volgens mij wel. Ik ga de naar de gewone versie, het lijkt mij net te vermoeiend om de gehele film in 3D te zien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef dumble het volgende:
IS part1 in 3D? Of alleen part2?
Ik zou graag eens een film in 3d willen zien.. nog nooit gedaan..
(alleen in de efteling dan.. een paar jaar geleden)
Dankje majesteitquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Koningin het volgende:
De mensen die vandaag al gaan, veel plezier![]()
We horen het hier wel.
Part 1 is in 2d, het was niet haalbaar om die ook in 3d te doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:51 schreef dumble het volgende:
IS part1 in 3D? Of alleen part2?
Ik zou graag eens een film in 3d willen zien.. nog nooit gedaan..
(alleen in de efteling dan.. een paar jaar geleden)
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Aether het volgende:
Weet niet of dit als spoiler geldt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope had geen zin om in een kleine zaal te zitten. Is de Cineworld in Beverwijk geworden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn er mensen die naar Brinkmann Haarlem gaan vannacht?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:13 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat idd ook net te kijken. Pathé de Munt is om 0:00 en 0:15 uitverkocht, 0:30 heeft nog kaarten. Ik probeerde daarnet kaarten te bestellen voor morgenochtend om 11:00, maar het duurde een half uur voordat ik een scherm kreeg dat werkte.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Markachuuu het volgende:
Je komt gewoon niet eens meer door Pathé heen om kaartjes te bestellen.
Waar wil je gaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:21 schreef Markachuuu het volgende:
Je komt gewoon niet eens meer door Pathé heen om kaartjes te bestellen.
Als je geen drukte wil dan moet je wel langer wachten dan twee weken ben ik bangquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Maar kunnen jullie écht niet meer wachten, of maakt het jullie niet uit om in een drukke zaal te zitten?
Want ik wacht dan liever een weekje of 2, dat kan er ook nog wel bij, dan is de zaal hopelijk niet zo vol met allemaal chipsetende mensen om me heen.
Kun je die film dan niet beter thuis kijken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef Guanabana het volgende:
Maar kunnen jullie écht niet meer wachten, of maakt het jullie niet uit om in een drukke zaal te zitten?
Want ik wacht dan liever een weekje of 2, dat kan er ook nog wel bij, dan is de zaal hopelijk niet zo vol met allemaal chipsetende mensen om me heen.
Nee hoor, want ik wil hem echt wel zien in de bioscoop, alleen niet op het drukste moment.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:28 schreef Loodje het volgende:
[..]
Kun je die film dan niet beter thuis kijken?
Ik ben tot op heden altijd de eerste zaterdag gegaan, maar ik heb nog nooit last gehad van drukte.... Heb nog nooit in een bios gezeten die voller zat dan 25% ofzo... Geen idee waarom ik het altijd zo tref, maar een volle bioscoopzaal zou mij echt verbazenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je geen drukte wil dan moet je wel langer wachten dan twee weken ben ik bang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |