dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook klote. Een hoop mannen kunnen gewoon geen normale vriendschappen met vrouwen hebben, lijkt het soms wel.. Er zijn er ook die dat zelf toegeven, maar het gros van hen heeft het misschien zelf nieteens door.
Komt wel goed zo te horen schatje!quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoorquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is erg jammer. ik had een vriend toen ik al 8 was en hij 11. later toen ik 16 was wilde hij ineens sex met me en ik had het eerst niet eens door, wist ik veel.
Juist nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Komt wel goed zo te horen schatje!
ik zweet bijna nooitquote:
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachtenquote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik een half uur te laat komen? Nee joh, ben je gek.. hoe kom je daar nu bij?
Minstens een heel uur
quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En sommige mannen hebben zoveel vriendschappen met vrouwen dat ze vergeten hoe het is om er één te verleiden.
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te pratenquote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terechtquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
nee idd maar het kwam later dus.. echt niet leuk want daardoor verwaterde het toch steeds meer.quote:Op zondag 14 november 2010 22:42 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Daar dacht ie vast op z'n 11e nog niet aan, hoor
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk wasquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha. ik heb J. een keer bijna 3 kwartier laten wachten
Durf ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
volgende vrouw die je ziet direct verleiden ipv vriendschappelijk mee beginnen te praten
Piep piep, halloquote:
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.quote:Op zondag 14 november 2010 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
weet je... nu ik zelf relaxt erover ben en gewoon mn dingen blijf doen zonder iedere keer te vragen of hij wil afspreken voel ik me zo veel beter. hij belt mij nu iedere keerquote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht terecht![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja hallo! ik moet me omkleden etc.quote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Je zou denken dat de hint dan wel duidelijk was
Dat verleiden door mannen is volgens mij 90% van de tijd toch op toeval gebaseerd. Je kunt het hooguit verpesten door te denken dat je het bewust kunt plannen en je dan als een idioot te gedragen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ooh! hangt iedereen in je nek Krakquote:Op zondag 14 november 2010 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
@ Z80: Soms is het wel vervelend dat ik zo goed ruik. In een restaurant of theater bv. Maar het levert me meer plezier dan ergernis op.
Wíl je dan ook meer? Héb je een verborgen agenda?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.
wordt je afgewezen onder het mom je zult wel meer willen.
komt echt wel. in een andere fase van je leven lukt hetquote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Durf ik niet.Misschien daarom
Chicken shit
Ja, wat een sukkels die dat doenquote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verleiden door mannen is volgens mij 90% van de tijd toch op toeval gebaseerd. Je kunt het hooguit verpesten door te denken dat je het bewust kunt plannen en je dan als een idioot te gedragen...
Oh wacht
gelukkig kook ik elektrisch (inductie).quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Niet je gas open laten staan, he!
waarom voel ik mij aangesproken?quote:Op zondag 14 november 2010 22:45 schreef z80 het volgende:
[..]
en als je als man enkel een keertje met een vrouw/dame ergens wil gaan eten.
wordt je afgewezen onder het mom je zult wel meer willen.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wat een sukkels die dat doen_!!1
Heb de penthouse in de bejaardenflat al geboekt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
komt echt wel. in een andere fase van je leven lukt het
Nee, veel mensen hebben teveel parfum op. Voor mij iig.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh! hangt iedereen in je nek Krak
haha niet het penthouse gekkie! dichtbij de huiskamer natuurlijk!quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb de penthouse in de bejaardenflat al geboekt.
U bent voyeur?quote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha niet het penthouse gekkie! dichtbij de huiskamer natuurlijk!
in dit geval nee.quote:Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wíl je dan ook meer? Héb je een verborgen agenda?
oh bah. mensen die teveel parfum ophebben en langs je lopenquote:Op zondag 14 november 2010 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, veel mensen hebben teveel parfum op. Voor mij iig.
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef z80 het volgende:
[..]
in dit geval nee.
was puur voor de gezelligheid, een keer niet alleen eten.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef z80 het volgende:
[..]
gelukkig kook ik elektrisch (inductie).
maar inderdaad een gaslek ruik ik pas op het moment dat je het gas bijna kunt proeven.
Lever je camera maar in, FFjequote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik?? nee joh! helemaal niet joh
Of naast je zitten in een restaurant of theater.quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah. mensen die teveel parfum ophebben en langs je lopen
Vrouwen uitnodigen voor de gezelligheid... *ril* die spoort nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?
serieus; ik vind webcammen helemaal niks. al zit je op msn bv en mensen kunnen zien hoe jij loom naar het toetsenbord staat te kijken... webcamsex lijkt me al helemaaaaal niks. heb gewoon niks met camera'squote:
ja en?quote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iemand 200 km verderop uitnodigen ja?
is dat een zanger? of komiek?quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of naast je zitten in een restaurant of theater.
Oh en Donderdag mag ik weer!
Naar het theater!
Dave Furey!
Beetje tegenstrijdig met je hobby..quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
serieus; ik vind webcammen helemaal niks. al zit je op msn bv en mensen kunnen zien hoe jij loom naar het toetsenbord staat te kijken... webcamsex lijkt me al helemaaaaal niks. heb gewoon niks met camera's
Of dit verhaal is te beknopt samen gevat, of mijn gevoel voor humor laat me in de steek vandaagquote:Op zondag 14 november 2010 22:49 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van mij dacht een keer dat ie gas in z'n huis rook, maar er was niets. Dat is ook mooi
Maar da's real lifequote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je hobby..
Hee, FF, een keer samen eten?quote:Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waarom voel ik mij aangesproken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
Ierse band!quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dat een zanger? of komiek?
neem je mondkapje mee
quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hee, FF, een keer samen eten?
Ik zweer, zweer, zweer, beloof plechtig dat ik niets meer wil. Echt. heus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
er is wel meer tegenstrijdig. ik sta liever ergens op de achtergrond terwijl ik ook op het podium sta bv. ik ben als ik dans ineens een heel ander iemand...quote:Op zondag 14 november 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig met je hobby..
Da's indirecte aandacht!quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee? en al die foto's op haar hyves dan?![]()
* gozer moet je ruiken, ik ruik gas*quote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of dit verhaal is te beknopt samen gevat, of mijn gevoel voor humor laat me in de steek vandaag
Je had er bij moeten zijn denk ikquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
* gozer moet je ruiken, ik ruik gas*
- ik ruiken.. niets te ruiken wat op gas leek
* echt wel echt dit is niet goed *
-![]()
Zó ruikt gas - ik draai de gaskraan open -
* NEE GAST DOE NIET!!!*
![]()
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Valt Kaas op Pizzaboerenquote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over had
hyves is geen hobby hahaquote:Op zondag 14 november 2010 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh nee? en al die foto's op haar hyves dan?![]()
zal nog eens moeite voor je doen om een grap uit te typenquote:
Cool, thnxquote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
zal nog eens moeite voor je doen om een grap uit te typen
Ja, en dan krijg die lekkere pizzaboer alle aandacht, zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen als het de lekkere pizzaboer in R'dam is waar Kaas het over had
of dit dusquote:
Dat wil ik nog leren......quote:
Je had erbij moeten zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Misschien snappen we hem dan wel
precies. op hyves reageer ik gewoon nietquote:Op zondag 14 november 2010 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's indirecte aandacht!Met MSN cams moet je direct verontwaardigd reageren als iemand over je hotpants begint.
![]()
jij zei dat cams tegenstrijdig was met mijn hobby en daarna begon je over hyves foto'squote:
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk hequote:Op zondag 14 november 2010 22:55 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, en dan krijg die lekkere pizzaboer alle aandacht, zeker?
foto's van je hobby ja..quote:Op zondag 14 november 2010 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jij zei dat cams tegenstrijdig was met mijn hobby en daarna begon je over hyves foto's
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee jaquote:
ja idd! maar sommigen zeggen dat wel hoor als je vraagt naar hun hobby's hhhaquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
foto's van je hobby ja..![]()
Heb nergens gezegd dat hyves je hobby was.. zou dat wel erg sneu vinden eigenlijk als dat wel zo was ook![]()
En als je uiteindelijk samen vrijwillig sex hebt gehad maakt het niet eens meer uit wat er gezegd werd vooraf.quote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk he
Trusten TAV!quote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Zo, ik heb inmiddels buikpijn van het lachen, ik moest maar eens gaan slapen zo
oke, gezworen op het graf van m'n dode parkietenquote:Op zondag 14 november 2010 22:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hee eh... je zweerde zweerde zweerde zweerde vriendschappelijk he
Dusquote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee javind foto's een leuke herinnering. videofilmpjes ook maar cammen met iemand vind ik vreselijk (en dat is ook iets anders)
klopte eigenlijk niet? want daar doelde ik opquote:heb gewoon niks met camera's
JUIST DUBLINERS!!quote:
En jij wilt je herinneringen natuurlijk delen met de hele wereld.quote:Op zondag 14 november 2010 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja maar daar ben ik wel heel blij mee javind foto's een leuke herinnering. videofilmpjes ook maar cammen met iemand vind ik vreselijk (en dat is ook iets anders)
nou die vent mag jij hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 23:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
oke, gezworen op het graf van m'n dode parkieten![]()
Ik zal kaas het adres eens een keer vragen van die goddelijke pizzaboer![]()
[ afbeelding ]
die laatste zin was een grappie, vandaar die tongquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dus
[..]
klopte eigenlijk niet? want daar doelde ik op![]()
Ken je Jethro Tull? Dat vind je ook vet, denk ik.quote:
DEAL!quote:Op zondag 14 november 2010 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou die vent mag jij hebben
ja hallo! kan ik er wat aan doen dat ik zoveel 'vrienden' heb op hyvesquote:Op zondag 14 november 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En jij wilt je herinneringen natuurlijk delen met de hele wereld.
Leuke Windigo'tjes doe je hier, trouwensquote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja hallo! kan ik er wat aan doen dat ik zoveel 'vrienden' heb op hyves
Eh, dat is met die dwarsfluit? Ik denk het niet. Ik ben meer van de hard-rock enzo.quote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ken je Jethro Tull? Dat vind je ook vet, denk ik.
ok.. dan snap ik je overige reacties al helemaal niet meer geloof ik.. zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 14 november 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die laatste zin was een grappie, vandaar die tong
huh in wat voor zin is dit een Windigo'tjequote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuke Windigo'tjes doe je hier, trouwens
Rijst, leg de grap eens uit alsjeblieftquote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ok.. dan snap ik je overige reacties al helemaal niet meer geloof ik.. zal wel aan mij liggen
Eentje met een tracktor ofzo. Dat is ook veel stoerder, inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mooi. ik zoek wel een andere boer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |