Echt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik ben tot op heden altijd de eerste zaterdag gegaan, maar ik heb nog nooit last gehad van drukte.... Heb nog nooit in een bios gezeten die voller zat dan 25% ofzo... Geen idee waarom ik het altijd zo tref, maar een volle bioscoopzaal zou mij echt verbazen
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OK. Meen dat Bill nl. nooit in de films is geweest(?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in deze film.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Klopt, maar hij zit er dit keer wel in. Leuk feitje: Bill wordt gespeeld door de zoon van de acteur die Mad-eye speeltquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:32 schreef Aether het volgende:
[..]
OK. Meen dat Bill nl. nooit in de films is geweest(?)
Benieuwd hoe ze dat gaan verwerken in deze film.
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
hehe. Net even gebeld. Ik ga toch maar straks!
Zaal was door 6 man bezet.
Hehe serieus? Tofquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zit er dit keer wel in. Leuk feitje: Bill wordt gespeeld door de zoon van de acteur die Mad-eye speelt
Da's niet veelquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:42 schreef friekin_ het volgende:
hehe. Net even gebeld. Ik ga toch maar straks!
Zaal was door 6 man bezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., fantastische ongevingen uitgekozen. Heb echt genoten!Maakt fantastische podcasts voor jouw bedrijf bij https://podcast-fabriek.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |