quote:Op maandag 15 november 2010 02:35 schreef Spartacus911 het volgende:
welk meisje van 19 wilt nu een jongen van 16 ?
En toen werd je wakker met je piemel in je hand. 10 meisjes geneukt op je 16equote:Op maandag 15 november 2010 02:45 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik ga nu slapen, topic-lezers, ik spreek jullie morgen![]()
Slaaplekker allemaal.
Je weet dat neuken inhoudt dat je jouw banaan in haar pruim peert?quote:Op maandag 15 november 2010 02:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Da's deze vakantie he... Ookal wil ik niet opschepperig overkomen![]()
[..]
Omdat ik zelf ook zo'n soortgelijke situatie had meegemaakt... Ik belde m'n vriendin (toen ex) op en die jongen nam op, ben daar uiteindelijk die nacht nog heen gegaan maar hij was toen al weg, dus bleef daar slapen en volgende dag had ik weer met mijn vriendin.. Toen had ik al die 10 gegeven.
Dan zou je je ook door TS laten geven?quote:Op maandag 15 november 2010 09:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik vrijgezel was wist ik het wel.
Nee, met dat meisje en TS zijn vriendin natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je je ook door TS laten geven?
jij bent oplettend op deze maandagquote:Op maandag 15 november 2010 02:38 schreef DutchieBre het volgende:
Op de een of andere manier heb ik t idee dat t meisje in deze fictieve roman zijn nichtje is.
quote:Op maandag 15 november 2010 02:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Of jij post niet en gaat ipv posten slapen, joh? Bekijk het leven eens positief
[..]
Dat meisje dus... Meerdere zelfs, mijn vriendin wordt 27 december 19.
[..]
Jup.. want ik en mijn vriendin waren toen nog bezig.. 't was dan ook echt een break puur omdat ik wou genieten van andere meisjes en niet wou vreemd gaan. Resultaat: 10 meiden gegeven.
Nu even hiermee bezig.
Ja. Al hoor ik niet te reageren op trollenquote:Op maandag 15 november 2010 09:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je weet dat neuken inhoudt dat je jouw banaan in haar pruim peert?
Ik wil mijn eigen vriendin natuurlijk. Maar ik ga haar toch 'geven'.quote:Op maandag 15 november 2010 10:59 schreef Frag_adder het volgende:
Sowieso een vriend die vreemd gaat en dan zelf belachelijk jaloers is. WTF wat voor oogkleppen heb jij dan op. Overigens staat het dronken zijn hier los van, weer zo een zwak excuus om het voor jezelf proberen goed te praten.
Het is heel simpel, als je wat met deze meid wilt dan dump je je eigen vriendin en verwacht je dat zij hetzelfde doet. Als je liever je eigen vriendin hebt dan bel je de date alsnog af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |