Yep is altijd zo zieligquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ohjee! vallende kinderen?
het gekke is; eerst zijn ze even stil. dan zien ze dat mensen geschrokken kijken en dan keihard gillenquote:
ooh geef maar aan mij, misschien stroomt het bloed dan goed doorquote:Op maandag 15 november 2010 13:47 schreef Leintjeuh het volgende:
AUW! Ik heb neusspray van Otrivin gekocht waar ook Menthol in zitDa's een interessante ervaring voor je neus
Het blaadje een slag gedraaid in de printer stoppenquote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraag voor degenen hier; wil een 'liggend' document maken. kan dat in Word en zoja, hoe kan ik het opschrijven zodat het op A4 liggend komt te staan? alvast bedankt!
File -> Print Setup .. (of page setup ...) en dan orientatie op liggend zetten. Word is zelf zo slim om het op de goede manier er op te zetten.quote:Op maandag 15 november 2010 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
even een vraag voor degenen hier; wil een 'liggend' document maken. kan dat in Word en zoja, hoe kan ik het opschrijven zodat het op A4 liggend komt te staan? alvast bedankt!
ik ga het proberen, thanks! zat al een tijdje in Excel te klooien..quote:Op maandag 15 november 2010 13:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
File -> Print Setup .. (of page setup ...) en dan orientatie op liggend zetten. Word is zelf zo slim om het op de goede manier er op te zetten.
Waarom zou je in Excel klooien als je iets in Word moet doen?quote:Op maandag 15 november 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ga het proberen, thanks! zat al een tijdje in Excel te klooien..
Zou het iets met het ongeluk te maken kunnen hebben? Toch een whiplash? Weet dat geheugen problemen daar een gevolg van kunnen zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 13:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik weet het nietMaar de afgelopen 2 weken durf ik wel zorgwekkend te noemen, ik sta vaak op om iets te gaan doen, en als ik sta weet ik niet meer wat
maakt niet uit waar ik het in doe maar dacht eerst dat dat handig was.quote:Op maandag 15 november 2010 13:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom zou je in Excel klooien als je iets in Word moet doen?
Ach, ik maak me geen zorgen NU. Was net bij de Blokker en ik kom thuis met precies de 2 goede toolsquote:Op maandag 15 november 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Zou het iets met het ongeluk te maken kunnen hebben? Toch een whiplash? Weet dat geheugen problemen daar een gevolg van kunnen zijn.
Oververmoeidheid klinkt ook niet onlogisch, ik deed vorig jaar rond deze tijd ook hele rare dingen toen ik tegen een burn-out aan zat.. En vermoeid wakker worden hoorde daar ook bij.
Nou ja, pas iig goed op jezelf meid..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik een fotostrip maken van het grote avontuur van Lammie, Knof, en Honing![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach, ik maak me geen zorgen NU. Was net bij de Blokker en ik kom thuis met precies de 2 goede toolsHier plaatsen als ie af is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik een fotostrip maken van het grote avontuur van Lammie, Knof, en Honing
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ach, ik maak me geen zorgen NU. Was net bij de Blokker en ik kom thuis met precies de 2 goede toolsIk snap! Alle aandacht naar LEUKE dingen vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik een fotostrip maken van het grote avontuur van Lammie, Knof, en Honing(en lekkere
)
![]()
Heel gevaarlijk, een diagnose stellen als leekquote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerlijk gezegd geen whiplash. mn manager had dat en die kon niet veel meer voordat ze eraan geopereerd werd. zij had dan ook wel de auto vol tegen haar voorkant
Dokter Oetker spreekt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerlijk gezegd geen whiplash. mn manager had dat en die kon niet veel meer voordat ze eraan geopereerd werd. zij had dan ook wel de auto vol tegen haar voorkant
Ja inderdaad, diagnoses zijn voor professionalsquote:Op maandag 15 november 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Heel gevaarlijk, een diagnose stellen als leek
@ Lein, je doet in mijn ogen nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen : nl tijd en zin vrijmaken om naar je vermoeidheid te laten kijken...anders raak je in die vic. cirkel
Nou! Lammie heeft kennis gemaakt met Knof, en met Peper en Zout. Hij kan het ook goed vinden met Honing en Tijm. Helaas kregen ze het wel koud met zijn allen, dus ze hebben een warmtedekentje om en gaan zo lekker op een warm plekje hangenquote:Op maandag 15 november 2010 14:29 schreef golfer het volgende:
Benieuwd naar het avontuur van het lam van Lein.
Lees dit anders even, voordat je dingen gaat roepen waar jij 0,0 verstand van hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zat ik eigenlijk ook aan te denken ja. nou ja, ik neem het aan van niet iig (om haar ook gerust te stellen)quote:Op maandag 15 november 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk, een diagnose stellen als leek
@ Lein, je doet in mijn ogen nou juist het tegenovergestelde van wat je zou moeten doen : nl tijd en zin vrijmaken om naar je vermoeidheid te laten kijken...anders raak je in die vic. cirkel
Jij bent niet echt van het 'zachte heelmeesters maken...' principe he?quote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zat ik eigenlijk ook aan te denken ja. nou ja, ik neem het aan van niet iig (om haar ook gerust te stellen)
en idd.. geen zin in de dokter is geen goede smoes!
wat doe jij leuke dingen allemaal DE! heb je nog lekker gegeten bij je zus was het toch?quote:Op maandag 15 november 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Hallo!!
Heb niets bijgelezen van de afgelopen dagen maar hoop dat het goed is hier en als ikiets belangrijks gemist heb; hoor ik t graag
Gisteren kwam een vriendinnetje hier naar toe, samen ergens gegeten, en ze is blijven slapen dus we hebben nog uren liggen kletsen, gezellig was dat![]()
Vanmorgen even naar Antwerpen geweest samen en ze is nu net weg.
Nu ga ik zo mijn badje vol laten lopen en even bubbelen, heb t koud
Oh en wat leuk is, de mr en ik gaan samen lekker naar de Ardennen vrijdag en aangezien we geen zin hadden om terug te rijden hebben we ergens een hotelletje geboekt om een nachtje te blijven, leuke dingen zijn dat zo spontaan.
Dat lijkt me alleen maar goed voor de band tussen lammie en de rest toch?quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Zou Lammie een uurtje kunnen dutten voordat hij met zijn vriendjes de warmte in gaat? Ja toch?
Zeker, want die ken ik niet!quote:Op maandag 15 november 2010 14:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jammer dat ik de betreffende Dirkjan strip niet kan vinden.
Mijn keuken was wederom zaligquote:Op maandag 15 november 2010 14:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat doe jij leuke dingen allemaal DE! heb je nog lekker gegeten bij je zus was het toch?
en hoe was het bij "Mijn Keuken"?
Ja hoor. Maakt de band tussen lam en vriendjes alleen maar hechter.quote:Op maandag 15 november 2010 14:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Zou Lammie een uurtje kunnen dutten voordat hij met zijn vriendjes de warmte in gaat? Ja toch?
Zolang ik mij nog niet vergis in een vrouw is het nog wel te doen met m'n verstrooidheid.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook al redelijk vaak m'n sleutel in het slot van de buurman gestoken en dan maar afvragen waarom de deur niet opengaat
Uhhuh! Paar jaar terug stapte ik een keer bijna in de verkeerde autoquote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb ook al redelijk vaak m'n sleutel in het slot van de buurman gestoken en dan maar afvragen waarom de deur niet opengaat
Dat ik me vergis gebruik ik dan als excuusquote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang ik mij nog niet vergis in een vrouw is het nog wel te doen met m'n verstrooidheid.
Hehe, dat is nog bizarder.quote:Op maandag 15 november 2010 14:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Uhhuh! Paar jaar terug stapte ik een keer bijna in de verkeerde autode meneer in de auto keek me vreemd aan, en ex (die stond 2 auto's verder) pieste in zijn broek van het lachen. De auto's waren dezelfde kleur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |