Weet ik toch! En ik gunde de Lapo aan iemand andersquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
En je hebt braaf gewacht HT, maar CC had me gePMd.
Ik ook, stond net elfde in de tussenstand en jij achtste.quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zal ik mij morgen schamen voor de dagcijfers
ik had gisteren ook meer gepost dan verwachtquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zal ik mij morgen schamen voor de dagcijfers
Echt? Met hoeveel posts? Stuur me een linkjequote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, stond net elfde in de tussenstand en jij achtste.
Kijk gewoon in de stats?quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Met hoeveel posts? Stuur me een linkje
Te laatquote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En post het dan even. Want ik zie alleen de stand van een uur geleden.
Zoek. Een. Leven.quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
Van vandaag én gisteren sta ik op de 3e plaats.. 5 posts achter nummer een
Haha, wat schattig. Gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ze aan het verhuizen is![]()
Nog niet, en ik ben ouder, dus ik moet jou schattig noemen, niet andersom!quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wat schattig. Gaan jullie trouwen?
Grrrr. Vanaf hoe lang mochten jullie samen slapen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog niet, en ik ben ouder, dus ik moet jou schattig noemen, niet andersom!
Van onze ouders? Die vinden het nog steeds niet grappig, maar ongeveer vanaf mijn 15e, maar toen deden we nog weinig.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grrrr. Vanaf hoe lang mochten jullie samen slapen?
Haha, maar het mocht wel dus? En vijftien, das jong!!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Van onze ouders? Die vinden het nog steeds niet grappig, maar ongeveer vanaf mijn 15e, maar toen deden we nog weinig.
Pijnlijk... Voor het hele team. Weer een speler minderquote:Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, maar het mocht wel dus? En vijftien, das jong!!!
Ik mag dat pas als we dertien jaar getrouwd zijn denk ik.
En ben je moe van het hockeyen? Hoe was het gegaan?
Voornamelijk over mijn seksleven.quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef Integreerbeer het volgende:
Hallo, waar gaat dit topic over?
Auw... Vervelend!quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Pijnlijk... Voor het hele team. Weer een speler minderEn ook nog verloren. Maar het was ook niet de bedoeling dat we iets deden
Als we bij elkaar gaan slapen staan de bedden elke keer weer uitelkaar
We doen de matrassen dan gewoon op de grond
Fout, dat willen onze ouders. Wij doen de matrassen op de grond, en schuiven die tegen elkaar aanquote:Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Auw... Vervelend!
Maar jullie liggen dus in twee verschillende bedden? xD
Officieel over saai werk, maar nu even over HT's seksleven.quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef Integreerbeer het volgende:
Hallo, waar gaat dit topic over?
Ahgossie.quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Fout, dat willen onze ouders. Wij doen de matrassen op de grond, en schuiven die tegen elkaar aan
Is hij wel van harte welkom?quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel over saai werk, maar nu even over HT's seksleven.
Je bent van harte welkom in ieder geval!!!
Ik wil niet bij Thomas slapenquote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ahgossie.Ik wil ook bij Thomas slapen!!
Wie dan? PD?quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hihi 31 december komt er bij mij iemand slapen
Echt? Jeeeej!quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
hihi 31 december komt er bij mij iemand slapen
Als wij Micha dan een keer mogen lenen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Met jou en Micha ja, niet met een andere jongen
Als ik Lutte dan mag lenenquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als wij Micha dan een keer mogen lenen.
Triootje met twee jongens.
Jij wil een trio met 2 vrouwen? Nodig mij dan ook uitquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als wij Micha dan een keer mogen lenen.
Triootje met twee jongens.
Leidt saai werk tot masturbatie?quote:Op zondag 14 november 2010 21:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Officieel over saai werk, maar nu even over HT's seksleven.
Je bent van harte welkom in ieder geval!!!
Jij hebt hem begrepenquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Leidt saai werk tot masturbatie?
Bij ons leidt alles tot masturbatie.quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Leidt saai werk tot masturbatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |