Jao dat bedoelde ik dus te zeggen, ik zou gewoon 1 kleur nemen, geen gekke frutsels eropquote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en servies: ik heb grijs! En daar ben ik heul tevreden mee
"informatiemaatschappij" is Engels information societyquote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef Lindytje het volgende:
Ja, jullie kunnen nog meer helpen!
Als ik moet zoeken op de term informatiemaatschappij in het Engels... welke zoekterm moet ik dan gebruiken?
(echt kak, ik kan best hele gesprekken voeren in het engels, maar mijn 'wetenschappelijk Engels' zuigt)
trutquote:Op maandag 15 november 2010 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
120 euro voor een sjaaltje aan je tas
Ja ik ga met mamma naar de bijenkorf voor servies kijken binnenkortquote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hebben ze op de PC geen servies?
anders: BIJENKORF
voor weinig geld: xenos
Xenos is zeker de goedkoopquote:Op maandag 15 november 2010 11:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik ga met mamma naar de bijenkorf voor servies kijken binnenkort
mamma betaald?quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Xenos is zeker de goedkoop
Ooh dan, moet je op de PC kijkenquote:
Multitaskenquote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, Lindy zit voor school te werken
Thanx, had m inmiddels ook gevondenquote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"informatiemaatschappij" is Engels information society
zegt google
mamma hoeft niet gelijk failliet te zijnquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh dan, moet je op de PC kijken![]()
[..]
Multitasken![]()
Ik ben niet zo goed in multitasken... mijn schoolbezigheid ligt de laatste 5min op niveau 0quote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh dan, moet je op de PC kijken![]()
[..]
Multitasken![]()
DIE WAS GOEDquote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jullie hebben niet eens mijn rowwen heze grap gelezen
lichtgroen iieekkquote:Op maandag 15 november 2010 11:49 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb gewoon een lichtgroen servies van de Ikea, 25 euro ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |