abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88846567
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef friekin_ het volgende:
Oh. En wat ik ook nog wilde zeggen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch!
  woensdag 17 november 2010 @ 23:45:49 #127
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_88846775
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef friekin_ het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is erg tof gedaan ja!
pi_88846904
quote:
Op woensdag 17 november 2010 23:39 schreef friekin_ het volgende:

SPOILER
Eens, was al bang dat ze Hermelien het verhaal alleen lieten voorlezen
Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
pi_88846922
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:49 schreef StefanKollaart het volgende:

[..]

Eens, was al bang dat ze Hermelien et verhaal alleen lieten voorlezen
Hoelang moeten we trouwens in spoilers blijven posten?
pi_88846957
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Hoelang moeten we trouwens in spoilers blijven posten?
Wel een tijdje, denk ik :P
pi_88847139
Ik had trouwens ergens gehoord dat 25000 mensen de "première" bezocht hebben om 12u 's nachts.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:58:39 #132
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_88847235
Aardig wat
pi_88847377
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 03:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vond hem erg tegenvallen. Eerste helft was echt saai en langdradig. Het laatste half uur maakte veel goed.
Are you kidding me? Vond het eigenlijk precies andersom. Tot het moment van de slang was de film goed daarna zakte hij als een pudding in elkaar imo.
pi_88847614
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:31 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Dus toch!

SPOILER
pi_88847652
Maar goed dat ze hier twee delen van maken. Net gekeken en zeker de moeite, al blijf je achteraf wel balend achter dat je nog een paar uur mist. Het geheel draait volledig om de sfeer en mist wat mij betreft af en toe net wat schwung en actie om de vaart erin te houden, maar het was zeker niet vervelend.

En mooie animaties bij de vertelling door Hermione!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88847928
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:36 schreef friekin_ het volgende:

[..]

SPOILER
Ahh dat is wel super lief. Ik weet het verhaal achter hem al grotendeels door spoilers, maar nu ik de film net heb gezien is dit ook wel fijn om even te weten. :P

Moet trouwens zeggen dat de film een beetje tegen viel. Begin was actie, einde ook. Maar net toen ik weer lekker in de actie kwam na dat lange middenstuk van de film, was daar al weer het einde van de film.

Maar ik kan niet wachten voor part 2, dat dan weer wel. :9
pi_88847944
Ik heb echt vaak om Ron moeten lachen, geweldig.
pi_88848108
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb echt vaak om Ron moeten lachen, geweldig.
Dat wel ja :D. Heerlijk personage en acteur. Een stuk beter dan die Radcliffe in elk geval.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 18 november 2010 @ 00:24:01 #139
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_88848154
Ik heb de film net gezien. Het wachten op deze film viel me mee, heel anders dan het lange wachten op Halfblood Prince. En het niveau in deze film was hoog. Erg goed.
Grootste minpunt:
SPOILER
Grootste pluspunt:
SPOILER
You know, I've learned something today
pi_88848372
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:56 schreef friekin_ het volgende:
Ik had trouwens ergens gehoord dat 25000 mensen de "première" bezocht hebben om 12u 's nachts.
er is inderdaad een record gebroken:
24 duizend en nog wat bezoekers, totale opbrengst: +200k, hoogste opbrengst ooit voor een nachtpremiere
intressant feitje: vorige record houder was ook HP(dacht deeltje 5) met 180k

ik heb em vanmiddag gezien, en afgezien van het open einde, moet ik toch wel toegeven dattie zeer sterk inelkaar zat.. het is maar goed dat ze zoveel tijd er in hebben gestoken (lees: 2,5 uur per film vermoedelijk)

ik hoop wel dat part 2 niet in 3D uitkomt
pi_88848460
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:24 schreef ImMaxa het volgende:
Ik heb de film net gezien. Het wachten op deze film viel me mee, heel anders dan het lange wachten op Halfblood Prince. En het niveau in deze film was hoog. Erg goed.
Grootste minpunt:
SPOILER
Grootste pluspunt:
SPOILER
Hoe week dat af van het boek dan?

SPOILER
  donderdag 18 november 2010 @ 00:37:52 #142
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_88848580
Las net op de nu.nl app een recentie. Ze vonden dat er wel stukjes uit de film weggelaten konden worden zodat het boek in een film paste :') dat had never nooit gekund :') en ze vonden het open einde niet leuk. Wtf. Slechte recensist.
pi_88848638
Ook zo'n dom wicht in de bios: "Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan HP, jij wel?"

Domme doos, wat doe je dan bij die film als je ook de eerste delen niet gezien hebt of blijkbaar niet leuk vond. :')

Echt sommige mensen....
pi_88848907
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:37 schreef Tinos85 het volgende:
Las net op de nu.nl app een recentie. Ze vonden dat er wel stukjes uit de film weggelaten konden worden zodat het boek in een film paste :') dat had never nooit gekund :') en ze vonden het open einde niet leuk. Wtf. Slechte recensist.
Gelijk heeft hij hoor. Kom op dat stukje van Dobby was ver over de top en voldy die de stok pakt ook. Dans scene in de tent. etc... nee tot iets minder dan de helft van de film was het echt goed en zat er spanning in, daarna zakte het gewoon in elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dale. op 18-11-2010 01:01:02 ]
pi_88848967
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:52 schreef Dale. het volgende:

[..]

Gelijk heeft hij hoor. Kom op dat stukje van Dobby was ver over de top en voldy die de stok pakt ook. Dans scene in de tent. etc... nee tot iets minder dan de film was het echt goed en zat er spanning daarna zakte het gewoon in elkaar.
Hoezo was dat van Dobby over de top?

Dat vond ik zeker geen minpunt aan de film namelijk.
En dat dansen...vond ik wel grappig juist. Even ontstressen. :)
pi_88849046
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo was dat van Dobby over de top?

Dat vond ik zeker geen minpunt aan de film namelijk.
En dat dansen...vond ik wel grappig juist. Even ontstressen. :)
Het zag er gewoon niet uit imo... over gedramatiseerd en slecht geacteerd. De enigste die ik ook echt goed vond acteren van de drie was Emma. Net even dat artikel van nu.nl gelezen en word ook gezegd dat het trekjes kreeg van LOTR moet ik hun ook gelijk geven. Toen Emma zei dat Harry het medalion af moest doen omdat het een negatieve invloed had moest ik gelijk aan LOTR denken.
pi_88849217
quote:
Ik irriteerde me aan de sesamstraat taal van de schrijver eigenlijk :')
pi_88850110
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef Dale. het volgende:

[..]

Het zag er gewoon niet uit imo... over gedramatiseerd en slecht geacteerd. De enigste die ik ook echt goed vond acteren van de drie was Emma. Net even dat artikel van nu.nl gelezen en word ook gezegd dat het trekjes kreeg van LOTR moet ik hun ook gelijk geven. Toen Emma zei dat Harry het medalion af moest doen omdat het een negatieve invloed had moest ik gelijk aan LOTR denken.
ergens vind ik emma juist slecht overkomen als het aankomt op acteren.. :P
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 08:22:37 #149
230491 Zith
pls tip
pi_88851747
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 01:00 schreef Dale. het volgende:

[..]

Wat heeft dat met de film te maken? Dat is het boek.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_88851748
quote:
Echt he :') ?
Ik heb de film nog niet gezien, maar zeuren over het open einde :') , het heet niet voor niets Part I :|W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')