quote:Op zondag 14 november 2010 23:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut rowwen heze, die maken je koopverslaafd
bestel moar
Wedden dat als je het achterstevoren afspeeld je ebaaay ebaaay hoort?
quote:Op zondag 14 november 2010 23:58 schreef Mss het volgende:
[..]
We moeten samen een sekslijn beginnen.
De Limburgse Lullende Loeders
quote:Op zondag 14 november 2010 23:45 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben ook een junk, ik spuit 4x per dag
quote:
Fail om als man in een nagellak sc te postenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even mn beste grappen van het vorige topic in de OP zetten
quote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoelde meerdat zijn ex dat servies heeft uitgezocht
Haha, okay.quote:Op maandag 15 november 2010 12:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoelde meerdat zijn ex dat servies heeft uitgezocht
Dat wil je nietquote:Op maandag 15 november 2010 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe mij ook een beetje
SUIKERR
Dan moet je als de wiedeweer naar het ziekenhuisquote:Op maandag 15 november 2010 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wat gebeurt er als je dat bij mij doet?
hue, niet met dat jargon hequote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Flooden, er word hier niks gespamt
Oh jakkie.quote:Op maandag 15 november 2010 13:11 schreef Lindytje het volgende:
Wat een irritante schijtopdracht van school.... Artikelen zoeken over een totaal oninteressant onderwerp en dan beschrijven hoe je zoekt, met welke zoektermen, waarom die, en waarom je ergens anders gaat zoeken...
Het lijkt wel een internetopdracht uit klas twee![]()
(en het is veeeeeeel werk, bij elke stap opschrijven wat je doet en waarom)
WHY??????????
Ja, dat denk ik wel... ik ben bijna klaarquote:Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh jakkie.Naja hopelijk gaat het lukken
Nomnomnomnomnom....quote:Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net een huge chocoladereep gekochtwit met pralinevulling
gewoon omdat het kan
Hahaha, ja, leuk hequote:Op maandag 15 november 2010 13:34 schreef milka82 het volgende:
wat een shijtwerk, ben mijn stash in google docs aan het zetten.... Pfff, ben drie merken en twee uren verder (ik wil de collecties waar uit ze komen er bij...)
Ik heb net een huge chocoladereep gekochtquote:[b] Op maandag 15 november 2010 14:06 schreef Diconnected het volgende:
Omdat het kan!!quote:Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ooohh, heerlijk!
Ben nu bij 100, waarom heb ik zoveel nagellak! Ben nog geen jaar geleden begonnen.....
Bij mij duurde het toen ook iets van twee weken..quote:Op maandag 15 november 2010 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 13 dagen geleden een pakje naar m'n amerikaanse swapmaatje gestuurd, maar heb nog steeds niets van haar gehoordook geen reply op het mailtje dat ik het pakje verzonen heb
Euw... dat is irritant ja...quote:Op maandag 15 november 2010 14:15 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 13 dagen geleden een pakje naar m'n amerikaanse swapmaatje gestuurd, maar heb nog steeds niets van haar gehoordook geen reply op het mailtje dat ik het pakje verzonen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Daar kan lak toch wel tegen? En als je dan terug komt alles opnieuw kopen?quote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga denk ik zo maar lakjes uitzoeken enzo en verkopen. Anders staat het hier ook maar 7 maanden te staanEn ik kan geen 120 lakjes meenemen
quote:Op maandag 15 november 2010 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk!! Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
hier 204 in een half jaarquote:Op maandag 15 november 2010 14:16 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ooohh, heerlijk!
Ben nu bij 100, waarom heb ik zoveel nagellak! Ben nog geen jaar geleden begonnen.....
Jawel, maar de kans is groot dat ik met meer lakjes terugkom in augustusquote:Op maandag 15 november 2010 14:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar kan lak toch wel tegen? En als je dan terug komt alles opnieuw kopen?
Thank you!!!!quote:
ik ook! ik moet nog een hoop lakjes uitzoekenquote:Op maandag 15 november 2010 14:45 schreef Diconnected het volgende:
En ik heb best wel veel lakjes die ik nooit draag.
Damn, wat pauper.quote:Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
whut om de voice of holland finale te kijken moet je gewoon betalen
hoe sneu is dat!
Woah tofquote:Op maandag 15 november 2010 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben bang voor vanavond.
*Gaat kickboksen*
Stiekem heb ik er best wel zin in, maar ik zie nu al op tegen morgen. Ik bedoel, als m'n zus die wél in goede conditie is al kreupel loopt van de spierpijn, wil ik niet weten hoe ik morgen m'n bed uit ga komen.quote:
om hem op tv te zien?quote:Op maandag 15 november 2010 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
whut om de voice of holland finale te kijken moet je gewoon betalen
hoe sneu is dat!
LAWLquote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Joysa het volgende:
Ik was vanmorgen bij de maas aan de kant van Blerick geweest, kon ik nog makkelijk over het fietspad lopen..
Net weer even gaan kijken maar het hele fietspad staat onder water
lala..ruiltopic..lalaquote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef milka82 het volgende:
Okee, ik ben klaar!!!! Zie homepage voor mijn stash!
Heb meteen besloten een aantal der uit te kicken, dus heeft iemand belang bij:
Rituals Nr 7045
Jip en Janneke (hema) Roze
Jip en Janneke (hema) zilver
Wic Herome New Delhi
Ms Safari nr 1 (donkergrijs)
Catrice- Blue out to the Sea
H&M Glitter Purple (hello kitty)
H&M Glitter Zilver (hello kitty)
Essence Choose me!
Essence Glisten up!
Tegen verzendkosten(pakketje) mag je ze zo hebben!
herhaling online!quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
om hem op tv te zien?of de herhaling online?
Oooh ja, dat is ook zo, zal gelijk kijken ,heb toch niet stiekum twee diamonds?!quote:Op maandag 15 november 2010 16:27 schreef Joysa het volgende:
En ik zie OPI DS diamond er 2x in staan :p
Jij held!quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
zometeen bami maken nom
en vanavond naar de kapper, alleen knippen.
Heb zin om gek te doen en kort te laten knippen maar heb nu juist superlang gespaard
Ik ga om de 5weken naar de kapper heur, dus zo'n held ben ik niet mwehehe. Wordt gek als het er niet meer uitziet.quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jij held!
Ik spaar nu bijna twee jaar en durf niet naar de kapper.... bang dat ze er teveel af hakken....
Pittig kort rood kapselquote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga om de 5weken naar de kapper heur, dus zo'n held ben ik niet mwehehe. Wordt gek als het er niet meer uitziet.
To knip or not to knip, that's the question
Niet korter doen dan je nu hebtquote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iehl noh.
AAN JULLIE HEB IK OOK NIKS
Precies, daar ben ik ook bang voor (dat ik zo'n moeder kapsel krijg aangemeten....)quote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef Mss het volgende:
Ik moet ook naar de kapper, maar bij mij verneuken ze het altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen weekend ook naar de kapper geweest !! Ik geef er nooit veel om... Maar mijn haar groeit dan ook wel hard.
Even in een spoiler:Lang is veul mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Afgelopen weekend ook naar de kapper geweest !! Ik geef er nooit veel om... Maar mijn haar groeit dan ook wel hard.
Even in een spoiler:Oei, niet om sneu te doen maar ik vind dat langere ook mooier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Joysa het volgende:
Ik heb al blauw en paars enzo gehad, maar nooit meer
FOTOquote:Op maandag 15 november 2010 17:11 schreef Joysa het volgende:
Ik heb al blauw en paars enzo gehad, maar nooit meer
wat is er mis met roodquote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iehl noh.
AAN JULLIE HEB IK OOK NIKS
Niet veel hoop ik?quote:Op maandag 15 november 2010 17:33 schreef tliciouz het volgende:
Ik vroeg me al af waarom mijn vriend zo lang weg bleef, heeft ie een bekeuring gekregen.
Weet niet hoeveel je krijgt voor geen licht op de fiets.quote:
25 euro geloof ikquote:Op maandag 15 november 2010 17:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je krijgt voor geen licht op de fiets.Dat is zijn straf omdat ik vandaag lopends naar werk moest.
Goed, ze heeft een baan in een hotel en super naar haar zin. Alle rekenen worden op tijd betaald. En ze heeft nu pas door wat voor leuke dingen je kan doen met al het geld wat over is.quote:Op maandag 15 november 2010 17:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ooh hoe is het nu met je mams t?
Mooooiquote:Op maandag 15 november 2010 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed, ze heeft een baan in een hotel en super naar haar zin. Alle rekenen worden op tijd betaald. En ze heeft nu pas door wat voor leuke dingen je kan doen met al het geld wat over is.
Sukkollquote:Op maandag 15 november 2010 17:42 schreef tliciouz het volgende:
Het was 40 euro. Hij had beide lichten niet aan terwijl het achterlicht het gewoon deed.
Oh jee, gekke vragen gehad?quote:Op maandag 15 november 2010 18:03 schreef Mirjam het volgende:
ik had een telefoontje van het uwv, en nu ben ik bang dat ik de verkeerde dingen heb gezegd ofzo(wia-uitkering, blablabka)
maar morgen nemen ze contact op met m'n werk, dat scheelt.
dus ben benieuwd wat ert gaat gebeurten
na, ging over reintegreren enzo, en ben bang dat ik het verkeerd benoemd heb.quote:
Hmm, zijn dan ook lastige vragen hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
na, ging over reintegreren enzo, en ben bang dat ik het verkeerd benoemd heb.
maargoed, merkl het morgen wel
Laat je weten wat de dokter zegt?quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef Mss het volgende:
Ik ben helemaal kapot, en ik heb alleen een aanrecht schoongemaakt. Gelukkig kan ik morgen naar de dokter.
Mijn eigen arts had me uitgeschreven, gelukkig kan ik bij de nieuwe meteen terecht.
iets beginnend met MOHquote:Op maandag 15 november 2010 19:18 schreef kieskleurig het volgende:
http://ilovekonad.blogspo(...)y-blackplate-m3.html
Weet iemand toevallig welk merk nagellak dit is?
Ja doe ik! Veel plezier vanavond!quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef princess-a het volgende:
[..]
Laat je weten wat de dokter zegt?
Mir; het zal allemaal wel meevallen![]()
T; zo zie je maar; god straft, had ie jou maar niet moeten laten lopen![]()
Ik zit in trein nummer zoveel vandaag, kwart voor 7 uit school waar ik een seminar had van een kereltje dat vrienden is met Bill Clinton en Al Goore, erg interessant! Nu in de trein op weg naar Groningen voor het theater. Ga naar Sophie Hunger, een zwitserse zangeres. Nog lang niet thuis
Blogster even mailen?quote:Op maandag 15 november 2010 19:18 schreef kieskleurig het volgende:
http://ilovekonad.blogspo(...)y-blackplate-m3.html
Weet iemand toevallig welk merk nagellak dit is?
succes bij de dokter morgenquote:
quote:
Denk dat ik dat maar even moet doen, mijn swapmaatje in Canada kwam met deze link en vraag en ik weet het ook echt niet.quote:
HALLLOOOquote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
succes bij de dokter morgenen laat je niet afschepen!
ohohohhh... SI is weer klaar bij de kapper .. de rust is zo weer voorbij!
SQquote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
hai meisjes! Sorry dat ik er haast nooit meer ben, ik ben even in een anti-internet periodemaar ik denk nog wel aan jullie hoor!
We missen jequote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
hai meisjes! Sorry dat ik er haast nooit meer ben, ik ben even in een anti-internet periodemaar ik denk nog wel aan jullie hoor!
Stoer!quote:Op maandag 15 november 2010 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel m'n armen niet meer.
Maar kickboksen was wel leuk.
SQ! Ik mis je!quote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een etters.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja die kijk ik nu ook omdt ik hem anders weer niet op rtl gemist kan kijken
ja op rtl gemistquote:Op maandag 15 november 2010 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat een etters.
Is er nog een herhaling van ergens?
picsquote:Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef Lindytje het volgende:
Bwheheheh, nagels lakken, roken, bier drinken en tv kijken tegelijk: het lijkt of mijn nagels gelakt zijn door een kind van vijf
Ik ook!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yay blij met de uitslag van BNTM
Melissaquote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
welk flopmodel heeft gewonnen? Ik ben na de derde aflevering gestopt met kijken
En dude, wat doe jij allemaal 's avonds? Geen interwebz, geen flopmodellen....quote:Op maandag 15 november 2010 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
welk flopmodel heeft gewonnen? Ik ben na de derde aflevering gestopt met kijken
goeie vraagquote:Op maandag 15 november 2010 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dude, wat doe jij allemaal 's avonds? Geen interwebz, geen flopmodellen....
Ja, dat is wel zo idd! Dan is het niet meer zo leuk om er 's avonds in te vallen....quote:Op maandag 15 november 2010 22:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben alleen helemaal gestopt met fokken overdag en dan merk je al snel dat je helemaal uit het ritme van de speedchats geraakt
Ook goede bezigheden, vooral bier drinken, al kan dat samen met de meeste activiteitenquote:Op maandag 15 november 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
goeie vraagik kijk wel tv, maar dan Glee en sytycd enzo. En vergaderen, bier drinken, poetsen, plants vs zombies spelen enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:17 schreef princess-a het volgende:
Vette nageltjes Lindy
Mijn mama stuurde mij net een gedichtje, en ik vind hem zo mooi dat ik hem even wil delen
stiekem zit ik er wat traantjes om weg te pinken, maar dat zien jullie toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor gedichtje!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
*duimt*quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh jongens, ik heb een kutdag, Sinds gisteravond is de diarree van m'n kitten ineens compleet terug en heel erg. Het is zo vloeibaar dat het in de bak gewoon een plasje lijkt en het is grijs van kleur. Hij is ook heel suf, kortom hij is ineens totaal uitgedroogd geraakt. Dit is echt helemaal mis... Nu wachten tot de dierenarts bereikbaar is maar ik voel me doodellendig, ik hoop zo dat dit goedkomt, ik wil hem echt nog niet missen.... Ik weet gewoon niet wat ik moet doenEn dan moet ik ook nog de hele dag werken.... Ik voel me er kotsmisselijk onder, duimen jullie mee dat de DA goed kan helpen?
![]()
![]()
succes!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Oh jongens, ik heb een kutdag, Sinds gisteravond is de diarree van m'n kitten ineens compleet terug en heel erg. Het is zo vloeibaar dat het in de bak gewoon een plasje lijkt en het is grijs van kleur. Hij is ook heel suf, kortom hij is ineens totaal uitgedroogd geraakt. Dit is echt helemaal mis... Nu wachten tot de dierenarts bereikbaar is maar ik voel me doodellendig, ik hoop zo dat dit goedkomt, ik wil hem echt nog niet missen.... Ik weet gewoon niet wat ik moet doenEn dan moet ik ook nog de hele dag werken.... Ik voel me er kotsmisselijk onder, duimen jullie mee dat de DA goed kan helpen?
![]()
![]()
Natuurlijk duim ik mee, arm beestjequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
Whehe dat had ik dus ook gekregen van mijn moederquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef Loqi het volgende:
godvertakkekut-strijkijzer!!!![]()
sorry![]()
Het is zo'n 'ooh gaan jullie samenwonen? hier neem maar mee' ding... en ik heb me nu een godsgruwelijk grote brandblaar.. WAT een kutding zeg
Ik duim voor jou en je kitten!quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:25 schreef Loqi het volgende:
godvertakkekut-strijkijzer!!!![]()
sorry![]()
Het is zo'n 'ooh gaan jullie samenwonen? hier neem maar mee' ding... en ik heb me nu een godsgruwelijk grote brandblaar.. WAT een kutding zeg
arme poeziequote:Op dinsdag 16 november 2010 08:09 schreef zoeperzazke het volgende:
![]()
![]()
Haha, ja deze kwam van oma, die zadelt ons op met heel veel van die 'handige' dingen zoals een frituurpan voor snacks (aka, er kan 1!!!! frikandel in), die staat dus al op zolderquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
[..]
Whehe dat had ik dus ook gekregen van mijn moederToen heb ik heel 'subtiel' aangegeven dat dat ding evil is !
Ik kreeg toen een geheel nieuw stoomstrijkijzer cadeau![]()
@zoeper: Awwwww... Heeeeeeeeeeeeel veel succes met jullie kitten
quote:
Bwhehehequote:Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww zoeper*duimt ook mee*
Ik heb spierpijn. In m'n kont. Hoe?
Je moet ook niet kickboxen met je kontquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww zoeper*duimt ook mee*
Ik heb spierpijn. In m'n kont. Hoe?
Nouja zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Mirjam het volgende:
ah, fijn, de uwv-meneer doet heel lelijk tegen m'n werk, ik krijg ws. geen uitkering, en mijn werk een reprimande.
omdat 't uwv nogal star doet.
tofheid.
Maar weet mijn kont dat wel?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Je moet ook niet kickboxen met je kont![]()
Ohja, dat wist ik eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar weet mijn kont dat wel?
@ Lin: kickboksen dus.
@ Mir: Damn, da's niet tof
quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Mirjam het volgende:
ah, fijn, de uwv-meneer doet heel lelijk tegen m'n werk, ik krijg ws. geen uitkering, en mijn werk een reprimande.
omdat 't uwv nogal star doet.
tofheid.
Je moet ook wel blijven staanquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef PriemGirl het volgende:
@Ijs: Ja ik moet niks zeggen; ik heb gisteren getennist en mijn kont vond het ook nodig om mee te doen (lees: Ik ben op mijn kont gevallen)
@Mir: Zo.......... Slaat nergens op..
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jezus mina wat een gedoe!
ik heb vette buikpijn
Boh... stom!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vette buikpijn
Heh bahquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vette buikpijn
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vette buikpijn
Beterschapquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb vette buikpijn
Ja gister, thanks voor vragen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Hoe is het eigenlijk afgelopen met je zus? Hebben jullie de uitslag al?
En ik zit te bibberen omdat ik het best wel graag wil worden omdat we nog niet echt toe zijn aan een kleintjequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:29 schreef milka82 het volgende:
voor de buikpijn!
@ Mir, balen zeg! Kunnen ze dat zomaar telefonisch beslissen dan, zonder je echt gezien te hebben?
@ Cynthiaa, jij wacht er op, ik ben het godvergeemie al een dikke week, terwijl ik de pil dus 'doorslik' he, grrrrrr....
*zit te kijken naar jongste die een stuk afgekwijlde soepstengel bestudeert* Wat een leventje, ik wil ook weer terug in de luiers....
Straks effe naar de Action, moet een kapstok hebben maar op 1 of andere manier sleep ik altijd van alles mee behalve hetgene wat ik moest hebben.
Prima! Ik heb der al twee, ik heb mijn plicht gedaan!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En ik zit te bibberen omdat ik het best wel graag wil worden omdat we nog niet echt toe zijn aan een kleintjeRuilen?
Jeeezes hoe doe je dat?quote:
Ik vind "na" ook leukerquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef princess-a het volgende:
Zou nog even foto's laten zien als mn gordijnen en kussenhoezen hun plekje gevonden hadden dus bij deze
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de mensen die 'voor' leuker vindenIk vind 'na' het leukst
De 51 loopt zo vaak te kutten inderdaad. Dat heeft ermee te maken dat hij op een gedeelte van het traject metro is en op een gedeelte sneltram. Maar ik heb ook al vaak bij Spaklerweg moeten uitstappen en dan over moeten stappen op een andere bomvolle metro. Laatst was het echt proppen, mensen die zichzelf met grof geweld naar binnen duwdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Na is leuk!
En grappig, stond net op de metro te wachten, ging de metro niet verder dan spaklerweg terwijl ik naar amstel moet (halte verder). Die metro was echter zó vol dat ik er niet meer bij paste. Gelukkig reed er een andere metro achteraan die wél doorreed naar amstel én zo goed als leeg was.
Oh, wauw! Ik vind na heel mooiquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef princess-a het volgende:
Zou nog even foto's laten zien als mn gordijnen en kussenhoezen hun plekje gevonden hadden dus bij deze
Voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de mensen die 'voor' leuker vindenIk vind 'na' het leukst
Kan me zo goed voorstellen hoe je je nu moet voelen, vreselijk om zo machteloos te zijn en af te moeten wachten wat het is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag op mn werk goed in de stress gezeten om Spot... Gelukkig wasthuis die goed voor hem heeft gezorgd. Na overleg met de dierenarts gaf ze aan dat ze echt een monster van de ontlasting nodig had, maar dat is met zúlke dunne ontlasting echt nauwelijks te doen. (en natuurlijk wilde meneer niet naar de bak
).
Toch aan het einde van de middag met hem naar de DA gegaan omdat hij zooo suf was, daar heeft hij een infuus vocht gehad en pijnstilling. Daar bleek dat hij ook van 1700 naar 1500 gram was afgevallenEenmaal terug wilde de kleine naar de bak, en jullie een heel vies verhaal besparend heeft
toen een monstertje kunnen nemen. Dat gaan ze nu opsturen voor onderzoek, morgenmiddag uitslag.
De kleine heeft vandaag de hele dag geslapen, pas nu ik thuis ben is hij even wakker en toont hij weer wat fitter, maar zijn ontlasting is nog verschrikkelijk. Kans op alvleesklierontsteking is groot.... dus we moeten toch nog even afwachten hoe het gaat aflopen. Ik ben blij dat hij iets fitter is, maar maak me nog steeds afchuwelijk veel zorgen om m'n lieve ventje
Jullie zijn schatten om mee te duimen, ik moet dit verhaal gewoon even kunnen delen omdat ik me echt op zit te vreten, moet er niet aan denken om hem nu al te verliezen, ben nu al aan hem verslingerd....
Vetpot!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn baas is vergeten deze week mijn loon te betalen dus moet ik nu 7 dagen leven van 18 cent
/klaagmodus
Wat hebben ze gedaan??quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
Kusje voor de poesjes en andere zieken
DHL moet dood. Wat een kloteservice zeg, niet te filmen. Ik ben haast bereid om elke shop die NIET via de gewone post verzendt voorgoed te boycotten. Het is altijd gekloot.
De rotzak! Hopen dat BleiBlei nog voedsel heeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:00 schreef Stormqueen het volgende:
En mijn baas is vergeten deze week mijn loon te betalen dus moet ik nu 7 dagen leven van 18 cent
/klaagmodus
Ik hoop dat alles snel goedkomt met de kleinequote:Op dinsdag 16 november 2010 17:40 schreef zoeperzazke het volgende:
Vandaag op mn werk goed in de stress gezeten om Spot... Gelukkig wasthuis die goed voor hem heeft gezorgd. Na overleg met de dierenarts gaf ze aan dat ze echt een monster van de ontlasting nodig had, maar dat is met zúlke dunne ontlasting echt nauwelijks te doen. (en natuurlijk wilde meneer niet naar de bak
).
Toch aan het einde van de middag met hem naar de DA gegaan omdat hij zooo suf was, daar heeft hij een infuus vocht gehad en pijnstilling. Daar bleek dat hij ook van 1700 naar 1500 gram was afgevallenEenmaal terug wilde de kleine naar de bak, en jullie een heel vies verhaal besparend heeft
toen een monstertje kunnen nemen. Dat gaan ze nu opsturen voor onderzoek, morgenmiddag uitslag.
De kleine heeft vandaag de hele dag geslapen, pas nu ik thuis ben is hij even wakker en toont hij weer wat fitter, maar zijn ontlasting is nog verschrikkelijk. Kans op alvleesklierontsteking is groot.... dus we moeten toch nog even afwachten hoe het gaat aflopen. Ik ben blij dat hij iets fitter is, maar maak me nog steeds afchuwelijk veel zorgen om m'n lieve ventje
Jullie zijn schatten om mee te duimen, ik moet dit verhaal gewoon even kunnen delen omdat ik me echt op zit te vreten, moet er niet aan denken om hem nu al te verliezen, ben nu al aan hem verslingerd....
Ze zijn DHL!!quote:
Dat meeeeen je nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zijn DHL!!
argh, gisteren een briefje in de bus dat ze langs waren geweest en vandaag terug zouden komen. Dus ik had al een briefje naast de deurbel getaped met heel groot DHL! GRAAG BIJ DE BUREN AFGEVEN! Afijn, kom ik vandaag thuis van mijn werk, ligt er weer een briefje, dat ik moet bellen met het DHL servicecenter. Ik zo van grmbl. Zeggen ze me dat ik contact op moet nemen met de verzender zodat die het alsnog naar een ander adres kan sturen. Maar goed, dat gaat dus niet. Of ik het ook kan ophalen? Ja hoor mevrouw. Is dat afhaalpunt gewoon een half uur fietsen, aan de rand van de stad, en alleen tijdens kantooruren open en niet in het weekend. En als ik het na 5 dagen niet heb opgehaald.... VERNIETIGEN ZE HET!
DHL... heel fijn als je geen fulltime baan hebt, maar anders mogen ze echt dood
Daarom ben ik dus al tijden helemaal klaar met bedrijven als DHL / DPD / Selektvracht en verzin het verder maar. Je kan zeggen van TNT wat je wil, maar ik zweer er bij...quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dat meeeeen je nietIk zou echt uit mn dak gaan geloof ik en ze finaal de wind van voren geven
Mijn god, wat is dat nouquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tenzij de verzender het op zijn kosten terug wil laten sturen
Noujaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja tenzij de verzender het op zijn kosten terug wil laten sturen
Ik laat het voortaan wel naar ons mam sturenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is k#t SQ anders bij een servicepoint laten afgeven voortaan?
achja, ik hoor net dat blei vrijdag thuis is, dus die fietst maar lekker naar Achtquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het belachelijk SQ! Met DHL verzenden is hier gelukkig geen optie, alleen als degene die iets naar mij stuurt daarvoor kiest. Dichtsbijzijnde afhaalpunt is dan een stad 25 kilometer verderop, hoop dat het me nooit gebeurt!
Vind het belachelijk dat ze het dan vernietigen, jij belt er toch over?
Bij mij is het maar 11KM verderop het afhaalpuntquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef princess-a het volgende:
Ik vind het belachelijk SQ! Met DHL verzenden is hier gelukkig geen optie, alleen als degene die iets naar mij stuurt daarvoor kiest. Dichtsbijzijnde afhaalpunt is dan een stad 25 kilometer verderop, hoop dat het me nooit gebeurt!
Vind het belachelijk dat ze het dan vernietigen, jij belt er toch over?
Je kan bij dhl ook niks aangeven over hoe en waar af te leveren. Vernietigen is echt belachelijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat het voortaan wel naar ons mam sturen
Dat is ver, hier hebben we er een paar in de buurt gelukkigquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij mij is het maar 11KM verderop het afhaalpunt
Doet ie wel voor jequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
achja, ik hoor net dat blei vrijdag thuis is, dus die fietst maar lekker naar Acht
Ik vind ze alledrie niet lekkerquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:17 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh trouwens ! Gisteren de 3 'winnaars' van lays gehaald (chips).
Patatje joppie... Dat is gewoon de belgische pickles !! PICKLES !!! I like(De andere zijn jakkiebah)
[ afbeelding ]
Jaaaaaa, want morgen shoppenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:42 schreef Diconnected het volgende:
Damn ik ben echt helemaaaaaal verrot van werk vandaag. Ga lekker vroeg slapen
Ja, dat postte ik vanmiddag ergensquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je gaat mee dus?
Ik smste sjaan net al
Ik ben pas een uurtje thuis ofzo dus niet gelezenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat postte ik vanmiddag ergens
Maar dus even op Sjaantje wachten....
klopt, maar ik heb geen auto hequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hé? DHL is toch tot 19u open ofzo? Dacht ik....
Heb ik namelijk ook gehad toen ik bij lush had besteld. No way dat ze het bij de buren wilden afgevenDus ik moest inderdaad ook helemaal naar de andere kant van de stad; maar ik kon dus na 17u. Reed ik van mijn werk daar naartoe.
Moest wel identiteitskaart mee.. En 'achterom'En handtekening.. En toen pas kreeg ik mijn giga doos mee.. Die ik dus ook nog helemaal naar voren mocht meesjouwen naar de auto
Was er achterlijk druk.
Ik weet het al!! Ze durft nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben pas een uurtje thuis ofzo dus niet gelezenJa idd, even afwachten op Sjaan
.
Lindy doet alsof ze tukt, maar ondertussen stopt ze alleen maar met tikken omdat haarquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Lindy doet alsof ze tukt, maar ondertussen stopt ze alleen maar met tikken omdat haarslaapt
![]()
Ik zit in de trein
Dat zijn leuke berichtenquote:Op woensdag 17 november 2010 00:20 schreef Joysa het volgende:
Gezellige dag met collega's gehad, en gezellige avond met 1 collega! Ben blij met mn nieuwe werk
Lastig is dat he! Terwijl je me iemand lijkt die juist heel sociaal is en met iedereen wel op kan schieten, toch kun je het nooit inschatten van tevoren maar echt super dat het dit keer klikt! Hoe is het werk zelf?quote:Op woensdag 17 november 2010 00:28 schreef Joysa het volgende:
Ik voel me ook heel blij
Ik ben altijd best bang dat ik buiten de groep val ofzo, maar dit is een heel leuk team
How are you?
Tof! En inderdaad juist als het werk butt is dan is het belangrijk dat de collega's zo leuk zijn!quote:Op woensdag 17 november 2010 00:34 schreef Joysa het volgende:
Lekker gevoel is dat inderdaad als je vanalles af hebt
En ja, ik maak makkelijk contact, maar de klik moet er idd maar net zijnHelemaal goedgekomen
Is ook zo hoor! Liever geestdodend werk met toffe collega's, dan een leuke baan met rotte mensen om me heen.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:45 schreef Joysa het volgende:
Wat flauw van je vorige klas
En ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je het vreemd vind dat je nu tussen wel aardige mensen zit. Ik vind het persoonlijk sowieso belangrijk dat er een klik is met de collega's, zou anders niet echt met plezier naar mn werk gaan.
Nu ga ik mn ogen dicht doen.. Slaap lekker alvast
O ja... Nie handig nie neequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb geen auto he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |