Jawel.. zoals ik al zei ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vraag je je dat bij meer mannen af?
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vraag je je dat bij meer mannen af?
Dan kijk ikweer naar tieten.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...
Dan moet je ff langs de opticien?quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...
nee de beste gaat eruitquote:
Groot genoeg! Sowiesoquote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Eensch.
Hoe groot zal die van hem zijn.
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heeft er iemand hier ooit pompoensoep gemaakt?
nee, wel gegeten.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Kan Marc Marie niet in de plaats van Marco komen?
goed plan!quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Kan Marc Marie niet in de plaats van Marco komen?
Nee, wil jij het voor ons allemaal koken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
come to mamaquote:
Ik heb het nog nooit opquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, wil jij het voor ons allemaal koken?
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.quote:
preciesquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mja, iedereen gaat nu waarschijnlijk uit medelijden op dr stemmen
Je bent bang voor je huwelijk bedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.
Je vrat de hele pan leeg in een half uur tijd.quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.
Kurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |