jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat Enora op dezelfde dag jarig is als IbeBen?
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige weekquote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef NouMooiNiet het volgende:
@Ibeben is het trouwens nog gelukt om wat af te spreken met Pumpkin?
Orly? Gefeli.quote:Op zondag 21 november 2010 20:24 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat Enora op dezelfde dag jarig is als IbeBen?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige week
Nu al aan de chips? Wij zitten net aan het avondeten.quote:Op zondag 21 november 2010 20:19 schreef Franneh het volgende:
Ik ook niet, ik krijg niks van mijn vriend. Hij wil niet luisteren naar mijn bevel om chips te halen.
Uhuuhuhquote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef IbeBen het volgende:
[..]
haha nee joh, we zaten gewoon wat slap te ouwehoeren in het topic vorige week
Heb ik al gedaan om half 6quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nu al aan de chips? Wij zitten net aan het avondeten.
Daarnet stond daar nog gefeliciteerd! Ik wilde nog bedankt zeggen, maar laat maar op deze manierquote:
Heb je t over?quote:Op zondag 21 november 2010 20:26 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Daarnet stond daar nog gefeliciteerd! Ik wilde nog bedankt zeggen, maar laat maar op deze manier
Ongelijk en zo? nah, dan wordt het zo gemaakt.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee, kun je in dit topic ook een lijstje bijhouden met cliche uitspraken?
Dat is juist meer de tijd voor chips. 's Middags chips, dan rond half negen eten en daarna thee met speculaas of koekjes of sokiela.quote:
je nailt em keihardquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ongelijk en zo? nah, dan wordt het zo gemaakt.
Ik drink bijna nooit thee. bah.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is juist meer de tijd voor chips. 's Middags chips, dan rond half negen eten en daarna thee met speculaas of koekjes of sokiela..
Oh en natte broeken enzo?quote:
Oh, shit, daar ben ik dan al laat mee.quote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Cee, kun je in dit topic ook een lijstje bijhouden met cliche uitspraken?
Nee, ik eet ze.quote:
Nee gelukkig niet!quote:Op zondag 21 november 2010 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, shit, daar ben ik dan al laat mee.En er zijn hier niet echt veel cliché uitspraken die ik kan bedenken, waar ik me steeds aan stoor. Er is niks Wendy Van Dijkerigs.
Nogal.quote:
Echt hequote:Op zondag 21 november 2010 20:31 schreef Misstique het volgende:
Ah, dat was de nieuwe versie van de lift: slordig en wankel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |