abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88976402
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Heb je die goggles al uitgeprobeerd. Ik heb die (alleen dan de witte) aan mijn vriendin gegeven, maar wist eigenlijk niet of de lenzen wel goed waren (iig wel beter dan ze had :+ ) Als ik hem in de winkel vergelijk met mijn Dragon was het wel redelijk gelijk. Maar blijft moeilijk te zien zonder sneeuw.
Ik heb er vorig jaar ook een dagje mee geboard, toen bevielen ze goed :) Maar ik heb niet echt vergelijk, nooit echt goede goggles gehad.
pi_88976614
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

Dat heeft dan gewoon met je leningheid te maken en dat is heel goed te trainen. Gewoon proberen je tenen aan te raken terwijl je staat is een oefening waar je al snel vooruitgang in ziet. En probeer het niet meteen te forceren! Je spieren zijn een soort elastiek dus je moet het rustig uitrekken en niet meteen scheuren ;)
Lenigheid dus :) Ik zal beginnen met die oefening. Heb je nog meer tips om mijn lenigheid te verbeteren?

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Nieuwe broek en goggles, dus klaar voor het nieuwe seizoen! :) Met een beetje geluk ga ik dit jaar 2 weken ipv 1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi setje, die broek lijkt alleen wel skinny. Of valt dat wel mee?
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_88979973
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef rooneyelst het volgende:
DC's.IT.2010 heerlijk kort filmpje van 20 minuten en met een super muziek eronder!

Zit daar dit stukje met Horgmo in? Die gast is ziek goed natuurlijk, maar ik vind het maar een irritante edit met al die slomo.

Ik blijf nog steeds bij Eurogap 8-)
  zondag 21 november 2010 @ 17:16:28 #154
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88980131
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Heb je die goggles al uitgeprobeerd. Ik heb die (alleen dan de witte) aan mijn vriendin gegeven, maar wist eigenlijk niet of de lenzen wel goed waren (iig wel beter dan ze had :+ ) Als ik hem in de winkel vergelijk met mijn Dragon was het wel redelijk gelijk. Maar blijft moeilijk te zien zonder sneeuw.

@komakie

Weet jij hoe de geluidskwaliteit van die Skull Candy headphones is? Ik heb er 1 bij mijn telefoon gekregen (als die nog dit jaar komt :') ) maar ben nogal een audio freak :)
Ik verkoop ze, heb er al iets van 10 gehad (niet allemaal verschillende modellen) en ik heb een tijdje voor de agent gewerkt. Zou ik het weten? :P
Welke heb je gekregen?

Persoonlijk ben ik trouwens erg tevreden over Anon goggles. Ik heb twee keer de Realm met verschillende lenzen en die hebben gruwelijk goed zicht. Bolle lenzen hebben sowieso veel beter zicht, maar ik heb nog niet zo'n fijne goggle op gehad. Hoewel die van Dragon ook aardig in de buurt komen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 21 november 2010 @ 17:20:50 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88980239
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef JRB het volgende:

[..]

Zit daar dit stukje met Horgmo in? Die gast is ziek goed natuurlijk, maar ik vind het maar een irritante edit met al die slomo.

Ik blijf nog steeds bij Eurogap 8-)
Is dat filmpje nou zo schokkerig of is mijn pc aan het fucken :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_88980617
@ genesiz : bedoel je de lenigheid in je knie of in je gehele lichaam? Als het voor je knie is heb je vooral veel oefeningen die je normaal ook zou doen als warmup dus dat stretchen enz. Als je dat eenmaal hebt opgebouwt kan je het wat zwaarder maken door alle spieren om je knie heen te gaan trainen.

@JRB: nee is een ander stukje, rijdt ook weer een subaru impreza mee ..en geeneens met dhr block!
  zondag 21 november 2010 @ 17:36:13 #157
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_88980719
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:20 schreef Komakie het volgende:

[..]

Is dat filmpje nou zo schokkerig of is mijn pc aan het fucken :?
neuh., komt omdat ze teveel met slowmo's werken in t filmpje. als je pc het niet trekt dan krijg je helemaal een vaag beeld.

hier overigens een leuke voor de Amerikanen:
quote:

In the past 24 hours we've received 20-36 inches on top of yesterday's 14-26 inches. We're racking up feet of snow, at least 3-5 feet on the mountain. Here's a shot from this morning in town. Stay tuned for more shots from today.
Mammoth Mountain
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_88980749
quote:
[..]

Mooi setje, die broek lijkt alleen wel skinny. Of valt dat wel mee?
Op de foto lijkt hij wel heel skinny inderdaad, bij mij valt hij wijder, maar niet super baggy.
pi_88981007
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik verkoop ze, heb er al iets van 10 gehad (niet allemaal verschillende modellen) en ik heb een tijdje voor de agent gewerkt. Zou ik het weten? :P
Welke heb je gekregen?

Persoonlijk ben ik trouwens erg tevreden over Anon goggles. Ik heb twee keer de Realm met verschillende lenzen en die hebben gruwelijk goed zicht. Bolle lenzen hebben sowieso veel beter zicht, maar ik heb nog niet zo'n fijne goggle op gehad. Hoewel die van Dragon ook aardig in de buurt komen :)
Ik heb de Low Rider gekregen. Verwacht er niet heel veel van, aangezien die dingen maar 50 euro kosten. Maar dan boeit het me gelukkig niet zo veel als die kapot gaat tijdens het boarden :+
W0ei ?
pi_88982007
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:32 schreef rooneyelst het volgende:
@ genesiz : bedoel je de lenigheid in je knie of in je gehele lichaam? Als het voor je knie is heb je vooral veel oefeningen die je normaal ook zou doen als warmup dus dat stretchen enz. Als je dat eenmaal hebt opgebouwt kan je het wat zwaarder maken door alle spieren om je knie heen te gaan trainen.

Ik wil graag meer lenigheid voor tijdens het boarden, makkelijker kunnen grabben en meer flexibeler zijn om mijn board in de rondte te gooien. Voel me nou aan de logge kant :)
pi_88982285
:'(

Tramdock.com had gisteren diverse Spy Soldier goggles voor $40. Helaas waren de verzendkosten ook $40.

Heeft iemand verder ervaringen met goede sneeuwbrillen? Via de research die ik heb gedaan, kwam ik uit bij merken als Anon (Hawkeye), Spy (Soldier) en Smith (Phenom). Ik heb een relatief klein gezicht en ben op zoek naar een bril van rond de ¤100. Iemand tips?

Ik ben een skiër trouwens. Sorry. :@
pi_88982944
Ik heb ook geen bolle kop, en de Smith Phenom past mij super. Was aanvankelijk ook wat bang dat ie te lomp zou uitvallen, maar hij is vrij low profile.

Phenom kan je je echt geen buil aan vallen. Kijk wel even welke lens erin zit, ignitor en sensor mirror zijn aanraders voor alle omstandigheden.
pi_88984070
Gister nieuw boots gehaald, en een Spine vest!

Het zijn de Vans Encore. Ben ook erg te spreken over het BOA systeem, erg handig!

Draag mn schoenen nu thuis om ze wat naar mn voet te vormen. Na een half uur ongeveer gaan mn voeten tintelen (Met dikke sokken, dat wel). Nu zit ik er met gewoon enkel-sokken in, en draag ze nu al 2uur zonder iets te voelen! Over een uurtje weer eens met dikke sokken proberen, als de binneschoen wat is opgerekt! :)

Iemand nog tips om mn schoenen nog beter te laten passen straks?
pi_88985740
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:22 schreef GenesiZ het volgende:

[..]

Ik wil graag meer lenigheid voor tijdens het boarden, makkelijker kunnen grabben en meer flexibeler zijn om mijn board in de rondte te gooien. Voel me nou aan de logge kant :)
Dan idd al die warm up oefeningen vaak doen en telkens wat verder rekken. Mag je ook gerust meerdere keren per dag doen!
  zondag 21 november 2010 @ 20:10:07 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88985741
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 17:46 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Ik heb de Low Rider gekregen. Verwacht er niet heel veel van, aangezien die dingen maar 50 euro kosten. Maar dan boeit het me gelukkig niet zo veel als die kapot gaat tijdens het boarden :+
Persoonlijk vind ik de oren van de Lowrider te klein. Een koptelefoon die op je oren zit vind ik niet zo fijn. Ik heb liever een model dat er overheen valt. Heb je ook wat minder omgevingsruis.

Ik weet niet hoe hoog jouw eisen wat geluid betreft liggen. Ik hoor vaak mensen zeggen die vinden dat Skullcandy te duur is voor de geluidskwaliteit. Ik gebruik nu zelf een GI en ben tevreden. :)
  zondag 21 november 2010 @ 20:12:56 #166
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88985885
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
:'(

Tramdock.com had gisteren diverse Spy Soldier goggles voor $40. Helaas waren de verzendkosten ook $40.

Heeft iemand verder ervaringen met goede sneeuwbrillen? Via de research die ik heb gedaan, kwam ik uit bij merken als Anon (Hawkeye), Spy (Soldier) en Smith (Phenom). Ik heb een relatief klein gezicht en ben op zoek naar een bril van rond de ¤100. Iemand tips?

Ik ben een skiër trouwens. Sorry. :@
Check Dragon, Von Zipper en Electric ook eens.

Een tip: Een goggle met een bolle lens geeft het beste beeld. Kosten vaak relatief wat meer, maar je hebt wel wat. Je zou even rond moeten kijken of je ook types kunt vinden met bolle lenzen rond de 100 euro.
pi_88988757
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

Dan idd al die warm up oefeningen vaak doen en telkens wat verder rekken. Mag je ook gerust meerdere keren per dag doen!
Oke, top! Ga ik aan werken :P Heb ook deze site gevonden, deze oefeningen ga ik ook doen http://www.livestrong.com(...)-snowboarding-power/ en de rest die rechts staan.
pi_88989018
ah een filmpje is altijd handig! Is zo lastig uit leggen zonder het te kunnen laten zien!
Wat ook nog een goede is om niet te vergeten is je kuiten. Door je kuiten erg sterk te maken verdeel je een gedeelte van de belasting van spieren die om je knie heen lopen.

Makkelijk kuit oefening: staand op je tenen staan en weer op je voet. Eventueel met gewichten. Na een tijdje 1 been tegelijk begin met 3*10 lukt je dat makkelijk dan gewichten erbij.
pi_88990560
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:12 schreef Komakie het volgende:

[..]

Check Dragon, Von Zipper en Electric ook eens.

Een tip: Een goggle met een bolle lens geeft het beste beeld. Kosten vaak relatief wat meer, maar je hebt wel wat. Je zou even rond moeten kijken of je ook types kunt vinden met bolle lenzen rond de 100 euro.
Als ik me niet vergis hebben de drie types die ik hierboven heb genoemd allemaal een bolle (spherical) lens. Ik vind 100eu al behoorlijk aan de prijs als ik eerlijk ben :P Ik zal eens kijken naar de merken die jij hier noemt. Dank.
pi_88993852
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:10 schreef Komakie het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik de oren van de Lowrider te klein. Een koptelefoon die op je oren zit vind ik niet zo fijn. Ik heb liever een model dat er overheen valt. Heb je ook wat minder omgevingsruis.

Ik weet niet hoe hoog jouw eisen wat geluid betreft liggen. Ik hoor vaak mensen zeggen die vinden dat Skullcandy te duur is voor de geluidskwaliteit. Ik gebruik nu zelf een GI en ben tevreden. :)
Mijn geluidseisen liggen vrij hoog, heb thuis een hele leuke audio set staan, en het is moeilijk om dat met een headphone te evenaren. Heb me er al een klein beetje bij neergelegd, en gebruik muziek op de fiets of wat dan ook alleen maar om dat ik dan niks anders te doen heb.
W0ei ?
  zondag 21 november 2010 @ 22:47:25 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88996271
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Mijn geluidseisen liggen vrij hoog, heb thuis een hele leuke audio set staan, en het is moeilijk om dat met een headphone te evenaren. Heb me er al een klein beetje bij neergelegd, en gebruik muziek op de fiets of wat dan ook alleen maar om dat ik dan niks anders te doen heb.
Tja.... daar kun je ook niet altijd aan tippen he.
Ik moet zeggen dat ik die niet gehad heb dus ik weet het niet helemaal precies, maar voor de prijs is het een prima ding :)
pi_89002243
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef rooneyelst het volgende:
ah een filmpje is altijd handig! Is zo lastig uit leggen zonder het te kunnen laten zien!
Wat ook nog een goede is om niet te vergeten is je kuiten. Door je kuiten erg sterk te maken verdeel je een gedeelte van de belasting van spieren die om je knie heen lopen.

Makkelijk kuit oefening: staand op je tenen staan en weer op je voet. Eventueel met gewichten. Na een tijdje 1 been tegelijk begin met 3*10 lukt je dat makkelijk dan gewichten erbij.
Thanks! doe ik erbij. Kan ik mooi op mijn werk doen!

quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter met een pre-amp op een ipod werken met daarop goede oordopjes? (voor de echte freaks :) ) Of moet het perse een headphone zijn?

BTW, ik heb DE That's It, That's all film gevonden voor 2010, The Way I See It maar dan wel in 1080p :P Echt een goede film, erg de moeite waarde met veel actie, echt hele dikke poederbeelden en mooie sfeerbeelden.

Oh ja, tis btw een skifilm ;)
  maandag 22 november 2010 @ 09:11:28 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89003396
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 05:46 schreef GenesiZ het volgende:
Kun je dan niet beter met een pre-amp op een ipod werken met daarop goede oordopjes? (voor de echte freaks :) ) Of moet het perse een headphone zijn?
Ik heb dus echt geen idee waar je het dan over hebt :D (Wtf is een pre-amp :? )

Ik vind een koptelefoon lekkerder gezien de "noisereduction". Hoewel je dat met een Icon niet hebt, mede omdat het een sportkoptelefoon is, maar dat is wel handig met snowboarden zodat je de omgeving nog een beetje hoort :)

quote:
BTW, ik heb DE That's It, That's all film gevonden voor 2010, The Way I See It maar dan wel in 1080p :P Echt een goede film, erg de moeite waarde met veel actie, echt hele dikke poederbeelden en mooie sfeerbeelden.

Oh ja, tis btw een skifilm ;)
:r Skiërs :r

Maar serieus, als je zo kunt skiën ben je wel een koning :P
Sommige dingen die ze doen zien er ook wel vet uit, maar kun je niet op een snowboard. Zoals dat truukje op 1.47 bijvoorbeeld.
Verder is het dan wel weer jammer dat ze niet altijd grabs maken (zoals een paar keer in de poeder). Dat ziet er toch een stuk minder stylisch uit. Snowboarders doen dat zo goed als altijd.
En poeder rijden op ski's.... Hoe je het ook wend of keert, korte bochten blijven er gay uit zien :') Doe mij maar een dikke spray met een snowboard 8-)

Btw, nog 3 nachtjes slapen en dan ga ik alweer *O*
  maandag 22 november 2010 @ 09:15:05 #174
202334 Dwyrin