Lowlands 2008 was ook mijn Triggerfinger hoogtepunt. Superstrak en lekker hard.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:56 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze nu 5x gezien, eerst op Metropolis (2008), Lowlands (2008), Bevrijdingsfestival Rotterdam (2009), Tivoli Utrecht (2009), Lowlands (2010).
Het beste vind ik Lowlands 2008. Klein podium, relatief korte set met alleen maar hoogtepunten, geweldig. In Tivoli speelden ze een lange set, toen werden ze m.i. toch enigzins weggeblazen door de band ervoor: Drive Like Maria.
Op Lowlands 2010 vond ik Mercy erg gaaf, en natuurlijk Is It, maar de nieuwe nummers deden me niet zoveel.
Ik heb ook geen albums van ze, nog niet zoveel behoefte aan. De nieuwe wil ik nog wel beluisteren binnenkort.
Die filmpjes met Selah Sue waren echt de beste youtube filmpjes die ik dit hele jaar gezien hebquote:
Live vind ik dat nummer een stuk beter klinken, zag het gister bij De Laatste Show op België 1. Heb het album nu een aantal keer geluisterd, klinkt wel goed maar ik moet het nog wat vaker luisteren voor een beter oordeel. Feed Me vind ik tot nu toe het beste, maar dat komt ook een beetje doordat ik die al 2x eerder bij hun live show zag.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:32 schreef Merkie het volgende:
Eerste luisterbeurt van het nieuwe album bevalt niet slecht. Openingsnummer heb ik wel overgeslagen, dat vind ik echt zo'n verschrikkelijk nummer.
Ja, leuk artikel idd, over hun opnames in LA met Greg Gordon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:03 schreef Arn0 het volgende:
Las deze week nog een interview met ze in de Humo (Belgisch magazine) over hun nieuw album. Erg interessant, wist bijvoorbeeld niet dat ze nog alles analoog opnemen. Zal eens kijken of ik het kan inscannen.
Idd..quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:41 schreef Rearviewmirror het volgende:
Dat zij nog geen topic hadden, schande
Ze zijn inderdaad heel vet, heb ze volgens mij al 2 of 3 keer live gezien, da's elke keer weer feest:)
En dat was echt vet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:06 schreef Merkie het volgende:
Ik ga morgen naar het Paard in Den Haag.
Hoe is dat een excuus? Ik was daar ook en ze waren echt veel beter dan Drive Like Maria.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef ranja het volgende:
Ik heb ze donderdag in Tivoli gezien. Ik vond het enorm tegenvallen. Net of mist er iets in de nieuwere nummers. Hoogtepunten blijven gewoon Is It en Soon. Het nummer dat hij aankondigde als 'een van onze favorieten van het nieuwe album' deed mij helemaal niks.
Vorig jaar zag ik ze ook in Tivoli, toen vielen ze me ook wat tegen maar toen hadden ze nog het excuus dat ze ná Drive Like Maria speelden. Nu hadden ze een crappy voorprogramma maar ze maakten nog weinig indruk.
Tja, een paar keer op festivals met een korte set (Metropolis 2008, Lowlands in Charlie 2008, Bevrijdingsfestival Rotterdam 2009), dat waren toch de beste optredens.
Dat is dan jouw smaak, niet de mijne.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe is dat een excuus? Ik was daar ook en ze waren echt veel beter dan Drive Like Maria.
Vind de eerste en tweede toch veel beter.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:57 schreef Captain_Chaos het volgende:
Inmiddels 3 x gezien en gehoord. Nieuwe album weer onbehoorlijk goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |