!! DAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
In van die jaren '50 pauperflats, opgebouwd uit vermalen puin in van die achterstandwijken hoor je alles.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb het een keer zien gebeurenquote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het leukste is je zus en toen nog vriendje (nu zwager) in het tentje op het luchtbed naast de vouwwagen... die wilden het jaar daarna verder weg staanEn elke ochtend: 'JA, dat luchtbed kraakt als maar kan, wij draaien ons om, niet normaal meer'
Ik moest zoooo proesten van het lachen... (Nee, ik was geen aardig zusje, ik weet het)
Ze deden heeeerlijk hun best om het te verhullen, maar dat ging dus totaal nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze deden zo hun best om te kijken hoe ze t voorzichtig konden brengen...
vrolijke noten zijn welkomquote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ze deden heeeerlijk hun best om het te verhullen, maar dat ging dus totaal nietDank voor het mee juichen
Wat een gezelligheidquote:Op maandag 15 november 2010 23:04 schreef Vork het volgende:
Oja, ik vier m'n verjaardag zaterdag a.s. Jullie zijn natuurlijk wel welkom. PM me maar
humor genoeg?quote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vrolijke noten zijn welkom
Takkaherrie?quote:Op maandag 15 november 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
Wat een gezelligheidHelaas kan ik niet. Ik zit dan bij Takka Takka
werkelijk geen flauw idee wat voor muziek het is, maar zal vast leuk zijn
![]()
volgens de huidige planning ben ik zaterdag in Eindhoven.quote:Op maandag 15 november 2010 23:04 schreef Vork het volgende:
Oja, ik vier m'n verjaardag zaterdag a.s. Jullie zijn natuurlijk wel welkom. PM me maar
Freud ook, toen hij jong was. Daarna is het niet meer goedgekomen.quote:Op maandag 15 november 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
ik in een treincoupe waarvan een stel dachten dat ze de enige waren. ben opgestaan, deur dichtgeklapt en andere coupe binnengestapt.
oja, en heb 2 jaar geleden mn ouders gezien![]()
![]()
![]()
kon dat slap gelul van vandaag even niet meer hebben.quote:
Die opblaasdingen zijn sowieso een ramp wat dat betreft. Je stuitert zo de tent uit.quote:Op maandag 15 november 2010 23:00 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het leukste is je zus en toen nog vriendje (nu zwager) in het tentje op het luchtbed naast de vouwwagen... die wilden het jaar daarna verder weg staanEn elke ochtend: 'JA, dat luchtbed kraakt als maar kan, wij draaien ons om, niet normaal meer'
Ik moest zoooo proesten van het lachen... (Nee, ik was geen aardig zusje, ik weet het)
slap? wat was slapquote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef z80 het volgende:
[..]
kon dat slap gelul van vandaag even niet meer hebben.
ben na het sporten wat op het web aan het bladeren geweest, en kwam wat naar mijn mening leuke plaatjes tegen.
matjes zijn ook erg. van die eiervormen helemaal. een matrasquote:Op maandag 15 november 2010 23:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die opblaasdingen zijn sowieso een ramp wat dat betreft. Je stuitert zo de tent uit.
Nu heb ik een schuimmatje.. maarja... ook een eenpersoonstent.
Ja, en was net weer ff eldersquote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Al even![]()
zat jij ergens anders te wachten?
Ja hoor, jij zeult weer een heel matras meequote:Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
matjes zijn ook erg. van die eiervormen helemaal. een matras
Zit in Dusseldorf als het goed is, met schoonmama, mama en vriendlief... Hoop dat alles goed komt en het weer ok is... En ik denk ook niet dat je mij per se bedoelde, maar denk, geef toch maar even antwoord.quote:Op maandag 15 november 2010 23:08 schreef Vork het volgende:
Het is natuurlijk kortdag en het is ook niet zo dat er verder niemand komt, omdat ik geen vrienden heb. Maar wie weet leek het iemand nog wel leuk
mag ik meequote:Op maandag 15 november 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
[..]
Zit in Dusseldorf als het goed is, met schoonmama, mama en vriendlief... Hoop dat alles goed komt en het weer ok is... En ik denk ook niet dat je mij per se bedoelde, maar denk, geef toch maar even antwoord.
Fijne verjaardag in ieder geval
bewaar em voor de kerstquote:Op maandag 15 november 2010 23:14 schreef Sarabi het volgende:
Oops net een dure jurk besteld, misschien niet zo slim net voor December
Wat een straf.quote:Op maandag 15 november 2010 23:14 schreef kahlie het volgende:
Zit in Dusseldorf als het goed is, met schoonmama, mama en vriendlief... Hoop dat alles goed komt en het weer ok is... En ik denk ook niet dat je mij per se bedoelde, maar denk, geef toch maar even antwoord.
Fijne verjaardag in ieder geval
bed doorgezakt dus... jemig wat hebben mensen heftige seks zegquote:Op maandag 15 november 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Als we het dan toch over seksende buren hebben. Mijn buren waren een keer zo hard bezig dat ik opeens super veel lawaai hoorde, vervolgens heel hard gelach, een tijdje wat gerommel alsof ze wat dingen goed aan het zetten waren ofzo en toen ging het gekraak en gekreun weer net zo hard verder
ik weet niet waar ik ben. denk ergens in verweggistan optreden maar je mist mij ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 23:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat een straf.
Nou ik bedoelde niemand in het bijzonder, dus ik feite gewoon iedereen. Ik vind het allang leuk dat een aantal mensen in er ook nog op reageren.
Dat was wel mijn ideequote:
Wil je echt mee? Ik zou je zo kunnen ophalen, al denk ik dat je tussen schoonmama en mama (die elkaar voor het eerst ontmoeten) niet echt lekker zitquote:
Het ergste is nog, dat al onze buren waarschijnlijk ook dat soort verhalen over ons hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 23:15 schreef Aure het volgende:
Als we het dan toch over seksende buren hebben. Mijn buren waren een keer zo hard bezig dat ik opeens super veel lawaai hoorde, vervolgens heel hard gelach, een tijdje wat gerommel alsof ze wat dingen goed aan het zetten waren ofzo en toen ging het gekraak en gekreun weer net zo hard verder
gezelliiiiiigggggggggquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wil je echt mee? Ik zou je zo kunnen ophalen, al denk ik dat je tussen schoonmama en mama (die elkaar voor het eerst ontmoeten) niet echt lekker zit
Truste! En niet weer gek dromen he?quote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen! ben veels te laat potverdrie.. maar mn tranen zijn opgedroogd. welterusten eenieder!
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga slapen! ben veels te laat potverdrie.. maar mn tranen zijn opgedroogd. welterusten eenieder!
ik ben gewoon een stom emotioneel menshoopje... mijn schuldquote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten FF, en internet is het niet waard om over te janken hoor
Mijn bed kraakt, dus dat zal wel jaquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
Het ergste is nog, dat al onze buren waarschijnlijk ook dat soort verhalen over ons hebben.
![]()
ben benieuwd wat mijn dromen zullen zijn. hopelijk niet weer over strontbrillen van B&Gquote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef kahlie het volgende:
[..]
Truste! En niet weer gek dromen he?
We zijn allemaal emotioneel hequote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ben gewoon een stom emotioneel menshoopje... mijn schuld
Mijne ook, maar hij staat tegen muur waarachter de gang van de buren ligt aan, dus als zij niets anders doen dan in de gang blijven staan horen ze misschien wat. En dan is het hun eigen schuld?! Wie blijft er nu in de gang staan? *grin*quote:Op maandag 15 november 2010 23:18 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn bed kraakt, dus dat zal wel ja
Mijn oud-huisgenoten hebben ook dat soort verhalen over mijquote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het ergste is nog, dat al onze buren waarschijnlijk ook dat soort verhalen over ons hebben.
![]()
Vertelquote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn oud-huisgenoten hebben ook dat soort verhalen over mijKan er wel om lachen
Waarom doe je zo vaak diequote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel
En met die oogschaduwverhoog je je kansen op nieuwe verhalen uiteraard aanzienlijk.
Ik niet hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We zijn allemaal emotioneel he
P is zen.quote:
Waar moest je dan om huilen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Pf ja wat kan ik er over vertellen. Niet veelquote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel
En met die oogschaduwverhoog je je kansen op nieuwe verhalen uiteraard aanzienlijk.
Yeah babyquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:27 schreef Aure het volgende:
Ik heb mn nieuwe huisgenoot er nog niet over gehoord, maar hij had laatst wel zn tv de hele nacht aangelaten, wat ie anders nooit doet, dus dat was denk ik expres
Het is nog vroeg hoorquote:Op maandag 15 november 2010 23:28 schreef Aure het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg naar bed gaan.. Mislukt
Ik moet ook nog aan de broodbak.... m'n moeder heeft zo'n glutenvrij-tarwevrij meelpak meegegeven... onder het mom van: "Jij bakt toch graag".. *zucht* ben wel benieuwd naar dus binnenkort toch even doen...quote:Op maandag 15 november 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yeah baby
P heeft vandaag een boekie over brood bakken besteld btw![]()
Kan ik me tenminste offline verdiepen in al dat lekkere spul
Ik had het vandaag mee naar kantoor, dat platte brood. En het was echt lekker
Wel een dagje oud...da's jammer. Maar verder smaakte het echt wel goed
Aure's onderbuurman: "ja ik hoorde aure rare geluiden maken en toen ineens een cirkelzaag ofzo. Leek wel of er een heel oerwoud gekapt werd. Daarna klonk het alsof iemand een Ikea-kast in elkaar zette met een honkbalknuppel. En toen begon het plafond ineens te lekken, ookal zoiets raars.quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn oud-huisgenoten hebben ook dat soort verhalen over mijKan er wel om lachen
Leuke roomiequote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Aure het volgende:
Oh en mn roomie is aangeschoten/dronkig, ik lach me dood. Komt ie me kamer binnen, doet ie een dansje en dan gaat ie weer weg. Of hij komt naast me zitten, heel stil. En dan vervolgens "He! Ik mag zker niet in je schouder bijten" "Nee" *Hap* Helemaal gek die gozer
Mijn slaapkamer zit boven de badkamerquote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aure's onderbuurman: "ja ik hoorde aure rare geluiden maken en toen ineens een cirkelzaag ofzo. Leek wel of er een heel oerwoud gekapt werd. Daarna klonk het alsof iemand een Ikea-kast in elkaar zette met een honkbalknuppel. En toen begon het plafond ineens te lekken, ookal zoiets raars.
Dan is het dus niet erg als het plafond gaat lekkenquote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer zit boven de badkamer
Preciesquote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan is het dus niet erg als het plafond gaat lekken
Dus de rest van het verhaal klopt wel?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer zit boven de badkamer
quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Vork het volgende:
Ik heb mijn bed dan ook niet voor niets een aantal centimeters van de muur af staan, om dat te voorkomen. Ik heb trouwens ooit wel eens aan m'n buurman gevraagd of hij wel eens geluidsoverlast van mijn kant had. Dat was niet het geval, al hoorde hij blijkbaar soms wel eens loopgeluiden, als in het getik van hakken'op de vloer. Maar mijn vriendin draagt helemaal geen hakken en al helemaal niet binnenshuis
Moet ik hieruit opmaken dat jij hakken draagt?quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Vork het volgende:
Dat was niet het geval, al hoorde hij blijkbaar soms wel eens loopgeluiden, als in het getik van hakken'op de vloer. Maar mijn vriendin draagt helemaal geen hakken en al helemaal niet binnenshuis
Nee sorryquote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dus de rest van het verhaal klopt wel?
quote:Op maandag 15 november 2010 23:30 schreef Vork het volgende:
Ik heb mijn bed dan ook niet voor niets een aantal centimeters van de muur af staan, om dat te voorkomen. Ik heb trouwens ooit wel eens aan m'n buurman gevraagd of hij wel eens geluidsoverlast van mijn kant had. Dat was niet het geval, al hoorde hij blijkbaar soms wel eens loopgeluiden, als in het getik van hakken'op de vloer. Maar mijn vriendin draagt helemaal geen hakken en al helemaal niet binnenshuis
Als dat al zo zou zijn (wat naast het feit dat die dingen ongetwijfeld niet in mijn maat verkrijgbaar zijn, ook gewoon niet zo is), dan zou hij eerder een geluid wat meer lijkt op "tik, tik, BONK! godverdegodverde" hebben omschreven.quote:Op maandag 15 november 2010 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Moet ik hieruit opmaken dat jij hakken draagt?
Vorkquote:Op maandag 15 november 2010 23:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Als dat al zo zou zijn (wat naast het feit dat die dingen ongetwijfeld niet in mijn maat verkrijgbaar zijn, ook gewoon niet zo is), dan zou hij eerder een geluid wat meer lijkt op "tik, tik, BONK! godverdegodverde" hebben omschreven.
Nee. Nog steeds niets.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, dat zou fijn zijn, golfer! Hebben jullie nu wat gevonden?
Ik zou je de OV-Fiets willen aanradenquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Nog steeds niets.
Voorlopig proberen te fietsen en OV.
We missen jouw liefduhhhhhquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef MissHobje het volgende:
wat een enthousiaste SC topics
kom net thuis
Take it!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten iedereen. Morgen weer een paar nieuwe knieeën inbouwen op de OK
nieuwe knieenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Stereotomy het volgende:
Trusten iedereen. Morgen weer een paar nieuwe knieeën inbouwen op de OK
Succesquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen!
Wens me allemaal even veel inspiratie toe aub![]()
tot straks
Succes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen!
tot straks
Hoop dat het goed uitpaktquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:00 schreef Sunnythesun het volgende:
over 10 minuten naar de dokter fietsen.. ben benieuwd..
Ik heb al een beetje een idee hoe het gesprek waarschijnlijk zal gaan, maar ik zal proberen een open mind te houdenquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje een idee hoe het gesprek waarschijnlijk zal gaan, maar ik zal proberen een open mind te houden
Ehhm.. hallo! Dit gaat om weerstand.. vaag gedoe dus.. Oh en een zere teenquote:
Veel inspiratie toegewenstquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen!
tot straks
Oh nee ik bedoelde je opmerking dat je van te voren al wist hoe het zou gaan en zou proberen een open mind te houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhm.. hallo! Dit gaat om weerstand.. vaag gedoe dus.. Oh en een zere teen![]()
Mijn geestelijke problemen zijn tot nu toe redelijk voortvarend opgepakt door mijn huisarts en mijzelf![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
toch maar eens de dokter bellen wat ik kan doen. weer slecht geslapen want voor de 2e nacht mezelf in slaap gehuild. en ik heb potverdrie vandaag een lange dag met 2 trainingen en HP film tot 3u.
de 2e training zeg ik af nu.
maar nu kan ik dus nergens tegen. klanten lijken chagrijnig en daar word ik niet blij van. sliep vannacht pas om 1u want kon alleen maar aan drama denken en huilen.
volgens mij niet helemaal goed.
Tijd om aan de bel te trekken! Jammer dat het niet lekker gaat, maar goed dat je het snel op pikt... van sjaggo mensen word ik meestal ook sjaggo. Gewoon lekker je tong uitsteken achter hun rug omquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
toch maar eens de dokter bellen wat ik kan doen. weer slecht geslapen want voor de 2e nacht mezelf in slaap gehuild. en ik heb potverdrie vandaag een lange dag met 2 trainingen en HP film tot 3u.
de 2e training zeg ik af nu.
maar nu kan ik dus nergens tegen. klanten lijken chagrijnig en daar word ik niet blij van. sliep vannacht pas om 1u want kon alleen maar aan drama denken en huilen.
volgens mij niet helemaal goed.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tijd om aan de bel te trekken! Jammer dat het niet lekker gaat, maar goed dat je het snel op pikt... van sjaggo mensen word ik meestal ook sjaggo. Gewoon lekker je tong uitsteken achter hun rug omDan moet je stiekem lachen en fleur je weer op
Nee joh, komt juist goed dan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef LieLie het volgende:
Morgen!
Ik voel nog steeds geen stress voor het tentamen! Dat wordt niks
Succes Aun!
Geloof me, ik ben al vier jaar in de stress in tentamenperiodes omdat ik te laat begin. En dat is goed, dan kan ik een paar dagen focussen. Maar nu komt er niks..quote:
Oh ja dat klinkt wat minder goed dan ja, misschien is computer uit en kijken hoe veel werk er nog ligt een goed schrik-effect?quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben al vier jaar in de stress in tentamenperiodes omdat ik te laat begin. En dat is goed, dan kan ik een paar dagen focussen. Maar nu komt er niks..
Laten we nu niet in paniek rakenquote:
quote:
dat ja. ben een wrak. als ik 's nachts huil zie ik er ook zo geweldig uit de volgende dagquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:13 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Waarom ben je zo verdrietig dan? Of kan je dat niet aanwijzen en komt het door het afbouwen van de medicijnen?
normaal kan ik er wel tegen, sinds 2 dagen ineens niet meer. (sinds ik naar 10 mg ben).quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:13 schreef kahlie het volgende:
[..]
Tijd om aan de bel te trekken! Jammer dat het niet lekker gaat, maar goed dat je het snel op pikt... van sjaggo mensen word ik meestal ook sjaggo. Gewoon lekker je tong uitsteken achter hun rug omDan moet je stiekem lachen en fleur je weer op
Ik vind niet dat je een faalhaas bent hoor FF als je even terug gaat, ook ik zit maar doseringen van medicatie (hormonaal, niet AD) en het blijft gewoon lastig zoeken wat bij je past. Denk je dat je goed zit, moet het weer omhoog en omlaag en alle kanten op...quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
gebeld. mag kiezen; of terug naar 15 mg of nog paar dagen afwachten en als het zo blijft vrijdag bellen. ik kies het laatste anders ben ik een faalhaas
Yikes. Om eerlijk te zijn zou ik het niet meer eten, al wordt het deeg nog gebakken. Eieren en zo lang in de koelkast is voor mij persoonlijk een diepe no-no. Als ik deeg niet gelijk wil gebruiken gaat het hier eerder de vriezer in...quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:42 schreef AltTab het volgende:
Help, mag ik een korte vraag stellen? Ik heb nog nooit in CUL gepost maar heb even een spoed-vraag/probleem.Ik heb zaterdag een voorraadje short crust pastry (kruimeldeeg denk ik?) gemaakt. Nu wil ik hier vanavond twee taarten mee gaan maken en had opgezocht dat je het drie dagen in de koelkast kon bewaren. Nu begon ik te twijfelen en heb het nog een keer geprobeerd op te zoeken, veel recepten voor shortcrust pastry zijn alleen met meel en water en in mijne zitten ook eieren en een beetje melk. Zou ik dat vanavond nog kunnen gebruiken? Heeft iemand ervaring met hoe lang je dit kunt bewaren? Sorry voor het "inbreken" en alvast bedankt!
nee maar het was wel een prettige bijkomstigheid. het is wikken en wegen. ik nam ze in eerste instantie niet voor depressiviteit. was wel vaak sip maar ik nam ze om iets anders. dat mijn emoties afvlakten was positief en negatief tegelijk. passie ging weg, kon altijd slapen terwijl ik normaal moeilijk ben met slapen (is beide niet leuk), geheugenverlies en echt 'dommer' worden. nu met afbouwen komen alleen de slechte dingen terug. nu bij 10 mg en dat is minimaal ben ik alleen maar aan het huilen en ik mag absoluut niet chagrijnig worden op klanten wat ik wel ben. maar als ik niet volhou tot vrijdag weet ik ook niet of deze fase kan gaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:34 schreef kahlie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je een faalhaas bent hoor FF als je even terug gaat, ook ik zit maar doseringen van medicatie (hormonaal, niet AD) en het blijft gewoon lastig zoeken wat bij je past. Denk je dat je goed zit, moet het weer omhoog en omlaag en alle kanten op...
Het belangrijkste is dat JIJ lekker leeft, daar neem je ze toch in de eerste instantie voor?
Het uitgangspunt is fijn leven, toch, FF? Als deze fase niet gaat is het heul jammer en dan moet je weer terug naar 15mg. Je lichaam is na een tijd gewend geraakt aan de medicatie en heeft zich daarop ingesteld, nu dat het zich weer moet 'uitstellen', gaat het afbouwen gewoon wat te snel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar het was wel een prettige bijkomstigheid. het is wikken en wegen. ik nam ze in eerste instantie niet voor depressiviteit. was wel vaak sip maar ik nam ze om iets anders. dat mijn emoties afvlakten was positief en negatief tegelijk. passie ging weg, kon altijd slapen terwijl ik normaal moeilijk ben met slapen (is beide niet leuk), geheugenverlies en echt 'dommer' worden. nu met afbouwen komen alleen de slechte dingen terug. nu bij 10 mg en dat is minimaal ben ik alleen maar aan het huilen en ik mag absoluut niet chagrijnig worden op klanten wat ik wel ben. maar als ik niet volhou tot vrijdag weet ik ook niet of deze fase kan gaan.
Oeh lekker Boris!! Dat is best wel weer eens een idee! Heb al zó lang geen pasta gegeten..quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:26 schreef borisz het volgende:
Zo alles in huis voor een goede pan bolognesesaus.
denk dat ik dit ga doen als het vrijdag nog niet beter is. als ik van tevoren had geweten wat die meds met me zouden doen zou ik er 10x over nagedacht hebben om het te slikken. ik krijg net opmerking naar mn hoofd dat ik wit zie en mn ogen dicht zitten (oogleden hangen voor mn ogen vanwege huilen gisteren). voel me nogal chagrijnigquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
Het uitgangspunt is fijn leven, toch, FF? Als deze fase niet gaat is het heul jammer en dan moet je weer terug naar 15mg. Je lichaam is na een tijd gewend geraakt aan de medicatie en heeft zich daarop ingesteld, nu dat het zich weer moet 'uitstellen', gaat het afbouwen gewoon wat te snel.
Dat is jammer, want het liefst wil je nu gelijk al die zooi in de prullenbak gooien, maar dan ontregel je je lijf enorm en daardoor (helaas) ook je leven. Dan valt het hele idee van: "Ik wil er vanaf want dan voel ik me beter" helemaal in het water, want dan wordt het: 'Ik kom er vanaf en ik voel me nog nog nog rotter' !
Dus dan moet het helaas worden: 'Ik stabiliseer op het niveau waar ik de minste klachten bij heb en zodra ik wat aangesterkt ben probeer ik of het weer omlaag kan zonder al te veel klachten'.
Het lijf werkt niet altijd mee met wat het hoofd wel wil... uit ervaring weet ik dat dit vet irritant is![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk dat ik dit ga doen als het vrijdag nog niet beter is. als ik van tevoren had geweten wat die meds met me zouden doen zou ik er 10x over nagedacht hebben om het te slikken. ik krijg net opmerking naar mn hoofd dat ik wit zie en mn ogen dicht zitten (oogleden hangen voor mn ogen vanwege huilen gisteren). voel me nogal chagrijnig
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik weerMorgen bloed prikken om wat dingen uit te sluiten, volgens de huisarts is de kans dat ik chronische tekorten heb klein maar toch.. Ik heb een verhoogde gevoeligheid voor virussen e.d. en pik ze allemaal op in mijn werk, niet handig maar ik zal dat voor een deel moeten accepteren.
Daarnaast gaan we geestelijk aan de slag (eindelijk!) met medicijn en therapie om mijn slaap-waak patroon gezonder te krijgen. Dit is bij mij nogal verstoord waardoor mijn weerstand ook niet echt geholpen wordt (en mijn algehele gesteldheid ook niet).
Oh en mijn kleine teen is gewoon ontwricht.. moet vanzelf over gaan
succes en de rest ook die druk bezig zijn met schoolquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:08 schreef Sarabi het volgende:
even zwaaien
druk bezig met opdrachten
ja maar ook negatieve. dommer worden en geheugenverlies is niet leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:53 schreef kahlie het volgende:
[..]
ikke knuffel* Wel fijn dat mensen om je geven op je werk en dus op je letten. Dat is lief! Gedane zaken nemen geen keer en je hebt ook positieve effecten gehad van die medicatie toch?
citalopramquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat slik je nu? hoe heet dat?
Ja.. nu alleen nog afwachten wat het slaapcentrum en de medicijnen voor me gaan doen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:05 schreef Duderella het volgende:
Goedemorgen allen!
Sun, good for you, van het bezoekje aan de doc!
Hopelijk niet met dezelfde bijwerkingen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ok, iets anders dan wat ik krijg dus.
Nee idd! Klinkt niet goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hopelijk niet met dezelfde bijwerkingen!
Dat klinkt wel ernstig iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja maar ook negatieve. dommer worden en geheugenverlies is niet leuk
Ik hoop dat het goed werkt, ken heel veel mensen met ernstige slaapproblemen en dat is geen grapje om te hebben. Het beïnvloed je dagelijkse leven enorm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. nu alleen nog afwachten wat het slaapcentrum en de medicijnen voor me gaan doen..
Moet je daar dan ook een nachtje pitten met van die draden in je neus en zo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. nu alleen nog afwachten wat het slaapcentrum en de medicijnen voor me gaan doen..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Moet je daar dan ook een nachtje pitten met van die draden in je neus en zo?
Thanks het is redelijk geluktquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
succes en de rest ook die druk bezig zijn met school
Dat kan je toch ook thuis, een boekje bijhouden? Ik neem aan dat ze hier wel wat meer moeite voor zullen doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zou cool zijn!!! Maar ik vermoed van niet.. saai slaapdagboeken bijhouden en zo
![]()
*hugs*quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef FutureFairytale het volgende:
gisteren nam ik dingen hier ook zwaarder op en reageerde veel emotioneler dan normaal. denk dat dat ook mee heeft gespeeld in de discussies gisteren.
O dat is jammer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat zou cool zijn!!! Maar ik vermoed van niet.. saai slaapdagboeken bijhouden en zo
![]()
ja uiteraard gaan daar een intake, vragenlijsten, gesprekken en al dat soort dingen aan vooraf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
Dat kan je toch ook thuis, een boekje bijhouden? Ik neem aan dat ze hier wel wat meer moeite voor zullen doen.
Ik sta er open voorquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dat is jammer.
Het lijkt me wel spectaculair, zo'n slaap-lab.
En dat je dan wakker wordt en denkt dat je in V bent beland en de aliens elk moment uit je baarmoeder komen.
Mopske, ik heb inmiddels een student die twee weken wil en kan oppassen. Dus voor mij is het geen probleem. En je mag altijd later nog eens een keer samenwooon-stage komen lopen, we zijn vaak genoeg pleite. Maar hopelijk hebben jullie natuurlijk snel zelf een huisje samen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Sarabi het volgende:
Dude het is trouwens nog allemaal onduidelijk wanneer ik kerstvakantie heb van mijn stage en werk
Dankjewelquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mopske, ik heb inmiddels een student die twee weken wil en kan oppassen. Dus voor mij is het geen probleem. En je mag altijd later nog eens een keer samenwooon-stage komen lopen, we zijn vaak genoeg pleite. Maar hopelijk hebben jullie natuurlijk snel zelf een huisje samen.
Lijkt mij ook zo enig. Zo pittig groen glanzend kopske wat dan zo tussen je benen uit koekeloert!quote:
Ja oké, dat is natuurlijk ook wel heel heftigquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja uiteraard gaan daar een intake, vragenlijsten, gesprekken en al dat soort dingen aan vooraf.
Maar de draadjes bewaren ze denk ik voor mensen met slaapapneu en dat soort enge dingen
quote:Mogelijke bijwerkingen (o.a.)
Eetlust, toename
Gewichtstoename
quote:Slaperigheid (= sedatie), vooral bij de aanvang van het gebruik
Sufheid, vooral bij de aanvang van het gebruik
Ja he.. toen aliens nog écht waren en zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt mij ook zo enig. Zo pittig groen glanzend kopske wat dan zo tussen je benen uit koekeloert!
Dat was toch de mooiste scène uit V, vroeger.
Je kan niet slapen en eten tegelijk, dus laten we hopen dat de eerste bijwerking dominant is!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb even de bijsluiter gegoogeld van de medicijnen die ik krijg:
[..]
daar zit ik heel niet op te wachten
![]()
hopen dat dat mee valt en ik vooral last krijg van deze:
[..]
![]()
Dat heb ik vaak ook, als ik je posts lees.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:19 schreef TAV74 het volgende:
Soms lees ik mijn eigen rapporten door en vraag ik me af waar ik al die prachtig lopende zinnen vandaan gehaald heb
Las ergens al de tip de pillen vlak voor het slapen gaan te nemen zodat je iig slaapt als de eetkick komtquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan niet slapen en eten tegelijk, dus laten we hopen dat de eerste bijwerking dominant is!
wees blijquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah, ok, iets anders dan wat ik krijg dus.
rot sarabiquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks het is redelijk gelukt
Ben alleen wel echt ziek geworden het laatste uur
Ik wil niet ziek worden en toe moeten geven dat ik zwak ben
Even kijken of het binnen 1,5 uur beter wil worden want net alleen het ritje naar de bank was al niet zo fijn en de universiteit is nog 4x zo ver weg
Het is een raadselquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak ook, als ik je posts lees.
En bedanktquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is een raadselje hebt hem wel eens horen spreken toch? Go figure
Dankjewelquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks het is redelijk gelukt
Ben alleen wel echt ziek geworden het laatste uur
Ik wil niet ziek worden en toe moeten geven dat ik zwak ben
Even kijken of het binnen 1,5 uur beter wil worden want net alleen het ritje naar de bank was al niet zo fijn en de universiteit is nog 4x zo ver weg
Goedzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
* Sunnythesun stopt nu met googelen![]()
Beterschap.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Denk dat ik zo toch maar mijn bed in kruip en de rest van de afspraken vandaag af zeg....
Morgen moet ik namelijk wel echt naar stage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |