I lol'dquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Griphook en prof. Flitwick worden gespeeld door dezelfde acteur, Warwick Davis:
[ afbeelding ] Rechts, met z'n gezin.
quote:
quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, maar dat lijkt me niet erg lastig te voorspellen.
quote:
Bij Fellowship of the Ring was The Fellowship juist op dat moment uit elkaar gegaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij LOTR was er bij de open eindes toch juist wel een gevoel van rust?
Dat had ik bij HP niet zo, ik was al lang blij dat er eindelijk actie kwam en toen was het ineens voorbij.
Nou, niet echt. Een cliffhanger is 'valt 'ie nou van die rots af of overleeft 'ie het?' In het boek vertrekken Sam en Frodo, en lijkt de rest veilig.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Bij Fellowship of the Ring was The Fellowship juist op dat moment uit elkaar gegaan.
Toch een aardige cliffhanger.
Veilig nadat Boromir is vermoord?quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Een cliffhanger is 'valt 'ie nou van die rots af of overleeft 'ie het?' In het boek vertrekken Sam en Frodo, en lijkt de rest veilig.
Aragorn misschien, Frodo niet.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het over het boek. Aragorn komt er pas in het eerste hoofdstuk van boek drie (het tweede deel) achter dat Boromir dood is.
De film goochelt wat met de volgorde.
Nee hoor. Boromir probeert de ring af te pakken, waarna Frodo vlucht. Vervolgens gaat Boromir terug naar de groep en gaan ze met z'n allen Frodo zoeken. Sam volgt Aragorn maar krijgt een ingeving en keert terug naar de rivier waar hij Frodo vindt. Samen vertrekken ze.quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aragorn misschien, Frodo niet.
En de film eindigt met het shot van twee hobbits die over de bergen lopen als ik het goed heb.
Dus ook op een kritiek punt, na een belangrijke gebeurtenis en voor een belangrijke gebeurtenis.
Zelfde als met HP7 dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |