Och nietes!quote:Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon in bed liggen tot het echt niet anders kan
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.quote:Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och nietes!Doe ik alleen als ik niets hoef voor te bereiden verder
![]()
Ik had het over visitequote:Op maandag 15 november 2010 16:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Rekenen blijft hetzelfde, taal blijft hetzelfde, geschiedenis vergeten ze toch weer na 3 minuten. Je moet hooguit het geknutsel voorbereiden.
Luxe. Die digiborden zijn echt coolquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had het over visitemaar verder heb je idd gelijk, al bereid ik vaak wel even de rekenles voor voor het digibord
4quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
Los de volgende vergelijking op:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Muziek maken net als andere bandsquote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst; wat houdt een kunstenaarsband precies in; wat doen ze?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Luxe. Die digiborden zijn echt cool
2,20371quote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
En voor een plotselinge overhoring hoofdrekenen mag je best Steer en mij ook wel wat vragen hoor.
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Breuksplitsenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doenquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Anthraxx het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie hebben 3 minuten
Wel cool. Dit ding is gewoon willekeurig van Google maar de theorie waarbij het gebruikt wordt komt mij gewoon nog zo bekend voorquote:
Maple sletquote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Iets wat bestaat uit cos, sin en een e-macht. De computer mag de rest doen
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.quote:
Matlabhoer, bedoel jequote:
Alle andere domeinen zijn dan ook onzinquote:Op maandag 15 november 2010 16:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hé, wel in het tijdsdomein omzetten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |