Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezelligquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
dit is bij elkaar de 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mooi![]()
Maar het zesje zit daar niet tussen?
Oh DAN wel?quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Dank je! Weet je zeker dat het niet batmad moet zijn?quote:
Zonder poes... en waar had je gedacht dat ik die dan moest latenquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Of dat nu zo gezellig is op het moment![]()
Nou, je mag bij mij, zonder poes
Serieus?quote:
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooitquote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
Als Elies komt slapen ben ik echt wel gezellig
Vandaar 'soortgelijk', smartiequote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef ElisaB het volgende:
Het is trouwens vaak zo dat je stiefvader je moeder niet is, dus daar had je wel een punt
Woei, spelfoutquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar! Misschien is het wel het begin van iets heel mooit
Maar Elies en ik maken spelfoutjes / typo's, jij gaat gewoon helemaal den mist inquote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wil ik wel es een 10 zien zeg
quote:Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef APK het volgende:
Vandaar 'soortgelijk', smartie
En dan gaat die suffe oh-oh zelf spelfouten maken![]()
Dat schijnt een wetmatigheid te zijn
Serieus?quote:
Willen jullie mijn tekeningen uit een grijs verleden zienquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
die had niemand, er was 1 iemand met een zeven, en drie of vier of zo met een 6
Ik snap geen kont van deze zinquote:Op maandag 15 november 2010 19:31 schreef oh-oh het volgende:
En ik zeg wel met al die PVVers, wss heeft al dat volk een soortgelijk verleden
wel moet weg zijn, denk ikquote:
Ik ook niet. Ligt aan oh-oh; die zit in een ander intelligentieuniversumquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |