quote:Op zondag 28 november 2010 19:40 schreef booo het volgende:
1D () Mary en Katie in bottom three las ik net. En ik geloof het nog ook.
Ik zie het nog wel eens deadlock worden als het tussen One Direction en Mary gaat.quote:Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat Katie de minste stemmen heeft en dat Mary eruit gaat bij de singoff (goede stem hoor, maar jeesh wat is ze saai.. Iig tijdens de show - komt deels door Louis denk ik)
True dat.. *crosses fingers*quote:Op zondag 28 november 2010 19:56 schreef booo het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel eens deadlock worden als het tussen One Direction en Mary gaat.
Kan me niet voorstellen dat ze dat laten gebeuren.quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef NoNickOne het volgende:
Als de gelekte stemmen kloppen kan Wagner zelfs de finale halen..
Ik neem aan dat er echt wel mensen zijn die in de gaten houden dat alle stemmen eerlijk verlopen. Ik zou me wel schamen als ik Cowell was en bezig was om het programma in de USA te lanceren.quote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef booo het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze dat laten gebeuren.
Ik persoonlijk zou er nog wel om kunnen lachen ook. Mooie stunt toch? We hebben nu al aardig wat edities gehad en erg bijzonder is deze editie ook niet te noemen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef iPat het volgende:
Als er een aanhang is dat vorig jaar kon voorkomen dat Joe McElddery op 1 kwam, dan kan Wagner dit gewoon winnen. Het is alleen hopen dat de finalist die tegen Wagner moet op de steun kan rekenen van alle fans van de afgevallen finalisten.
Bij mij heerst er wel soort van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 28 november 2010 20:31 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou er nog wel om kunnen lachen ook. Mooie stunt toch? We hebben nu al aardig wat edities gehad en erg bijzonder is deze editie ook niet te noemen.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef NoNickOne het volgende:
![]()
VOTING LEAK: WAGNER (93%) MATT (1%) ONE ERECTION (1%) KT (1%) MARY (1%) CHER (1%) MARY (1%) REBECCA (1%)
quote:Op zondag 28 november 2010 20:48 schreef NoNickOne het volgende:![]()
VOTING LEAK: WAGNER (93%) MATT (1%) ONE ERECTION (1%) KT (1%) MARY (1%) CHER (1%) MARY (1%) REBECCA (1%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |