Was je nu nog maar modquote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd
Ik stem wel op je.quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.quote:Op maandag 15 november 2010 17:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zou kunnen
Daarom heb ik die tussenstand niet openbaar gemaakt.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.
Ik heb alles in de PM naar Lavenderr uitgelegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 05:37 schreef anufri het volgende:
[..]
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,
er kan toch een oproepje geplaatst worden dat alle ECHTE stemmers voor jou zich
even komen melden hier of een PM naar fonsoy sturen ?
Dat zijn er vast toch een heleboel
Djeejs! Er stond gewoon een linkje in (die is nu weg). Er stond duidelijk bij dat je dan op Lavenderr zou stemmen! Maar dat sommigen mensen op alles klikken wat los en vast zit kan ik ook niet helpen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |