Ik vond juist dat er direct met veel actie gesmeten werd aan het begin?quote:Op woensdag 17 november 2010 03:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vond hem erg tegenvallen. Eerste helft was echt saai en langdradig. Het laatste half uur maakte veel goed.
14 juliquote:Op woensdag 17 november 2010 03:27 schreef LostFormat het volgende:
Wanneer staat het vervolg ongeveer gepland?
Integendeel. Ik vond het ontzettend goed overgebracht hoe ze de angst ervaren.quote:Op woensdag 17 november 2010 03:42 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik vond hem erg tegenvallen. Eerste helft was echt saai en langdradig. Het laatste half uur maakte veel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil nog een keer.
Ligt dat dan niet aan het boek?quote:Op woensdag 17 november 2010 03:42 schreef Beaudelaire het volgende:
SPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:10 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 november 2010 13:54 schreef Chronos219 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kampeergedeelte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik miste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassingen waar ik mee kon leven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Geweldige film! Mn vriend was mee en die heeft de boeken niet gelezen en kon deze film voor het eerst goed volgen. Alles werd goed uitgelegd zeg maar.
Bioscoop zat stampvol btw (Delft). Beetje last van pratende bezoekers achter me, maar verder top. (Waarom zou je naar de nachtpremière gaan als je niet weet dat de film halverwege het boek stopt? Jeez.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kampeergedeelte:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat ik miste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassingen waar ik mee kon leven:Helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold![]()
Ik heb hem om 9 uur gezien vanmorgen. Als ''fan'' gaan we zaterdag weer in de ochtend.![]()
Er waren inderdaad wat dingen anders maar vond dit zeker geen storende factor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 17 november 2010 15:30 schreef Tinos85 het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in dat deel 2 ook erg goed gaat worden.Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl![]()
Da's inderdaad wel erg dom, what part of "Part 1" don't they understand?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Waarom zou je naar de nachtpremière gaan als je niet weet dat de film halverwege het boek stopt? Jeez.![]()
Ik las ook al een recensie waarin de schrijver begon te blaten over een open einde, ja duhh...
Ik ga 'm zelf pas volgende week zien, erg veel zin in
Nothing has changed. Everything has changed.![]()
Ik heb 'm vanmorgen/vanmiddag gezien, vond hem errug vet! En daarbij moet ik zeggen dat dit wss mijn favo film is tot nu, mede omdat deze film erg goed het verhaal in het boek volgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ga zondag, heb helaas stageweek en geen tijd komende dagen ('s avonds werken)
Ben in ieder geval erg blij te lezen dat het verhaal uit het boek goed gevolgd wordt
Iemand die een spoiler kan maken tot waar het verhaal van part 1 loopt?kan ik ff terug bladeren in het boek wat ik allemaal kan verwachten
hardcoholic![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:14 schreef Ferdii het volgende:
ik ga zondag, heb helaas stageweek en geen tijd komende dagen ('s avonds werken)
Ben in ieder geval erg blij te lezen dat het verhaal uit het boek goed gevolgd wordt
Iemand die een spoiler kan maken tot waar het verhaal van part 1 loopt?kan ik ff terug bladeren in het boek wat ik allemaal kan verwachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:14 schreef Ferdii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: