thenquote:Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Who is MPG?
I am smarter then him.
Bazinga!quote:Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
then_!
sorry mpg dat kon ik niet laten
Ga dan maar eerst Engels leren, vrind.quote:Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef LeonardHofstadter het volgende:
Who is MPG?
I am smarter then him.
Geeft niet, ik wist het al langquote:Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Sheldon_Cooper het volgende:
[..]
then_!
sorry mpg dat kon ik niet laten
nee ik bedoelde meer dat de kloons er weer waren je was er laatst niet zo van gecharmeerd tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in tbbt hebben ze ook sex hoorquote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe komen we nou ineens van seks op TBBT?
Tssk.
Ik ga wel even lunchen
ja.quote:
ik ben het niet hoorquote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan maar eerst Engels leren, vrind.
Gelukkig dat panda d'r nu niet is..............quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
DIE TTHoi, neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
als ikquote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben het niet hoor
ondanks dat hij dezelfde fout maakt.
hoe was het ook al weer?
groter dan ik ben en even groot als mij.....
dam, ik ben het weer kwijt
quote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
DIE TTShall we fuck?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Experimental physicist with an IQ of 173
friemelquote:
Geen ideequote:Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
Hoe komen we nou ineens van seks op TBBT?
Tssk.
Ik ga wel even lunchen
quote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
de postbode ging stotteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
badjas stond zeker open hehquote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
MPG, ik wist niet dat jij ooit een RFC had geschrevenquote:Op maandag 15 november 2010 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee.
Terug naar het oorsponkelijke onderwerp maar.
Eetse.
Oesters? Chocolade? Asperges? Kwarteleitjes? Met een lekker glaasje wijn?...
Dat begrijp ikquote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
wat heb je gedaanquote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
ik ook vaak, ma ma maar dat zie je nie nie niet terug in getypte te tekstquote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
haha.
de deur openquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
ik ook vaak, ma ma maar dat zie je nie nie niet terug in getypte te tekst
No stayer?quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de deur open![]()
het was zo'n houdoe-meneertje
quote:
GOFFERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tja, daar kan die man ook niets aan doen. ik vindt het knap dat hij nog kon stotteren.quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de deur open![]()
nou, dat lijkt precies op mijquote:Op maandag 15 november 2010 13:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ooh zet daar maar neer hoor, ooh wat een gespierde armen, waar moet ik tekenen
HET GAAT OM HET IDEE HEHquote:Op maandag 15 november 2010 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, dat lijkt precies op mij
nu quote hij wel ......quote:Op maandag 15 november 2010 13:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de deur open![]()
Jij bent echt een tyfus irritante kutkloon. Ik hoop dat je snel een ban krijgt.quote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef LeonardHofstadter het volgende:
I breaked up with my girlfriend Penny!
zelfs daar spelfouten inquote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef LeonardHofstadter het volgende:
I breaked up with my girlfriend Penny!
preciesquote:Op maandag 15 november 2010 13:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
de moeite van een reactie niet waard , toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |