Nee, die kerel was van Duijvestein. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam en vertelde me dat er 40% korting zat op de 32's. Toen ik de volgende dag terugkwam vertelde zijn collega dat er op alle 32's van vorig jaar 50% korting zat. Ach laat ook maar, misschien was het juist een vergissing van die 2e kerel en heb ik per ongeluk 10% extra korting gehad. Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ja maar hij had 50% moeten krijgen
Trouwens, als je van die 10% een avond stappen kunt betalen wil ik ook wel daar naar toe. Ik ben altijd meer kwijt
Zo was het ook, waarbij de hoeveelheid korting afhankelijk is van aan wie je het vraagtquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:45 schreef Salatrel het volgende:
oh beetje verwarrendik dacht dat je er donderdag was en dat er toen 40% korting op zat terwijl er op vrijdag 50% op zat
Die gast kan ook nog wel serieus rijden ookquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://video.mpora.de/watch/NRTMYLR7L/
humor filmpje. vooral die dropkick
Beetje vaag, zat op een post te reageren waar ik allang op gereageerd heb en die post is ook nog eens een paar pagina's oud. Het is nog vroegquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:12 schreef eqjim het volgende:
[..]
QFT. Ik zat bij mijn nieuwe bindingen te twijfelen... Burton --> Gaat stuk maar overal gratis te repareren. Ander A-merk --> Minder snel stuk maar kans op reparatie ter plekke is kleiner.
Zo'n dingen heb ik ook wel eens meegemaakt met Duijvestein, en ze proberen je ook nog wel eens wat aan te smeren gewoon omdat het duur is (hoge winst marge)...klant vriendelijkheid komt wat mij betreft iets minder over bij hun. Maar als je zelf weet wat je wilt wordt je er wel goed geholpen, maar voor advies moet je echt op passen met welke werknemer je spreekt!quote:Op vrijdag 19 november 2010 09:41 schreef 44pje het volgende:
[..]
Nee, die kerel was van Duijvestein. Hij was erg vriendelijk en behulpzaam en vertelde me dat er 40% korting zat op de 32's. Toen ik de volgende dag terugkwam vertelde zijn collega dat er op alle 32's van vorig jaar 50% korting zat. Ach laat ook maar, misschien was het juist een vergissing van die 2e kerel en heb ik per ongeluk 10% extra korting gehad. Laten we het daar maar op houden
Overigens heb ik na 46 euro aan bier in de gemiddelde kroeg wel redelijk genoeg gehad
QFT!quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef rooneyelst het volgende:
DC's.IT.2010 heerlijk kort filmpje van 20 minuten en met een super muziek eronder!
Dude je vergeet de belangrijkste, namelijk: "Queen's Film Theatre"quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:20 schreef GenesiZ het volgende:
Quantum Force Technology
Quantum Field Theory
Quit Fucking Together
Quiet Freedom Turk
Quoted For Truth
Denk de laatste, al snap ik hem ook niet echt
Quoted For Truth dan maarquote:Op zaterdag 20 november 2010 20:30 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Dude je vergeet de belangrijkste, namelijk: "Queen's Film Theatre"
Heb je meer van dit soort oefeningen en dan met name voor meer soepelheid? Mijn spieren zijn sterk genoeg, komt door mijn werk maar ik heb nogal grof werk dus ik merk dat mijn soepelheid erg achteruit gegaan is de laatste 2 jaar.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef rooneyelst het volgende:
Goede oefening voor de bovenbenen is om met je gewoon te doen alsof je zit tegen een muur alleen dan zonder stoel. [ afbeelding ]
Heb het over de rechter oefening. begin met een paar minuten en na een tijdje moet je wel redelijk vooruitgang zien! Werkt goed tijdens het journaal!!
Dat heeft dan gewoon met je leningheid te maken en dat is heel goed te trainen. Gewoon proberen je tenen aan te raken terwijl je staat is een oefening waar je al snel vooruitgang in ziet. En probeer het niet meteen te forceren! Je spieren zijn een soort elastiek dus je moet het rustig uitrekken en niet meteen scheurenquote:Op zondag 21 november 2010 09:29 schreef GenesiZ het volgende:
[..]
Heb je meer van dit soort oefeningen en dan met name voor meer soepelheid? Mijn spieren zijn sterk genoeg, komt door mijn werk maar ik heb nogal grof werk dus ik merk dat mijn soepelheid erg achteruit gegaan is de laatste 2 jaar.
Ik heb in de ochtend gewoon moeite om mijn sokken aan te trekkenStaand kan ik mijn linkervoet nog wel doen, rechts lukt gewoon helemaal niet meer
Heb je die goggles al uitgeprobeerd. Ik heb die (alleen dan de witte) aan mijn vriendin gegeven, maar wist eigenlijk niet of de lenzen wel goed waren (iig wel beter dan ze hadquote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Nieuwe broek en goggles, dus klaar voor het nieuwe seizoen!Met een beetje geluk ga ik dit jaar 2 weken ipv 1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er vorig jaar ook een dagje mee geboard, toen bevielen ze goedquote:Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Heb je die goggles al uitgeprobeerd. Ik heb die (alleen dan de witte) aan mijn vriendin gegeven, maar wist eigenlijk niet of de lenzen wel goed waren (iig wel beter dan ze had) Als ik hem in de winkel vergelijk met mijn Dragon was het wel redelijk gelijk. Maar blijft moeilijk te zien zonder sneeuw.
Lenigheid dusquote:Op zondag 21 november 2010 12:41 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
Dat heeft dan gewoon met je leningheid te maken en dat is heel goed te trainen. Gewoon proberen je tenen aan te raken terwijl je staat is een oefening waar je al snel vooruitgang in ziet. En probeer het niet meteen te forceren! Je spieren zijn een soort elastiek dus je moet het rustig uitrekken en niet meteen scheuren
Mooi setje, die broek lijkt alleen wel skinny. Of valt dat wel mee?quote:Op zondag 21 november 2010 11:39 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Nieuwe broek en goggles, dus klaar voor het nieuwe seizoen!Met een beetje geluk ga ik dit jaar 2 weken ipv 1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:04 schreef rooneyelst het volgende:
DC's.IT.2010 heerlijk kort filmpje van 20 minuten en met een super muziek eronder!
Ik verkoop ze, heb er al iets van 10 gehad (niet allemaal verschillende modellen) en ik heb een tijdje voor de agent gewerkt. Zou ik het weten?quote:Op zondag 21 november 2010 14:22 schreef M3rcury het volgende:
[..]
Heb je die goggles al uitgeprobeerd. Ik heb die (alleen dan de witte) aan mijn vriendin gegeven, maar wist eigenlijk niet of de lenzen wel goed waren (iig wel beter dan ze had) Als ik hem in de winkel vergelijk met mijn Dragon was het wel redelijk gelijk. Maar blijft moeilijk te zien zonder sneeuw.
@komakie
Weet jij hoe de geluidskwaliteit van die Skull Candy headphones is? Ik heb er 1 bij mijn telefoon gekregen (als die nog dit jaar komt) maar ben nogal een audio freak
Is dat filmpje nou zo schokkerig of is mijn pc aan het fuckenquote:Op zondag 21 november 2010 17:10 schreef JRB het volgende:
[..]
Zit daar dit stukje met Horgmo in? Die gast is ziek goed natuurlijk, maar ik vind het maar een irritante edit met al die slomo.
Ik blijf nog steeds bij Eurogap
neuh., komt omdat ze teveel met slowmo's werken in t filmpje. als je pc het niet trekt dan krijg je helemaal een vaag beeld.quote:Op zondag 21 november 2010 17:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is dat filmpje nou zo schokkerig of is mijn pc aan het fucken
quote:
In the past 24 hours we've received 20-36 inches on top of yesterday's 14-26 inches. We're racking up feet of snow, at least 3-5 feet on the mountain. Here's a shot from this morning in town. Stay tuned for more shots from today.
Mammoth Mountain
Op de foto lijkt hij wel heel skinny inderdaad, bij mij valt hij wijder, maar niet super baggy.quote:[..]
Mooi setje, die broek lijkt alleen wel skinny. Of valt dat wel mee?
Ik heb de Low Rider gekregen. Verwacht er niet heel veel van, aangezien die dingen maar 50 euro kosten. Maar dan boeit het me gelukkig niet zo veel als die kapot gaat tijdens het boardenquote:Op zondag 21 november 2010 17:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik verkoop ze, heb er al iets van 10 gehad (niet allemaal verschillende modellen) en ik heb een tijdje voor de agent gewerkt. Zou ik het weten?
Welke heb je gekregen?
Persoonlijk ben ik trouwens erg tevreden over Anon goggles. Ik heb twee keer de Realm met verschillende lenzen en die hebben gruwelijk goed zicht. Bolle lenzen hebben sowieso veel beter zicht, maar ik heb nog niet zo'n fijne goggle op gehad. Hoewel die van Dragon ook aardig in de buurt komen
Ik wil graag meer lenigheid voor tijdens het boarden, makkelijker kunnen grabben en meer flexibeler zijn om mijn board in de rondte te gooien. Voel me nou aan de logge kantquote:Op zondag 21 november 2010 17:32 schreef rooneyelst het volgende:
@ genesiz : bedoel je de lenigheid in je knie of in je gehele lichaam? Als het voor je knie is heb je vooral veel oefeningen die je normaal ook zou doen als warmup dus dat stretchen enz. Als je dat eenmaal hebt opgebouwt kan je het wat zwaarder maken door alle spieren om je knie heen te gaan trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |