Auditie om pure entertainment met het idee dat ie toch niet ver zou komen heb ik het idee. Dat opa Louis hem echt als wildcard nam ging natuurlijk nergens over.quote:Op zondag 21 november 2010 18:50 schreef iPat het volgende:
Ik vraag me toch af hoe Wagner door de auditie en door bootcamp is gekomen.
1 (geen idee hoe ze dat gaan doen voor de finale btw).quote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef themauster het volgende:
Gaan er vanavond 1 of 2 kandidaten uit? Ik heb gisteravond de uitzending gemist en heb alleen via youtube de optredens gezien.
Jep, maar de streaming begint ook altijd pas 2 minuten voor de show begintquote:Op zondag 21 november 2010 20:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Zien jullie ook nog een witplaatje met wat twitterlinks op de stream?
Ik dacht dat het om 8 uur begon? Maar zal dus wel 9 zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 20:25 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jep, maar de streaming begint ook altijd pas 2 minuten voor de show begint
Volgens mij begint het om 07.45 UK time (zie ook schermpje; daar heeft de Admin het in gezetquote:Op zondag 21 november 2010 20:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het om 8 uur begon? Maar zal dus wel 9 zijn?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Volgens mij begint het om 07.45 UK time (zie ook schermpje; daar heeft de Admin het in gezet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |