Nog een keer luisteren dan.quote:Op zondag 28 november 2010 01:07 schreef Happel het volgende:
Zit nu pas te kijken naar de aflevering van vorige week, Beatles week. De week waarin alle nummers werden verkracht door de laatste acht.
Vergeet je niet een belangrijke naam??quote:Op zondag 28 november 2010 04:08 schreef Zehra het volgende:
Here we go:
Wagner met Creep: Wat een ellende.
...
Wagner met Addicted to love: Wat een ellende.
...
Rebecca, One direction en Katie waren de 3 slechten vanavond.
Wagner vergeten iddquote:Op zondag 28 november 2010 09:26 schreef oYo het volgende:
[..]
Vergeet je niet een belangrijke naam??
Hij neemt het Wagner ook persoonlijk niet kwalijk heb ik het ideequote:Op zondag 28 november 2010 11:48 schreef NoNickOne het volgende:
Dit vind ik dan weer niet kunnen. Wagner kan er ook niks aan doen dat hij er nog steeds in zit.
I'm a winner, toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef friekin_ het volgende:
I'm a weirdo.
Zo moeilijk is die tekst niet.
Eensch!quote:Op zondag 28 november 2010 04:08 schreef Zehra het volgende:
Here we go:
Wagner met Creep: Wat een ellende.
One Direction met Summer of 69: Wat een ellende. Een en al playback.
Mary met All I want is you: Goed gedaan. Weer een prima optreden!
Cher: Ik kende het nummer niet, maar het zou voor haar geschreven kunnen zijn. Prima!
Rebecca met I still haven't found what I'm looking for: Zeer eigen stem, maar ze heeft de X factor niet.
Matt met I love rock 'n roll: Prima gedaan, maar past totaal niet bij hem.
Katie met Sex on fire: Ook prima gedaan, maar of het bij haar past.... ?
Wagner met Addicted to love: Wat een ellende.
One Direction met You are so beautiful: Eindelijk zelf gezongen en niet eens heel beroerd.
Mary met Brass in pocket: Niet slecht, maar past totaal niet bij haar.
Rebecca met Satisfaction: Nee, ook dit paste niet bij haar. En waarom verandert de volgorde opeens?
Katie met Everybody Hurts: Nee, dit werkte voor geen meter. Totaal geen gevoel. 2e deel was wel beter!
Matt met Nights in white satin: Ik dacht dat wordt niets, maar toch goed gedaan! Beste van de avond!
Cher met Walk this way: Heel goed gedaan. Echt een nummer dat op haar album zou kunnen staan!
Stiekem wel, maar om als coach je eigen kandidaat de grond in te boren getuigt ook niet van professionalisme. Ik snap alleen Louis niet. Wagner selecteren, de verkeerde lyrics zeggen (I'm a winner ipv I'm a weirdo). En dat is dan de manager geweest van de bekendste boybands in de geschiedenis van de UK.quote:Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft Louis trouwens niet iets van wroeging dat die circusact van hem steeds maar blijft aanmodderen en doorgaat terwijl mensen die meer talent als hem in hun buis van Eustachius hebben er uitgaan?
Kan je dan ook vertellen wie de andere 2 zijn?quote:Op zondag 28 november 2010 18:44 schreef Daph_ het volgende:
Geruchten gaan dat Matt nu bij de bottom three zit, bron is dezelfde als die vorige week en de week daarvoor juist hadden dat Aiden (2 wk geleden) en Cher (vorige week) in de onderste regionen zaten.
Ik duim dat het niet waar is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |