Door hippe goggles snowboard je beter. Feit.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:10 schreef Rainai het volgende:
Waarom zijn de coole goggles zo belangrijk voor het snowboarden...
De goggles dienen juist voor om jouw ogen te beschermen en/of beter zicht te hebben.
De dure goggles voor een hoge prijs, terwijl jouw vakantie maar paar dagen duurt...kuchkuch...
Hell Yeah!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef JRB het volgende:
[..]
Door hippe goggles snowboard je beter. Feit.
ik ga begin maart 10 dagen ook voor het eerst naar Saint Jeanquote:Op zondag 28 november 2010 11:03 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Die camera angles in combinatie met slomo's zijn idd heel vet bij die trailer!
Iemand wel eens in het gebied Les Sybelles geweest? En misschien zelfs in het dorpje Saint Jean d'Arves?
Wellicht kun je http://www.snowlimitsshop.nl/ proberen. Is bij Kardinge. Hebben goggles van ik meen POC en Oakley.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:47 schreef Reintji het volgende:
Dank, in groningen helaas niet veel keuze. Zal eens met mijn helm en forse gok op pad. (wel een burton, red, anon dealer hier, voor de rest niet veel keuze)
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag??quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:58 schreef kupsani het volgende:
Ik heb sinds kort een Burton red skycapII en die zit lekker! Was afgeprijsd voor 50 euro! Goeie deal met audio earpads.
Oké, dank!quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Wellicht kun je http://www.snowlimitsshop.nl/ proberen. Is bij Kardinge. Hebben goggles van ik meen POC en Oakley.
Met mijn dragon past hij prima. Maar passen is echt het advies, zoals hiervoor al gezegd isquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:04 schreef Reintji het volgende:
Goedemorgen,
Ik heb al een tijdje de RED Mutiny en ben opzoek naar een paar bijpassende goggles. Heb nu een paar van sinner, maar die drukt nogal op mijn neusbrug. Passen die Anon goggles echt beter, of zijn er nog andere die beter passen?
[ afbeelding ]
Hé, ik heb een doppelgänger... zelfde board én usericon ;-)quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef GenesiZ het volgende:
Pm triple8sol eens op snowboardingforum.com. Ik heb via hem voor ¤250,- incl verzenden een nieuwe 09/10 Jam 157 geregeld.
Ga ik doen, thanks!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:05 schreef GenesiZ het volgende:
Pm triple8sol eens op snowboardingforum.com. Ik heb via hem voor ¤250,- incl verzenden een nieuwe 09/10 Jam 157 geregeld.
Hij heeft een undisputed 163 voor $400 (=310 euro). Crap, dat ging wat vlugger dan verwacht, ik wilde eigenlijk eerst 1 of 2 bataleons testen. Ook vraag ik me af of een 163 niet te lang is voor mij, ik ben 1,75m en 80 kg. Nu rijd ik een 164, maar dat is een camberboard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |