dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
Komt wel goed zo te horen schatje!quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.
Juist nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt wel goed zo te horen schatje!
ik zweet bijna nooitquote:
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachtenquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik een half uur te laat komen? Nee joh, ben je gek.. hoe kom je daar nu bij?
Minstens een heel uur
quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te pratenquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terechtquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
nee idd maar het kwam later dus.. echt niet leuk want daardoor verwaterde het toch steeds meer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoor
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk wasquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
Durf ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te praten
Piep piep, halloquote:
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
weet je... nu ik zelf relaxt erover ben en gewoon mn dingen blijf doen zonder iedere keer te vragen of hij wil afspreken voel ik me zo veel beter. hij belt mij nu iedere keerquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terecht![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja hallo! ik moet me omkleden etc.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk was
Dat verleiden door mannen is volgens mij 90% van de tijd toch op toeval gebaseerd. Je kunt het hooguit verpesten door te denken dat je het bewust kunt plannen en je dan als een idioot te gedragen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ooh! hangt iedereen in je nek Krakquote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
@ Z80: Soms is het wel vervelend dat ik zo goed ruik. In een restaurant of theater bv. Maar het levert me meer plezier dan ergernis op.
Wíl je dan ook meer? Héb je een verborgen agenda?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.
wordt je afgewezen onder het mom je zult wel meer willen.
komt echt wel. in een andere fase van je leven lukt hetquote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Durf ik niet.Misschien daarom
Chicken shit
Ja, wat een sukkels die dat doenquote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verleiden door mannen is volgens mij 90% van de tijd toch op toeval gebaseerd. Je kunt het hooguit verpesten door te denken dat je het bewust kunt plannen en je dan als een idioot te gedragen...
Oh wacht
gelukkig kook ik elektrisch (inductie).quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet je gas open laten staan, he!
waarom voel ik mij aangesproken?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.
wordt je afgewezen onder het mom je zult wel meer willen.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wat een sukkels die dat doen_!!1
Heb de penthouse in de bejaardenflat al geboekt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt echt wel. in een andere fase van je leven lukt het
Nee, veel mensen hebben teveel parfum op. Voor mij iig.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh! hangt iedereen in je nek Krak
haha niet het penthouse gekkie! dichtbij de huiskamer natuurlijk!quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de penthouse in de bejaardenflat al geboekt.
U bent voyeur?quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha niet het penthouse gekkie! dichtbij de huiskamer natuurlijk!
in dit geval nee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wíl je dan ook meer? Héb je een verborgen agenda?
oh bah. mensen die teveel parfum ophebben en langs je lopenquote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, veel mensen hebben teveel parfum op. Voor mij iig.
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
[..]
in dit geval nee.
was puur voor de gezelligheid, een keer niet alleen eten.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef z80 het volgende:
[..]
gelukkig kook ik elektrisch (inductie).
maar inderdaad een gaslek ruik ik pas op het moment dat je het gas bijna kunt proeven.
Lever je camera maar in, FFjequote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik?? nee joh! helemaal niet joh
Of naast je zitten in een restaurant of theater.quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah. mensen die teveel parfum ophebben en langs je lopen
Vrouwen uitnodigen voor de gezelligheid... *ril* die spoort nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?
serieus; ik vind webcammen helemaal niks. al zit je op msn bv en mensen kunnen zien hoe jij loom naar het toetsenbord staat te kijken... webcamsex lijkt me al helemaaaaal niks. heb gewoon niks met camera'squote:
ja en?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?
is dat een zanger? of komiek?quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of naast je zitten in een restaurant of theater.
Oh en Donderdag mag ik weer!
Naar het theater!
Dave Furey!
Beetje tegenstrijdig met je hobby..quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
serieus; ik vind webcammen helemaal niks. al zit je op msn bv en mensen kunnen zien hoe jij loom naar het toetsenbord staat te kijken... webcamsex lijkt me al helemaaaaal niks. heb gewoon niks met camera's
Of dit verhaal is te beknopt samen gevat, of mijn gevoel voor humor laat me in de steek vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij dacht een keer dat ie gas in z'n huis rook, maar er was niets. Dat is ook mooi
Maar da's real lifequote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je hobby..
Hee, FF, een keer samen eten?quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom voel ik mij aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ierse band!quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat een zanger? of komiek?
neem je mondkapje mee
quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee, FF, een keer samen eten?
Ik zweer, zweer, zweer, beloof plechtig dat ik niets meer wil. Echt. heus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
er is wel meer tegenstrijdig. ik sta liever ergens op de achtergrond terwijl ik ook op het podium sta bv. ik ben als ik dans ineens een heel ander iemand...quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je hobby..
Da's indirecte aandacht!quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee? en al die foto's op haar hyves dan?![]()
* gozer moet je ruiken, ik ruik gas*quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of dit verhaal is te beknopt samen gevat, of mijn gevoel voor humor laat me in de steek vandaag
Je had er bij moeten zijn denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
* gozer moet je ruiken, ik ruik gas*
- ik ruiken.. niets te ruiken wat op gas leek
* echt wel echt dit is niet goed *
-![]()
Zó ruikt gas - ik draai de gaskraan open -
* NEE GAST DOE NIET!!!*
![]()
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Valt Kaas op Pizzaboerenquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over had
hyves is geen hobby hahaquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee? en al die foto's op haar hyves dan?![]()
zal nog eens moeite voor je doen om een grap uit te typenquote:
Cool, thnxquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
zal nog eens moeite voor je doen om een grap uit te typen
Ja, en dan krijg die lekkere pizzaboer alle aandacht, zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over had
of dit dusquote:
Dat wil ik nog leren......quote:
Je had erbij moeten zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien snappen we hem dan wel
precies. op hyves reageer ik gewoon nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's indirecte aandacht!Met MSN cams moet je direct verontwaardigd reageren als iemand over je hotpants begint.
![]()
jij zei dat cams tegenstrijdig was met mijn hobby en daarna begon je over hyves foto'squote:
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk hequote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg die lekkere pizzaboer alle aandacht, zeker?
foto's van je hobby ja..quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij zei dat cams tegenstrijdig was met mijn hobby en daarna begon je over hyves foto's
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee jaquote:
ja idd! maar sommigen zeggen dat wel hoor als je vraagt naar hun hobby's hhhaquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
foto's van je hobby ja..![]()
Heb nergens gezegd dat hyves je hobby was.. zou dat wel erg sneu vinden eigenlijk als dat wel zo was ook![]()
En als je uiteindelijk samen vrijwillig sex hebt gehad maakt het niet eens meer uit wat er gezegd werd vooraf.quote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk he
Trusten TAV!quote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ik heb inmiddels buikpijn van het lachen, ik moest maar eens gaan slapen zo
oke, gezworen op het graf van m'n dode parkietenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk he
Dusquote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee javind foto's een leuke herinnering. videofilmpjes ook maar cammen met iemand vind ik vreselijk (en dat is ook iets anders)
klopte eigenlijk niet? want daar doelde ik opquote:heb gewoon niks met camera's
JUIST DUBLINERS!!quote:
En jij wilt je herinneringen natuurlijk delen met de hele wereld.quote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee javind foto's een leuke herinnering. videofilmpjes ook maar cammen met iemand vind ik vreselijk (en dat is ook iets anders)
nou die vent mag jij hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oke, gezworen op het graf van m'n dode parkieten![]()
Ik zal kaas het adres eens een keer vragen van die goddelijke pizzaboer![]()
[ afbeelding ]
die laatste zin was een grappie, vandaar die tongquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus
[..]
klopte eigenlijk niet? want daar doelde ik op![]()
Ken je Jethro Tull? Dat vind je ook vet, denk ik.quote:
DEAL!quote:Op zondag 14 november 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou die vent mag jij hebben
ja hallo! kan ik er wat aan doen dat ik zoveel 'vrienden' heb op hyvesquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij wilt je herinneringen natuurlijk delen met de hele wereld.
Leuke Windigo'tjes doe je hier, trouwensquote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo! kan ik er wat aan doen dat ik zoveel 'vrienden' heb op hyves
Eh, dat is met die dwarsfluit? Ik denk het niet. Ik ben meer van de hard-rock enzo.quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ken je Jethro Tull? Dat vind je ook vet, denk ik.
ok.. dan snap ik je overige reacties al helemaal niet meer geloof ik.. zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die laatste zin was een grappie, vandaar die tong
huh in wat voor zin is dit een Windigo'tjequote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuke Windigo'tjes doe je hier, trouwens
Rijst, leg de grap eens uit alsjeblieftquote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok.. dan snap ik je overige reacties al helemaal niet meer geloof ik.. zal wel aan mij liggen
Eentje met een tracktor ofzo. Dat is ook veel stoerder, inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi. ik zoek wel een andere boer
jaaaaquote:Op zondag 14 november 2010 23:05 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eentje met een tracktor ofzo. Dat is ook veel stoerder, inderdaad.
Wat een gelul over Windigo. Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik was ten einde raad en niemand kon me helpen. Ik kreeg niet eens een diagnose.quote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuke Windigo'tjes doe je hier, trouwens
verstand op 0 en gaan met die banaanquote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
ik kan het niveau ff niet meer handelen geloof ik..
Er waren dingen die gewoon 100% niet klopten. Het is makkelijker om in je misère te blijven hangen en empathie te genereren op internet dan er wat aan te doen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een gelul over Windigo. Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik was ten einde raad en niemand kon me helpen. Ik kreeg niet eens een diagnose.
Lekker wel, als je niet weet wat je met jezelf aanmoet en dan ook nog eens niet geloofd wordt.
Ik snap het wel, het klinkt ook ongeloofwaardig. Maar kan je nagaan wat het met jezelf doet.
Het ging zo snel, en met die automatische updates.... ik kreeg er epilepsie van.quote:Op zondag 14 november 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
2 minuten
bah straks kan ik echt naar bed ook !
Nou, het lijkt me ook niet dat we haar 'staat van zijn' nog meer moeten voeden door vrolijk mee te doen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een gelul over Windigo. Ik heb ook zoiets meegemaakt, ik was ten einde raad en niemand kon me helpen. Ik kreeg niet eens een diagnose.
Lekker wel, als je niet weet wat je met jezelf aanmoet en dan ook nog eens niet geloofd wordt.
Ik snap het wel, het klinkt ook ongeloofwaardig. Maar kan je nagaan wat het met jezelf doet.
dat vind ik ook. heb laatst nog een korte discussie over haar gelezen. mensen hier zeggen wel het beste met haar voor te hebben maar de dingen die er daarvoor uitkwamen zijn nou niet echt van dat je zegt dat ze het beste met haar voor hebben. Windigo heeft wat persoonlijkheidsproblemen en hoe meer je haar in de put gooit, hoe erger het zal wordenquote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we hadden het hier in stand moeten houden.quote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik ook. heb laatst nog een korte discussie over haar gelezen. mensen hier zeggen wel het beste met haar voor te hebben maar de dingen die er daarvoor uitkwamen zijn nou niet echt van dat je zegt dat ze het beste met haar voor hebben. Windigo heeft wat persoonlijkheidsproblemen en hoe meer je haar in de put gooit, hoe erger het zal worden
Jij hebt er werkelijk niks van begrepen...quote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat vind ik ook. heb laatst nog een korte discussie over haar gelezen. mensen hier zeggen wel het beste met haar voor te hebben maar de dingen die er daarvoor uitkwamen zijn nou niet echt van dat je zegt dat ze het beste met haar voor hebben. Windigo heeft wat persoonlijkheidsproblemen en hoe meer je haar in de put gooit, hoe erger het zal worden
Dan is de hele grap eraf.quote:Op zondag 14 november 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Rijst, leg de grap eens uit alsjeblieft
daar gaat het mis...quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verstand op 0 en gaan met die banaan
bord? oh een kopbord bedoel je. je hoeft het ook niet te snappen. ik heb geen relatie, alleen 2 vrienden met wie ik wel eens leuke dingen doe.quote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef LieLie het volgende:
En FF, really![]()
Als jij plezier hebt van dat bord, so be it, maar ik snap er geen bal meer van.
nee maar ze heeft me verteld was ze precies heeft en dat kan ik uit respect voor haar niet hier neerzetten. ik weet wel dat de dingen die jullie vertelden haar daarmee niet helpen. maar snap ook wel dat jullie dat niet weten omdat jullie ook niet weten wat ze zoal heeftquote:Op zondag 14 november 2010 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, we hadden het hier in stand moeten houden.
Lekker trekken. Je kan er ook goed mee sleuren en douwen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jaaaawant het is lekker op de trekker
zal wel. trusten!quote:Op zondag 14 november 2010 23:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij hebt er werkelijk niks van begrepen...
quote:Op zondag 14 november 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Windigo heeft wat persoonlijkheidsproblemen en hoe meer je haar in de put gooit, hoe erger het zal worden
Ik heb ook mijn dip gehad. En volgens sommigen hier klopten er toen ook dingen niet.quote:Op zondag 14 november 2010 23:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er waren dingen die gewoon 100% niet klopten. Het is makkelijker om in je misère te blijven hangen en empathie te genereren op internet dan er wat aan te doen.
hoorde het liedje gister nog op radionl. sentimentquote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Lekker trekken. Je kan er ook goed mee sleuren en douwen.
Oooh! Nóg een diagnose! Ja geen wonder dat we haar niet begrepen: we wisten gewoon niet wat ze had.quote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar ze heeft me verteld was ze precies heeft en dat kan ik uit respect voor haar niet hier neerzetten.
Liedje? welk liedje?quote:Op zondag 14 november 2010 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoorde het liedje gister nog op radionl. sentiment
Dat je het voor zoete koek aanneemt zegt me genoeg..quote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee maar ze heeft me verteld was ze precies heeft en dat kan ik uit respect voor haar niet hier neerzetten. ik weet wel dat de dingen die jullie vertelden haar daarmee niet helpen. maar snap ook wel dat jullie dat niet weten omdat jullie ook niet weten wat ze zoal heeft
Dag 1: 10 EUR om eten te kopen voor de hele week. Paniek. Peeuw.quote:Op zondag 14 november 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn dip gehad. En volgens sommigen hier klopten er toen ook dingen niet.
En de laatste tijd probeerde Windigo juist wel positief te zijn.
preciesquote:Op zondag 14 november 2010 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooh! Nóg een diagnose! Ja geen wonder dat we haar niet begrepen: we wisten gewoon niet wat ze had.
Voorbeeld 1 van 100 inmiddels..quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dag 1: 10 EUR om eten te kopen voor de hele week. Paniek. Peeuw.
Dag 3: 120 EUR van de spaarrekening gehaald om een nieuwe winterjas te kopen.
Zeg het maar.
Confrontatie met de werkelijkheid en veranderen *is* per definitie pijnlijk voor iedereen, FF, ongeacht welk label je op je voorhoofd hebt.quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies
ik wilde het graag neerzetten maar kan niet omdat zij mij daarmee pmde. ik weet alleen wel echt dat de dingen die jullie zeiden pijnlijk waren voor iemand met haar diagnoses
Dan had ze niet op dit forum openlijk allerlei onwaarheden moeten gaan zitten verkondigen of wel?? Dat heeft ze helemaal zelf veroorzaakt en eigenlijk kan ik daar inmiddels niet zo veel sympathie voor opbrengen. Ik ben voor haar heel blij dat ze daar mee gestopt is iig.. lijkt me een stuk gezonder..quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies
ik wilde het graag neerzetten maar kan niet omdat zij mij daarmee pmde. ik weet alleen wel echt dat de dingen die jullie zeiden pijnlijk waren voor iemand met haar diagnoses
gevonden op youtube!quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker op de trekker natuurlijk!
tuurlijk wuif het maar weer weg. ik heb ook mensen met een persoonlijkheidsstoornis gezien en het ligt eraan wat je hebt. sommigen verzinnen verkrachtingen e.d. en daar heb ik geen medelijden mee. misschien is iedereen anders.quote:Op zondag 14 november 2010 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat je het voor zoete koek aanneemt zegt me genoeg..
heb dit te vaak gezien FF, mij maak je gewoon niets meer wijs op dit vlak.
jaaa heeeequote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
gevonden op youtube!
Wat een turbohit
Ik wuif niets weg..quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tuurlijk wuif het maar weer weg. ik heb ook mensen met een persoonlijkheidsstoornis gezien en het ligt eraan wat je hebt. sommigen verzinnen verkrachtingen e.d. en daar heb ik geen medelijden mee. misschien is iedereen anders.
quote:
Gerard!quote:Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor en ik heb zelf teveel loslopende issues nog om er energie in te steken
Dat ja.. dinsdag maar eens naar de huisarts er mee!quote:Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb er geen kracht meer voor en ik heb zelf teveel loslopende issues nog om er energie in te steken
bespaar je de moeitequote:Op zondag 14 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo.
Ben ik weer.
Moet ik de laatste anderhalve topics nog iets nalezen wat eventueel de moeite van het weten waard zou kunnen zijn?
neuh.. niveau werd steeds minder.. bleef niets van over.. en nu is helemaal het einde zoek natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo.
Ben ik weer.
Moet ik de laatste anderhalve topics nog iets nalezen wat eventueel de moeite van het weten waard zou kunnen zijn?
FF komt net terug uit 020quote:Op zondag 14 november 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo.
Ben ik weer.
Die neemt me niet serieus.quote:Op zondag 14 november 2010 23:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat ja.. dinsdag maar eens naar de huisarts er mee!
Ik heb gisteren besloten dat ik geen issues meer heb.quote:Op zondag 14 november 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
En de diagnose luidde pseudologia phantastica?quote:Op zondag 14 november 2010 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
nee joh! want dat hadden we wel al begrepenquote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
En de diagnose luidde pseudologia phantastica?
Dat wist ik allemaal al. Zelf dat FF weer met J. was geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
FF komt net terug uit 020
Connie Breukhoven is een lekker ding tegenwoordig
Ivo Niehe stelt stomme vragen
Bij Studio Ajax ging het alleen over Ajax
Dus je hebt wél teruggelezen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wist ik allemaal al. Zelf dat FF weer met J. was geweest.
golfer is al half dement dus had best kunnen werkenquote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat van Ivo had hij zelf gepost joh
Nee joh. De rest krijg ik allemaal gewoon door met mijn 6e zintuig.quote:
Oh fijn en slaap lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar naar bed.. geloof dat ik inmiddels wel aardig hersteld ben ook
Selectief geheugenverlies is niet hetzelfde als dementie.quote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
golfer is al half dement dus had best kunnen werken
Zeg, waar heb jij die vrouwelijke intuïtie gedownload?quote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee joh. De rest krijg ik allemaal gewoon door met mijn 6e zintuig.
Als FF 's middags post dat ze naar Amsterdam gaat zonder te vertellen wat ze gaat doen, dan weet ik al genoeg.
Van dansen ga je zwetenquote:Op zondag 14 november 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga maar naar bed.. geloof dat ik inmiddels wel aardig hersteld ben ook
Rechtsonder bij mijn kleine labia.quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef rijsttafel het volgende:
Zeg, waar heb jij die vrouwelijke intuïtie gedownload?
Interessante anatomie heb jijquote:
Krak, ik vond jou een paar jaarquote:
Wil je de rest ook een keer zien?quote:
Eej, B..quote:Op zondag 14 november 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Van dansen ga je zweten
enneh Rijst WTF
[ afbeelding ]
Ik vraag Bluezz wel om een gedetaileerde beschrijving, dank je.quote:
Wat was dit?quote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Eej, B..
http://img59.imageshack.us/img59/6167/reeks.jpg
ONZ, i presumequote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef rijsttafel het volgende:
Eej, B..
http://img59.imageshack.us/img59/6167/reeks.jpg
Vul hier inkepinkje aan.quote:
Die associatie is dan wel weer verklaarbaar.quote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag Bluezz wel om een gedetaileerde beschrijving, dank je.
Morgen lekker naar Lein, ik heb er zo'n zin in
Eh ja. Dat verbaast me zelf ook.quote:Op zondag 14 november 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Krak, ik vond jou een paar jaargeleden ook in de war overkomen. Echt een heel verschil met de laatste tijd.
Dat wouknogffkwijt
Veel plezier!quote:Op zondag 14 november 2010 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag Bluezz wel om een gedetaileerde beschrijving, dank je.
Morgen lekker naar Lein, ik heb er zo'n zin in
Trusten Steer!quote:Op zondag 14 november 2010 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook slapen, probeer deze week vóór middernacht in bed te liggen elke dag.
Daahaaag.
Trusten Bluezz!quote:Op zondag 14 november 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Ik duik met mijn labiaatje op de bank om masterchef te kijken
En dan slapen en werken
enzo
/dagboek
Trusten Rijstboek!quote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef rijsttafel het volgende:
\hoi boek
ben ook slapen
morgen een grote opdracht afmaken
werken
enzo
nu nog ff thee en relaxen
/dag boek
Wat ga je eten?quote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Veel plezier morgen, Lein&Isa!
Ik eet nog even wat ants on a log
Je hebt geluk, ik was al bijna weg.quote:Op zondag 14 november 2010 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
slaap lekker iedereen!
Krak; graag strak vandaag!
doe maar morgen, nu ben je moe en moet je goed uitrusten voor je cursusquote:Op zondag 14 november 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je hebt geluk, ik was al bijna weg.
* krakkemieke* krakkemieke stopt FFT strak in
Had ik het verhaaltje al afgemaakt?
Ik ben niet moe!quote:Op zondag 14 november 2010 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe maar morgen, nu ben je moe en moet je goed uitrusten voor je cursus
Nee joh.quote:Op zondag 14 november 2010 23:39 schreef FutureFairytale het volgende:
die foto's Rijst! is dat je grote idool?
hehe! naar bed zei Duimelot!quote:
Wat leuk! Wat zit er in de selderie?quote:Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ik kan niet quoten, afijn: dit dus.
[ afbeelding ]
haha leuke top 3. shit ik ga nu echt, half 8 loopt de wekker af helaas en dan begint het gewone leven weerquote:Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit is mijn idolen-top-3:
1. Mijn vader
2. John Mayer
3. Dalai Lama
trusten!quote:Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha leuke top 3. shit ik ga nu echt, half 8 loopt de wekker af helaas en dan begint het gewone leven weer
Ja vertel , ben ook nieuwsgierigquote:Op zondag 14 november 2010 23:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat leuk! Wat zit er in de selderie?
met 1 en 3 ben ik het helemaal eens!quote:Op zondag 14 november 2010 23:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee joh.
Dit is mijn idolen-top-3:
1. Mijn vader
2. John Mayer
3. Dalai Lama
Oh! Eh, verrassend!quote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Pindakaasgeweldige combi, selderij en pindakaas.
Doogie Howser deed ooit worteltjes in de pindakaaspotquote:Op zondag 14 november 2010 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Pindakaasgeweldige combi, selderij en pindakaas.
Met een beetje sambal of banaan!quote:Op zondag 14 november 2010 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Ik ben wel een fan van komkommer met pindasaus dat dan weer wel
quote:Op zondag 14 november 2010 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Oeh, lekker Hobje! Dat drankje doet me altijd denken aan Zuid-Afrika
Goeie reden om eens te gaan danquote:Op zondag 14 november 2010 23:57 schreef MissHobje het volgende:
! daar ben ik nooit geweest maar ik denk wel zomers hierdoor
Ja wie weet ooitquote:Op maandag 15 november 2010 00:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goeie reden om eens te gaan danJe kunt daar ook allemaal marula flavoured water kopen enzo.
Slapen dan, mensquote:Op maandag 15 november 2010 00:00 schreef krakkemieke het volgende:
Oh! Morgen les in Powerpoint, trusten!
Krak! Een van mijn favoriete Sesamestreet filmpjes!quote:
Nee hoor, hardcore lein is er ook nog.quote:Op maandag 15 november 2010 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog wakker is, DudeWel leuk, Thialf. Live sport is veel leuker dan op TV.
Sorry, ik mag geen antwoord geven op jouw vraag want voldoe niet aan term ladie.quote:Op maandag 15 november 2010 00:20 schreef Leintjeuh het volgende:
Ladies, hopelijk zijn jullie er nog... Ik heb vandaag van paps het recept van mam's lamsbout met honing knoflook en thijm gekregen, maar ik twijfel over een instructie... En mama kan even niet helpen, die zit in Kaapstad met vriendinnetjes... Volgens het recept moet ik de lamsbout 3 uur in aluminiumfolie op 80 graden in de oven gooien, kan dat kloppen?
Klein beetje maar..quote:Op zondag 14 november 2010 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:
en Golfer kent mij gewoon een beetje
quote:Op maandag 15 november 2010 00:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krak! Een van mijn favoriete Sesamestreet filmpjes!![]()
Mijn andere favoriet:
CF, ik kom ook net binnenwaaien!
Net iets meer dan een kiloquote:Op maandag 15 november 2010 00:26 schreef ColdFeet het volgende:
Nasty DanLein, dat hangt af van het formaat van de lamsbout, lijkt me.
Ik wist niet dat je er nog wasquote:Op maandag 15 november 2010 00:24 schreef golfer het volgende:
Sorry, ik mag geen antwoord geven op jouw vraag want voldoe niet aan term ladie.
Dan doe ik datquote:Op maandag 15 november 2010 00:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ik denk dattie anders uitdroogt! Even aanbraden en dan in de oven lijkt in ieder geval goed.
Als je slow-cooking wilt doen klinkt het wel oké. Uurtje of 3 op 80 graden.quote:Op maandag 15 november 2010 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Net iets meer dan een kiloMaar: moet ik m nou in alu-folie wikkelen of niet?
Ik wist niet dat je er nog waswat is het antwoord oh wijze kokkerel-vrind?
En de ouderwetse manier is?quote:Op maandag 15 november 2010 00:55 schreef golfer het volgende:
Als je slow-cooking wilt doen klinkt het wel oké. Uurtje of 3 op 80 graden.
Zou niet mijn voorkeur hebben, trouwens.
Ik zou het meer op de ouderwetse manier klaarmaken.
Ja, we gaan zo naar bedquote:Op maandag 15 november 2010 00:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Naar bed jij! Morgen moet je lang treinen
Is Ross nog wakker trouwens?
2 uur! Als ik met de auto ga, neem ik tussendoor een houten-reet-tussenstopquote:Op maandag 15 november 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Ja, we gaan zo naar bedEn zo lang is het nu ook weer niet hoor
Het verstaan (en lezen) gaat verbazend goedquote:Op maandag 15 november 2010 01:05 schreef Duderella het volgende:
Hoe gaat het met Ross eigenlijk, Isa, zo in den lande? Lukt het al een beetje met de taal?
Nee, nu valt hij bijna in slaap boven zijn toetsenbord. Godzijdank.quote:Op maandag 15 november 2010 01:05 schreef Leintjeuh het volgende:
2 uur! Als ik met de auto ga, neem ik tussendoor een houten-reet-tussenstopMet de trein kan dat bijna niet
Is ie nog zo 'gezellig' als vanmiddag?
Beetje zoals dit receptquote:
Als dat geen echte liefde is, heb ik een derde tiet. Op mijn rugquote:Op maandag 15 november 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Nee, nu valt hij bijna in slaap boven zijn toetsenbord. Godzijdank.
Knap dat hij al kan begrijpen!quote:Op maandag 15 november 2010 01:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het verstaan (en lezen) gaat verbazend goedHet praten en zelf zinnen maken niet zo heel erg.
Hmmm. Ik denk dat ik voorquote:
Nee, we hebben een paar methodes Nederlands van de bibliotheek en 1 gedownload.quote:Op maandag 15 november 2010 01:09 schreef Duderella het volgende:
Knap dat hij al kan begrijpen!
Zit hij ook op Nederlandse les om het zinnen maken iets te bevorderen? Nederlands lijkt me een rottaal om te leren. Maar vanuit zijn werkgevers wel van belang, lijkt me.
Kan je dat niet ergens illegaal downloaden ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee, we hebben een paar methodes Nederlands van de bibliotheek en 1 gedownload.
Nederlandse les hier is vooral gericht op buitenlanders (Somaliërs etc) zonder opleidingsachtergrond. Een perfecte manier was eigenlijk een cursus van de universiteit geweest. Zo een voor buitenlandse studenten
Maar die was niet beschikbaar? Wat balen!quote:Op maandag 15 november 2010 01:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, we hebben een paar methodes Nederlands van de bibliotheek en 1 gedownload.
Nederlandse les hier is vooral gericht op buitenlanders (Somaliërs etc) zonder opleidingsachtergrond. Een perfecte manier was eigenlijk een cursus van de universiteit geweest. Zo een voor buitenlandse studenten
Ik zou het dingetje doen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Eigenlijk heb ik vanavond niets gegeten. En ik heb wel trek. Zal ik even snel een 'soort van' carbonara dingetje in elkaar draaien of met een knorrende buik in bed gaan?
Gewoon wat klaarmaken als je maag knortquote:Op maandag 15 november 2010 01:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm. Eigenlijk heb ik vanavond niets gegeten. En ik heb wel trek. Zal ik even snel een 'soort van' carbonara dingetje in elkaar draaien of met een knorrende buik in bed gaan?
Okquote:Op maandag 15 november 2010 01:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon wat klaarmaken als je maag knort
Dude, nee, nog geen werk. Alleen een boel sollicitatiegesprekken later.
Nog VIJF weken!quote:Op maandag 15 november 2010 01:19 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, hoeveel nachtjes nog tot Puerto Rico? En wat gaan jullie nou allemaal doen?
Welk programma dan golfer?quote:Op maandag 15 november 2010 01:23 schreef golfer het volgende:
Ik heb Johnnie B. weer eens in een programma zien koken en het blijft verbluffed wat ie klaarmaakt.
Trees daargelaten
Met die gedachte ga ik maar eens achter de billen van mijn chef B.aanduiken
Trusteh.
quote:Op maandag 15 november 2010 01:26 schreef Leintjeuh het volgende:
Jummie, ik heb een pannetje met zelf geïmporteerde pancetta opstaan, naast een pannetje waar zometeen de zelf geïmporteerde spaghetti in verdwijnt
Nee. Welterusten Dudequote:Op maandag 15 november 2010 02:03 schreef Duderella het volgende:
Nog andere interessante kerstreizen hier?
Topchef van 5 nov. begint ong. na ruim 5 minuten (rtl gemist)quote:Op maandag 15 november 2010 01:41 schreef Duderella het volgende:
Welk programma dan golfer?
Truste aan de billen.
oh dus je kunt tot 12u nog lekker fokkenquote:Op maandag 15 november 2010 09:06 schreef TAV74 het volgende:
Hallo![]()
Mijn grootste afspraak voor vandaag vervalt. Enerzijds jammer, want een collega die ik tevens tot mijn vrienden reken, abnderzijds gevonden tijd. Vanmiddag gaat mijn deur dicht en ga ik er een even flink vaart achter zetten
Ja, wij wel dusquote:Op maandag 15 november 2010 02:03 schreef Duderella het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh dus je kunt tot 12u nog lekker fokken
Ook suc6 dan maar, ik ben aan het regelneven geweest en ik heb voor vanmiddag iemand erbijquote:Op maandag 15 november 2010 09:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen!
oei sterkte vanmiddag Bluezz!
bij ons is onze 'hak'collega ziek dus waarschijnlijk hier vertragingen..
quote:Op maandag 15 november 2010 09:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook suc6 dan maar, ik ben aan het regelneven geweest en ik heb voor vanmiddag iemand erbij*slaakt zuchtje
Adem in, Adem uit.quote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef Windigo het volgende:
Hallo,
Ten eerste: Ik heb in een langdurige diepe depressie gezeten waar ik sinds een paar weken uit ben, en inderdaad zag ik daardoor de realiteit niet helemaal meer helder en heb ik dingen gezegd die niet realistisch waren. Daar hadden jullie allemaal gelijk in. Ik begrijp ook dat het voor jullie en anderen niet meer te volgen was en dat neem ik niemand kwalijk. Daarom heb ik me ook teruggetrokken uit de SC.
Wat ik echter WEL heel erg vind is dat ik nu ik na een paar weken een kijkje neem moet constateren dat jullie mij nog steeds bespotten in de SC, zeker nadat een aantal van jullie mij in het echt heeft gezien. Haalt het jullie omhoog, om mij omlaag te halen? Hebben jullie niet het respect in je om nadat ik jullie wens heb gerespecteerd en vertrokken ben, mijn verhaal te laten rusten?
Steer, ik ben héél erg teleurgesteld in hoe jij je opstelt, met al je wijsheid had ik verwacht dat je tenminste het respect zou hebben om mij te laten rusten en me niet te gaan kleineren met opmerkingen als ''een windigotje''. Zelfde geldt voor Golfer, van wie ik meer levenservaring verwacht had.
Andere mensen die nog nooit een indruk van mij hebben gehad kan ik moeilijk kwalijk nemen dat ze mee gaan in de stroom negativiteit die hier om mijn persoon heerst. Maar ik vind het uiterst onsympathiek. Als ik daadwerkelijk zo gestoord zou zijn als jullie me afschilderen, zou een beetje medelijden véél meer op zijn plaats zijn dan dit regelrechte steken in de rug.
Houd je lekker van de straat, Bluezzquote:Op maandag 15 november 2010 08:05 schreef Bluezz het volgende:
Tis nog stil hier.... zal vanmiddag wel anders worden. Collega is ziek dus vanmiddag in mijn eentje met 4 spreekuren (zie ik)![]()
gingen ze nou naar de sauna of ging dat niet meer door?quote:Op maandag 15 november 2010 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Houd je lekker van de straat, BluezzHeb je iig het gevoel dat je gewerkt hebt vandaag
![]()
En wat ik vanmorgen vergeten ben: veel plezier Isa en Lein
Nope. Reisje naar Balkonia Hollandia ben ik bangquote:Op maandag 15 november 2010 02:03 schreef Duderella het volgende:
Wat let je? Leuk!quote:Op maandag 15 november 2010 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
Nope. Reisje naar Balkonia Hollandia ben ik bangHet zou me wel tof lijken om een keer lekker met kerst een week in de ardennen te bivakkeren eigenlijk
Nee, want het drama (en aandacht) is groter als je het publiek doet.quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat let je? Leuk!
Windigo, kun je dit soort dingen niet beter per PM uitspreken in plaats van het wéér in het topic te doen?
Ik snap je idee wel, en eerst wilde ik dat ook doen. Maar ik vind dat als mensen in het openbaar op deze manier over mij kunnen praten in het openbaar, mijn reactie ook openbaar kan zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 09:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat let je? Leuk!
Windigo, kun je dit soort dingen niet beter per PM uitspreken in plaats van het wéér in het topic te doen?
Helemaal niks op de WinAmp-radio aangezien mijn externe schijf niet wordt herkend en ik allerlei USB Power Surge meldingen krijgquote:Op maandag 15 november 2010 09:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Savatage op de iTunes "radio".
Teveel aan je USB hub hangen?quote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Helemaal niks op de WinAmp-radio aangezien mijn externe schijf niet wordt herkend en ik allerlei USB Power Surge meldingen krijg![]()
*herstarten gaat*
Hoewel ik veel in mijn uppie doe, is dit niet iets dat ik alleen zou doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |