En Berbers, wat wij allemaal te horen krijgen van die krullenbollen hier.quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
Marokko heeft geen eigen taalZe spreken er Frans en Arabisch
![]()
![]()
Dat wordt zo weinig gesproken daar, alleen richting het Atlas geberte...quote:Op maandag 15 november 2010 17:40 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
En Berbers, wat wij allemaal te horen krijgen van die krullenbollen hier.
is echt waar, en dan ze je bileh erachteraan, iiiik zweer het je!!quote:Op maandag 15 november 2010 17:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Wollah is volgens mij gewoon iets als ik zweer het.
Ik heb het over hier, niet daarquote:Op maandag 15 november 2010 17:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat wordt zo weinig gesproken daar, alleen richting de Atlas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer kon ik niet verzinnen...Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
das turks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer kon ik niet verzinnen...:')
jij weet vast ook wel het marokkaanse woord voor lul gezien je ondertitel.quote:
Je moeders kutquote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je moeder is een hoer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |