En Berbers, wat wij allemaal te horen krijgen van die krullenbollen hier.quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
Marokko heeft geen eigen taalZe spreken er Frans en Arabisch
![]()
![]()
Dat wordt zo weinig gesproken daar, alleen richting het Atlas geberte...quote:Op maandag 15 november 2010 17:40 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
En Berbers, wat wij allemaal te horen krijgen van die krullenbollen hier.
is echt waar, en dan ze je bileh erachteraan, iiiik zweer het je!!quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Wollah is volgens mij gewoon iets als ik zweer het.
Ik heb het over hier, niet daarquote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wordt zo weinig gesproken daar, alleen richting de Atlas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer kon ik niet verzinnen...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
das turks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer kon ik niet verzinnen...:')
jij weet vast ook wel het marokkaanse woord voor lul gezien je ondertitel.quote:
Je moeders kutquote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je moeder is een hoer?
Nee hahaha Marokanen zijn niet zwart, Alleen negersquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
jij weet vast ook wel het marokkaanse woord voor lul gezien je ondertitel.
ondertitel: Zwarte pikken pijp ik graag
Dus je valt alleen op echte negers en niet op marokkanen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Nee hahaha Marokanen zijn niet zwart, Alleen negers
zeb toch?quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
jij weet vast ook wel het marokkaanse woord voor lul gezien je ondertitel.
ondertitel: Zwarte pikken pijp ik graag
Ja op Surinamers--> Mijn vriend is surinaamsquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Dus je valt alleen op echte negers en niet op marokkanen.
Heb je ook een voorkeur voor een bepaald type neger?
Je hebt antiliaanse negers, surinaamse, en in Afrika heb je veel verschillende soorten negers.
Soms zie je ook blondjes met somaliërs lopen omdat ze denken dat dat ook gangsters zijn, maar deze negers vind ik persoonlijk helemaal niet cool.
Wat voor soort negers vind jij geil dan?
Ja, je hebt daar hindustanen en negers ja. creolen zijn het vaak, echte bosnegers val je dus opquote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Ja op Surinamers--> Mijn vriend is surinaams
Ik vind antililanen ook wel mooi om te zien maar afrikanen val ik niet op
Zijn Antilianen niet officieel blank? Net als Marrokanen officieel blank zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op Afrikanen valt, als je bij hun thuis komt lopen ze met hun tienen met hun handjes in de rijstpan te graaien, lijkt me ook niet erg sexy nee.quote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
nee man dat zijn zwarten, of heb je het over joran van der sloot?quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Zijn Antilianen niet officieel blank? Net als Marrokanen officieel blank zijn.
Oh, met Antilianen word dacht ik meestal naar zulke mensen verwezen:quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
nee man dat zijn zwarten, of heb je het over joran van der sloot?
Antilianen zijn negers, dat zie je toch aan het haar, de neus en de lippen? Ook hebben ze zwart haar en zwarte ogen. marokkanen noemen ze ook vaak zwartkop omdat ze zwart haar hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, met Antilianen word dacht ik meestal naar zulke mensen verwezen:
[ afbeelding ]
Die ik persoonlijk nog niet heel donker vind en erg op de marrokaan lijken:
[ afbeelding ]
Misschien iets donkerder maar toch niet dermate dat de marrokkaan blank genoemd kan worden en een Antiliaan niet..
ik vind afrikanen vervelende mensen, zo opdringerig, Bah (tenminste zoals ik ze meemaak)quote:Op maandag 15 november 2010 18:31 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet op Afrikanen valt, als je bij hun thuis komt lopen ze met hun tienen met hun handjes in de rijstpan te graaien, lijkt me ook niet erg sexy nee.
Uhmm Nee zuid-afrikanen kunnen wel blank zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef sciter het volgende:
[..]
Zijn Antilianen niet officieel blank? Net als Marrokanen officieel blank zijn.
ja irritante somaliers die mij om 5 euro vragen om ook in de discotheek te mogen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
ik vind afrikanen vervelende mensen, zo opdringerig, Bah (tenminste zoals ik ze meemaak)
Hahahah in die rijstpan (ziehetevenvoorme)![]()
Hmm die grote foto is wel een lekkeertje hoorquote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Oh, met Antilianen word dacht ik meestal naar zulke mensen verwezen:
[ afbeelding ]
Die ik persoonlijk nog niet heel donker vind en erg op de marrokaan lijken:
[ afbeelding ]
Misschien iets donkerder maar toch niet dermate dat de marrokkaan blank genoemd kan worden en een Antiliaan niet..
Ik denk dat Brian ook voorouders had uit Portugal, soms zijn antilianen ook blank, kijk maar naar patrick en joran.quote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Uhmm Nee zuid-afrikanen kunnen wel blank zijn.
Oja antilianen zijn soms licht getint --> kijk maar naar brian uit de Gouden kooi
HAHAHA Jaaaaa breek me de bek niet open, Ik zat vroeger bij een somalier op school die de hele dag achter me reet aanliep en hij sprak heel gebrekkig Nederlands dus dat was echt een rampquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
ja irritante somaliers die mij om 5 euro vragen om ook in de discotheek te mogen.
Irritante vrouwen die alles gratis willen hebben op de rommelmarkt.
HAHAHA Oja die patrick van joran:P HAHAHAHAHAAAAAAquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian ook voorouders had uit Portugal, soms zijn antilianen ook blank, kijk maar naar patrick en joran.
In brazillie heb je overigens ook veel negerts, die spreken portugees, wat vind je van brazilliaanse negerts dan?
Maar deze Surinaamse neger zou je liever overslaan denk ikquote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
HAHAHA Oja die patrick van joran:P HAHAHAHAHAAAAAA
Tja die vind ik ook wel mooi hoor uit Brazil maar ik ga toch voor Surinamers. Trouwens ik vind negers uit Jamaica ook wel spang![]()
En jij hebt een keer een marrokaan gezien met natuurlijk licht haar?quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Antilianen zijn negers, dat zie je toch aan het haar, de neus en de lippen? Ook hebben ze zwart haar en zwarte ogen. marokkanen noemen ze ook vaak zwartkop omdat ze zwart haar hebben.
Ik heb het over kroeshaar slimpie met uitzondering van de berbers hebben marokkanen dat nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef sciter het volgende:
[..]
En jij hebt een keer een marrokaan gezien met natuurlijk licht haar?
Sjies Kebab???quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef aight1 het volgende:
tfoe ah schmetta kkzemmel a kkbezem wallah k smack je kk kaaskop tfoe man wat is deze kkibahesh wallah wallah tfahh
HAHAHAHA Wat een mogool zeg, Uhmm ja die sla ik over OMG Wat een malloottquote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Elita_aap het volgende:
[..]
Maar deze Surinaamse neger zou je liever overslaan denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |