abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 november 2010 @ 21:44:23 #76
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_88757329
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Moederborden opblazen is nog knapperder :D
De voeding van de externe harddisk past ook op de PS2-poort voor muis of toetsenbord. ;(
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 november 2010 @ 21:47:18 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88757537
quote:
3s.gif Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Duvel het volgende:

[..]


De voeding van de externe harddisk past ook op de PS2-poort voor muis of toetsenbord. ;(
Mijn moeder heeft Hyves....
Als ik haar wil spreken bel ik niet maar hyve, dat gaat sneller :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88757813
wie hield er nou nog meer van die retro jurken? :o

I'm in heaven O+ http://www.stopstaringclothing.com/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88757852
Strijkijzer voor 10 euro meldt!
Merk het wel, hij is van de lidl en ik ben zo blij met het kreukvrij maken :) . Als je tijd hebt is het tof.
  maandag 15 november 2010 @ 21:51:43 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88757871
Zeg, iemand hier al es Tai Chi gedaan? Ik wil morgen misschien een beginnerslesje doen :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 november 2010 @ 21:53:01 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_88757954
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg, iemand hier al es Tai Chi gedaan? Ik wil morgen misschien een beginnerslesje doen :P
Ja ik. Als je van rustig en beschouwend houdt is het wel een toffe soort van sport. Slank word je er volgens mij niet van. Wel rustig in je hoofd.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 15 november 2010 @ 21:53:58 #82
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88758013
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]


Ja ik. Als je van rustig en beschouwend houdt is het wel een toffe soort van sport. Slank word je er volgens mij niet van. Wel rustig in je hoofd.
Oh dat kan geloof ik ook geen kwaad :+ Misschien eens proberen. Als ik het ga doen ga ik het alleen wel als S op mn lijstje zetten *disclaimer* :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 november 2010 @ 21:54:50 #83
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88758069
Bootcamp is ook een optie maar ik ben bang voor drilmeesters :X
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 november 2010 @ 22:01:05 #84
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88758467
quote:
19s.gif Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bootcamp is ook een optie maar ik ben bang voor drilmeesters :X
Drilmeister!
Dat doet mij aan een hele foute porno denken... :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_88758469
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]



Ja, en ik vind het nog steeds heel goed van je! ^O^

Ik heb de finale van Lost vorige week gezien, ben benieuwd wat je er van vindt!
Poeh. Hmm. Nou. Tsjonge.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_88758475
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
wie hield er nou nog meer van die retro jurken? :o

I'm in heaven O+ http://www.stopstaringclothing.com/
Fijn dat ze allemaal zo duur zijn. :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 15 november 2010 @ 22:03:10 #87
236335 neen
schone schijn
pi_88758604
Hier word je ook lekker ontspannen van zeg, ik ga nog ff van dit soort zooi luisteren en chillen. Alvast gefeliciteerd jarigen enzo deze week! Tot sinas ofzo.
het lijkt niet wat het is
pi_88758609
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 21:50 schreef _aurum_ het volgende:
wie hield er nou nog meer van die retro jurken? :o

I'm in heaven O+ http://www.stopstaringclothing.com/
M'n vintagedealer heeft dat merk ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 15 november 2010 @ 22:03:19 #89
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_88758619
Oh. Hm. Je twijfelt 2 seconden en prompt zit de les weer vol _O- Dat wordt geen tai chi voor mij morgen :+

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]


Drilmeister!
Dat doet mij aan een hele foute porno denken... :X
Mwehehe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 november 2010 @ 22:04:32 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88758698
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88758877
Mijn favoriet heeft Benelux next topmodel gewonnen, mijn dag kan niet meer stuk :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_88758905
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]


Fijn dat ze allemaal zo duur zijn. :P.
ik ga er vanuit dat ze wel van goede kwaliteit zijn :Y

En wat ik bij topvintage zie is dat ze het dollarteken vervangen voor een euro teken :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_88758916
Als m'n figuur wat weelderig was, droeg ik echt aldoor zulke jurkjes. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88758926
ik merk echt dat ik minder FOK! :@ en zou bijna sorry zeggen :@ maar heb echt gewoon weinig tijd!

Ik mod m'n forumpje nog en lees her en der wat bij, maar ben vooral aan 't studeren en werken enzo..

Lijstje van vandaag posten dan nog maar even:

O: 2 cracottes met pindakaas
T: halve banaan (andere helft was pulp)
L: 4 boterhammen pindakaas
T: plakje kipfilet en wat olijfjes
D: nacho's con todo (grote schaal met z'n drieën) en wat losse nacho's met verse guacamole

Morgen:

O: halve bak kwark
T: gekookt eitje
L: 4 boterhammen kipfilet met bieslook
T: 2 mandarijnen
D: couscous met groenten en lamsribjes (2 stuks)
S: uurtje spinnen
Ja doei.
pi_88758942
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]


ik ga er vanuit dat ze wel van goede kwaliteit zijn :Y

En wat ik bij topvintage zie is dat ze het dollarteken vervangen voor een euro teken :X
Oh, vast! Ik bedoelde meer tegen de verleiding. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88759034
oh, en ik ben trots dat ik mijn hoofd commissieschap heb afgedragen aan een andere studiegenoot, omdat ik 't gewoon niet trek met zoveel werken en studeren en dan ook nog sporten en soms wat sociale activiteiten :') 8-) gewoon 'nee' gezegd, en dat lucht écht op O+

Dus nu ga ik slapen :') :W
Ja doei.
  maandag 15 november 2010 @ 22:09:46 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88759045
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als m'n figuur wat weelderig was, droeg ik echt aldoor zulke jurkjes. O+.
Ik heb wel heupen en een derrière, maar bescheiden boobies en ik luv zulke jurkjes. Wel de pencil varianten. A-lijn staat me waardeloos.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_88759204
mooooi O+ zo'n jurkje zou ik wel willen!
http://www.stopstaringclo(...)roduct_images&p=1086
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 15 november 2010 @ 22:14:08 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_88759319


Ik geloof dat ik deze maar ga bestellen :7. Heb de zwarte al en die bevalt sehr gut :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 15 november 2010 @ 22:15:21 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_88759390
die gaat je fantastisch staan !
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')