Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezelligquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
dit is bij elkaar de 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar het zesje zit daar niet tussen?
Oh DAN wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Dank je! Weet je zeker dat het niet batmad moet zijn?quote:
Zonder poes... en waar had je gedacht dat ik die dan moest latenquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
Serieus?quote:
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooitquote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Vandaar 'soortgelijk', smartiequote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens vaak zo dat je stiefvader je moeder niet is, dus daar had je wel een punt
Woei, spelfoutquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooit
Maar Elies en ik maken spelfoutjes / typo's, jij gaat gewoon helemaal den mist inquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wil ik wel es een 10 zien zeg
quote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
Serieus?quote:
Willen jullie mijn tekeningen uit een grijs verleden zienquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6
Ik snap geen kont van deze zinquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
En ik zeg wel met al die PVVers, wss heeft al dat volk een soortgelijk verleden
wel moet weg zijn, denk ikquote:
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversumquote:
Oh, kijk je geen RTL 4 meer?quote:
Ja, de verplichte spelfout, je hebt m gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversum
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlustquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja, de verplichte spelfout, je hebt m gevonden![]()
Ik ga nu eerst ff mn bord leegeten, dat typen met 1 vinger dat is niks![]()
Oh, dan is ie al een stuk meer begrijpelijk idd.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversum
quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlust
Die andere 'zei' in de post was gewoon okay.quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar Elies en ik maken spelfoutjes / typo's, jij gaat gewoon helemaal den mist in
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasquote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan is ie al een stuk meer begrijpelijk idd.
Kop vol watten. Nog steeds
Padam Pish toch?quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis, hoe ging jouw na-een-goede-grap-drumroll ook alweer?
Badum TISHquote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, griep, de echte, sinds afgelopen donderdagavond.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasVerlate beterschapswens nog vanaf hier
Je wordt er zo sloom van altijd, dat ziek zijn
Jezusquote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlust
Het was ook lang niet zo boeiend als die paarden van 4 jaar geledenquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit, te laat gezapt, ik zie alleen nog ondergelopen parkbankjes.
Een griep van twee dagen heb ik nog nooit meegemaakt, dus dat was ijdele hoop denk ik!quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, griep, de echte, sinds afgelopen donderdagavond.
Compleet met zere kont en knieën van de spierpijnEn ik ben het helemaal zat nu. Hoop dat het met een dag of twee wel een keer weg is nou. Zelfs de beesten zijn me zat hier
Elieees mijn varkenslapjequote:
JezusB that isquote:
Ja maar het is al vanaf afgelopen donderdagavondquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een griep van twee dagen heb ik nog nooit meegemaakt, dus dat was ijdele hoop denk ik!Gun jezelf veel rust en kopjes thee enzo, dat helpt echt
![]()
Ik heb vorig jaar een griep van anderhalve week gehad
Geweldigquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Elieees mijn varkenslapje
Met mij gaat het super!
Sofar so good! En de bladeren mogen gewoon blijven; lekker zacht aan de bipsebaps en het isoleert een beetje (volgens Greez gaat het vet sneeuwen binnenkort). Alleen even kijken of er geen egeltjes in overwinteren, want anders heb ik straks een speldenkussen als bipsebapsquote:En met jou? Ben je al het huis uit geschopt?
Laat me even weten of ik de bladeren van het gras moet harken, voor je EHBO tent.
Rust als in slapen, dan vergeet je de rest ook een beetje op dat momentquote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het is al vanaf afgelopen donderdagavondDus ik hoop dat het nu met een dag of twee weg is. Dan heeft het een week geduurd, lang zat lijkt me
En de rust is ietwat ver te zoeken, maar ik doe mijn best![]()
Die ga ik zo nog een keer kijken, dat filmpje. Omdat het kanquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was ook lang niet zo boeiend als die paarden van 4 jaar geleden
Ga je morgen wel weer aan het werk?quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
Ja maar het is al vanaf afgelopen donderdagavondDus ik hoop dat het nu met een dag of twee weg is. Dan heeft het een week geduurd, lang zat lijkt me
En de rust is ietwat ver te zoeken, maar ik doe mijn best![]()
Ramptouristquote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ga ik zo nog een keer kijken, dat filmpje. Omdat het kan
Het leek echt wel een filmscene.
Jij nog gefeliciteerd met jullie overwinningquote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap Greys.![]()
Ik kom net van de Mac en ga dadelijk door naar het café, even borrelen voor we gaan musical dansen.
quote:
Nee. Heb gezegd dat ik het morgen wel weer wilde proberen (is maar een ochtendje) maar ze willen niet dat ik de rest aansteek. En het schijnt dat als je te vroeg weer aan het werk gaat dat het dan alleen maar langer duurt, dus ik blijf nog maar braaf wat thuis hangen.quote:
Ik weet nu toch al dat het goed aflooptquote:
Vanmorgen op het werk direct aangeklampt en zo ging dat de hele dagquote:
Dank je! Leuk om net mijn mail terug te lezen: 20 hyperende vrouwen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij nog gefeliciteerd met jullie overwinning![]()
Ik zag dat ik een aantal bladzijdes gemist had vandaag (of was dat alweer gister?)
Kortingsbonnen.quote:Wat had je bij de Mac?
Goezoquote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee. Heb gezegd dat ik het morgen wel weer wilde proberen (is maar een ochtendje) maar ze willen niet dat ik de rest aansteek. En het schijnt dat als je te vroeg weer aan het werk gaat dat het dan alleen maar langer duurt, dus ik blijf nog maar braaf wat thuis hangen.
[..]
Ik weet nu toch al dat het goed afloopt
Goed zo!quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Nee. Heb gezegd dat ik het morgen wel weer wilde proberen (is maar een ochtendje) maar ze willen niet dat ik de rest aansteek. En het schijnt dat als je te vroeg weer aan het werk gaat dat het dan alleen maar langer duurt, dus ik blijf nog maar braaf wat thuis hangen.
Ow, poep; dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
Vanmorgen op het werk direct aangeklampt en zo ging dat de hele dag
Me-jammiequote:Op maandag 15 november 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Kortingsbonnen.![]()
En een honey mustard chicken ding. En frietjes. En Fanta. En een shrimp van de vrouw van mijn collega. En 2 mcnuggets kips van de stagiaire.
Ow dussss....quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef Cat22 het volgende:
Dadelijk warme choc met slag in het café, had ik me bedacht.![]()
En dat terwijl ik hier al eten klaar had staan.quote:
En wat vindt de Beeb daarvan?quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dussss....
Ik zou wel eens zwanger kunnen zijn. Ik heb trek in de meest afgrijselijke dingen
Gewoon casual het stickje laten slingeren.quote:
Briljant ideequote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Gewoon casual het stickje laten slingeren.Dan verdenkt ze eerst het miniatuurtje en valt het daarna 100% mee dat jij het bent.
Ik hang elkaar van de goede tips.quote:
He ja, want dat staat me zo goedquote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Goed zo!
Muts op als je boodschappen gaat doen!
Heb je met een ander type gevingerd?quote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dussss....
Ik zou wel eens zwanger kunnen zijn. Ik heb trek in de meest afgrijselijke dingen
Nah, niet eensquote:
Een ander type dan de beeb, dat kan wel eens een beebie veroorzaken jaquote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je met een ander type gevingerd?
Ik denk dat het van de wc-bril is of zoquote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef Goodbye het volgende:
Een ander type dan de beeb, dat kan wel eens een beebie veroorzaken ja
Kan hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het van de wc-bril is of zo
Je moet ook wel hangen boven een vreemde wc-bril, Eliesquote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk dat het van de wc-bril is of zo
Nou, zie wel; ik wist het!quote:
Dakkutniewistniequote:Op maandag 15 november 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
Je moet ook wel hangen boven een vreemde wc-bril, Elies
Ik zet nog steeds koffie. Met een plastic houder bovenop een thermosfles.quote:Op maandag 15 november 2010 20:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zie wel; ik wist het!
Iemand een bakje Senseo? Ik ga nú zetten
Zetten....
De pad erin frotten en op de knop drukken
Vroeger (toen het gras nog groen was en sex nog vies) toén zetten ze koffie
Nou het is erg prettig als je uit 11 km file rolt en er begint er meteen 1 te blaten dat je zondagavond geen lijsten hebt gemaakt en hij nu geen uren heeft..quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, poep; dat heb ik ook altijdVreselijk he
Briljantquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon casual het stickje laten slingeren.Dan verdenkt ze eerst het miniatuurtje en valt het daarna 100% mee dat jij het bent.
Stuur d'r een SMSquote:Op maandag 15 november 2010 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil dat Nonnepon komt zodat ik de pyjamaatjes van de hondjes aan dr kan showen
Nee das stalkenquote:
Er is weinig op TV, dus Dexteren dan maarquote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Komt dr iets leuks op tv of zal ik gaan Dexteren?
Hmm,als ik nu begin kan ik dr drie kijken , minstensquote:Op maandag 15 november 2010 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er is weinig op TV, dus Dexteren dan maar
Gewoon niet tegen de fles zeggen dat het maandag is (weet die fles veel).quote:Op maandag 15 november 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik heb die fles drank , mss moet ik die Dooleys es gaan proberen, of is dat heel fout voor iemand die niet drinkt op maandagavond?
Op de badmatquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oh oh-oh Sjon heeft een bondgenote, 1 die net op de mat geplast heeft
De deurmatquote:
Ik wou dat Sjon op de deurmat of badmat piste, das duizend keer minder erg dan je hele dekbed ondergezekenquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef Ml-etje het volgende:
Oh oh-oh Sjon heeft een bondgenote, 1 die net op de mat geplast heeft
Oei ja, Whoopje weet dat ze iets fout doet en zoekt dan de deurmat op.quote:Op maandag 15 november 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wou dat Sjon op de deurmat of badmat piste, das duizend keer minder erg dan je hele dekbed ondergezeken
Ik heb het drie keer moeten lezen. Ik, of all peoplequote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
Mijn beste vriendin kwam vanmiddag vertellen dat haar vrouw zwanger is![]()
Vreselijk.... bij mensen die een kindje krijgen luistert het allemaal nogal nauw. Althans; dat gevoel heb ikquote:Ze hebben al zoveel miskramen gehad maar alles lijkt nu goed te gaan. Ik ben zo blij![]()
Ik wil graag iets voor ze kopen maar weet nog niet wat, ideeën?
Ik moest ook even kijkenquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer moeten lezen. Ik, of all people
[..]
Vreselijk.... bij mensen die een kindje krijgen luistert het allemaal nogal nauw. Althans; dat gevoel heb ikIk ga bij baby's meestal maar gewoon voor de gevulde spaarpot. Maar bij zwanger zou ik het niet weten.
Kortom: hier heb je nix aan; geen dank
Nou, als Elies t al nie weet dan zul je aan mij ook niks hebbenquote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Vreselijk.... bij mensen die een kindje krijgen luistert het allemaal nogal nauw. Althans; dat gevoel heb ikIk ga bij baby's meestal maar gewoon voor de gevulde spaarpot. Maar bij zwanger zou ik het niet weten.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
Ze hebben al zoveel miskramen gehad maar alles lijkt nu goed te gaan. Ik ben zo blij![]()
Ik weet niet eens wat je bedoeltquote:Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
Ja hoi
Kijkt er iemand BNTM?
What's up met de oma-onderbroeken?
quote:Op maandag 15 november 2010 20:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik zou iets leuks kleins kopen, knuffeltje ofzo, en dan een hema-kadobon voor de baby en/of een h&m-kadobon voor de mama (mn zusje kwam er namelijk achter dat ze best veel geld kwijt was aan positiekleding)quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef senesta het volgende:
Ze hebben al zoveel miskramen gehad maar alles lijkt nu goed te gaan. Ik ben zo blij![]()
Hoe gek wil je het maken?quote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef senesta het volgende:
Ze zijn zo gespannen dus ik zou ze graag iets willen geven waarvan ze lekker samen kunnen genieten, klinkt dat gek?
We hebben in dat kader wel eens met een groepje een zwaluwhoeve arrangement gedaan.quote:
Ja, dat is een goedequote:
Maar sauna mag toch niet meer als je zwanger bent?quote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben in dat kader wel eens met een groepje een zwaluwhoeve arrangement gedaan.
Maar die vriendin was bang dat ze uitlubberdedus dat was heel anders.
Ik geef altijd Lush aan zwangere of net bevallen vriendinnen, altijd een succesquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede
Als je niet in de buurt van een Lush komt wil ik best eens heen gaan en opsturen Senes
Ga je toch lekker in het kruidenbad liggen en laat je je masseren door zo'n hele mooie dame of een strakke brede negerquote:Op maandag 15 november 2010 20:53 schreef tombolafan het volgende:
Maar sauna mag toch niet meer als je zwanger bent?
Mja, toen mn zusje zwanger was vond ze het niet prettig meer om gemasseerd te wordenquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in het kruidenbad liggen en laat je je masseren door zo'n hele mooie dame of een strakke brede neger
Dit dus Tomboquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga je toch lekker in het kruidenbad liggen en laat je je masseren door zo'n hele mooie dame of een strakke brede neger
Ikke nietquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mja, toen mn zusje zwanger was vond ze het niet prettig meer om gemasseerd te wordenNiet dat iedereen dat zal hebben, maar ik snap dat best...
quote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, haar hele huid was wat gevoeliger, ze kon het niet zo goed meer hebben als er iemand aan haar zatquote:
dat komt wel goed met dat meisjequote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik had vandaag pestopasta met kip gemaakt voor mn oppaskindjes. Maar het meisje draait 'kip' om als ze het zegt, en ze vond het lekker, dus ze zat maar te roepen:
Meer pik! Meer pik! Meer pik!
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik had vandaag pestopasta met kip gemaakt voor mn oppaskindjes. Maar het meisje draait 'kip' om als ze het zegt, en ze vond het lekker, dus ze zat maar te roepen:
![]()
![]()
quote:
Greysquote:
In het kruidenbad liggen en kijken naar mooie dames of strakke brede negers danquote:Op maandag 15 november 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
Mja, toen mn zusje zwanger was vond ze het niet prettig meer om gemasseerd te wordenNiet dat iedereen dat zal hebben, maar ik snap dat best...
quote:Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Nah, voor gewone vrouwen heb je anders prima ideetjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In het kruidenbad liggen en kijken naar mooie dames of strakke brede negers dan
Owkee... ik ben een hele slechte inspiratie als het gaat om verwennerij voor zwangere vrouwen
Meer pik meer pik meer pik?quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nah, voor gewone vrouwen heb je anders prima ideetjes
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Meer pik meer pik meer pik?
![]()
Oh, ik ga lapohunten![]()
Bring it onquote:
Ik ga voor "meer kip meer kip meer kip"quote:
Hij jaagt op zn schaduw volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
uiltje jaagt op prooi die er niet is
quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zal eens kijken naar Lushquote:Op maandag 15 november 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede
Als je niet in de buurt van een Lush komt wil ik best eens heen gaan en opsturen Senes
quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Valt ook vies tegen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
Nah, voor gewone vrouwen heb je anders prima ideetjes
Nou, die sauna-ideetjes...quote:
Ja ik stond bij de halfopen deur hoor, dawasfakkingkoud!quote:
Heul niet, ik kijk BNTM de finale en daar zit ie inquote:
Smoesjes poesjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heul niet, ik kijk BNTM de finale en daar zit ie in
Mn zusje was fan van Rene Frogerquote:
Das nog steeds geen redenquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn zusje was fan van Rene Froger![]()
En de ander van Kinderen voor Kinderen
Reden waarvoor?quote:
Ik ben trots op Sjonquote:Op maandag 15 november 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt he.
Sjon wordt wakker, dus ik zet m op t balkon.
Loopt ie naar een plantenbak, tilt zn poot op, zonder te plassen, en hupst naar de deur.
Dus ik zeg neeeeee plasje doen Sjon.
Gaat ie rondslenteren.
Het balkon aflikken.
Op de stretcher zitten koekeloeren.
Beetje dom spelen in zn uppie in de kou buiten.
8 minuten lang.
En op het moment dat ie zich gaat vervelen gaat ie een plas doen, en huppelt ie heel trots naar de deur
Oh Elieeehieeeeeees !quote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo![]()
Geen paints van gehaktbal in de bil gelukkig
Oh, ik ga wel even paintenquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo![]()
Waaaaaaaarom hebben kippen geen gebitjesquote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
En de ander van Kinderen voor Kinderen
Had je maar vast half zekerheidquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Hallo![]()
Je wordt extra verwend vanaaf?quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens: ik mag gewoon thuis blijven wonen
Is een liedje van KvK.quote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dank je
Waarom doe je ze weg?
Nee, ik hoef geen extra setje; heb een eigen setje en daar heb ik mijn handen vol aanquote:Op maandag 15 november 2010 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Is een liedje van KvK.
Maar doe es een goed bod
Ah, das jammer voor Greysquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens: ik mag gewoon thuis blijven wonen
Waarom is de zee toch altijd zout!quote:Op maandag 15 november 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Waaaaaaaarom hebben kippen geen gebitjes
Wie wil er nog zo'n sukkelig en chagrijnig stelquote:
De muren waren niet zo dun thuis, dus ik kon altijd meegenietenquote:Op maandag 15 november 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Die liedjes zijn allemaal van na mijn tijd, die ken ik niet
Overigens denk ik dat Greez zonder mij een stuk beter slaaptquote:
Iets klopt er hier niet.... Tochquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
De muren waren niet zo dun thuis, dus ik kon altijd meegenieten
Oh, scherpquote:
Ik heb niet gekekenquote:Op maandag 15 november 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Zeg, doet er aan Popstars iemand mee die de broer/neef/familie is van Nick (van Simon)?
Of is het toeval dat ie er zo op lijkt? (En allemachtig wat zingt ie vals)
Ik heb heel Popstars gemist dit seizoen en ik zapte even.
* Thee aangeeft *quote:
Nee daar heb ik in totaal maar 4 afleveringen van gezien ofzo.quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken
En volgen jullie helemaal geen BNTM meer?
Finale was net
Niet spoileren! Ik moet hem nog kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken
En volgen jullie helemaal geen BNTM meer?
Finale was net
Met honing?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben gaar....
Lekker op tijd slapen denk ik
Ew?quote:
Ik viel er nu ook toevallig weer in hoor, maar dan wil ik ook wel weten wie er wintquote:Op maandag 15 november 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee daar heb ik in totaal maar 4 afleveringen van gezien ofzo.
Het kon me niet zo boeien, ik vind de Amerikaanse versie altijd leuker
Das een gehaktbal in een bilquote:
Is dat een gehaktbal?quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
OMG, Tombo
Ik moest wel even mijn beeld kantelen, staat te licht denk ik hier, want ik zag alleen die gehaktbal
Ik bedenk met net dat ik al een afspraak heb staan op 29 december.......quote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das een gehaktbal in een bil
Speciaal verzoek van Ing
Iets met seks op een badmat die zonder overleg gekocht was en toen ging Ing zonder overleg gehaktballen maken op maandag enzoquote:Op maandag 15 november 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat een gehaktbal?![]()
En WHYYYYYYYY!?![]()
Ja, nee, dat maakt het een stuk duidelijker.quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets met seks op een badmat die zonder overleg gekocht was en toen ging Ing zonder overleg gehaktballen maken op maandag enzo
Ik kijk ook, wat een kneusquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nu de nederlandsche designers aan het kijken. Er zit een jongen bij die soms wel en soms niet op krukken loopt (zonder krukken zie je er niks aan, maar bij wedstrijden heeft hij ze hard nodig...) en die het Heul Erg Zwaar heeft. Hij is nu zijn spullen aan het pakken.
... en riep toen 'Een gehaktbal in de bipsebap holadiejee'.quote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Iets met seks op een badmat die zonder overleg gekocht was en toen ging Ing zonder overleg gehaktballen maken op maandag enzo
Ik zag ook alleen die bal, leek net een drol, arme Ing dr bibsebabsquote:Op maandag 15 november 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee; lange versie:quote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, nee, dat maakt het een stuk duidelijker.
Ja, iddquote:Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
... en riep toen 'Een gehaktbal in de bipsebap holadiejee'.
Hihihihihi! Die Ing!quote:Op maandag 15 november 2010 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee; lange versie:
Oh Oh heeft een collega, die was supertrots omdat ze een badmat had gekocht zonder te overleggen met haar man. (en ze doet NOOIT iets zonder overleg met haar man) Dus we zaten te speculeren over hoe hij zou reageren, en toen kwam het er uiteindelijk op dat ze misschien wel seks zouden hebben met de billen op de badmat.
En toen kwam Ing met de mededeling dat ze vandaag gehaktballen had gemaakt, zonder te overleggen met meneer I. Dus toen bedachten we dat het misschien hetzelfde af zou lopen
Geen ballen gehad?quote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan jullie eerlijk zeggen; tot nu toe is er nog niets gebeurd
Zijn de ballen nog niet op? Dan is er nog kansquote:Op maandag 15 november 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan jullie eerlijk zeggen; tot nu toe is er nog niets gebeurd
Meneer I. nam er 2quote:
Jij bent niet echt een balleboos he?quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. nam er 2![]()
Ik had een broodje.
Nu zijn er nog 2 over voor morgen.
Als ze dan nog eetbaar zijn tenminste...wink wink
Tsss ik vind geen bal aan dat garpjequote:Op maandag 15 november 2010 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent niet echt een balleboos he?
Meer pik meer pik meer pik!quote:
billetje bal en meer pikquote:
Toque! Toque! Toque!quote:
Aaaaah dat konnie missen, dat jij ff langs zou wippenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit in het verkeerde deel
Hoewel: hoe minder pik & bal ik wil, hoe meer er voor jullie overblijft
Dan doe je er een lappie om.quote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En zolang het niet rood is vind ik het best
En dat verhaal heb ik dan weer gemist (gelukkig)quote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
En zolang het niet rood is vind ik het best
Ik wil het volgende deel wel het "sappige kutjes" deel maken...quote:Op maandag 15 november 2010 22:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit in het verkeerde deel
Hoewel: hoe minder pik & bal ik wil, hoe meer er voor jullie overblijft
Doe geen moeite; vind ik ook vrij onsmakelijk klinkenquote:Op maandag 15 november 2010 22:52 schreef Qwea het volgende:
Ik wil het volgende deel wel het "sappige kutjes" deel maken...
My sextalk radar was doing "wiewwiewwiewwiewwiew"quote:Op maandag 15 november 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaah dat konnie missen, dat jij ff langs zou wippen
saai neusquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe geen moeite; vind ik ook vrij onsmakelijk klinken
+1.quote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe geen moeite; vind ik ook vrij onsmakelijk klinken
You pervertquote:Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
My sextalk radar was doing "wiewwiewwiewwiewwiew"
YOU SHALL NOT PASSquote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Anywayz, ik ga nog steeds voor die lapo voor een meer pik topik
Nice! Ik ga slapen. Ik leg mij vertrouwen in jouw handen!quote:Op maandag 15 november 2010 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Anywayz, ik ga nog steeds voor die lapo voor een meer pik topik
Try and stop mequote:
I willquote:
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 15 november 2010 22:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
GMTA![]()
Zeg je me dat je niet verrast bent
Most defquote:Op maandag 15 november 2010 23:01 schreef Cat22 het volgende:
Tuurlijk niet.Dat wist ik allang.
Jij ook, toch?
Op tv?quote:
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op tv?![]()
Net nu de hysterische designers erop zijn!?
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
Ik profiteer nog van mijn laatste uurtjes met Saiph. Da's het kitten wat ik van dit nest het meeste ga missen, die lekkere knuffelaar.![]()
Morgenvroeg wordt hij opgehaald.
Helaas ben ik vandaag zo weinig thuis geweest dat hij in de woonkamer vooral rondraast, hopelijk meldt hij zich dadelijk nog voor een sessie.
Die heeft het altijd te druk met rennen. Of slapen. Net als het gros van de kittens die ik in huis heb gehad.quote:Op maandag 15 november 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Alnitak is niet zo'n knuffelaar?
Ik ben maar gezapt naar net5; cold case
Aan jou heb ik ietsquote:
Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 15 november 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zo wel lekker slapen heur.
Morgen begint de werkweek weer
Uiteraard....quote:
Nou, de vader van mn oppaskindjes kwam thuis en vroeg of ik de klusjesman ook zo lekker vondquote:Op maandag 15 november 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Uiteraard....
Nog wat beleefd vandaagT?
SpannendTquote:Op maandag 15 november 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, ik wel.
Ik had dus vergadering he?
Supersaai en 1 iemand was het vergeten en deed dus telefonisch mee.
Spannend he?
Dus jij gezegd dat je op de bank in slaap bent gevallen met de klusjesman?quote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, de vader van mn oppaskindjes kwam thuis en vroeg of ik de klusjesman ook zo lekker vond
Kennelijk werkt ie ook bij zijn werk en lopen alle vrouwen dan te kwijlen
Nee, ik zei heel stoer dat ik er niks in zagquote:Op maandag 15 november 2010 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dus jij gezegd dat je op de bank in slaap bent gevallen met de klusjesman?
Net kwam mn moeder langs, die kreeg helemaal kopjesquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Had ik al verteld dat ik vandaag voor maar 23 euro boodschappen heb gedaan?
1 + 1 gratis bij de C1000
Nou, ze kwam kommen brengen die van mn zusje waren, dus tja...quote:
Deze had je dus in 2 postsT kunnen doenquote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik zei heel stoer dat ik er niks in zag
[..]
Net kwam mn moeder langs, die kreeg helemaal kopjes
Ik kom nooit bij AH.quote:Op maandag 15 november 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kijk je ook naar de ah-bonnen in het topic? Nu met een gratis pak newborn luiers bij kruidvat, iets voor je zusje?
Oh ja, fuckquote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Deze had je dus in 2 postsT kunnen doen
quote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje heeft a.s. vrijdag 20 weken echo en dan mag ik weten wat het wordt
Weer een mooi excuus om je zusje lastig te vallen dusquote:Op maandag 15 november 2010 23:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ze kwam kommen brengen die van mn zusje waren, dus tja...
Ik denk een jongetjequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Zusje heeft a.s. vrijdag 20 weken echo en dan mag ik weten wat het wordt
Ze is in de 3 weken dat de baby er is nog maar 1 dag NIET langsgeweestquote:Op maandag 15 november 2010 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Weer een mooi excuus om je zusje lastig te vallen dus
Ik wou net zeggenquote:
Ingmar bij een jongenquote:Op maandag 15 november 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
oh ing, heb je ook al een idee wat voor naam ze gaan doen?
Ingeborgquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ingmar bij een jongen
Ingeborg bij een meisje.
Duh
Ik ook zo.quote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Boe...
Ik ga vroeg naar bed. Dat wil zeggen: over ongeveer 10 minuten
Dan delete ik gewoon een post en pak ik alsnog de lapoquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
Zou oh oh nu zitten lurken om straks snel de lapo te pakken?
Of Ingetje....quote:
dat idd, ik ga daarna ook slapenquote:Op maandag 15 november 2010 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook zo.
Maar eerst nog ff vol lullen
Of ze is der wekkert aan het schoonmakenquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan delete ik gewoon een post en pak ik alsnog de lapo
Nee, oh-oh ligt met Dexter op de bank óf is een rondje hollen met de hondjes
Ingeborg is zieligquote:
Ik kan niet meer aan je denken zónder te denken aan een gehaktbal in je bipsebapsquote:
Ja, net op tijd!quote:
Oh nee, die is overledenquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of ze is der wekkert aan het schoonmaken
Dat was niet de bipsebaps van Ing, maar van meneer I.quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan niet meer aan je denken zónder te denken aan een gehaktbal in je bipsebaps
Wrom niet eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
Ja, net op tijd!
Zolang de volgende tt maar geen "meer pik meer pik" is...
quote:Op maandag 15 november 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan niet meer aan je denken zónder te denken aan een gehaktbal in je bipsebaps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |