Ik doe met je meequote:
Gelukkig een iedereen hier aan zijn/haar bureauquote:Op maandag 15 november 2010 12:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, iedereen gaat hier binnen dit bedrijf ervan uit dat je werkt als je achter je bureau zit, nu bijvoorbeeld loop mijn collega gewoon weg ervanuitgaant dat ik aan het werk ben, als dat niet zo was waren we nu onbemand.
Ah das kut manquote:Op maandag 15 november 2010 12:43 schreef lipjes het volgende:
sjo.
maar voel me al de hele dag niet lekker dus de peukjes smaken ook niet super
denk te weinig slaapquote:
er is ook niet veel gebeurt!quote:
Maar lieverd... je zit op fok... een forum vol vriendenquote:Op maandag 15 november 2010 13:39 schreef NBT het volgende:
Ik wil iets leuk doen voor mijn vrienden, waar haal ik vrienden vandaan?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:39 schreef NBT het volgende:
Ik wil iets leuk doen voor mijn vrienden, waar haal ik vrienden vandaan?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar lieverd... je zit op fok... een forum vol vrienden
Hai
Haha, fokvrienden! VS IRL vrienden... toch wel een verschil! Naja weetje ik heb wel vrienden!quote:Op maandag 15 november 2010 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar lieverd... je zit op fok... een forum vol vrienden
Hai
Haiquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, fokvrienden! VS IRL vrienden... toch wel een verschil! Naja weetje ik heb wel vrienden!![]()
Maar alleen mannelijke! ja 2 vrouwelijke vriendinnen, maar die zijn IQ loos, dus ik kan nooit eens lekker vrouwelijk doen met vrouwelijke vriendinnen!
Waar woon je?quote:Op maandag 15 november 2010 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai![]()
Ik ben ook maar een huismuts![]()
En ook aardig IQloos aan het worden... kom je me redden?
Ik heb nog nooit echt vrouwelijke vriendinnen gehadquote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Haha, fokvrienden! VS IRL vrienden... toch wel een verschil! Naja weetje ik heb wel vrienden!![]()
Maar alleen mannelijke! ja 2 vrouwelijke vriendinnen, maar die zijn IQ loos, dus ik kan nooit eens lekker vrouwelijk doen met vrouwelijke vriendinnen!
118 km hier vandaanquote:
Nee, maar serieus, dat heb ik ook niet echt, maar mis dat wel.. ben die mannen een beetje zat allemaalquote:Op maandag 15 november 2010 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt vrouwelijke vriendinnen gehad![]()
Kan er niet mee omgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |