Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezelligquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
dit is bij elkaar de 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar het zesje zit daar niet tussen?
Oh DAN wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Dank je! Weet je zeker dat het niet batmad moet zijn?quote:
Zonder poes... en waar had je gedacht dat ik die dan moest latenquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
Serieus?quote:
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooitquote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Vandaar 'soortgelijk', smartiequote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens vaak zo dat je stiefvader je moeder niet is, dus daar had je wel een punt
Woei, spelfoutquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooit
Maar Elies en ik maken spelfoutjes / typo's, jij gaat gewoon helemaal den mist inquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wil ik wel es een 10 zien zeg
quote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
Serieus?quote:
Willen jullie mijn tekeningen uit een grijs verleden zienquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6
Ik snap geen kont van deze zinquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
En ik zeg wel met al die PVVers, wss heeft al dat volk een soortgelijk verleden
wel moet weg zijn, denk ikquote:
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversumquote:
Oh, kijk je geen RTL 4 meer?quote:
Ja, de verplichte spelfout, je hebt m gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversum
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlustquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja, de verplichte spelfout, je hebt m gevonden![]()
Ik ga nu eerst ff mn bord leegeten, dat typen met 1 vinger dat is niks![]()
Oh, dan is ie al een stuk meer begrijpelijk idd.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversum
quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlust
Die andere 'zei' in de post was gewoon okay.quote:Op maandag 15 november 2010 19:30 schreef oh-oh het volgende:
Maar Elies en ik maken spelfoutjes / typo's, jij gaat gewoon helemaal den mist in
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasquote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dan is ie al een stuk meer begrijpelijk idd.
Kop vol watten. Nog steeds
Padam Pish toch?quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Muis, hoe ging jouw na-een-goede-grap-drumroll ook alweer?
Badum TISHquote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
http://instantrimshot.com/quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, griep, de echte, sinds afgelopen donderdagavond.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ziek wasVerlate beterschapswens nog vanaf hier
Je wordt er zo sloom van altijd, dat ziek zijn
Jezusquote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vingeren met één type ook niet. Je moet soms wat afwisselen. Dat is goed voor de eetlust
Het was ook lang niet zo boeiend als die paarden van 4 jaar geledenquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Shit, te laat gezapt, ik zie alleen nog ondergelopen parkbankjes.
Een griep van twee dagen heb ik nog nooit meegemaakt, dus dat was ijdele hoop denk ik!quote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja, griep, de echte, sinds afgelopen donderdagavond.
Compleet met zere kont en knieën van de spierpijnEn ik ben het helemaal zat nu. Hoop dat het met een dag of twee wel een keer weg is nou. Zelfs de beesten zijn me zat hier
Elieees mijn varkenslapjequote:
JezusB that isquote:
Ja maar het is al vanaf afgelopen donderdagavondquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een griep van twee dagen heb ik nog nooit meegemaakt, dus dat was ijdele hoop denk ik!Gun jezelf veel rust en kopjes thee enzo, dat helpt echt
![]()
Ik heb vorig jaar een griep van anderhalve week gehad
Geweldigquote:Op maandag 15 november 2010 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Elieees mijn varkenslapje
Met mij gaat het super!
Sofar so good! En de bladeren mogen gewoon blijven; lekker zacht aan de bipsebaps en het isoleert een beetje (volgens Greez gaat het vet sneeuwen binnenkort). Alleen even kijken of er geen egeltjes in overwinteren, want anders heb ik straks een speldenkussen als bipsebapsquote:En met jou? Ben je al het huis uit geschopt?
Laat me even weten of ik de bladeren van het gras moet harken, voor je EHBO tent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |