Ah, oké.quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik denk dat eldrick of stefano eruitgaat
nou en Stefano zijn homoheidgedrag moet niet uitmaken? Maar Lorenzo mag er wel uit van jou?quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop ik dat Lorenzo eruit gaat. Ik mag hem als persoon niet zo. Balen dat ie zo goed danst, maar alles ergert me aan hem.
Ik vind Eldrick erger. Maar goed, Lorenzo vind ik zelf ook irritant. Maar wel een goede danser.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem hoop ik dat Lorenzo eruit gaat. Ik mag hem als persoon niet zo. Balen dat ie zo goed danst, maar alles ergert me aan hem.
Ja, een persoon kan je toch meer of minder liggen? Ik heb meer met homoheid dan met Lorenzo-heidquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
nou en Stefano zijn homoheidgedrag moet niet uitmaken? Maar Lorenzo mag er wel uit van jou?
Hey kijk es een paar posts boven jequote:
Ja maar ik bedoelde gewoon dat je daar dan ook doorheen moet kijken als je daar over valt.quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, een persoon kan je toch meer of minder liggen? Ik heb meer met homoheid dan met Lorenzo-heid.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hey kijk es een paar posts boven je![]()
GMTA
Zijn handelsmerk. Beter dan virgilhomeboyforlife@hotmail.comquote:Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef IbeBen het volgende:
Bij Lorenzo wordt ik wel een beetje moe van dat Xtre-motion gedoe van 'em
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |