abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88736274
~:)

[ Bericht 42% gewijzigd door rijsttafel op 15-11-2010 13:55:31 ]
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_88736287
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ohjee! vallende kinderen?
Yep is altijd zo zielig
pi_88736366
AUW! Ik heb neusspray van Otrivin gekocht waar ook Menthol in zit :X Da's een interessante ervaring voor je neus :X
pi_88736367
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep is altijd zo zielig
het gekke is; eerst zijn ze even stil. dan zien ze dat mensen geschrokken kijken en dan keihard gillen :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_88736449
even een plaatje :9

pi_88736525
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:47 schreef Leintjeuh het volgende:
AUW! Ik heb neusspray van Otrivin gekocht waar ook Menthol in zit :X Da's een interessante ervaring voor je neus :X
ooh geef maar aan mij, misschien stroomt het bloed dan goed door :P
pi_88736579
even een vraag voor degenen hier; wil een 'liggend' document maken. kan dat in Word en zoja, hoe kan ik het opschrijven zodat het op A4 liggend komt te staan? alvast bedankt!
pi_88736626
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraag voor degenen hier; wil een 'liggend' document maken. kan dat in Word en zoja, hoe kan ik het opschrijven zodat het op A4 liggend komt te staan? alvast bedankt!
Het blaadje een slag gedraaid in de printer stoppen :P
  maandag 15 november 2010 @ 13:56:46 #9
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_88736683
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
File -> Print Setup .. (of page setup ...) en dan orientatie op liggend zetten. Word is zelf zo slim om het op de goede manier er op te zetten.
pi_88736730
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

File -> Print Setup .. (of page setup ...) en dan orientatie op liggend zetten. Word is zelf zo slim om het op de goede manier er op te zetten.
ik ga het proberen, thanks! zat al een tijdje in Excel te klooien..
  maandag 15 november 2010 @ 13:58:54 #11
13783 Anthraxx
pi_88736764
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik ga het proberen, thanks! zat al een tijdje in Excel te klooien..
Waarom zou je in Excel klooien als je iets in Word moet doen? :?
pi_88736784
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik weet het niet :') Maar de afgelopen 2 weken durf ik wel zorgwekkend te noemen, ik sta vaak op om iets te gaan doen, en als ik sta weet ik niet meer wat :')
Zou het iets met het ongeluk te maken kunnen hebben? Toch een whiplash? Weet dat geheugen problemen daar een gevolg van kunnen zijn.
Oververmoeidheid klinkt ook niet onlogisch, ik deed vorig jaar rond deze tijd ook hele rare dingen toen ik tegen een burn-out aan zat.. En vermoeid wakker worden hoorde daar ook bij.
Nou ja, pas iig goed op jezelf meid.. :* :*
pi_88736964
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waarom zou je in Excel klooien als je iets in Word moet doen? :?
maakt niet uit waar ik het in doe maar dacht eerst dat dat handig was.
Joepie tis me gelukt! thanks!!
pi_88737011
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou het iets met het ongeluk te maken kunnen hebben? Toch een whiplash? Weet dat geheugen problemen daar een gevolg van kunnen zijn.
Oververmoeidheid klinkt ook niet onlogisch, ik deed vorig jaar rond deze tijd ook hele rare dingen toen ik tegen een burn-out aan zat.. En vermoeid wakker worden hoorde daar ook bij.
Nou ja, pas iig goed op jezelf meid.. :* :*
Ach, ik maak me geen zorgen NU. Was net bij de Blokker en ik kom thuis met precies de 2 goede tools *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik een fotostrip maken van het grote avontuur van Lammie, Knof, en Honing O+
pi_88737122
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ach, ik maak me geen zorgen NU. Was net bij de Blokker en ik kom thuis met precies de 2 goede tools *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik een fotostrip maken van het grote avontuur van Lammie, Knof, en Honing O+
Hier plaatsen als ie af is! :7
pi_88737156
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

SPOILER
Ik snap! Alle aandacht naar LEUKE dingen vandaag *O* (en lekkere :9 ) ;)
pi_88737157
ik denk eerlijk gezegd geen whiplash. mn manager had dat en die kon niet veel meer voordat ze eraan geopereerd werd. zij had dan ook wel de auto vol tegen haar voorkant
pi_88737296
ik vandaag braaf aan een soepie, volkoren broodje en fruit. heb ik nu alweer trek. en waarom bij McDonalds niet :?
pi_88737603
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerlijk gezegd geen whiplash. mn manager had dat en die kon niet veel meer voordat ze eraan geopereerd werd. zij had dan ook wel de auto vol tegen haar voorkant
Heel gevaarlijk, een diagnose stellen als leek ;)

@ Lein, je doet in mijn ogen nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen : nl tijd en zin vrijmaken om naar je vermoeidheid te laten kijken...anders raak je in die vic. cirkel :*
pi_88737781
Hallo!! :W

Heb niets bijgelezen van de afgelopen dagen maar hoop dat het goed is hier en als ikiets belangrijks gemist heb; hoor ik t graag :)

Gisteren kwam een vriendinnetje hier naar toe, samen ergens gegeten, en ze is blijven slapen dus we hebben nog uren liggen kletsen, gezellig was dat :)

Vanmorgen even naar Antwerpen geweest samen en ze is nu net weg.

Nu ga ik zo mijn badje vol laten lopen en even bubbelen, heb t koud :)

Oh en wat leuk is, de mr en ik gaan samen lekker naar de Ardennen vrijdag en aangezien we geen zin hadden om terug te rijden hebben we ergens een hotelletje geboekt om een nachtje te blijven, leuke dingen zijn dat zo spontaan.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 14:29:10 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88737838
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Dokter Oetker spreekt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 15 november 2010 @ 14:29:51 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88737861
Benieuwd naar het avontuur van het lam van Lein. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88737863
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:

@ Lein, je doet in mijn ogen nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen : nl tijd en zin vrijmaken om naar je vermoeidheid te laten kijken...anders raak je in die vic. cirkel :*
Ja inderdaad, diagnoses zijn voor professionals :)

Ik weet dat ik naar die vermoeidheid moet laten kijken, ik weet alleen niet door wie. Op dit moment NU heb ik even plezier in het verschiet, maar ik zal ook echt nadenken over waar ik heenga met mijn vage klachten :)
pi_88737886
getsie lein idd niet te lang mee rond lopen hoor, klinkt niet lekker en wat B zegt; je wilt niet in een cirkeltje met klachten komen te lopen..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88737898
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
Benieuwd naar het avontuur van het lam van Lein. ^O^
Nou! Lammie heeft kennis gemaakt met Knof, en met Peper en Zout. Hij kan het ook goed vinden met Honing en Tijm. Helaas kregen ze het wel koud met zijn allen, dus ze hebben een warmtedekentje om en gaan zo lekker op een warm plekje hangen O+
pi_88737950
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
Lees dit anders even, voordat je dingen gaat roepen waar jij 0,0 verstand van hebt.
pi_88737996
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:

[..]

zat ik eigenlijk ook aan te denken ja. nou ja, ik neem het aan van niet iig (om haar ook gerust te stellen) ;)
en idd.. geen zin in de dokter is geen goede smoes!
  maandag 15 november 2010 @ 14:33:53 #28
13783 Anthraxx
pi_88738007
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dokter Oetker spreekt.
:D

Jammer dat ik de betreffende Dirkjan strip niet kan vinden :').
pi_88738049
Zou Lammie een uurtje kunnen dutten voordat hij met zijn vriendjes de warmte in gaat? Ja toch?
pi_88738066
niets gemist verder dus :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738080
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

zat ik eigenlijk ook aan te denken ja. nou ja, ik neem het aan van niet iig (om haar ook gerust te stellen) ;)
en idd.. geen zin in de dokter is geen goede smoes!
Jij bent niet echt van het 'zachte heelmeesters maken...' principe he?
pi_88738092
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!! :W

Heb niets bijgelezen van de afgelopen dagen maar hoop dat het goed is hier en als ikiets belangrijks gemist heb; hoor ik t graag :)

Gisteren kwam een vriendinnetje hier naar toe, samen ergens gegeten, en ze is blijven slapen dus we hebben nog uren liggen kletsen, gezellig was dat :)

Vanmorgen even naar Antwerpen geweest samen en ze is nu net weg.

Nu ga ik zo mijn badje vol laten lopen en even bubbelen, heb t koud :)

Oh en wat leuk is, de mr en ik gaan samen lekker naar de Ardennen vrijdag en aangezien we geen zin hadden om terug te rijden hebben we ergens een hotelletje geboekt om een nachtje te blijven, leuke dingen zijn dat zo spontaan.
wat doe jij leuke dingen allemaal DE! heb je nog lekker gegeten bij je zus was het toch?
en hoe was het bij "Mijn Keuken"?
pi_88738114
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Zou Lammie een uurtje kunnen dutten voordat hij met zijn vriendjes de warmte in gaat? Ja toch?
Dat lijkt me alleen maar goed voor de band tussen lammie en de rest toch? :)
  maandag 15 november 2010 @ 14:36:54 #34
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88738121
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jammer dat ik de betreffende Dirkjan strip niet kan vinden :').
Zeker, want die ken ik niet!
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_88738179
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat doe jij leuke dingen allemaal DE! heb je nog lekker gegeten bij je zus was het toch?
en hoe was het bij "Mijn Keuken"?
Mijn keuken was wederom zalig :)

Zus was vorige week al ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 14:38:48 #36
13783 Anthraxx
pi_88738182
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Zeker, want die ken ik niet!
Ah!

maandag 15 november 2010 @ 14:41:15 #37
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88738272
Ik had net een 'Leintje' :o

Ging van personeelskantine weer naar boven sjokken, naar de eigen afdeling. Sta ik in de gang, wil de kamer inlopen waar mijn kantoortje is, denk: hee :? Vloerbedekking is anders :? Kast stond er net nog niet :? Deze mensen ken ik niet :?

Bleek ik bij urologie te staan. :@

Toch maar 1 verdieping hoger gegaan. :')
Confidence through competence
pi_88738279
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ah!

[ afbeelding ]
pi_88738316
Raar is dat he steer? :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738358
Ik heb ook al redelijk vaak m'n sleutel in het slot van de buurman gestoken en dan maar afvragen waarom de deur niet opengaat :')
  maandag 15 november 2010 @ 14:44:08 #41
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88738367
quote:
5s.gif Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hoor. Maakt de band tussen lam en vriendjes alleen maar hechter. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 15 november 2010 @ 14:44:57 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88738400
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook al redelijk vaak m'n sleutel in het slot van de buurman gestoken en dan maar afvragen waarom de deur niet opengaat :')
Zolang ik mij nog niet vergis in een vrouw is het nog wel te doen met m'n verstrooidheid. 8-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88738402
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
Uhhuh! Paar jaar terug stapte ik een keer bijna in de verkeerde auto _O- de meneer in de auto keek me vreemd aan, en ex (die stond 2 auto's verder) pieste in zijn broek van het lachen. De auto's waren dezelfde kleur _O-
pi_88738446
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Zolang ik mij nog niet vergis in een vrouw is het nog wel te doen met m'n verstrooidheid. 8-)
Dat ik me vergis gebruik ik dan als excuus :P
pi_88738490
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Uhhuh! Paar jaar terug stapte ik een keer bijna in de verkeerde auto _O- de meneer in de auto keek me vreemd aan, en ex (die stond 2 auto's verder) pieste in zijn broek van het lachen. De auto's waren dezelfde kleur _O-
Hehe, dat is nog bizarder.
De deuren zijn ook dezelfde kleur, alleen de verdieping anders :P

Loop ook wel eens m'n eigen deur voorbij zodat ik bij de bovenburen uitkom :')
pi_88738580
Hoi liefjes, hoe is het met jullie?
  maandag 15 november 2010 @ 14:50:48 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88738614
Teruggelezen. Oh my. Wat is het FOK!se leven toch heerlijk O+ voorspelbaar O+ .

Windigo in drie weken genezen van wanen en een zware depressie. _O_ En nu kunnen we gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Een andere naam, een nieuwe avatar en gáán met die banaan! w/

Ik speel het spelletje alleen niet mee hoor Windigo. Voor je het weet dreig je de boel hier weer naar je hand te zetten, want het is niet de eerste schone lei en je aanpak is reuze voorspelbaar. Get help, écht. En verder ga je op de negeerstand hier.

En nee FFT, dat is inderdaad niet aardig van me.

Zo, ook weer klaar. :)

DE, wat heerlijk, zo'n nachtje Ardennen!

Ik ga zo eens aan mijn tomatensaus beginnen. :9
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_88738620
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:

Mijn keuken was wederom zalig :)

Mijn keuken ook. Bijna elke dag O+

:+
pi_88738636
Ben blij dat zulke dingen niet aan mij liggen :')

Tijdje terug in de supermarkt deed ik een heel verhaal aan de mr, die ineens natuurlijk niet de mr bleek te zijn maar een man met dezelfde kleur trui aan :@ Hij moest erg lachen om mij gelukkig. De Mr stond een eind verderop zich af te vragen of ik die man kende... :+

En tis mij ook al geregeld gebeurd dat ik er vandoor ga met een andere kar in de winkel. Komt er ineens iemand achter je aan: 'mevrouw!! das mijn kar!"

*grin
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738653
is windigo een nieuwe leven begonnen? als wie??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738660
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:

Tijdje terug in de supermarkt deed ik een heel verhaal aan de mr, die ineens natuurlijk niet de mr bleek te zijn maar een man met dezelfde kleur trui aan :@ Hij moest erg lachen om mij gelukkig. De Mr stond een eind verderop zich af te vragen of ik die man kende... :+

En tis mij ook al geregeld gebeurd dat ik er vandoor ga met een andere kar in de winkel. Komt er ineens iemand achter je aan: 'mevrouw!! das mijn kar!"

*grin
O+ ik voel me een stuk normaler O+
  maandag 15 november 2010 @ 14:52:41 #52
55709 Stereotomy
pi_88738667
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
Test je intuitie door elke nieuwe SC'er met argwaan te begroeten w/
pi_88738669
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Duderella het volgende:

Windigo in drie weken genezen van wanen en een zware depressie. _O_ En nu kunnen we gewoon doen alsof er niets aan de hand is. Een andere naam, een nieuwe avatar en gáán met die banaan! w/

Ik speel het spelletje alleen niet mee hoor Windigo. Voor je het weet dreig je de boel hier weer naar je hand te zetten, want het is niet de eerste schone lei en je aanpak is reuze voorspelbaar. Get help, écht. En verder ga je op de negeerstand hier.

Ik doe met Dude mee :)
  maandag 15 november 2010 @ 14:52:47 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88738677
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:

*grin
Oh, dat is toch zo genant vind ik, als je tegen een onbekende aan staat te leuteren. Heb ik ook wel eens. Op de één of andere manier loop ik liever in mijn nakie door de Kalverstraat, dan dat zoiets me overkomt.
pi_88738683
quote:

DE, wat heerlijk, zo'n nachtje Ardennen!

Ik ga zo eens aan mijn tomatensaus beginnen. :9
Ik heb wat gemist zie ik :') Ik ga ook maar es teruglezen 8-)
pi_88738685
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef DarkElf het volgende:
Aphrodyte ofzo
pi_88738737
Hrmpf... ik ga een tukje doen. Voel me niet helemaal boven water... bah... wel lekker gelunched en gezien dat jullie heerlijk over verstrooidheid aan het praten zijn ;)

Heb ik natuurlijk nooit last van... O-)

Dagje shoppen en gewoon *weten* dat je wat vergeten bent en dan thuis komen en denken: "Oh ja, de reispapieren!". |:( Gelukkig eind deze maand paar daagjes Lissabon! *O*
pi_88738738
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef Duderella het volgende:

[..]

Oh, dat is toch zo genant vind ik, als je tegen een onbekende aan staat te leuteren. Heb ik ook wel eens. Op de één of andere manier loop ik liever in mijn nakie door de Kalverstraat, dan dat zoiets me overkomt.
ehm nou nee dat nou weer niet maar ik schaamde mij wel erg want het was echt zo onsamenhangend ratelverhaal wat de mr heel normaal vind aan mij, maar waarvan andere mensen wat zo: :? door kunnen kijken...

:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738751
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Aure het volgende:
Niemand voelt zich aangesproken omdat je ons met liefjes aanspreekt. :P
  maandag 15 november 2010 @ 14:55:00 #60
13783 Anthraxx
pi_88738757
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Aphrodyte ofzo
Nog een spelfout ook in de Griekse naam. Een een heerlijke positieve naam:
quote:
One aspect of the cult of Aphrodite and her precedents that Thomas Bulfinch's much-reprinted The Age of Fable; or Stories of Gods and Heroes (1855 etc.) elided[20] was the practice of ritual prostitution in her shrines and temples.
;)
pi_88738759
Ik voel me trouwens echt een 16jarig breezersletje. Ik heb Dior oogschaduw gekregen en nu voel ik me echt het gelukkigste meisje op de wereld :') Je kan maar ergens blij mee zijn :')
pi_88738773
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 14:54 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Niemand voelt zich aangesproken omdat je ons met liefjes aanspreekt. :P
Dan niet he :P
pi_88738776
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Aure het volgende:
:W

Ik heb te weinig tentamenstress, dus het schiet niet op ;)

Met jou?
pi_88738783
oh ik ga zo in bad eens gezellig teruglezen denk ik :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738796
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:52 schreef Aure het volgende:
Ik heb wat gemist zie ik :') Ik ga ook maar es teruglezen 8-)
Ik help je wel.

Hier begint het [CUL SC] Ik ruik, ik ruik, wat jij niet ruikt.. en het is.....
En hier gaat het verder [CUL SC] Waar P. nog wat slaperig is
pi_88738805
is het weer ff post pest dag ...
  maandag 15 november 2010 @ 14:56:21 #67
13783 Anthraxx
pi_88738807
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef DarkElf het volgende:
oh ik ga zo in bad eens gezellig teruglezen denk ik :7
Je print het uit? :P
pi_88738809
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Dan niet he :P
Ow jawel hoor!

Hier gaat het best. Verkouden, maar verder alles bovengemiddeld prima! :D

Met jou?
pi_88738821
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je print het uit? :P
iphone kan mee in bad, alleen niet laten vallen he? 8-)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 14:56:45 #70
13783 Anthraxx
pi_88738822
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Elke dag kusje knuffel kroel gaat ook wel wat ver he?
  maandag 15 november 2010 @ 14:57:13 #71
13783 Anthraxx
pi_88738838
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ben een nerd. Soms neem ik het ding ook mee naar de WC. En daar ben ik al bang dat ik hem laat vallen, laat staan in bad :'). Dikke garantie bij mij dat het ding eindigt onder water.
  maandag 15 november 2010 @ 14:57:42 #72
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88738851
quote:

Tsk, dat je niet gelooft in dit wonderbaarlijk herstel is wel kwalijk hoor Dude :%
pi_88738855
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben een nerd. Soms neem ik het ding ook mee naar de WC. En daar ben ik al bang dat ik hem laat vallen, laat staan in bad :'). Dikke garantie bij mij dat het ding eindigt onder water.
living on the edge! *)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88738857
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Aure het volgende:
Ik voel me trouwens echt een 16jarig breezersletje. Ik heb Dior oogschaduw gekregen en nu voel ik me echt het gelukkigste meisje op de wereld :') Je kan maar ergens blij mee zijn :')
Ik zou het op je hyves zetten 8-)
pi_88738869
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 14:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

LOL :D

Ik zit ook weleens met m'n MacBook op schoot op de toilet... vooral als ik net in een spannend boek zit.
pi_88738883
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb te weinig tentamenstress, dus het schiet niet op ;)

Met jou?
Oeps, snel leren Lie ;) Ik heb vandaag een mager 6je ontvangen, maar ik ben allang blij! Want dit vak hangt samen met dat andere vak (waar ik een 5 voor heb) dus eigenlijk was het logischer geweest als ik hier ook een 5 had.. Wederom goede feedback gekregen dus ik weet waar ik dit kwartaal aan moet werken :)

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik help je wel.

Hier begint het [CUL SC] Ik ruik, ik ruik, wat jij niet ruikt.. en het is.....
En hier gaat het verder [CUL SC] Waar P. nog wat slaperig is
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ow jawel hoor!

Hier gaat het best. Verkouden, maar verder alles bovengemiddeld prima! :D

Met jou?
Ja gaat ook goed hoor :) Ben nog in een happy mood.
pi_88738901
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik zou mn telefoon echt niet mee durven nemen in bad! :o
Ik houd tijdschriften al niet droog :')
  maandag 15 november 2010 @ 14:59:44 #78
55709 Stereotomy
pi_88738922
Maar wat is er beter aan Dior oogschaduw dan een willekeurige andere oogschaduw, Guerlain, of Hema, Aure? :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:00:07 #79
13783 Anthraxx
pi_88738938
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef kahlie het volgende:

[..]

LOL :D

Ik zit ook weleens met m'n MacBook op schoot op de toilet... vooral als ik net in een spannend boek zit.
Dat is nog best makkelijk hier. Ik lees alleen papieren boeken ;).
pi_88738952
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat bedoel je daarmee?
pi_88738989
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef Aure het volgende:

Ja gaat ook goed hoor :) Ben nog in een happy mood.
nóg wel? straks niet meer, dan? :P
pi_88738993
Ik heb tussen de middag lipgloss gekocht :D _O-
Geen enkel verstand van die rommel, het moest een winterkleur zijn, ook nog :')
(voor sinterklaas a.s. donderdag }:| )

Oh en lein & isa veel plezier saampjes *O*
pi_88739020
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben tussen de middag lipgloss gekocht :D _O-
Geen enkel verstand van die rommel, het moest een winterkleur zijn, ook nog :')
(voor sinterklaas a.s. donderdag }:| )
wit ~:)
pi_88739048
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Stereotomy het volgende:
Maar wat is er beter aan Dior oogschaduw dan een willekeurige andere oogschaduw, Guerlain, of Hema, Aure? :P
Goedkope oogschaduw (zoals Hema, Guerlain ken ik niet) blijft niet mooi zitten. Dan zit het na een tijdje allemaal tussen de plooien bij je oogleden, dus zie je allemaal streepjes. Dior blijft een hele dag supergoed zitten. Zit er savonds nog precies zo op als dat je het er sochtends op hebt gedaan :) Zelfs na een modeshow gelopen te hebben ;) (en je dus alleen maar warme lichten op je hebt de hele tijd).
pi_88739059
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

nóg wel? straks niet meer, dan? :P
Dat weet je bij mij nooit :D
  maandag 15 november 2010 @ 15:03:52 #86
55709 Stereotomy
pi_88739075
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Goedkope oogschaduw (zoals Hema, Guerlain ken ik niet) blijft niet mooi zitten. Dan zit het na een tijdje allemaal tussen de plooien bij je oogleden, dus zie je allemaal streepjes. Dior blijft een hele dag supergoed zitten. Zit er savonds nog precies zo op als dat je het er sochtends op hebt gedaan :) Zelfs na een modeshow gelopen te hebben ;) (en je dus alleen maar warme lichten op je hebt de hele tijd).
Aha :P

Nou mocht ik ooit nog meer 'in tuts' willen worden met die vrouwelijke kant van mij zal ik Christian Dior onthouden :P
pi_88739083
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:02 schreef rijsttafel het volgende:

wit ~:)
pi_88739089
ik weet niet wat ik verkeerd doe maar zal voortaan wel bot reageren ipv het beste met mensen voor hebben. misschien kan ik dan meedoen in jullie taal.

anyway; ik heb net een lieve foto gezien en das voor mij nu ff belangrijker. mn jongste zusje en nichtje: O+

jammer dat ik er niet opsta, anders had je mij nog kunnen afkraken
pi_88739106
quote:

[..]

Goedkope oogschaduw (zoals Hema, Guerlain ken ik niet) blijft niet mooi zitten. Dan zit het na een tijdje allemaal tussen de plooien bij je oogleden, dus zie je allemaal streepjes. Dior blijft een hele dag supergoed zitten. Zit er savonds nog precies zo op als dat je het er sochtends op hebt gedaan :)
eensch :) ik heb die ervaring met Chanel, das meer mijn merk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739126
:W Aure. dat je blij bent met oogschaduw maakt je geen breezersletje hahaha. ik ben ook hartstikke blij met mijn estee lauder oogschaduw, ook al kost het 20 euro. kan er een paar maanden meedoen dus valt wel mee uiteindelijk en is lekker naturel :)
pi_88739134
quote:
Op maandag 15 november 2010 14:49 schreef Aure het volgende:
Weet je zeker dat je het allemaal wil weten? Of wil eigenlijk je gewoon een binnenkomer typen :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:05:43 #92
55709 Stereotomy
pi_88739140
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet niet wat ik verkeerd doe maar zal voortaan wel bot reageren ipv het beste met mensen voor hebben. misschien kan ik dan meedoen in jullie taal.
Is een lidmaatschap van de PvdA niet iets voor jou, FF? :P
pi_88739158
Wat een bos haar FF! Staat zo eigenwijs.
  maandag 15 november 2010 @ 15:06:13 #94
55709 Stereotomy
pi_88739159
quote:

anyway; ik heb net een lieve foto gezien en das voor mij nu ff belangrijker. mn jongste zusje en nichtje: O+

[ afbeelding ]

Dat zwarte haar O+
  maandag 15 november 2010 @ 15:06:30 #95
55709 Stereotomy
pi_88739172
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Guerlain haterz :'(
pi_88739185
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]

Oh FF wat een schatje O+
pi_88739193
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ja jullie op de pvv
pi_88739199
quote:

[..]

hmm toch ook eens iets anders proberen dan Kruidvat huismerk blijkbaar
  maandag 15 november 2010 @ 15:07:23 #99
13783 Anthraxx
pi_88739209
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Met gratis high tea? :9
pi_88739215
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

:?
  maandag 15 november 2010 @ 15:08:01 #101
55709 Stereotomy
pi_88739235
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:07 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Met gratis high tea? :9
Met z'n allen socialistisch doen in een salon w/
pi_88739237
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

[..]

ja jullie op de pvv
Niettus ;(
Groenlinks B-)
pi_88739240
quote:

[ afbeelding ]

Ik vind je nieuwe nichtje schattig, en je zusje ook. Maar waarom zouden we jou afkraken? Omdat er hier mensen zijn die niet meer in de wonderlijke Windigo geloven en voor hun mening uitkomen? Wij worden afgekraakt door jou omdat we niet net als jij geloven in Windigo. Waarom? Hebben wij niet net zoveel recht om geen vertrouwen in de Windigo-soap te hebben, zoals jij kennelijk wel vertrouwen in het hele verhaal hebt?
pi_88739271
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh FF wat een schatje O+
heb je het nu over mn zusje of nichtje? ;)

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

mijn goedbedoelde posts worden met de grond gelijk gemaakt. is niet zo leuk maar ja, kan er verder ook niks aan doen. vandaar dat ik dit zei
pi_88739277
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ja ik denk ook wel dat alle duurdere merken gewoon beter zijn qua make up :) Chanel heb ik alleen nog nooit geprobeerd.

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
:W Aure. dat je blij bent met oogschaduw maakt je geen breezersletje hahaha. ik ben ook hartstikke blij met mijn estee lauder oogschaduw, ook al kost het 20 euro. kan er een paar maanden meedoen dus valt wel mee uiteindelijk en is lekker naturel :)
Was ook maar een grapje hoor :P Lief is je nichtje trouwens! O+

quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Weet je zeker dat je het allemaal wil weten? Of wil eigenlijk je gewoon een binnenkomer typen :P
Tuurlijk wil ik dat wel weten :) Anders dan typ ik alleen "hoi liefjes";) Heb vandaag weer es tijd om achter mn laptop te zitten :)

quote:

[..]

[..]

ja jullie op de pvv
pi_88739280
Bijgelezen *)

en FF wat een cutie!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739284
quote:
ja jullie op de pvv
Weet je, als je het niet eens bent met wat er hier gezegd wordt, hoef je er niet op te reageren heh? Sterker nog, als het je echt niet bevalt is er niemand die je tegenhoudt als je weg wilt blijven.
  maandag 15 november 2010 @ 15:09:31 #108
55709 Stereotomy
pi_88739296
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:

mijn goedbedoelde posts worden met de grond gelijk gemaakt. is niet zo leuk maar ja, kan er verder ook niks aan doen. vandaar dat ik dit zei
Ik heb vandaag van *niemand* nog een niet-goedbedoelde post gezien. :)
pi_88739321
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Stereotomy het volgende:

Met z'n allen socialistisch doen in een salon w/
Of op teletekst *)
  maandag 15 november 2010 @ 15:10:10 #110
13783 Anthraxx
pi_88739333
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef DarkElf het volgende:
Bijgelezen *)

en FF wat een cutie!!!
Nog een suggestie voor een goed kookboek oid? :9
  maandag 15 november 2010 @ 15:10:30 #111
13783 Anthraxx
pi_88739344
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik denk maar zo, even ontopic. Hebben we dat ook weer gehad voor deze week.
  maandag 15 november 2010 @ 15:10:37 #112
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88739353
Leuke foto van je nichtje FF.
En om in stijl van jouw verwachtingspatroon te blijven: ze is stukken mooier dan jij. :6
daar hou ik het afkraken vandaag maar bij
Poef.....gone! ©golfer
pi_88739386
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef FutureFairytale het volgende:

heb je het nu over mn zusje of nichtje? ;)

Misschien helpt het als je niet op alles wat er gezegd wordt reageert of een mening over hebt.
En ik had het over de babi, maar je zusje is ook lief.
Hoe ziet paps er uit 8-)
pi_88739395
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zat! maar waar hou je van of wat voor soort?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739413
Verzinnen jullie nog een leuk sinterklaaslijstje voor me a 20 euro? ;) moet het echt inleveren maar heb geen flauw idee..
  maandag 15 november 2010 @ 15:12:18 #116
55709 Stereotomy
pi_88739416
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Misschien helpt het als je niet op alles wat er gezegd wordt reageert of een mening over hebt.
En ik had het over de babi, maar je zusje is ook lief.
Hoe ziet paps er uit 8-)
Zusje is zeker lief :9~
pi_88739430
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vind je nieuwe nichtje schattig, en je zusje ook. Maar waarom zouden we jou afkraken? Omdat er hier mensen zijn die niet meer in de wonderlijke Windigo geloven en voor hun mening uitkomen? Wij worden afgekraakt door jou omdat we niet net als jij geloven in Windigo. Waarom? Hebben wij niet net zoveel recht om geen vertrouwen in de Windigo-soap te hebben, zoals jij kennelijk wel vertrouwen in het hele verhaal hebt?
het is niet alleen Windigo. het gaat direct naar mij. heb niet een post kunnen plaatsen zonder een negatieve reactie. en ook naar jou bedoelde ik het niet kwaad. ik weet dat mijn agent dat had en er heel slecht onder was totdat ze werd geopereerd. ik bedoelde ermee dat ik denk en vooral hoop dat jij dat niet hebt want dat is echt heel erg. en dan krijg ik ook een dokter oetker opmerking terwijl ik geen dokter wil zijn. als ik iets zeg en jullie denken iets dan zeg ik toch ook niet dat jullie geen dokter zijn... (niet direct naar jou)
  maandag 15 november 2010 @ 15:12:49 #118
55709 Stereotomy
pi_88739434
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef LieLie het volgende:
Verzinnen jullie nog een leuk sinterklaaslijstje voor me a 20 euro? ;) moet het echt inleveren maar heb geen flauw idee..
- Dior oogschaduw
- Rode oorbellen die je altijd kwijt bent
- ...
  maandag 15 november 2010 @ 15:13:11 #119
13783 Anthraxx
pi_88739442
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Zat! maar waar hou je van of wat voor soort?
Jou aanrader voor 'Kunst van het koken' is goed bevallen. Duidelijk boek, goed gescheven en geen overbodige foto's waar mijn gerechten toch nooit op gaan lijken :9.

Iets in diezelfde trend maar of hetzelfde met een ander soort keuken? Ik vind het erg prettig dat er wat meer uitleg in staat over wat er gebeurd en wat je moet doen als je het verpest :+.
pi_88739444
badje staat aan.

oh en vraagje: wisten jullie dat katten verkouden kunnen worden? :o

de zwarte van ons niest wat meer en heeft een rooie neus (ja echt :') ) maar is fit, eet en drinkt, poept en plast en is gewoon zichzelf verder zonder traanogen oid (als hij dat krijgt ga ik naar de DA natuurlijk)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739455
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb vandaag van *niemand* nog een niet-goedbedoelde post gezien. :)
moet je je bril eens opzetten. net als bij windigo bedoel je alles goed. je hoeft niet alles goed te bedoelen maar zeggen dat alle posts zo lief waren... ga fietsen..
pi_88739459
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef LieLie het volgende:
Lipgloss _O-
pi_88739483
quote:
18s.gif Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

- Dior oogschaduw
- ...
Dior is wel wat duurder dan 20 e ;)

Lie, kan je er geen kadobonnen op zetten? Altijd handig toch :P Of een boek ofzo, ohnee wacht jij hebt zo'n ding :') Ehh ik ga ff denken :P
pi_88739488
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef LieLie het volgende:
Geef het aan een goed doel *O*
pi_88739491
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

- Dior oogschaduw
- ...
Ik draag geen oogschaduw en die oorbellen liggen op het moment gewoon op mn nachtkastje :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:14:33 #126
55709 Stereotomy
pi_88739492
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

moet je je bril eens opzetten. net als bij windigo bedoel je alles goed. je hoeft niet alles goed te bedoelen maar zeggen dat alle posts zo lief waren... ga fietsen..
Je bent heel erg naïef door te denken dat goede posts altijd lief moeten klinken. :)
pi_88739493
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:10 schreef golfer het volgende:
Leuke foto van je nichtje FF.
En om in stijl van jouw verwachtingspatroon te blijven: ze is stukken mooier dan jij. :6
daar hou ik het afkraken vandaag maar bij
dat is geen afkraken. dat vind ik ook! :Y maar ik had niet anders verwacht met zo'n mooie zus en knappe zwager :)
  maandag 15 november 2010 @ 15:14:39 #128
13783 Anthraxx
pi_88739496
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Prima, maar waarom probeer jij overal zo'n geweldig O+ kusje knuffel kroel O+ gehalte bij te betrekken? Je kan het ook accepteren dat andere niet zo van het hippie achtige 'we moeten altijd maar vriendjes zijn' houden :).

My 2 cents.
pi_88739529
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
badje staat aan.

oh en vraagje: wisten jullie dat katten verkouden kunnen worden? :o

de zwarte van ons niest wat meer en heeft een rooie neus (ja echt :') ) maar is fit, eet en drinkt, poept en plast en is gewoon zichzelf verder zonder traanogen oid (als hij dat krijgt ga ik naar de DA natuurlijk)
Ja :D Die bij mn ouders is wel es een beetje verkouden geweest, ik moest telkens zo hard lachen als ze ging niezen :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:15:42 #130
55709 Stereotomy
pi_88739536
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Dior is wel wat duurder dan 20 e ;)

Ja helaas LieLie toch maar weer naar de Action w/
pi_88739561
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jou aanrader voor 'Kunst van het koken' is goed bevallen. Duidelijk boek, goed gescheven en geen overbodige foto's waar mijn gerechten toch nooit op gaan lijken :9.

Iets in diezelfde trend maar of hetzelfde met een ander soort keuken? Ik vind het erg prettig dat er wat meer uitleg in staat over wat er gebeurd en wat je moet doen als je het verpest :+.
1080 ? zoiets heet dat boek geloof ik. Is een spaans kookboek, ik ken het zelf niet maar is dik, veel tekst en veel lekkere dingen (heb ik mij laten vertellen)

De Joodse keuken van Claudia Roden is erg leuk. Bordevol geschiedenis van verschillende continenten met dus veel joodse en koosjere recepten erbij uit alle windstreken. (vooral een erg leuk boek om te lezen ook)

Verder vind ik Specerijen van Jane Lawson een leuk boek. Is niet alleen koken maar heel veel uitleg over specerijen (dúh :P) en passen de recepten erbij. Mooi dik boek.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739580
Rijst, goede doelen steun ik wel gewoon, met sinterklaas eis ik graag mijn kans op kadootjes op :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:17:11 #133
13783 Anthraxx
pi_88739583
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

1080 ? zoiets heet dat boek. Is een spaans kookboek, ik ken het zelf niet maar is dik, veel tekst en veel lekkere dingen (heb ik mij laten vertellen)
Hm ja, had ik al naar zitten kijken. Ik heb daar het Tapas boek van :9.
pi_88739619
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Je bent heel erg naïef door te denken dat goede posts altijd lief moeten klinken. :)
dat jij t verkeerd oppikt is niet mijn schuld
  maandag 15 november 2010 @ 15:20:01 #135
55709 Stereotomy
pi_88739671
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat jij t verkeerd oppikt is niet mijn schuld
Ignorance *still* is bliss.
pi_88739694
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:14 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Prima, maar waarom probeer jij overal zo'n geweldig O+ kusje knuffel kroel O+ gehalte bij te betrekken? Je kan het ook accepteren dat andere niet zo van het hippie achtige 'we moeten altijd maar vriendjes zijn' houden :).

My 2 cents.
jij ook dus. ik hoef helemaal geen kusje bla bla. maar over opmerkingen; direct is goed maar sommige dingen komen er rottiger uit dan dat je ze in het echt tegen iemand zou zeggen. dr oetker en weet ik veel wat allemaal. maar ja, is misschien humor maar niet de mijne. en nu stop ik want jullie interpreteren mijn posts toch verkeerd en dan word er weer met het makkelijke naief gestrooid
pi_88739697
Ongezellig gedoe allemaal :P . Wees eens braaf.
pi_88739714
Oh en 'Duizend en een smaken'van Claudia Roden! Absoluut een favoriet van mij ook. Was ooit een tip van CF en tis een geweldig boek. Ben sowieso dol op de keukens van het midden Oosten en noord afrika...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:21:52 #139
13783 Anthraxx
pi_88739732
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jij ook dus. ik hoef helemaal geen kusje bla bla. maar over opmerkingen; direct is goed maar sommige dingen komen er rottiger uit dan dat je ze in het echt tegen iemand zou zeggen. dr oetker en weet ik veel wat allemaal. maar ja, is misschien humor maar niet de mijne. en nu stop ik want jullie interpreteren mijn posts toch verkeerd en dan word er weer met het makkelijke naief gestrooid
Jij die van ons ook, want het merendeel van die dingen heb ik niet eens gezegd. Maar hey, vooral zo blijven denken :).
pi_88739741
Sorry FF, maar je kunt wel in een soort troetelberenwereld geloven, maar de meeste mensen worden door schade en schande wijzer en kiezen voor een andere invalshoek. Dat maakt ons niet ineens hele wrede mensen die doelbewust mensen afkraken of branden of wat je wil.
pi_88739743
Lijkt me zooooo makkelijk he! Anderen de schuld er van te kunnen geven omdat je er zelf geen kloot van begrijpt *O* *O* O+
pi_88739745
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jij die van ons ook, want het merendeel van die dingen heb ik niet eens gezegd. Maar hey, vooral zo blijven denken :).
had alleen dat eerste tegen jou, omdat dat zelfde post als steer was. de rest heb jij idd niet gezegd
  maandag 15 november 2010 @ 15:22:57 #143
55709 Stereotomy
pi_88739755
Soort Dark Defender (DD) van Dexter, FF :D
pi_88739762
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Lijkt me zooooo makkelijk he! Anderen de schuld er van te kunnen geven omdat je er zelf geen kloot van begrijpt *O* *O* O+
dat gaat sommigen hier makkelijk af ja
  maandag 15 november 2010 @ 15:23:10 #145
13783 Anthraxx
pi_88739766
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:21 schreef DarkElf het volgende:
Oh en 'Duizend en een smaken'van Claudia Roden! Absoluut een favoriet van mij ook. Was ooit een tip van CF en tis een geweldig boek. Ben sowieso dol op de keukens van het midden Oosten en noord afrika...
Thx, ik zal er eens naar kijken ;). Maar goed, eerst even wat andere dingen (zoals mijn werk afkrijgen :+)
pi_88739771
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
het is niet alleen Windigo. het gaat direct naar mij. heb niet een post kunnen plaatsen zonder een negatieve reactie. en ook naar jou bedoelde ik het niet kwaad. ik weet dat mijn agent dat had en er heel slecht onder was totdat ze werd geopereerd. ik bedoelde ermee dat ik denk en vooral hoop dat jij dat niet hebt want dat is echt heel erg. en dan krijg ik ook een dokter oetker opmerking terwijl ik geen dokter wil zijn. als ik iets zeg en jullie denken iets dan zeg ik toch ook niet dat jullie geen dokter zijn... (niet direct naar jou)
Ik snap dat jij het goed bedoeld, maar lees even terug. Wat je bedoelt, en wat je zegt, zijn 2 verschillende dingen. Het is ook niet erg als je zulke dingen zegt, maar als het over zoiets specifieks gaat, lees dan even po Wikipedia wat het precies is! Want mijn symptomen zouden best wel eens overeen kunnen komen met een whiplash.

Ok, die dokter Oetker opmerking was niet echt aardig, maar je begeeft je wel op glad ijs als je op medisch vakgebied dingen gaat zeggen. Als ik iets over toerisme of noten zou roepen, weet jij waarschijnlijk wel dat er geen reet van klopt. Want jij hebt verstand van toerisme, en noten, en dansen en nog wat dingen. Maar als jij dan bijvoorbeeld tegen mij zou zeggen dat er een verdroogde pinda in m'n kop zou zitten (haha, verwijzing naar dorre hersens in een hoofd, snappie?), snap ik dat je een grapje maakt en niet denkt dat ik een verdroogde pinda heb in plaats van een brein.
pi_88739787
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dat gaat sommigen hier makkelijk af ja
_O-

I rest my case..

verder ga ik nu ook in de ignore stand, had dat deels al gedaan, maar merk dat ik hem moet gaan uitbreiden..
pi_88739804
ik ga lekker in bad, fijne middag allemaal :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88739821
quote:
12s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef DarkElf het volgende:
Oh! Het is tijd dat Lammie en zijn vriendjes het warm gaan krijgen O+ Even de oven aandoen *O*
  maandag 15 november 2010 @ 15:25:01 #150
13783 Anthraxx
pi_88739828
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
Sorry FF, maar je kunt wel in een soort troetelberenwereld geloven, maar de meeste mensen worden door schade en schande wijzer en kiezen voor een andere invalshoek. Dat maakt ons niet ineens hele wrede mensen die doelbewust mensen afkraken of branden of wat je wil.
Dit vind ik een mooie post :).
pi_88739837
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh! Het is tijd dat Lammie en zijn vriendjes het warm gaan krijgen O+ Even de oven aandoen *O*
*O* spannend!!!!
Ben je dan net als ik? Dat je het liefste een stoel voor de oven zet en gaat zitten toekijken?? :@ :+
  maandag 15 november 2010 @ 15:25:23 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88739838
Dexter binnen *O*
Boardwalk Empire binnen *O*
River Cottage Gone Fishing binnen. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_88739845
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik snap dat jij het goed bedoeld, maar lees even terug. Wat je bedoelt, en wat je zegt, zijn 2 verschillende dingen. Het is ook niet erg als je zulke dingen zegt, maar als het over zoiets specifieks gaat, lees dan even po Wikipedia wat het precies is! Want mijn symptomen zouden best wel eens overeen kunnen komen met een whiplash.

Ok, die dokter Oetker opmerking was niet echt aardig, maar je begeeft je wel op glad ijs als je op medisch vakgebied dingen gaat zeggen. Als ik iets over toerisme of noten zou roepen, weet jij waarschijnlijk wel dat er geen reet van klopt. Want jij hebt verstand van toerisme, en noten, en dansen en nog wat dingen. Maar als jij dan bijvoorbeeld tegen mij zou zeggen dat er een verdroogde pinda in m'n kop zou zitten (haha, verwijzing naar dorre hersens in een hoofd, snappie?), snap ik dat je een grapje maakt en niet denkt dat ik een verdroogde pinda heb in plaats van een brein.
ik heb het gelezen en als het overeenkomt met wat je hebt wil ik je vragen om toch dan eens naar de dokter te gaan. daar moet je niet te lang mee lopen nml mocht dat zo zijn. jullie kunnen makkelijk over reizen of noten of dansen of weet ik veel praten. ik zal niet betweterig doen. anders is het niet leuk meer voor mensen om erover te praten
  maandag 15 november 2010 @ 15:25:44 #154
13783 Anthraxx
pi_88739851
quote:
12s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef DarkElf het volgende:
Ja ho eens even. Je had beloofd je iPhone mee te nemen. Dus of pics of doorposten.
pi_88739855
Zal ik anders nog wat vertellen over mijn fantastische mooie nieuwe Dior oogschaduw 8-) Hij is zó mooi O+
  maandag 15 november 2010 @ 15:26:16 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88739872
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef Aure het volgende:
Zal ik anders nog wat vertellen over mijn fantastische mooie nieuwe Dior oogschaduw 8-) Hij is zó mooi O+
Ik geloof er niets van zonder foto's. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88739876
quote:
Pheauteau..

Ik ben blij met de Jean Peau voor Sam _O- ruikt lekker..
pi_88739906
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik geloof er niets van zonder foto's. ;)
Ik zal es zien wat ik voor je kan doen 8-)
pi_88739910
quote:
JAAAA

welke kleur?
  maandag 15 november 2010 @ 15:27:36 #160
13783 Anthraxx
pi_88739917
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

JAAAA

welke kleur?
Zwart toch?
pi_88739925
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef LieLie het volgende:
ik heb niet gezegd dat ik daarin geloof. en nee dat doe ik ook niet, wat denk je nou zelf.. 6 jaar in de showbizz... lekker wereldje hoor.
dan is wat ik hier heb nog veel meer vertroetelend.
@ Sun ik weet dat je op mij doelde maar ik vond dat het makkelijk weggeschoven vandaar dat ik het terugkaatste
pi_88739930
Ik ben een narcistisch kunstwerk aan het maken :P Klinkt al fout genoeg.
pi_88739932
quote:

En heb je Sun's jurkje wel gezien? :+
  maandag 15 november 2010 @ 15:28:13 #164
55709 Stereotomy
pi_88739936
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik zal es zien wat ik voor je kan doen 8-)
En voor ons 8-)
pi_88739945
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ik ben een narcistisch kunstwerk aan het maken :P Klinkt al fout genoeg.
Van narcissen?? :+
  maandag 15 november 2010 @ 15:28:27 #166
55709 Stereotomy
pi_88739947
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

:9~ :9~ :9~

En Connie :9~ :9~ :9~
pi_88739949
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zwart toch?
Nee, dat is mascara. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het verschil doorhad.
pi_88739969
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik heb niet gezegd dat ik daarin geloof. en nee dat doe ik ook niet, wat denk je nou zelf.. 6 jaar in de showbizz... lekker wereldje hoor.
dan is wat ik hier heb nog veel meer vertroetelend.
@ Sun ik weet dat je op mij doelde maar ik vond dat het makkelijk weggeschoven vandaar dat ik het terugkaatste
Ik heb je nog maar zelden opmerkingen horen maken die bewijzen dat je zo denkt. En dat verbaast me inderdaad icm met die showbizz..
pi_88739970
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb het gelezen en als het overeenkomt met wat je hebt wil ik je vragen om toch dan eens naar de dokter te gaan. daar moet je niet te lang mee lopen nml mocht dat zo zijn. jullie kunnen makkelijk over reizen of noten of dansen of weet ik veel praten. ik zal niet betweterig doen. anders is het niet leuk meer voor mensen om erover te praten
Ik weet dat ik eigenlijk naar de dokter moet, ik ben ook al een keer geweest. Maar ik durf nog niet nu.

En de rest, je vat volledig verkeerd op wat ik bedoel }:|
  maandag 15 november 2010 @ 15:29:20 #170
55709 Stereotomy
pi_88739971
quote:

[..]

Nee, dat is mascara. Het heeft bij mij ook even geduurd voordat ik het verschil doorhad.
Maar zwarte oogschaduw kan toch ook? Als je Emo bent bijvoorbeeld.
pi_88739980
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Van narcissen?? :+
Nee ik ga in grote letters JE T'AIME op een spiegel maken :D

Ok.. kunstwerk is een groot woord moet ik toegeven :')
pi_88739987
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Misschien. Ik heb altijd roze.
  maandag 15 november 2010 @ 15:30:05 #173
13783 Anthraxx
pi_88739989
quote:

[..]

Juist. Misschien moet ik Anna even vragen om het verschil :').
  maandag 15 november 2010 @ 15:30:05 #174
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88739990
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dr. Oetker was niet aardig in jouw ogen, maar er zit ook niets in dat persoonlijk kwetsend is dus ik zie het probleem niet. Als je niet tegen dat soort grapjes kunt moet je misschien soms even niet reageren. Als ik iets doms uitkraam krijg ik het ook voor mijn voeten geworpen en ik vind het prima.
pi_88739995
voor Bluezz; dit was mn nog hoogzwangere zus en zwager

pi_88740004
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
Het kan, maar emo's gebruiken vaak zwart oogpotlood om hun oogleden te kleuren. En dan iets vettigs erop om de kleur te fixeren.
pi_88740033
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Juist. Misschien moet ik Anna even vragen om het verschil :').
Ik had 'm door na 2 jaar ongeveer. 8-)

En dan heb je ook nog zo'n potlood maar daar ben ik de naam van kwijt. Owja en die kan ook om je lippen.
  maandag 15 november 2010 @ 15:31:17 #178
13783 Anthraxx
pi_88740039
Of ik moet emo worden. Dan ga ik het verschil ook ooit snappen.
pi_88740048
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee :o waar staat die? :P

En mn oogschaduw is groen ;)
pi_88740049
Godallemachtig, die Lucassen mag ook nog in de PVV-fractie blijven.
Ik geef het op voor vandaag, het zal wel aan mij liggen ;)
pi_88740052
Vrouwen zonder makeup hebben sowieso een streepje voor vaak :P
pi_88740063
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef Aure het volgende:

[..]

Nee :o waar staat die? :P

En mn oogschaduw is groen ;)
Topic van gisteravond!
pi_88740073
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee ik ga in grote letters JE T'AIME op een spiegel maken :D

Ok.. kunstwerk is een groot woord moet ik toegeven :')
Vind de term 'narcisme' altijd zo gek.. alsof het over narcissen gaat.. in het Engels is het logischer: narcissism. Over Narcissus dus.. en niet over narcissen.. en waarom heten narcissen eigenlijk zo?? :o :s)
  maandag 15 november 2010 @ 15:32:58 #184
55709 Stereotomy
pi_88740096
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, wel deels mee eens, maar vrouwen die makeup *goed* weten aan te brengen op een manier dat je denkt: 'hebbie nou wel of niets op' vind ik ook :9~ :9~

Vaak zie je vrouwen met echt supermooie ogen O+ en dan blijkt daar gewoon makeup te zitten }:|

Vrouwen zijn blijkbaar niet geboren met pikzwarte wimpers of zwarte lijnen om de oogleden :? }:|
pi_88740111
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:31 schreef rijsttafel het volgende:
*O* thanx O+
  maandag 15 november 2010 @ 15:33:39 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88740117
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Bluezz; dit was mn nog hoogzwangere zus en zwager

[ afbeelding ]
Mooie puntbuik.
Poef.....gone! ©golfer
pi_88740122
Hey! Xco training liedje op 3fm *O*
pi_88740130
quote:
12s.gif Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ja ho eens even. Je had beloofd je iPhone mee te nemen. Dus of pics of doorposten.
ik lig er nog niet in zoals je ziet :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740147
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind de term 'narcisme' altijd zo gek.. alsof het over narcissen gaat.. in het Engels is het logischer: narcissism. Over Narcissus dus.. en niet over narcissen.. en waarom heten narcissen eigenlijk zo?? :o :s)
Komt van Narcissus hoor!
Volgens de mythologie is hij veranderd in een bloem http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_%28mythologie%29
pi_88740148
oh en aure, ik snap je blijheid hoor :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:34:39 #191
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88740159
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Sorry, maar je zegt nu dat je betweterig doet als je ergens toevallig meer verstand van hebt en dus uitlegt hoe het zit? Hoe moet je je als mens nu ooit ontwikkelen als je elkaar geen kennis bij brengt? Wat is de waarde van een gesprek of discussie als feitelijke kennis niet telt? Ik snap je echt niet soms :?
pi_88740164
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, wel deels mee eens, maar vrouwen die makeup *goed* weten aan te brengen op een manier dat je denkt: 'hebbie nou wel of niets op' vind ik ook :9~ :9~

Vaak zie je vrouwen met echt supermooie ogen O+ en dan blijkt daar gewoon makeup te zitten }:|

Vrouwen zijn blijkbaar niet geboren met pikzwarte wimpers of zwarte lijnen om de oogleden :? }:|
Ja, ook niets mis met een goed opgemaakte vrouw, hoor.

Maar degenen die het niet doen, weten ook vaak dat ze het niet nodig hebben en dat heeft toch een bepaalde uitstraling die ik wel 'digg'. :P
pi_88740165
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik weet dat ik eigenlijk naar de dokter moet, ik ben ook al een keer geweest. Maar ik durf nog niet nu.

En de rest, je vat volledig verkeerd op wat ik bedoel }:|
ok ok. maar kan er niemand met je mee naar de dokter? ik neem aan dat je bang bent voor wat hij/zij gaat zeggen. toch hoop ik dat je de moed krijgt om te gaan. begin anders eerst met een telefoontje en dan hoor je vanzelf of (nou ja, wanneer) je langs mag/moet komen
pi_88740168
sun, hoe laat heb je je jurkje gepost? Ik ben benieuwd!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740180
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef LieLie het volgende:

[..]

Komt van Narcissus hoor!
Volgens de mythologie is hij veranderd in een bloem http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcissus_%28mythologie%29
Ja toch wel he!! :o las het net ook :+ :@
  maandag 15 november 2010 @ 15:35:18 #196
13783 Anthraxx
pi_88740181
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik lig er nog niet in zoals je ziet :P
Mooi paars water. Is dat normaal in België?
pi_88740193
quote:
12s.gif Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Mooi paars water. Is dat normaal in België?
Ja elke dag een andere kleur :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:35:51 #198
13783 Anthraxx
pi_88740202
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef DarkElf het volgende:
Die zag ik gisteren voorbij vliegen en stond haar echt geweldig goed *O*.
pi_88740216
quote:
Ik post hem gewoon nog een keer *)

SPOILER
*) *)
pi_88740217
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Sorry, maar je zegt nu dat je betweterig doet als je ergens toevallig meer verstand van hebt en dus uitlegt hoe het zit? Hoe moet je je als mens nu ooit ontwikkelen als je elkaar geen kennis bij brengt? Wat is de waarde van een gesprek of discussie als feitelijke kennis niet telt? Ik snap je echt niet soms :?
ik praat wel mee maar ik ga niet zeggen dat mensen stom zijn als zij iets anders denken dan ik, dat is het grote verschil. snap je dat wel?
  maandag 15 november 2010 @ 15:36:28 #201
55709 Stereotomy
pi_88740221
Holy crap FF je zus had idd een puntbuikje O+ _O_
pi_88740225
Sun staat hartstikke goed! ^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740230
quote:
6s.gif Op maandag 15 november 2010 15:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Die zag ik gisteren voorbij vliegen en stond haar echt geweldig goed *O*.
:@ :@
pi_88740251
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

SPOILER
*) *)
Wooow dat staat je goed zeg! O+
pi_88740253
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef DarkElf het volgende:
Sun staat hartstikke goed! ^O^

ben er ook blij mee :Y wil er nu nog een, maar dan in een donkere kleur.. donker groen of zo.. O+

Ohja en de pose is expres zo stom.. enige manier om me er een beetje leuk op te krijgen 8)7
pi_88740268
@ LieLie; ik ben blij toe. anders zou ik ook een arrogante superbitch zijn. heb er teveel gezien en ondanks dat ik haast niet anders kon heb ik er niet aan toegegeven mee te doen met over lijken gaan. dat past niet bij me en dat wil ik niet. hoe ik het heb overleefd geen idee maar ik ben heel blij dat ik er nog steeds ben en de meeste al uit de bizz zijn. zoiets van lekker puh :) geduld loont :)
pi_88740271
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef Sunnythesun het volgende:

SPOILER
*) *)
Tof jurkje! Staat je goed :) En wat poseer je naturel zeg _O-
  maandag 15 november 2010 @ 15:38:01 #208
55709 Stereotomy
pi_88740272
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ik praat wel mee maar ik ga niet zeggen dat mensen stom zijn als zij iets anders denken dan ik, dat is het grote verschil. snap je dat wel?
Oh gelukkig maar, ik had de indruk dat je ons allemaal stom vond omdat we niet kusjekroel deden. :s)
pi_88740276
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ben er ook blij mee :Y wil er nu nog een, maar dan in een donkere kleur.. donker groen of zo.. O+
en zo begint het. 8-)

voor je het weet hangt je kast vol rokjes en jurkjes ;)
Ik ken t :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740279
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh, geef even een gil als je die vindt, dat lijkt mij ook wel wat ;)
pi_88740284
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen idee, misschien omdat het een mooie bloem is denk ik dan logischerwijs.

Maar ik weet wel dat ik een keer een Amerikaan tegenkwam op vakantie en die probeerde mij uit te leggen dat hij in de narcissentransport had gewerkt in het dorp waar ik vandaan kom. Maar hij noemde het geen narcis, maar iets heel anders. Heeft flink lang geduurd voordat ik doorhad welke bloem hij bedoelde, maar hij stond erop dat ik het zou begrijpen ):O
pi_88740287
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Tof jurkje! Staat je goed :) En wat poseer je naturel zeg _O-
Was de enige manier.. zie boven :P
pi_88740288
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Sunnythesun het volgende:

_O-

I rest my case..

verder ga ik nu ook in de ignore stand, had dat deels al gedaan, maar merk dat ik hem moet gaan uitbreiden..
Ik vind het wel leuk leesvoer :@
pi_88740299
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Geen idee, misschien omdat het een mooie bloem is denk ik dan logischerwijs.

Maar ik weet wel dat ik een keer een Amerikaan tegenkwam op vakantie en die probeerde mij uit te leggen dat hij in de narcissentransport had gewerkt in het dorp waar ik vandaan kom. Maar hij noemde het geen narcis, maar iets heel anders. Heeft flink lang geduurd voordat ik doorhad welke bloem hij bedoelde, maar hij stond erop dat ik het zou begrijpen ):O
Daffodil?? perhaps?
  maandag 15 november 2010 @ 15:39:09 #215
55709 Stereotomy
pi_88740306
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk he, observeren.
pi_88740312
bad vol, boek mee en thee... de kat zit al op de rand (die speelt altijd een gevaarlijk balanceerspel als we badderen :+)

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:39:27 #217
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88740317
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

Oh gelukkig maar, ik had de indruk dat je ons allemaal stom vond omdat we niet kusjekroel deden. :s)
Maar we zijn ook allemaal hartstikke stom, hoor. O-)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88740324
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

sssst Ik lees ook wel, net een bouquetreeks.. :+
pi_88740326
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef Stereotomy het volgende:

Leuk he, observeren.
Cijfers & Letters :+
pi_88740344
quote:
oh en aure, ik snap je blijheid hoor :P

Die van mij: in het doosje

En op de oogjes

Oja niet op mn haar letten. Bad hair day en zulks.
pi_88740346
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Daffodil?? perhaps?
Daffinately :D
pi_88740363
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Daffodil?? perhaps?
Ja, dat!

En hij noemde het dan een 'deaffodaail' als echte Amerikaanse cowboy. :+
pi_88740366
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef Aure het volgende: :D

En op de oogjes

Ik krijg een linkje dat ik in google mail moet inloggen :?
pi_88740372
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef Aure het volgende:

[..]

En op de oogjes

Ik krijg een inlog van Gmail?
pi_88740376
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

en zo begint het. 8-)

voor je het weet hangt je kast vol rokjes en jurkjes ;)
Ik ken t :P
Ik heb al 5 (ongeveer dezelfde) rokjes hoor :Y :P
pi_88740378
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ik vind het zelfs heel vervelend als je dat zou doen, maar dat hebben sommigen nog steeds niet door. alleen er bestaat een verschil tussen normaal doen en lullig
pi_88740401
Oh shittie, ik had ze naar mn mail gestuurd en toen daar de linkjes van gepakt maar dat werkt dus niet :') ff ergens uploaden dan momentje :P
pi_88740402
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef golfer het volgende:
Maar we zijn ook allemaal hartstikke stom, hoor. O-)
Ja ho! Jij misschien, maar ik niet! Ik ben haske leuk! En lief. En ik doe aan naastenliefde!
pi_88740427
ik merk dat ik me niet meer goed kan concentreren. net een klant aan de tel gehad en omdat ik nog van slag was gevraagd of hij me wilde mailen. dus ik ga ff afsluiten, diep ademhalen en hoop jullie vnv weer gewoon normaal aan te treffen (en ik ook).
pi_88740429
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het gekke is; eerst zijn ze even stil. dan zien ze dat mensen geschrokken kijken en dan keihard gillen :D
Daarom wacht ik inderdaad meestal tot ze naar mij toe komen
Vaak gaan ze gewoon weer verder als niemand komt kijken en is er dus ook niets aan de hand
pi_88740434
Ik kreeg wel gewoon je foto te zien, hoor Aure!
Heb 'm ff voor je geupload alvast.

SPOILER
Inderdaad, dat haar kan echt niet.
pi_88740436
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef Aure het volgende:
Oh shittie, ik had ze naar mn mail gestuurd en toen daar de linkjes van gepakt maar dat werkt dus niet :') ff ergens uploaden dan momentje :P
_O- trutje O+

Ik zit te wachten tot ik Isa kan ophalen van het station... Ze komt om 16.33 aan maar ik kan haast niet meer wachten :D
pi_88740458
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef rijsttafel het volgende:

SPOILER
Whahahahahahahaha _O-
pi_88740459
quote:

SPOILER
_O- _O-
pi_88740481
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:44:21 #236
55709 Stereotomy
pi_88740489
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik merk dat ik me niet meer goed kan concentreren. net een klant aan de tel gehad en omdat ik nog van slag was gevraagd of hij me wilde mailen. dus ik ga ff afsluiten, diep ademhalen en hoop jullie vnv weer gewoon normaal aan te treffen (en ik ook).
Same old, same old :*
pi_88740494
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:43 schreef Leintjeuh het volgende:

Ik zit te wachten tot ik Isa kan ophalen van het station... Ze komt om 16.33 aan maar ik kan haast niet meer wachten :D
leuk!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740521
Veel plezier Lein en Isa! (Kaas en Ross ook nog? Of doen die niet mee? ;))
pi_88740523
quote:

SPOILER

De echte foto's dan maar ;)

Doosje

Oogjes
  maandag 15 november 2010 @ 15:45:49 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88740544
quote:

Geef haar maar een dikke knuffel namens mij. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_88740547
quote:

[..]

_O- trutje O+

:D Gezellig!! Nog 3 kwartier maar ;)
  maandag 15 november 2010 @ 15:46:01 #242
55709 Stereotomy
pi_88740551
Groeten aan Isa, Lein :*
pi_88740554
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Aure het volgende:

[..]

Doosje

Oogjes

Ik heb er geen verstand van, maar het ziet er mooi uit! ;)
pi_88740562
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Wat zij zegt :Y
pi_88740570
quote:

[..]

Doosje

Oogjes

Leuk ja! :Y
pi_88740573
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef LieLie het volgende:
Veel plezier Lein en Isa! (Kaas en Ross ook nog? Of doen die niet mee? ;))
Kaas moet werken en Ross moet raiden :P
pi_88740574
quote:

[..]

Doosje

Oogjes

nice! :)

zit er bij jou ook zo'n nutteloos maar leuk zakje om t doosje?

Morgen mag ik mijn nieuwe op, vanmorgen gekocht dus. Leuk :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 15 november 2010 @ 15:46:55 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_88740584
quote:

Doosje

Oogjes

Je kunt het hebben, qua kleur en ogen. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_88740585
Sun wat zie je er goed uit! Leuk jurkje :Y
pi_88740597
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh, haha :D
pi_88740600
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Sun wat zie je er goed uit! Leuk jurkje :Y
Ik ga naast mijn schoenen lopen _O-
  maandag 15 november 2010 @ 15:47:41 #252
55709 Stereotomy
pi_88740607
quote:

[..]

Een man moet doen wat een man moet doen. :7
pi_88740617
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik heb er ook weinig verstand van hoor en heb echt bijna nooit make-up op. Maar ik was zo verliefd geworden op deze kleuren toen ik was opgemaakt voor de modeshow. En nu heb ik het van mn collega's en bazin(tevens de moeder van mn 'broertje' en 'zusje') gekregen O+
pi_88740631
quote:

[..]

Werkt ie bij een rederij?

Zo, slechte grap voor vandaag ook weer gehad. Vanaf nu kan het alleen maar beter worden.
  maandag 15 november 2010 @ 15:48:47 #255
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_88740646
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Een man moet doen wat een man moet doen. :7
toch klinkt het in het Engels cooler :+
pi_88740664
Oh, Millennium deel 2 maar gekocht.. deel 1 is uit, vermakelijk..
pi_88740669
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nice! :)

zit er bij jou ook zo'n nutteloos maar leuk zakje om t doosje?

Morgen mag ik mijn nieuwe op, vanmorgen gekocht dus. Leuk :)
Ja :') Echt totaal nutteloos maar voelt wel lekker luxe ofzo :D Hoeveel kosten die doosjes van chanel?
pi_88740687
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja :') Echt totaal nutteloos maar voelt wel lekker luxe ofzo :D Hoeveel kosten die doosjes van chanel?
ehm 30 ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740690
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb er ook weinig verstand van hoor en heb echt bijna nooit make-up op. Maar ik was zo verliefd geworden op deze kleuren toen ik was opgemaakt voor de modeshow. En nu heb ik het van mn collega's en bazin(tevens de moeder van mn 'broertje' en 'zusje') gekregen O+
Tof van ze!

Trouwens, wat apart. Niemand heeft verstand van make-up in dit topic, maar wat wil nu het toeval? Dat ik 2 jaar geleden een cursus make-uppen heb gevolgd en een heus diploma heb gekregen. Dus ik ben wel een expert al zeg ik het zelf. En ik kan zeggen: Je hebt het goed gedaan!
  maandag 15 november 2010 @ 15:50:28 #260
55709 Stereotomy
pi_88740708
quote:

[..]

Doosje

Oogjes

Ik heb wel verstand van mooie ogen en ik zeg: O+ O+ O+

Zou je zeker nastaren op straat en er melding van maken op Fok. :@ w/
pi_88740710
quote:
99s.gif Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Tof van ze!

Trouwens, wat apart. Niemand heeft verstand van make-up in dit topic, maar wat wil nu het toeval? Dat ik 2 jaar geleden een cursus make-uppen heb gevolgd en een heus diploma heb gekregen. Dus ik ben wel een expert al zeg ik het zelf. En ik kan zeggen: Je hebt het goed gedaan!
:D briljant! _O-
pi_88740718
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef DarkElf het volgende:
ehm 30 ofzo?
Mens! Daar kan je ook een dikke lamsbout van kopen :o
pi_88740739
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D briljant! _O-
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen, maar ze krijgt toch minstens een 7+.
pi_88740756
middag :W
pi_88740759
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ehm 30 ofzo?
Oja dan zitten ze wel in dezelfde prijsklasse :) Dees was wel eenstuk duurder, maar in dit doosje zitten meerdere dingen natuurlijk. Als ik er over nadenk is het echt achterlijk duur :')
  maandag 15 november 2010 @ 15:51:51 #266
55709 Stereotomy
pi_88740765
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Of een half flesje Dior parfum :(
pi_88740785
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik heb wel verstand van mooie ogen en ik zeg: O+ O+ O+

Zou je zeker nastaren op straat en er melding van maken op Fok. :@ w/

De rest ook bedankt :D Ik ben echt verliefd op de kleur O+
pi_88740798
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of een half flesje Dior parfum :(
of een flesje honden Jean Peau + conditioner :@ :+
  maandag 15 november 2010 @ 15:52:54 #269
55709 Stereotomy
pi_88740809
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Aure het volgende:

[..]

En ik, lieve Aure, ben verliefd op jouw ogen. O+
pi_88740816
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Aure het volgende:

[..]

Wil jij misschien m'n narcistisch "kunstwerk" kopen? :P
  maandag 15 november 2010 @ 15:53:06 #271
55709 Stereotomy
pi_88740817
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O-
pi_88740861
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Dan heb je net je hondje lekker schoon gewassen en dan ga je wandelen. Kom je langs een sloot, springt je hond éérst in de sloot om daarna vol overgave in de rotte vis te gaan liggen marineren.
pi_88740869
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Slijm, slijm
Kwijl, kwijl
Wat een zondvloed
  maandag 15 november 2010 @ 15:54:45 #274
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88740879
Sun, staat je geweldig, dat jurkje!!

En je laarzen lijken op de mijne!
pi_88740883
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dan heb je net je hondje lekker schoon gewassen en dan ga je wandelen. Kom je langs een sloot, springt je hond éérst in de sloot om daarna vol overgave in de rotte vis te gaan liggen marineren.
:{w dat doet mijn pooch niet natuurlijk :+
(zorg dat ik na een douchebeurt niet in de buurt van sloten kom met hem uiteraard :P )
pi_88740911
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Duderella het volgende:

Oh? Ja? Ook met gesp bovenaan?? :D
Zijn van Cellini..
pi_88740919
quote:
Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

hier doe ik anderhalf jaar mee zolang die ik niet met een stukkie vlees hoor :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_88740929
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

_O- doe niet zo gek :P
pi_88740932
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
:{w dat doet mijn pooch niet natuurlijk :+
(zorg dat ik na een douchebeurt niet in de buurt van sloten kom uiteraard :P )
Ja en dat ie aan de lijn blijft. Vooral niet loslaten :D
  maandag 15 november 2010 @ 15:56:20 #280
55709 Stereotomy
pi_88740961
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:54 schreef Duderella het volgende:

Doed heb je die Gucci parfum nou eens gekocht? w/
pi_88740969
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja en dat ie aan de lijn blijft. Vooral niet loslaten :D
:Y dát.. en anders heeft hij zichzelf er vooral mee: moet ie nog een keer en hij HAAT douchen :D :6
  maandag 15 november 2010 @ 15:56:52 #282
55709 Stereotomy
pi_88740985
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Aure het volgende:

[..]

_O- doe niet zo gek :P
Jij máákt me gek, lieve Aure!
pi_88741073
blah ik ga toch maar even sproten :W
pi_88741075
quote:
17s.gif Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Jij máákt me gek, lieve Aure!
Steer!! Koest!! Af!! Terug in de friends zone dawg o|O
  maandag 15 november 2010 @ 15:59:59 #285
55709 Stereotomy
pi_88741104
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Zat ik al, dus de dood of de narcissen gladiolen!! w/
pi_88741107
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:
:Y dát.. en anders heeft hij zichzelf er vooral mee: moet ie nog een keer en hij HAAT douchen :D :6
Douchen O+

Toen ik een dagje op de hondjes van schoonzus mocht passen, waren die APEN ook in een vieze sloot gesprongen. Ik heb ze mee naar huis genomen, de grote eerst aan de boom in de tuin geknoopt en de kleine de trap op gedragen en in de douche gezet. De kleine afgedroogd en op haar bed gezet, en toen de grote naar boven gedragen en gedouched. Ze waren stinkend pikzwart :X
pi_88741131
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Douchen O+

Toen ik een dagje op de hondjes van schoonzus mocht passen, waren die APEN ook in een vieze sloot gesprongen. Ik heb ze mee naar huis genomen, de grote eerst aan de boom in de tuin geknoopt en de kleine de trap op gedragen en in de douche gezet. De kleine afgedroogd en op haar bed gezet, en toen de grote naar boven gedragen en gedouched. Ze waren stinkend pikzwart :X
Leuk he, hondjes O+ O+
  maandag 15 november 2010 @ 16:01:32 #288
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88741169
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh? Ja? Ook met gesp bovenaan?? :D
Zijn van Cellini..
Geen idee welk merk. In NY gekocht van een travestiet die ruzie ging lopen maken over mijn voetmaat. Enfin, lang verhaal. :P

Ik heb een strik ipv. een gesp.

Sprot ze sarabi! Ik ga vanavond ook weer. *O*
pi_88741174
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk he, hondjes O+ O+
Oh en ZIELIG dat ze zijn in de douche! Want warm water en een klein beetje sop is 1000 keer erger dan een stinkende koude baggersloot :')

Hadden ze maar op moeten letten en niet in de sloot moeten donderen O+
pi_88741176
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dank je :D
pi_88741193
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef Duderella het volgende:

[..]

Geen idee welk merk. In NY gekocht van een travestiet die ruzie ging lopen maken over mijn voetmaat. Enfin, lang verhaal. :P

Ik heb een strik ipv. een gesp.
_O- ok..

wel iets anders dan dus :P ;)
pi_88741216
Oeh nog 7 minuten :D dan ga ik Isa ophalen *O*
pi_88741220
tis gelukkig rustig dus maakt mooi niet uit hoe ik me voel :)
wordt alleen alsof het nog niet genoeg is getest door mn baas om te checken of ik geen info doorgeef aan een klant van hem wat hij niet wil door die klant mij te laten bellen terwijl hij ernaast zit. ik hou niet zo van spelletjes
  maandag 15 november 2010 @ 16:02:59 #294
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_88741228
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Doed heb je die Gucci parfum nou eens gekocht? w/
Nog niet!
Ik ben niet zo'n shopper, dus ik moet me er echt toe zetten.

Misschien kan ik 'm gewoon even online bestellen ergens. :)
pi_88741254
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
*O* jeey!
Ben zelf ook altijd zo slecht in wachten als er bezoek moet komen :X
pi_88741265
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
das best laat. dacht dat je al vanaf 12u met haar was ofzo
pi_88741272
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* jeey!
Jij blijft gewoon in bed liggen tot het echt niet anders kan :P
pi_88741278
Ik ga binnenkort waarschijnlijk auditie doen in een kunstenaarsband *O*
Of ze een techneut als ik toelaten valt natuurlijk te betwijfelen :P

Maar zou wel tof zijn om weer een leuk bandje te hebben. :Y

auditie is weer een groot woord, maar ff kijken of het klikt enzo :)
pi_88741288
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

*O* jeey!
ik alleen met Sinterklaas :P
pi_88741289
Sippekoep als tussendoortje (heb verder alleen nog maar de 2 roggebroodjes kaas/siepelpasta gehad dus best trek nu) :9
pi_88741297
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:03 schreef FutureFairytale het volgende:
das best laat. dacht dat je al vanaf 12u met haar was ofzo
Om 12 uur was ze nog thuis ;)

CUL SC - En weer verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')