Laat maar komen hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:46 schreef Petturik het volgende:
Even een schopje voordat ik het pakketje van oblivion op de post doe.
laatste kans voor deze en voorgaande setjes. Komend weekend ben ik te vinden op een rommelmarkt met dit spul.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:14 schreef Petturik het volgende:
Prijsverlaging :
6280 : 30,-
6199 : 35,-
Is een goeie, zal ik ook nog even kijken, tis echter wel zo dat ik mijn prijzen baseer op bricklink, een site die een goede indicatie geeft van huidige richtprijzen op de (internationale) legomarkt.quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is de TS bekend met het forum Lowlug? Daar hebben ze ook een V&A hoek. Ik vind je prijzen nogal hoog voor die setjes die je denkt op een rommelmarkt wél te kunnen verkopen, maar wie weet is er net die ene spreekwoordelijk gek die dat er voor wil geven op een forum voor volwassen Lego-liefhebbers. Mijn tip dus; account aanmaken en je spulletjes daar aanbieden. Officieel mag je daar alleen iets te zetten als je het nergens anders hebt gedaan, maar je hebt ze hier inmiddels een 'laatste kans' gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |