Dat zei ik in de winkel inderdaad ook alquote:Op zondag 28 november 2010 06:37 schreef Barretje80 het volgende:
Mooie ringen Chanty!
en.. aan jou is alles klein!![]()
jurk, en nu ook de ringen!
wel fijn dat je iets gevonden hebt.. Meestal vind je het als je er tegen aan loopt.. hoe fijn!!
Bij ons is het eigenlijk toeval. We wilden de huwelijksreis eigenlijk zo plannen dat er wat vrije dagen in vielen ivm onze vakantiedagen (dus pasen, pinksteren ofzo). Nu hadden we ziten kijken en niks kwam uit, alleen 2e paasdag aan het eind van de vakantie erbij plakken. Da hebben we dus gedaan en toen hebben we vanaf die datum 3 weken naar voren gekeken. De vrijdag ervoor was 1 april en daarom trouwen we op die datumquote:Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef progje het volgende:
[..]
hey wat een leuke datum.
Daarop wilden mijn vriend en ik eerst ook gaan trouwen..
Maar helaas kon dat niet want een van de getuigen zou dan in het buitenland zijn... (nu is dat niet door gegaan, maar oke niet over treuren)
Wij hebben ook ringen van breuning! Heb ze in duitsland gekocht, omdat het nogal wat scheelde met hier in nederland. Deze zijn het geworden :quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Moest vandaag even naar Den Haag naar een fotozaak, dus dacht: laten we maar meteen even wat juweliers binnenlopen. En bij de eerste juwelier was het meteen raak. Helemaal verliefd geworden op deze ringen
[ afbeelding ]
Vind ze op de foto overigens niet zo mooi uitkomen, maar we waren er allebei weg van. Witgoud van het merk Breuning. En omdat ze vandaag ook op de beurs in Rotterdam stonden hadden we recht op beurskorting van 15%. Uiteindelijk 651 euro betaald
En ze kwamen tot de conclusie dat ik echt heel smalle vingertjes hebmaat 15.
Haha, nee voor die prijs had ik het ook niet gedaan. Maar heb websites gezien waarbij ons model bijna 1400 euro was, dus dat was wel de moeite. En heb ze nu vlakbij mijn ouders gekocht en daar kom ik nog vaak genoeg.quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Chanty het volgende:
Wij wilden eerst ook naar Duitsland, maar voor dit bedrag was dat niet de moeite waardZou toch 6 uur reizen op en neer zijn, en dat dan maal 2 (om ze op te halen). Mijn ouders wonen dan wel in Limburg, dus zouden in ieder geval daar kunnen slapen, maar dan nog...
Jurk is het belangrijkstequote:Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leigh het volgende:
Wauw, wat een mooie ringen allemaal
Wij zijn nog niet aan de ringen toegekomen. Maar we hebben nog even tot juni
Ze worden waarschijnlijk simpel. Ook zonder steentje voor mij.
Eerst die jurk maar eens uitzoeken.
Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ikquote:
Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?quote:Trouwens, ik zat laatst door wat oude mapjes te zoeken op mijn pc en kwam een foto van (volgens mij) Steenz tegen met een geweldig door mij erop gefotoshopte olifantenslurf
Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijstquote:Wij hebben ons zojuist nog eens over de gastenlijst gebogen. Wat een dramaWe willen eigenlijk save-the-date mailtjes eruit doen voor de daggasten en de avondgasten iig op de hoogte stellen van de datum en dat ze (voorlopig) voor de avond zijn uitgenodigd.
Maar sommige mensen zijn gewoon lastig in te delen. Die heb je dan de afgelopen paar jaar bijna niet gesproken, of je kent ze juist nog maar heel kort en weet niet hoe het contact verder gaat verlopen... En je wilt ook niemand tegen het hoofd stoten, dus gevallen als 'horen bij de vriendengroep, maar ik heb er weinig mee' zijn ook alweer lastig. Maar ik wil ook geen mensen uitnodigen omdat ik me daar toe verplicht voel. Maar bij sommigen weet ik het echt even niet.
Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringenquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Leigh het volgende:
[..]
Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ik
[..]
Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m doorquote:Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?
[..]
Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloftquote:Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijst
Wij hebben er net na onze verloving een gemaakt en hij is nog nagenoeg hetzelfde. We twijfelen alleen nog over het uitnodigen van collega's, omdat we - idd - niet iemand tegen het hoofd willen stoten. En de hele afdeling uitnodigen is ook weer zoiets. Dat hangt dus nog.
Komt jouw familie ook met suggesties over wie je moet uitnodigen?
Wij doen de save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in.
ik ben gister geslaagd voor DE jurk!!quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringenMaar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.
Oh, dat is handig!quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:
Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringenMaar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.
Done!quote:Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m door
Zo denken wij er ook over. Alleen mensen waar we echt iets mee hebben krijgen een uitnodiging. En het is dat ze toevallig allemaal bij de voltrekking kunnen zijn (het is daar groot genoeg), maar dat hebben we er niet op uitgezocht. Ons eerste idee was eigenlijk om alleen de nabije familie (oma, ouders, zussen + aanhang) bij de voltrekking uit te nodigen en de rest pas bij de receptie te treffen.quote:Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloft
Je stelt ons geduld op de proef nuquote:Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben gister geslaagd voor DE jurk!!![]()
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...
uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien
Wij vonden het ook wel praktisch. Hahaha!quote:weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken
en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*
Beschrijf m eensquote:Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben gister geslaagd voor DE jurk!!![]()
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...
uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien
weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken
en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*
de beschruijving:quote:
Ik heb wel een soort van beeldquote:Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de beschruijving:
hij is wit..zonder glitters of kant of wat dan ook.. van taftzijde begreep ik..
een "slank" lijfje, waarbij het lijfjes a-symetrisch gevouwen is (?!?!?)
en dan een enorme sleep.. die heerlijk op m'n heupen rust..
voorkant is recht naar beneden..en links en rechts op de heupen gevouwen stof...
succes met begrijpen hoe ie er uit ziet!
Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparkenquote:Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef ivetje het volgende:
Wat doen jullie allemaal qua huwelijksreis eigenlijk?? Of helemaal niet??
Wij gaan 3 april dus naar Amerika. Gaan een rondreis maken en beginnen in Anaheim met 2 dagen Disneyland. Vanaf daar gaan we naar de grand canyon, bryce canyon, dan via Zion national parc naar Las vegas, Death valley, sequoia parc, yosemite national parc en dan 4 dagen San francisco. Vanaf daar rijden we langs de kust weer terug naar Los Angeles en onderweg pakken we nog 2 dagen six flags meeGeen traditionele reis dus. Geen palmbomen en witte stranden, maar 11 hotels en 1 auto
Maar het wordt denk ik wel de reis van ons leven!
We gaan ook eigenlijk voor de pretparken haha...die natuurparken zijn leuk meegenomenquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparken)
Ik heb geen idee wat we doen met de huwelijksreis, volgens mij blijft dat geheim voor mij
heheheh " blablablablablabla"quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
Nou, de savethedates zijn de deur uitNu eens grondig nadenken over de uitnodigingen
[ afbeelding ]
Met dank aan Fokster Stability die jaren geleden eens deze toffe foto gesjopt heeft
snap ik wel.. ziet er zo grappig uitquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Chanty het volgende:
Ja die info hoeft niet iedereen hier te weten
Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uitquote:Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef progje het volgende:
Wij gaan 14 dagen (12 nachten) naar Mauritius
is dat niet belachelijk duur??quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uitWij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
Euhm nou, wat scheelt is dat wij op de reis die we aangeboden kregen 100% korting kregen op het verblijf van de bruid en 25% korting op het vliegticket. Dat scheelt natuurlijk best een boel. Maar de hotels waar wij naar keken betaal je best veel nog voor drankjes enzo... Uiteindelijk kwamen wij uit op een reissom van net iets minder dan 5k geloof ik en dat was half pension voor 10 nachten en dan wel in zo'n huisje op palen zeg maar :-) Oh, en het was een 6*+ hotel.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is dat niet belachelijk duur??
wij willen voor 2 weken voor 2 personen bij elkaar in totaal 3000 eur uitgeven, heb het idee dat mauritius echt waaaaay buiten het budget ligt...
Save the date mail. De echte uitnodingen met alle informatie versturen we drie maanden van tevoren per post. Maar over het ontwerp zijn we nog aan het nadenken. En logisch dat het er nep uitziet, het IS ook nepquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef ivetje het volgende:
Chanty : heb je die foto gebruikt als save-the-date kaartje? Vind hem er eerlijk gezegt niet zo mooi uitzien en een beetje neppig. Ik zou denk ik ook wel een beetje hard lachen als ik zoiets in de bus kreegmaar goed, ben dan ook totaal geen romantisch type en zou dit zelf nooit sturen.
Wij doen ook geen bedankkaartjes achteraf ofzo met een pic van ons samen. En qua fotoreportage hoef ik ook geen 40 foto's van ons samen in elke mogelijke positie ofzo. Gewoon een paar pics hier in het dorp en met de auto erbij en that's it. Ik hoef ook geen heel album met pics van ons samen. De fotograaf hier had een arrangement voor een reportage van 80 foto's. Heb me echt afgevraagd wat ik met zoveel foto's van mezelf moet haha! Heb laatst nog een album ingezien van iemand...tja, leuk maar je staat overal leuk lachend op alleen het armpje ligt net anders of de achtergrond is anders. Ik ben daar echt niet van. Als ik een repotage heb van 15 pics vind ik het wel weer genoeg. Meer plek over voor de echt spontane pics van het feest enzo
gefeliciteerd met je broer!quote:Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik mag (eindelijk) een beetje legaal komen lurken hier ;-)
Ben ceremoniemeesteres voor de bruiloft van broerlief!!
Dus beetje weten wat jullie met bruiloften doen en willen is altijd handig om als feedback ook terug te geven wat ook mogelijk zou zijn voor mijn broer en zn verloofde.
En als jullie tips hebben wat jullie van een ceremoniemeesters verwachten is dat natuurlijk altijd meegenomen
Ik kan iig goed afkijken wat ik (later) wel en niet bij mijn eigen bruiloft wil hebben
we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uitWij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
Precies, dat is wel een groot verschil. Een vriend van mij was cerenomie meester bij zijn broertje. En hij regelde van alles. Nam er zelfs vooraf een dag vrij voor om vanalles te gaan regelen. Mijn broertje is ook cerenomie meester bij mij, maar ik wil alles gewoon zelf regelen en dat hij het op de dag zelf een beetje coordineerd vind ik meer dan genoeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je broer!
je moet zelf wel eerst met je broer overleggen wat de taken zijn van de ceremonie meester.. sommige bruidsparen verwachten dat de ceremonie meester vanalles regelt van te voren en op de dag.. andere bruidsparen regelen liever alles zelf en "gebruiken" de ceremonie meester alleen op de dag als aanspreekpunt voor de diverse bedrijven waar mee gewerkt wordt..
wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Leigh het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk een ceremoniemeester?
Wij regelen alles zelf
Maar moet erbij zeggen dat wij het ook niet heel groots aanpakken. Voltrekking, receptie en daarna een etentje met alleen onze ouders en zusjes (+ aanhang). That's it.
Precies zo is het bij ons ook. Mensen opvangen, op de dag dingen die iets uitlopen of anders gaan dan gepland regelen en that's it.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..
ohh.. die van ons is ook vrouwelijk..quote:Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk
Wij hadden dat mooie knalroze boek ookquote:Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef progje het volgende:
[..]
we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..
De site is echt heel slecht (vind ik), maar ik had hun folder opgevraagd en daar ging ik echt van kwijlenVerder kregen we ook geweldige hulp bij het boeken en veel korting omdat het een huwelijksreis is. En een gratis klasse upgrade @ vliegtuig!
Een kennis van me is ook naar Mauritius geweest voor zijn huwelijksreis en ook via dit reisbureau.
En ik werd helemaal enthousiast van zijn verhalen.
We gaan naar http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
en dan een deluxe kamer.
Het is goedkoper dan de prijs per nacht die je bij het hotel zelf ziet.
Maar het blijft een smak geld.
Maar mijn vriend en ik willen zoiets 1x mee maken en daar is een huwelijksreis natuurlijk prima geschikt voor
Wij ook, alleen niet van fok! En ik blijf haar ook stug zo noemenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk
Oh zo ging het bij ons helemaal niet gelukkig...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
Wij hadden dat mooie knalroze boek ookIk werd eerlijk gezegd wel een beetje ziek van hun manier van verkopen, ze hingen iedere dag aan de telefoon en de 'vroegboekkorting' was bij iedere prijsopgave maar 1 dag geldig. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben wel goed advies gegeven.
en en en?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Leigh het volgende:
Net terug van de hele dag bruidsjurken passen in Amsterdam/Haarlem!
gefeliciteerd!!quote:
geen bedankjesquote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.
Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.
Iemand tips?
wij doen er ook niet aan.. ze krijgen een bedank kaart.. das genoeg hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is wat wij idd hebben gedaan
Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leukquote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.
Iemand tips?
Dat is wel tofquote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk
Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee.quote:Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Iemand tips?
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee.Kreeg iedereen. Met een bedankkaartje erbij. Voor de hoofdpijn de volgende morgen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh!!
Ik heb net HET hotel gevonden voor de huwelijksnacht!
![]()
![]()
![]()
het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef craftyvirus het volgende:
Zijn er toevallig nog bruidsparen die fotograaf zoeken, met ruime ervaring en een hele schappelijke prijs?
Ik meld mijzelf graag aan![]()
Een uitgebreid portfolio is aanwezig, welke ik kan laten zien :-)
De schappelijke prijs is simpel, ik moet er niet van leven, en ik vind het super leuk om te doen. Een exacte prijs is uiteraard afhankelijk van factoren als reistijd, tijd aanwezig, aanvullende wensen enz.
Voor meer info staat mn pm altijd open
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef progje het volgende:
[..]
![]()
wij slapen hier:
http://www.kaatjesresidence.nl/Slapen.aspx
ja daar ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]!
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val..
Ik woon in provincie Zuid Hollandquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??
27,50 de kilo geloof ik.... En dan kun je dus nog kiezen of je er zakjes of potjes bij wilt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat is wel tof
Wat kost 10 kilo nou?
Wij gaan voor de trouwwuppies http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Wuppies.html
dat gaat rap!quote:Op zondag 26 december 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben vrijdag de ringen afgehaald en die zijn heel mooi geworden.Verder heb ik nog schoenen gescoord en heeft SC een pak besteld.
We hebben nog wat kleinere dingen te regelen, maar het is niet erg lang wachten meer. 29 januari is de dag!quote:Op zondag 26 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
dat gaat rap!
hebben jullie nu alles voor elkaar??
hoeveel dagen wachten nog??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |