tja, iedereen heeft recht op een hobby.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, waarom mezelf kwellen als ik Safari heb?
Geil hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 21:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja, iedereen heeft recht op een hobby.
en ik gebruik hem ook nog via een ssh sessie
Ja. Ideaal voor als je alleen een seriële terminal hebt. Verder niet handig.quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef wel.o.k het volgende:
ik kijk naar mijn beeld scherm
een lynx sessie, iemand ervaring met de lynx browser?
Whahaquote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef MPG het volgende:
'Ophef om seksueel getint sinterklaaslied'
Ik let op, het was alleen een vraag.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje oplet dan deed ze dat niet
vandaag was sinterklaas op TV bij één ov andere show, en toen vroegen ze: "meneer de sint, wat vind u van de danspieten?" waarop meneer de Sint helder antwoorde: "de zak van sinterklaas begon spontaan mee te dansen"quote:
You should be used to that.quote:
Omdat je me afzeikt.quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij jij.... doet onaardig tegen mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik let op, het was alleen een vraag.
Gister was het niet duidelijk of symph kwam.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat je me afzeikt.Discussie gesloten. puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen hebben altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Discussie gesloten. punt
Vrouwen hebben altijd gelijkdus bij deze wel.o.kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben het met je eens hoor LL![]()
ik ben hier minder en zelfs ik weet hetnee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |