dat beeldje is allang uitgebracht, en heeft ruimte voor alle films, lijkt me sterk dat ze zo'n collector's item nogmaals gaan uitbrengen, ditmaal met alle films...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Als alle films op dvd verschenen zijn, koop ik ook gewoon deze:
[ afbeelding ]
Hier zitten alle films bij in.
Klopt, hij wordt ieder jaar opnieuw uitgebracht, maar dan met de nieuwe dvd erbij in.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
dat beeldje is allang uitgebracht, en heeft ruimte voor alle films, lijkt me sterk dat ze zo'n collector's item nogmaals gaan uitbrengen, ditmaal met alle films...
euhh? dat kasteel is afaik pas uitgebracht bij deel 6... ik heb em nooit eerder gezien en m'n boer handelt in dvd's...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:30 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Klopt, hij wordt ieder jaar opnieuw uitgebracht, maar dan met de nieuwe dvd erbij in.
Ik dacht hem een jaar of wat geleden ook al gezien te hebben met volumes 1-5.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh? dat kasteel is afaik pas uitgebracht bij deel 6... ik heb em nooit eerder gezien en m'n boer handelt in dvd's...
google zegt ook alleen volumes 1-6
ik zal het niet helemaal ontkennen, het kan natuurlijk wel, maar volgens mij was et niet zoquote:Op donderdag 18 november 2010 16:35 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik dacht hem een jaar of wat geleden ook al gezien te hebben met volumes 1-5.
Ik meen dat ook gezien te hebbenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal het niet helemaal ontkennen, het kan natuurlijk wel, maar volgens mij was et niet zo
Ach, Rowling heeft sowieso alles bij elkaar gejat en het verwerkt tot een paar aardige kinderboeken.quote:Op donderdag 18 november 2010 09:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dus kritiek op de auteur van het boek, niet op de film zelf.
Wat bedoel je hier precies mee?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Sloggi het volgende:
Ach, Rowling heeft sowieso alles bij elkaar gejat en het verwerkt tot een paar aardige kinderboeken.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar...quote:Op donderdag 18 november 2010 18:05 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee?
Ze heeft een aantal stukken uit de Bijbel gehaald en dat vertaalt in verschillende Harry Potter verhalen. Dat ze alles bij elkaar heeft gejat is zeer overdreven.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Twiney het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg benieuwd naar...
quote:Op donderdag 18 november 2010 16:01 schreef Beaudelaire het volgende:
Als alle films op dvd verschenen zijn, koop ik ook gewoon deze:
[ afbeelding ]
Hier zitten alle films bij in.
Lupin? Bedoel je Lupos? Die is volgens mij maar in 2 scenes voorbij gekomen. Weinig materiaal om daar een goed oordeel over te vellen.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach, Rowling heeft sowieso alles bij elkaar gejat en het verwerkt tot een paar aardige kinderboeken.
Ik vond de acteerprestaties van iedereen behalve Ron, Harry en Hermione geweldig. Die drie komen toch wat te kort, ik vind ze al zeven films lang regelmatig ongeloofwaardig overkomen. Lupin en Voldemort werden wat mij betreft het beste neergezet.
Lupin is de Engelse naam en ik denk dat ie de acteerprestaties in alle films bedoelt.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lupin? Bedoel je Lupos? Die is volgens mij maar in 2 scenes voorbij gekomen. Weinig materiaal om daar een goed oordeel over te vellen.
Alan Rickman is dan ook geweldig. Die stem... Zwijmel.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:31 schreef Tinos85 het volgende:
Sneep is naar mijn mening een van de betere acteurs in de films.
Inderdaad. En ik ben ook een Sneep-fan.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Lupin is de Engelse naam en ik denk dat ie de acteerprestaties in alle films bedoelt.
Dito.quote:Op donderdag 18 november 2010 23:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik ben ook een Sneep-fan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gejat is wel een sterke term...quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond de acteerprestaties van iedereen behalve Ron, Harry en Hermione geweldig. Die drie komen toch wat te kort, ik vind ze al zeven films lang regelmatig ongeloofwaardig overkomen. Lupin en Voldemort werden wat mij betreft het beste neergezet.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dito.
Ik vroeg me trouwens iets af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 23:25 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Groosham Grange' en het vervolg gelezen?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gejat is wel een sterke term...
Iedereen haalt zijn inspiratie ergens vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |