abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89248580
Mooie ringen Chanty!

en.. aan jou is alles klein! ;)
jurk, en nu ook de ringen!

wel fijn dat je iets gevonden hebt.. Meestal vind je het als je er tegen aan loopt.. hoe fijn!! *O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 28 november 2010 @ 12:53:39 #102
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_89252833
quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2010 06:37 schreef Barretje80 het volgende:
Mooie ringen Chanty!

en.. aan jou is alles klein! ;)
jurk, en nu ook de ringen!

wel fijn dat je iets gevonden hebt.. Meestal vind je het als je er tegen aan loopt.. hoe fijn!! *O*
Dat zei ik in de winkel inderdaad ook al :+
Bril kopen is ook altijd een drama, mag ik naar de kinderbrillen :') Heb ook een kinderpet :')
Laatst maat 35 moeten passen qua schoenen (maar die was dan toch net te krap). Die jurk mag inderdaad nog zeker 10 cm korter met hakken.

Maar ik heb t geaccepteerd :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_89253237
Zaterdag a.s. ga ik bruidsjurkshoppen met de meiden! :D
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 16:36:11 #104
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_89260112
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 11:29 schreef progje het volgende:

[..]

hey wat een leuke datum. O+

Daarop wilden mijn vriend en ik eerst ook gaan trouwen..
Maar helaas kon dat niet want een van de getuigen zou dan in het buitenland zijn... (nu is dat niet door gegaan, maar oke niet over treuren :+ )
Bij ons is het eigenlijk toeval. We wilden de huwelijksreis eigenlijk zo plannen dat er wat vrije dagen in vielen ivm onze vakantiedagen (dus pasen, pinksteren ofzo). Nu hadden we ziten kijken en niks kwam uit, alleen 2e paasdag aan het eind van de vakantie erbij plakken. Da hebben we dus gedaan en toen hebben we vanaf die datum 3 weken naar voren gekeken. De vrijdag ervoor was 1 april en daarom trouwen we op die datum :') Vonden hem ook erg leuk overigens, dus dat kwam mooi uit. De huwelijksreis is van 3 april t/m 25 april (en dat is dus 2e paasdag).
To infinity…and beyond!
  zondag 28 november 2010 @ 16:40:06 #105
11458 ivetje
pi_89260264
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:30 schreef Chanty het volgende:
Moest vandaag even naar Den Haag naar een fotozaak, dus dacht: laten we maar meteen even wat juweliers binnenlopen. En bij de eerste juwelier was het meteen raak. Helemaal verliefd geworden op deze ringen O+

[ afbeelding ]

Vind ze op de foto overigens niet zo mooi uitkomen, maar we waren er allebei weg van. Witgoud van het merk Breuning. En omdat ze vandaag ook op de beurs in Rotterdam stonden hadden we recht op beurskorting van 15%. Uiteindelijk 651 euro betaald :)

En ze kwamen tot de conclusie dat ik echt heel smalle vingertjes heb _O- maat 15.
Wij hebben ook ringen van breuning! Heb ze in duitsland gekocht, omdat het nogal wat scheelde met hier in nederland. Deze zijn het geworden :

De damesring is witgoud met rosegoud, dus niet zoals op d pic. In totaal waren wij 1080 euro kwijt. En heb vandaag een belletje van mijn moeder gehad (wonen in duitsland en had hun nummer doorgegeven bij de juwelier) dat ze klaar liggen!! We gaan ze 8 januari ophalen!
To infinity…and beyond!
  zondag 28 november 2010 @ 16:46:06 #106
52229 Chanty
pi_89260501
Wij wilden eerst ook naar Duitsland, maar voor dit bedrag was dat niet de moeite waard :) Zou toch 6 uur reizen op en neer zijn, en dat dan maal 2 (om ze op te halen). Mijn ouders wonen dan wel in Limburg, dus zouden in ieder geval daar kunnen slapen, maar dan nog...
  zondag 28 november 2010 @ 17:04:45 #107
11458 ivetje
pi_89261255
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Chanty het volgende:
Wij wilden eerst ook naar Duitsland, maar voor dit bedrag was dat niet de moeite waard :) Zou toch 6 uur reizen op en neer zijn, en dat dan maal 2 (om ze op te halen). Mijn ouders wonen dan wel in Limburg, dus zouden in ieder geval daar kunnen slapen, maar dan nog...
Haha, nee voor die prijs had ik het ook niet gedaan. Maar heb websites gezien waarbij ons model bijna 1400 euro was, dus dat was wel de moeite. En heb ze nu vlakbij mijn ouders gekocht en daar kom ik nog vaak genoeg.
To infinity…and beyond!
pi_89262549
Wauw, wat een mooie ringen allemaal O+

Wij zijn nog niet aan de ringen toegekomen. Maar we hebben nog even tot juni ;)
Ze worden waarschijnlijk simpel. Ook zonder steentje voor mij.
Eerst die jurk maar eens uitzoeken.
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 18:32:45 #109
52229 Chanty
pi_89264274
quote:
12s.gif Op zondag 28 november 2010 17:43 schreef Leigh het volgende:
Wauw, wat een mooie ringen allemaal O+

Wij zijn nog niet aan de ringen toegekomen. Maar we hebben nog even tot juni ;)
Ze worden waarschijnlijk simpel. Ook zonder steentje voor mij.
Eerst die jurk maar eens uitzoeken.
Jurk is het belangrijkste :+

Trouwens, ik zat laatst door wat oude mapjes te zoeken op mijn pc en kwam een foto van (volgens mij) Steenz tegen met een geweldig door mij erop gefotoshopte olifantenslurf :')

Wij hebben ons zojuist nog eens over de gastenlijst gebogen. Wat een drama }:| We willen eigenlijk save-the-date mailtjes eruit doen voor de daggasten en de avondgasten iig op de hoogte stellen van de datum en dat ze (voorlopig) voor de avond zijn uitgenodigd.
Maar sommige mensen zijn gewoon lastig in te delen. Die heb je dan de afgelopen paar jaar bijna niet gesproken, of je kent ze juist nog maar heel kort en weet niet hoe het contact verder gaat verlopen... En je wilt ook niemand tegen het hoofd stoten, dus gevallen als 'horen bij de vriendengroep, maar ik heb er weinig mee' zijn ook alweer lastig. Maar ik wil ook geen mensen uitnodigen omdat ik me daar toe verplicht voel. Maar bij sommigen weet ik het echt even niet.
pi_89265361
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef Chanty het volgende:

Jurk is het belangrijkste :+
Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ik ;)

quote:
Trouwens, ik zat laatst door wat oude mapjes te zoeken op mijn pc en kwam een foto van (volgens mij) Steenz tegen met een geweldig door mij erop gefotoshopte olifantenslurf :')
Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?

quote:
Wij hebben ons zojuist nog eens over de gastenlijst gebogen. Wat een drama }:| We willen eigenlijk save-the-date mailtjes eruit doen voor de daggasten en de avondgasten iig op de hoogte stellen van de datum en dat ze (voorlopig) voor de avond zijn uitgenodigd.
Maar sommige mensen zijn gewoon lastig in te delen. Die heb je dan de afgelopen paar jaar bijna niet gesproken, of je kent ze juist nog maar heel kort en weet niet hoe het contact verder gaat verlopen... En je wilt ook niemand tegen het hoofd stoten, dus gevallen als 'horen bij de vriendengroep, maar ik heb er weinig mee' zijn ook alweer lastig. Maar ik wil ook geen mensen uitnodigen omdat ik me daar toe verplicht voel. Maar bij sommigen weet ik het echt even niet.
Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijst :)
Wij hebben er net na onze verloving een gemaakt en hij is nog nagenoeg hetzelfde. We twijfelen alleen nog over het uitnodigen van collega's, omdat we - idd - niet iemand tegen het hoofd willen stoten. En de hele afdeling uitnodigen is ook weer zoiets. Dat hangt dus nog.
Komt jouw familie ook met suggesties over wie je moet uitnodigen? :')

Wij doen de save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in.
Liej
  zondag 28 november 2010 @ 22:46:38 #111
52229 Chanty
pi_89278649
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef Leigh het volgende:

[..]

Hahaha! Sowieso een stuk moeilijk uitzoeken dan die ringen, denk ik ;)

[..]
Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringen :D Maar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.

quote:
Echt? Het zegt ons ergens vaag wat. Kan je me die eens mailen?

[..]
Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m door :+

quote:
Dat ken ik wel. Volgens mij stoeien de meeste mensen wel met die gastenlijst :)
Wij hebben er net na onze verloving een gemaakt en hij is nog nagenoeg hetzelfde. We twijfelen alleen nog over het uitnodigen van collega's, omdat we - idd - niet iemand tegen het hoofd willen stoten. En de hele afdeling uitnodigen is ook weer zoiets. Dat hangt dus nog.
Komt jouw familie ook met suggesties over wie je moet uitnodigen? :')

Wij doen de save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in.
Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloft :)
pi_89285912
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik vond de jurk uitzoeken juist gemakkelijker dan de ringen :D Maar qua jurk wist ik ook precies wat ik wel en niet wilde.

ik ben gister geslaagd voor DE jurk!! *O*
en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!
maar DE jurk is em wel echt en ik ben er erg blij mee...

uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online :{
dus.. de trouwfoto's zullen het wel laten zien ;)

weer een activiteit van het lijstje..
De volgende taak: save the date / uitnodigingen maken

en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_89286273
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Chanty het volgende:

Oh, dat is handig!
Ik dacht dat ik het wist, maar er is zoveel mooi dat ik het niet meer weet :)
Het wordt wel iets eenvoudigs. Iets uitbundigs is niets voor mij. Hahaha.

quote:
Als je me even een mailadres pmt dan stuur ik m door :+
Done!

quote:
Onze families bemoeien zich tot nu toe nergens mee. Maar ik weet niet wat er gaat gebeuren zodra de save the dates de deur uit zijn en bepaalde mensen erachter komen dat vrijwel niemand van de familie wordt uitgenodigd van beide kanten (bijna geen contact op de begrafenissen na). Maar daar maak ik me niet eens zorgen om, wat dat aangaat is het voor ons heel duidelijk. Mensen die ik maar eens in de vijf jaar zie en op straat niet eens zou herkennen zo ongeveer, hoef ik echt niet op mijn bruiloft :)
Zo denken wij er ook over. Alleen mensen waar we echt iets mee hebben krijgen een uitnodiging. En het is dat ze toevallig allemaal bij de voltrekking kunnen zijn (het is daar groot genoeg), maar dat hebben we er niet op uitgezocht. Ons eerste idee was eigenlijk om alleen de nabije familie (oma, ouders, zussen + aanhang) bij de voltrekking uit te nodigen en de rest pas bij de receptie te treffen.
Liej
pi_89286284
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:

en ik vond het niet makkelijk.. wat een gedoe zeg, jurk in , jurk uit, nog een keer .. pfff!!

uiteindelijk niet wat ik hier eerder gepost heb,... en kan ook geen plaatje vinden online :{
Je stelt ons geduld op de proef nu :D
Ben wel heel nieuwsgierig. Kan je het een beetje uitleggen anders?

quote:

en leigh.. met de kerstkaarten in das handig!! *gaat eens wat druk op het ontwerpen zetten*
Wij vonden het ook wel praktisch. Hahaha!
Datum staat vast, dus wij dachten: och, die doen we er gewoon bij in. Vandaag gaat m'n vriend een proefdruk maken, en als dat bevalt gaat de boel afgedrukt worden :)
Liej
  maandag 29 november 2010 @ 09:41:33 #115
52229 Chanty
pi_89287720
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 07:14 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Beschrijf m eens :D
pi_89287783
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 09:41 schreef Chanty het volgende:

[..]

Beschrijf m eens :D
de beschruijving:

hij is wit..zonder glitters of kant of wat dan ook.. van taftzijde begreep ik..
een "slank" lijfje, waarbij het lijfjes a-symetrisch gevouwen is (?!?!?)
en dan een enorme sleep.. die heerlijk op m'n heupen rust..
voorkant is recht naar beneden..en links en rechts op de heupen gevouwen stof...

succes met begrijpen hoe ie er uit ziet! ;)

maandag 29 november 2010 @ 09:46:55 #117
52229 Chanty
pi_89287838
quote:
6s.gif Op maandag 29 november 2010 09:44 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

de beschruijving:

hij is wit..zonder glitters of kant of wat dan ook.. van taftzijde begreep ik..
een "slank" lijfje, waarbij het lijfjes a-symetrisch gevouwen is (?!?!?)
en dan een enorme sleep.. die heerlijk op m'n heupen rust..
voorkant is recht naar beneden..en links en rechts op de heupen gevouwen stof...

succes met begrijpen hoe ie er uit ziet! ;)
Ik heb wel een soort van beeld :P Klinkt goed, nu maar een half jaar wachten op de foto's :P
Kan je die sleep ook afhalen?
  maandag 29 november 2010 @ 10:17:43 #118
11458 ivetje
pi_89288638
Hier nodigen wij van beide families wel alle ooms en tantes uit, en sommige neven en nichten. Maar die worden alleen voor 's avonds uitgenodigd. Bij de ceremonie zijn alleen ouders, broers en zussen + aanhang, 2 stellen beste vrienden en mijn opa & oma aanwezig. Verder is het vrije inloop (gewoon in het gemeentehuis) dus wie wil komen is welkom. Denk dat de oude buren van mijn vriend wel komen en sowieso 1 collega van mij ook. Verder hebben wij geen receptie, dus iedereen komt op het feest. Ook collega's enzo. In totaal zitten we voor het feest rond de 90 man, dus valt best mee eigenlijk. Verder hebben wij geen save-the-dates de deur uit gedaan en ga het ook niet doen ook. Heb het tegen mijn ouders gezegt enzo en die vertellen het wel door. Inmiddels weet volgens mij iedereen het wel, en zo niet dan zien we wel of ze tijd hebben. Het gaat dan echt nog om een paar mensen die we niet vaak zien, dus als die niet kunnen is het ook geen ramp.
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 10:25:09 #119
52229 Chanty
pi_89288833
Bij ons valt het op de dag na helevaart, dus genoeg mensen zullen misschien anders een weekend weg willen. Een vriendin liet nu al weten dat het lastig is om nog vrij te krijgen voor die vrijdag :o Dus voor ons is het wel verstandig om mensen nog een goed eraan te herinneren die dag vrij te houden.

Voorlopige telling is bij ons 35 mensen met de ceremonie en de middag + diner. Dat zijn dan directe familieleden (14) en een aantal goede vrienden met aanhang van beide kanten. Voor de avond zitten we op 20 mensen erbij voor het feest, maar daar zal nog wel wat in verschuiven. Ik moet namelijk nog toffe collega's vinden (lees: op zoek naar een baan) :D Doordat we zo weinig familie uitnodigen blijven er echt weinig mensen over :')
  maandag 29 november 2010 @ 10:40:20 #120
11458 ivetje
pi_89289237
Ach, mijn moeder heeft het doorgegeven dus neem aan dat iedereen het wel onthoudt. En zo niet, scheelt het weer in de kosten voor de drankjes :') De echt belangrijke mensen zijn er toch al overdag bij, de rest is wel leuk als ze komen maar ook prima als ze niet kunnen. Het gaat om ooms en tantes die ik niet zo vaak zie, maar toch belangrijk genoeg vind.
Qua daggasten zitten wij op 20 incl. ons volgens mij. Die gaan dus mee naar het gemeentehuis, krijgen bruidstaart met koffie/champagne en krijgen een buffet. De rest wordt om 8 uur verwacht en dan is het feest.
To infinity…and beyond!
pi_89290669
wij zitten nu op 43 voor de dag, 's avonds een man of 70.Maar kunnen er ook zomaar 100 worden.
Mu!
  maandag 29 november 2010 @ 15:40:11 #122
11458 ivetje
pi_89300355
Wat doen jullie allemaal qua huwelijksreis eigenlijk?? Of helemaal niet??
Wij gaan 3 april dus naar Amerika. Gaan een rondreis maken en beginnen in Anaheim met 2 dagen Disneyland. Vanaf daar gaan we naar de grand canyon, bryce canyon, dan via Zion national parc naar Las vegas, Death valley, sequoia parc, yosemite national parc en dan 4 dagen San francisco. Vanaf daar rijden we langs de kust weer terug naar Los Angeles en onderweg pakken we nog 2 dagen six flags mee :D Geen traditionele reis dus. Geen palmbomen en witte stranden, maar 11 hotels en 1 auto :') Maar het wordt denk ik wel de reis van ons leven!
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 15:42:31 #123
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_89300448
We nemen een last minute afhankelijk van het resterende budget en mogelijkheden op dat moment.
pi_89300493
Wij gaan 14 dagen (12 nachten) naar Mauritius O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 29 november 2010 @ 15:43:48 #125
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89300506
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:40 schreef ivetje het volgende:
Wat doen jullie allemaal qua huwelijksreis eigenlijk?? Of helemaal niet??
Wij gaan 3 april dus naar Amerika. Gaan een rondreis maken en beginnen in Anaheim met 2 dagen Disneyland. Vanaf daar gaan we naar de grand canyon, bryce canyon, dan via Zion national parc naar Las vegas, Death valley, sequoia parc, yosemite national parc en dan 4 dagen San francisco. Vanaf daar rijden we langs de kust weer terug naar Los Angeles en onderweg pakken we nog 2 dagen six flags mee :D Geen traditionele reis dus. Geen palmbomen en witte stranden, maar 11 hotels en 1 auto :') Maar het wordt denk ik wel de reis van ons leven!
Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparken O+ )
Ik heb geen idee wat we doen met de huwelijksreis, volgens mij blijft dat geheim voor mij :+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 29 november 2010 @ 15:48:11 #126
11458 ivetje
pi_89300700
quote:
11s.gif Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oooh, leuk zeg! Zoiets zou ik ook wel willen! (Pretparken O+ )
Ik heb geen idee wat we doen met de huwelijksreis, volgens mij blijft dat geheim voor mij :+
We gaan ook eigenlijk voor de pretparken haha...die natuurparken zijn leuk meegenomen :+
To infinity…and beyond!
  maandag 29 november 2010 @ 18:13:48 #127
52229 Chanty
pi_89307293
Tof Ivetje! En Mauritius moet ook heel mooi zijn :Y

Wij willen eigenlijk graag een rondreis door Zuid-Afrika doen, alleen is de beste tijd daarvoor in juni t/m september ivm hoogte gras en dus beesten kunnen spotten. Maar we zouden dus nu dan ongeveer moeten boeken en omdat ik geen idee heb wanneer is werk vind, vind ik dat niet zo handig. Huwelijksreis staat zogezien laag op het prioriteitenlijstje. Desnoods gaan we een jaar later, of we kijken tzt naar een lastminute en gaan wel twee weken klassiek op een bountystrand liggen :+ Hoewel ik veel liever iets actiefs heb :Y
pi_89307975
@Chanty: groeten van Steenz! Heb de foto doorgestuurd en hij had 't al bijna verdrongen ;)

@Barretje80: Klinkt spectaculair. Kan me er wel een voorstelling bij maken! En wat voor witte tint?

@ivetje: Wij zitten totaal nu op zo'n 60 personen. Misschien worden het er nog iets meer als er collega's bijkomen (maar die laatste komen zws alleen op de receptie).

En da's nog eens een huwelijksreis, zeg, lekker naar Amerika! En progje, ik hoor alleen maar goede verhalen over Mauritius :D
Gaat iedereen meteen na het huwelijk op reis?

Wij gaan twee weken naar Noorwegen, is de bedoeling :)

[ Bericht 5% gewijzigd door Leigh op 29-11-2010 18:34:05 ]
Liej
pi_89308249
Wij trouwen op vrijdag en vertrekken die dinsdag de week erop :)
  maandag 29 november 2010 @ 18:41:38 #130
11458 ivetje
pi_89308548
Wij trouwen op vrijdag, tellen geld op zaterdag en vliegen zondag :') zo ongeveer dan hihi. Heb echt 1 dag om in te pakken. We wilden eigenlijk nog dezelfde avond vertrekken in onze trouwkleding, maar dat was toch niet zo praktisch. Dan moet die jurk mee door de woestijn enzo, en in een koffer. En dan was er geen ruimte voor een paar uggs om mee terug te nemen haha!
We hebben er wel bewust voor gekozen om het aansluitend te doen. Ermee wachten leek ons niet echt handig, want dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van. We wilden beide graag nog eens deze reis maken en dit is een goede aanleiding. Na het trouwen willen we ook graag aan kids gaan beginnen, dus dan zou het wel heel lang duren voor we deze reis alsnog konden maken. Jemig, als ik het zo lees is er wel over nagedacht zeg :P
To infinity…and beyond!
pi_89309317
Wij trouwen op woensdag en zijn nog bezig met het regelen de vakantie. Denk dat we niet meteen weggaan, maar vliegen in het weekend erop.
Liej
  maandag 29 november 2010 @ 20:48:28 #132
11458 ivetje
pi_89315373
Dat vind ik ook nog redelijk meteen hoor ;)
To infinity…and beyond!
  dinsdag 30 november 2010 @ 10:20:23 #133
52229 Chanty
pi_89333455
Nou, de savethedates zijn de deur uit *O* Nu eens grondig nadenken over de uitnodigingen :D

Met dank aan Fokster Stability die jaren geleden eens deze toffe foto gesjopt heeft :D
pi_89336672
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 10:20 schreef Chanty het volgende:
Nou, de savethedates zijn de deur uit *O* Nu eens grondig nadenken over de uitnodigingen :D

[ afbeelding ]

Met dank aan Fokster Stability die jaren geleden eens deze toffe foto gesjopt heeft :D
heheheh " blablablablablabla" O-)

dinsdag 30 november 2010 @ 12:05:58 #135
52229 Chanty
pi_89337240
Ja die info hoeft niet iedereen hier te weten :+
pi_89338893
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:05 schreef Chanty het volgende:
Ja die info hoeft niet iedereen hier te weten :+
snap ik wel.. ziet er zo grappig uit :P

pi_89348887
quote:
17s.gif Op maandag 29 november 2010 15:43 schreef progje het volgende:
Wij gaan 14 dagen (12 nachten) naar Mauritius O+
Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uit :D Wij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
pi_89348960
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

Naar welk hotel gaan jullie? Wij hebben er naar gekeken maar gisteren toch besloten het niet te doen, wat we wel gaan doen zijn we nog niet uit :D Wij hebben gekeken naar Le Prince Maurice en Le Touessrok in Mauritius.
is dat niet belachelijk duur?? :@
wij willen voor 2 weken voor 2 personen bij elkaar in totaal 3000 eur uitgeven, heb het idee dat mauritius echt waaaaay buiten het budget ligt...

pi_89349690
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:06 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

is dat niet belachelijk duur?? :@
wij willen voor 2 weken voor 2 personen bij elkaar in totaal 3000 eur uitgeven, heb het idee dat mauritius echt waaaaay buiten het budget ligt...
Euhm nou, wat scheelt is dat wij op de reis die we aangeboden kregen 100% korting kregen op het verblijf van de bruid en 25% korting op het vliegticket. Dat scheelt natuurlijk best een boel. Maar de hotels waar wij naar keken betaal je best veel nog voor drankjes enzo... Uiteindelijk kwamen wij uit op een reissom van net iets minder dan 5k geloof ik en dat was half pension voor 10 nachten en dan wel in zo'n huisje op palen zeg maar :-) Oh, en het was een 6*+ hotel.

Ik denk dat je daar ook best hotels kan vinden in jullie budget hoor!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:54:48 #140
11458 ivetje
pi_89352847
Chanty : heb je die foto gebruikt als save-the-date kaartje? Vind hem er eerlijk gezegt niet zo mooi uitzien en een beetje neppig. Ik zou denk ik ook wel een beetje hard lachen als ik zoiets in de bus kreeg :@ maar goed, ben dan ook totaal geen romantisch type en zou dit zelf nooit sturen.
Wij doen ook geen bedankkaartjes achteraf ofzo met een pic van ons samen. En qua fotoreportage hoef ik ook geen 40 foto's van ons samen in elke mogelijke positie ofzo. Gewoon een paar pics hier in het dorp en met de auto erbij en that's it. Ik hoef ook geen heel album met pics van ons samen. De fotograaf hier had een arrangement voor een reportage van 80 foto's. Heb me echt afgevraagd wat ik met zoveel foto's van mezelf moet haha! Heb laatst nog een album ingezien van iemand...tja, leuk maar je staat overal leuk lachend op alleen het armpje ligt net anders of de achtergrond is anders. Ik ben daar echt niet van. Als ik een repotage heb van 15 pics vind ik het wel weer genoeg. Meer plek over voor de echt spontane pics van het feest enzo :D
To infinity…and beyond!
pi_89353946
Wij doen de dave-the-date op fotopapier bij de kerstkaarten. M'n vriend beloofd al twee dagen om een proefdruk te maken op het werk, maar vergeet het steeds. Hahaha! Ach, we hebben nog even voor de kerstkaarten de deur uit gaan :)

We hebben ze zelf gemaakt. Zal er eentje posten later deze week!
Liej
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:16:02 #142
52229 Chanty
pi_89356722
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:54 schreef ivetje het volgende:
Chanty : heb je die foto gebruikt als save-the-date kaartje? Vind hem er eerlijk gezegt niet zo mooi uitzien en een beetje neppig. Ik zou denk ik ook wel een beetje hard lachen als ik zoiets in de bus kreeg :@ maar goed, ben dan ook totaal geen romantisch type en zou dit zelf nooit sturen.
Wij doen ook geen bedankkaartjes achteraf ofzo met een pic van ons samen. En qua fotoreportage hoef ik ook geen 40 foto's van ons samen in elke mogelijke positie ofzo. Gewoon een paar pics hier in het dorp en met de auto erbij en that's it. Ik hoef ook geen heel album met pics van ons samen. De fotograaf hier had een arrangement voor een reportage van 80 foto's. Heb me echt afgevraagd wat ik met zoveel foto's van mezelf moet haha! Heb laatst nog een album ingezien van iemand...tja, leuk maar je staat overal leuk lachend op alleen het armpje ligt net anders of de achtergrond is anders. Ik ben daar echt niet van. Als ik een repotage heb van 15 pics vind ik het wel weer genoeg. Meer plek over voor de echt spontane pics van het feest enzo :D
Save the date mail. De echte uitnodingen met alle informatie versturen we drie maanden van tevoren per post. Maar over het ontwerp zijn we nog aan het nadenken. En logisch dat het er nep uitziet, het IS ook nep :+ Het is dan vooral ook grappig bedoeld. Voor mij hoeft alles niet zo serieus te zijn. Ik ben wel romantisch ingesteld, maar dan met een vleugje humor erbij ;)

En een fotoreportage hoeft helemaal niet statig te zijn. Wij willen juist wat spontane foto's en niet echt geposeerd. Dus denk dat wij vooral lol gaan hebben samen op het strand, al er wind staat misschien wat doen met een vlieger. In ieder geval dat je niet gefocust bent de hele tijd op de fotograaf.
pi_89378288
Ik mag (eindelijk) een beetje legaal komen lurken hier ;-)

Ben ceremoniemeesteres voor de bruiloft van broerlief!!

Dus beetje weten wat jullie met bruiloften doen en willen is altijd handig om als feedback ook terug te geven wat ook mogelijk zou zijn voor mijn broer en zn verloofde.

En als jullie tips hebben wat jullie van een ceremoniemeesters verwachten is dat natuurlijk altijd meegenomen :D

Ik kan iig goed afkijken wat ik (later) wel en niet bij mijn eigen bruiloft wil hebben :+
pi_89379053
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:43 schreef smurfinnetje78 het volgende:
Ik mag (eindelijk) een beetje legaal komen lurken hier ;-)

Ben ceremoniemeesteres voor de bruiloft van broerlief!!

Dus beetje weten wat jullie met bruiloften doen en willen is altijd handig om als feedback ook terug te geven wat ook mogelijk zou zijn voor mijn broer en zn verloofde.

En als jullie tips hebben wat jullie van een ceremoniemeesters verwachten is dat natuurlijk altijd meegenomen :D

Ik kan iig goed afkijken wat ik (later) wel en niet bij mijn eigen bruiloft wil hebben :+
gefeliciteerd met je broer!
je moet zelf wel eerst met je broer overleggen wat de taken zijn van de ceremonie meester.. sommige bruidsparen verwachten dat de ceremonie meester vanalles regelt van te voren en op de dag.. andere bruidsparen regelen liever alles zelf en "gebruiken" de ceremonie meester alleen op de dag als aanspreekpunt voor de diverse bedrijven waar mee gewerkt wordt..

pi_89379256
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:04 schreef Raissa het volgende:

[..]

we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..
De site is echt heel slecht (vind ik), maar ik had hun folder opgevraagd en daar ging ik echt van kwijlen :P Verder kregen we ook geweldige hulp bij het boeken en veel korting omdat het een huwelijksreis is. En een gratis klasse upgrade @ vliegtuig!

Een kennis van me is ook naar Mauritius geweest voor zijn huwelijksreis en ook via dit reisbureau.
En ik werd helemaal enthousiast van zijn verhalen.

We gaan naar http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
en dan een deluxe kamer.

Het is goedkoper dan de prijs per nacht die je bij het hotel zelf ziet.
Maar het blijft een smak geld.
Maar mijn vriend en ik willen zoiets 1x mee maken en daar is een huwelijksreis natuurlijk prima geschikt voor O-)
pi_89379940
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

gefeliciteerd met je broer!
je moet zelf wel eerst met je broer overleggen wat de taken zijn van de ceremonie meester.. sommige bruidsparen verwachten dat de ceremonie meester vanalles regelt van te voren en op de dag.. andere bruidsparen regelen liever alles zelf en "gebruiken" de ceremonie meester alleen op de dag als aanspreekpunt voor de diverse bedrijven waar mee gewerkt wordt..
Precies, dat is wel een groot verschil. Een vriend van mij was cerenomie meester bij zijn broertje. En hij regelde van alles. Nam er zelfs vooraf een dag vrij voor om vanalles te gaan regelen. Mijn broertje is ook cerenomie meester bij mij, maar ik wil alles gewoon zelf regelen en dat hij het op de dag zelf een beetje coordineerd vind ik meer dan genoeg.
pi_89408790
Wie hebben er hier eigenlijk een ceremoniemeester?
Wij regelen alles zelf :o
Maar moet erbij zeggen dat wij het ook niet heel groots aanpakken. Voltrekking, receptie en daarna een etentje met alleen onze ouders en zusjes (+ aanhang). That's it.
Liej
pi_89409044
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:29 schreef Leigh het volgende:
Wie hebben er hier eigenlijk een ceremoniemeester?
Wij regelen alles zelf :o
Maar moet erbij zeggen dat wij het ook niet heel groots aanpakken. Voltrekking, receptie en daarna een etentje met alleen onze ouders en zusjes (+ aanhang). That's it.
wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..

pi_89418479
quote:
6s.gif Op woensdag 1 december 2010 22:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wij hebben een ceremonie meester.. en vooral voor op de dag zelf.. mocht de taart nou iets later komen dan gehoopt etc.. dan wil ik me daar niet mee moeten bemoeien.. daar is de ceremonie meester voor..
Precies zo is het bij ons ook. Mensen opvangen, op de dag dingen die iets uitlopen of anders gaan dan gepland regelen en that's it.
pi_89418510
Wij hebben een ceremoniemeesteres. Ook van Fok!, natuurlijk :)
Mu!
pi_89420559
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
ohh.. die van ons is ook vrouwelijk..
maar om steeds meesteres te zeggen vind ik een beetje te correct..

donderdag 2 december 2010 @ 10:49:52 #152
52229 Chanty
pi_89420963
Ceremoniejuf dan :+
pi_89422448
ik verwacht haar ook met laarzen en zweep
Mu!
pi_89441153
Ceremoniemeesteres :D

Wij denken er wel aan om bijv. iets te regelen tussen fotograaf en een van onze familieleden, zodat de laatste de eerste wat mensen aan kan wijzen. Dat we er zelf niet achteraan hoeven hollen. Maar denk eigenlijk dat het wel los gaat lopen.
Liej
pi_89451119
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 12:05 schreef progje het volgende:

[..]

we hebben bij http://www.mauritiustravel.nl/ geboekt..
De site is echt heel slecht (vind ik), maar ik had hun folder opgevraagd en daar ging ik echt van kwijlen :P Verder kregen we ook geweldige hulp bij het boeken en veel korting omdat het een huwelijksreis is. En een gratis klasse upgrade @ vliegtuig!

Een kennis van me is ook naar Mauritius geweest voor zijn huwelijksreis en ook via dit reisbureau.
En ik werd helemaal enthousiast van zijn verhalen.

We gaan naar http://www.naiade.com/en/(...)villons/default.aspx
en dan een deluxe kamer.

Het is goedkoper dan de prijs per nacht die je bij het hotel zelf ziet.
Maar het blijft een smak geld.
Maar mijn vriend en ik willen zoiets 1x mee maken en daar is een huwelijksreis natuurlijk prima geschikt voor O-)
Wij hadden dat mooie knalroze boek ook :D Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje ziek van hun manier van verkopen, ze hingen iedere dag aan de telefoon en de 'vroegboekkorting' was bij iedere prijsopgave maar 1 dag geldig. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben wel goed advies gegeven.

Wij hebben ook een ceremoniemeester(es). Haar voornaamste rol is op de dag zelf het aanspreekpunt zijn, en zonodig dingen als bloemen e.d. ophalen/op laten halen. Qua voorbereidingen wil ik zelf graag de touwtjes in handen hebben maar op de dag zelf wil ik niets regelen. Ze wordt overal wel zo veel als mogelijk in betrokken.
  zaterdag 4 december 2010 @ 08:37:37 #156
11458 ivetje
pi_89508908
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:20 schreef SingleCoil het volgende:
Wij ook, alleen niet van fok! En ik blijf haar ook stug zo noemen :') Wilde het zelfs op de uitnodiging zetten, maar dat mocht niet van vriendlief :P Ik vond het wel erg grappig om te doen haha!! Past wel bij me...en mijn schoonouders zouden denk ik een beetje gechokkeerd zijn dan >:)
To infinity…and beyond!
pi_89524702
Net terug van de hele dag bruidsjurken passen in Amsterdam/Haarlem! :D
Liej
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:24:28 #158
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89524818
Oh hoe was het Leigh? Wat gevonden?
pi_89525436
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:53 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wij hadden dat mooie knalroze boek ook :D Ik werd eerlijk gezegd wel een beetje ziek van hun manier van verkopen, ze hingen iedere dag aan de telefoon en de 'vroegboekkorting' was bij iedere prijsopgave maar 1 dag geldig. Maar, eerlijk is eerlijk, ze hebben wel goed advies gegeven.

Oh zo ging het bij ons helemaal niet gelukkig...
En we hadden geloof ik 1 maand voor de vroegboekkorting.
pi_89525445
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 18:20 schreef Leigh het volgende:
Net terug van de hele dag bruidsjurken passen in Amsterdam/Haarlem! :D
en en en?
pi_89526234
Dit is een van m'n twee favorieten :)
Van die andere heb ik geen plaatje, helaas.

Liej
pi_89526992
wauw O+ O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:17:34 #163
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89530886
Ja Leigh, die is echt prachtig, wat een romantische jurk (maar niet tè).
pi_89531446
Hij is O+ Van zijde. Best zwaar ook. Kunnen ook bandjes aan, trouwens.
Krijg net ook foto's thuisgestuurd dat ik hem zelf aan heb. Wat flatteert dat, zo'n jurk!

Heb nog een heel mooie gezien bij een andere winkel. De eerste die ik aan deed en meteen 'wauw!', m'n moeder kon de tranen nog net binnenhouden. Hahaha.
Liej
pi_89634462
* Leigh is save-the-date kaartjes bij de kerstkaarten in de envelop aan het stoppen :Y
Liej
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:37:13 #166
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89634659
Mooie jurk Leigh! O+

Ik ga donderdag weer 1 van mijn 2 favoriete jurken passen en dan daarna hopelijk eindelijk een keuze maken tussen die 2 :)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_89634727
Kaarten ontworpen en besteld! Morgenavond de sites afmaken en dan kunnen de kaarten de deur uit *O*
Mu!
pi_89634780
Spannend, MissBliss!

Ik ben vanmiddag bij de bruidswinkel geweest en over 1,5 week ga ik terug om te passen.
Heb het gevoel dat deze 't gaat worden!
(Da's niet degene hierboven. Hoewel die ook erg mooi is)
Liej
  FOK!fossiel donderdag 9 december 2010 @ 23:15:45 #169
1455 Keroppi
kool kikker
pi_89743198
Even een vraagje tussendoor (in de hoop dat deze niet al 30x eerder is gesteld).

Ik ben gevraagd als getuige op het huwelijk van een vriendin. Alleen ben ik helemaal niet op de hoogte van de bruiloft-mores. Zitten hier nog taken aan vast? Zijn er ongeschreven wetten dat je dan ook het vrijgezellenfeestje moet organiseren? Help! :)
Chick on a mission
pi_89753436
Van mijn getuigen verwacht ik niet zoveel, behalve het getuigen. Zij hebben zich echter ook in hun taken verdiept ;) en vroegen me of zij ook het vrijgezellenfeest moesten organiseren en of ze moeten speechen. Voor mij hoeft dat niet, want voor het eerste hebben we een ceremoniemeester(es) en voor het tweede ouders enzo. Zij waren die taken wel tegengekomen op internet, zeiden ze, dus misschien verwacht jouw vriendin wel zoiets van jou. Je kan het ook gewoon vragen toch, zo gek is het niet dat je het niet weet :).
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:16:43 #171
52229 Chanty
pi_89753523
Wij verwachten alleen dat ze een handtekening zetten :+ Vrijgezellenfeest wil een vriendin heel graag organiseren en speechen mag iedereen die daar behoefte toe voelt.
  zondag 12 december 2010 @ 00:40:53 #172
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89821271
Ik heb een jurk! *O* O+
Ziggy played guitar
pi_89825161
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 00:40 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb een jurk! *O* O+
gefeliciteerd!!

no change zeker dat je een plaatje van de jurk hier post??
( of heb je Re verboden om hier te komen ;) )

zondag 12 december 2010 @ 13:41:43 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_89831205
Hehe, no chance idd :D Ik bewaak nu ook mn telefoon met mn leven, want daar staan ook foto's op van mij in de jurk :)
Ziggy played guitar
  zondag 12 december 2010 @ 14:26:51 #175
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_89832709
Gefeliciteerd MissBliss.
pi_89838137
Super, MissBliss! :D

Onze getuigen zetten een krabbel. En onze moeders (die trouwens ook getuigen zijn) waren bij het zoeken naar de trouwjurk aanwezig. Ik ga mijn zusje vragen of ze de ochtend van het huwelijk degene wil zijn die me helpt met de jurk enzo. Wil haar toch graag een bijzondere taak geven :)

Qua jurk: komend weekend ga ik eentje passen van Leijten die door m'n favo bruidsmodezaak voor twee dagen naar de vestiging is gehaald. Hoop zoooo dat ie het wordt! Moeders + zussen weer mee! Ook Steenz gaat mee. Hij krijgt 'm dus gewoon te zien.
Liej
pi_89950861
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Maar zelf konden we ook niet echt iets leuks en origineels verzinnen.

Iemand tips?
pi_89955627
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Pas zaten we te denken aan de bedankjes die je altijd krijgt. Maar we konden alleen maar standaard duffe bedankjes bedenken die we ooit gehad hadden op bruiloften.

Iemand tips?
geen bedankjes O-)

pi_89956825
quote:
6s.gif Op woensdag 15 december 2010 13:33 schreef Barretje80 het volgende:
geen bedankjes O-)
Dat is wat wij idd hebben gedaan :)
pi_89958123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:03 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat is wat wij idd hebben gedaan :)
wij doen er ook niet aan.. ze krijgen een bedank kaart.. das genoeg hoor!

pi_89967450
Bij ons zijn de trouwkaarten nu de deur uit, en de sites (eentje voor de daggasten en eentje voor de avondgasten) zijn online. De trouwkaarten zijn erg leuk geworden :)
Mu!
pi_89967741
quote:

Iemand tips?
Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:41:54 #183
52229 Chanty
pi_90034088
@ MB: Tof *O* Jammer dat wij nog moeten wachten met bewonderen :P Maar begrijpelijk dat je dat niet aandurft :D

Wij hebben gisteren ein-de-lijk het door de locatie ondertekende formulier ontvangen voor de gemeente dat we daadwerkelijk daar mogen trouwen. Pfffff dat heeft dus heel wat maanden geduurd al met al. Eerst onduidelijkheid over wie wat nou moest regelen (wij, de gemeente of de locatie). Vervolgens had mijn O+ heel wat weken nodig om eindelijk dat briefje in elkaar te zetten en op te sturen. Daarna duurde het weer een maand, en bleek dat onze brief nooit is aangekomen bij de locatie. Vervolgens heeft het weer een paar weken geduurd ivm vakantie voor de brief voor een tweede maal was opgestuurd en geretouneerd...

MAAR: volgende week kunnen we eindelijk naar de gemeente, spul inleveren en betalen *O* Blij dat we dat dan kunnen afstrepen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:49:01 #184
52229 Chanty
pi_90034349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wij hebben hier snoepjes laten maken met onze namen. Het was niet goedkoop, maar ik vond het zo leuk O+
Dat is wel tof :D

Wat kost 10 kilo nou? :@

Wij gaan voor de trouwwuppies http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Wuppies.html
  vrijdag 17 december 2010 @ 11:42:46 #185
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_90036350
quote:

Iemand tips?
Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee. :P Kreeg iedereen. Met een bedankkaartje erbij. Voor de hoofdpijn de volgende morgen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:27:19 #186
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_90038191
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst bij een bruiloft een flesje water en een paracetamol mee. :P Kreeg iedereen. Met een bedankkaartje erbij. Voor de hoofdpijn de volgende morgen.
:D
Ziggy played guitar
pi_90040310
Wij gaven deze, de letters op de zeepjes waren de eerste letters van onze voornamen. Toevallig maakten die samen het woord 'ja'.
Mensen vonden het erg leuk.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_90347957
ohhh!!

Ik heb net HET hotel gevonden voor de huwelijksnacht! O+

*O* *O* O+ O+

pi_90387421
Zijn er toevallig nog bruidsparen die fotograaf zoeken, met ruime ervaring en een hele schappelijke prijs?

Ik meld mijzelf graag aan *O*

Een uitgebreid portfolio is aanwezig, welke ik kan laten zien :-)

De schappelijke prijs is simpel, ik moet er niet van leven, en ik vind het super leuk om te doen. Een exacte prijs is uiteraard afhankelijk van factoren als reistijd, tijd aanwezig, aanvullende wensen enz.

Voor meer info staat mn pm altijd open :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90388776
quote:
6s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:31 schreef Barretje80 het volgende:
ohhh!!

Ik heb net HET hotel gevonden voor de huwelijksnacht! O+

*O* *O* O+ O+
O+ O+

wij slapen hier:
http://www.kaatjesresidence.nl/Slapen.aspx
pi_90388779
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef craftyvirus het volgende:
Zijn er toevallig nog bruidsparen die fotograaf zoeken, met ruime ervaring en een hele schappelijke prijs?

Ik meld mijzelf graag aan *O*

Een uitgebreid portfolio is aanwezig, welke ik kan laten zien :-)

De schappelijke prijs is simpel, ik moet er niet van leven, en ik vind het super leuk om te doen. Een exacte prijs is uiteraard afhankelijk van factoren als reistijd, tijd aanwezig, aanvullende wensen enz.

Voor meer info staat mn pm altijd open :)
het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??

pi_90388880
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef progje het volgende:

[..]

O+ O+

wij slapen hier:
http://www.kaatjesresidence.nl/Slapen.aspx
O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o

pi_90389015
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

O+ !
heb verder eigenlijk geen idee wat ik nou van een huwelijksnacht moet verwachten :@
volgens mij ben ik zooo moe dat ik meteen in slaap val.. :o
ja daar ben ik ook bang voor _O-

maar misschien zit je wel zo vol adrenaline van de hele dag dat je helemaal niet kan slapen O-)
pi_90389121
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

het is misschien wel handig om een omgeving op te geven.. misschien de provincie waar je woont??
Ik woon in provincie Zuid Holland :) Maar ik heb er geen probleem om ver van huis te moeten fotograferen. 2 maanden terug nog in zuid Limburg geweest :)
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
pi_90418647
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:49 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat is wel tof :D

Wat kost 10 kilo nou? :@

Wij gaan voor de trouwwuppies http://www.trouwen-feestartikelen.nl/Bruidspaar-Wuppies.html
27,50 de kilo geloof ik.... En dan kun je dus nog kiezen of je er zakjes of potjes bij wilt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 26 december 2010 @ 08:59:16 #196
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_90451960
We hebben vrijdag de ringen afgehaald en die zijn heel mooi geworden. ^O^ Verder heb ik nog schoenen gescoord en heeft SC een pak besteld. :)
pi_90452404
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 08:59 schreef Alicey het volgende:
We hebben vrijdag de ringen afgehaald en die zijn heel mooi geworden. ^O^ Verder heb ik nog schoenen gescoord en heeft SC een pak besteld. :)
dat gaat rap!
hebben jullie nu alles voor elkaar??
hoeveel dagen wachten nog??

zondag 26 december 2010 @ 10:10:57 #198
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_90452409
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 10:09 schreef Barretje80 het volgende:

dat gaat rap!
hebben jullie nu alles voor elkaar??
hoeveel dagen wachten nog??
We hebben nog wat kleinere dingen te regelen, maar het is niet erg lang wachten meer. 29 januari is de dag!
pi_90455250
6 mei trouwen mijn honey en ik hier, jurk en pak worden momenteel op maat gemaakt, uitnodigingen zijn bijna rond, langzaam aan komt alles voor elkaar :D
Jesus saves but death prevails.
pi_90470423
Mooie datum Shivo! :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')