Dat is dus kritiek op de auteur van het boek, niet op de film zelf.quote:Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef Dale. het volgende:
Net even dat artikel van nu.nl gelezen en word ook gezegd dat het trekjes kreeg van LOTR moet ik hun ook gelijk geven. Toen Emma zei dat Harry het medalion af moest doen omdat het een negatieve invloed had moest ik gelijk aan LOTR denken.
Dat vond ik onderhand het mooiste van de film echt heel erg mooi gedaan.. En de film zelf was ookquote:Op donderdag 18 november 2010 00:08 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed dat ze hier twee delen van maken. Net gekeken en zeker de moeite, al blijf je achteraf wel balend achter dat je nog een paar uur mist. Het geheel draait volledig om de sfeer en mist wat mij betreft af en toe net wat schwung en actie om de vaart erin te houden, maar het was zeker niet vervelend.
En mooie animaties bij de vertelling door Hermione!
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Film vanavond gezien ; en vond hem erg goed! Ze volgen het boek echt meer dan bij de voorgaande verfilmingen.Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen jullie trouwens ook jeukende handen van Omber. Echt, ik kan haar altijd wel slaan met die eeuwige glimlach van haar.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
yup de film eindigdquote:Op donderdag 18 november 2010 11:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wil maar een ding weten. is het een cliffhanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, dat je zo'n hekel aan d'r hebt betekend wel dat de actrice haar fantastisch neerzet.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Krijgen jullie trouwens ook jeukende handen van Omber. Echt, ik kan haar altijd wel slaan met die eeuwige glimlach van haar.
precies, in het begin is het een rare mix van fans die alles fantastisch vinden en van haters die alles stom vinden.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat moet je zowiezo even 4 weken laten uitkristalliseren..
beetje jammer dat ze die film delen niet gewoon op BD aan elkaar plakkenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Daph_ het volgende:
Hij is pas net in de bioscoop, maar je kunt DH part 1 al reserveren op DVD of Blu-Ray. Dan krijg je hem op de eerste dag thuisgestuurd, maar je krijgt er ook een gratis Harry Potter notitieboek![]()
http://www.bol.com/nl/m/d(...)etnbri20101147181326
Voor de zekerheid maar in een spoilerquote:Op donderdag 18 november 2010 14:27 schreef Markachuuu het volgende:
Net HP7 gereserveerd op bol.com.![]()
Wat ik ook miste in de film is de twijfel die Harry steeds meer en meer krijgt bij de onthullingen over Perkamentus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik wacht wel op de boxset van alle dvd's die ongetwijfeld uitkomt. Heb ik mooi alle dvd's in dezelfde uitgave.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:27 schreef Markachuuu het volgende:
Net HP7 gereserveerd op bol.com.![]()
Wat ik ook miste in de film is de twijfel die Harry steeds meer en meer krijgt bij de onthullingen over Perkamentus.
Ik heb alle DVD's ook in dezelfde uitvoering, deze zal ook weer uitkomen in dezelfde cover enzovoortsquote:Op donderdag 18 november 2010 14:32 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de boxset van alle dvd's die ongetwijfeld uitkomt. Heb ik mooi alle dvd's in dezelfde uitgave.
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:15 schreef Markachuuu het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 18 november 2010 15:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft mogelijk wat met vraag-aanbod te doenquote:Op donderdag 18 november 2010 15:54 schreef Daph_ het volgende:
Iemand enig idee trouwens waarom de DVD zo duur is (24,99)? Ik kan me herinneren dat de vorige 17 of 18 euro was inclusief verzenden!
Ik heb de vorige ook gepreordered, was 2,5 - 3 maanden voordat de dvd uitkwam dus dat lijkt me niet helemaal van toepassing?quote:Op donderdag 18 november 2010 15:56 schreef mschol het volgende:
[..]
heeft mogelijk wat met vraag-aanbod te doen
hoge vraag, en weinig aanbod (in het begin) dus hogere prijs..
wacht een paar maanden en de prijs zakt vanzelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |