Wat een schatjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:44 schreef WinnieWana het volgende:
Fimpje:Sammy en Billy liggen lekker te luieren
[ link | afbeelding ]
Zo ligt sammy vaak 's avonds bij mij![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mandje is groot genoeg
[ afbeelding ]
De nieuwe krabpaal vinden ze geweldig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Minous![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schaamteloos veel foto's![]()
Wat een lief ding zeg!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Onze poes: Poose
Nu ongeveer anderhalf jaar jong (niet zeker, als zwerfkatje in huis genomen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoort voor geen meter uiteraard en ligt het liefst op haar rug terwijl ze achterover naar de camera kijkt
Access denied, ook met andere truukjes krijg ik em niet zichtbaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wat een lief ding zeg!,mooie kleuren ook!
Weet niet of het plaatje werkt (twitpic)
Tibby overmeestert Lennart
[ afbeelding ]
Maar soms zijn ze ook lief tegen elkaar
[ afbeelding ]
Wat een schatje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Onze poes: Poose
Nu ongeveer anderhalf jaar jong (niet zeker, als zwerfkatje in huis genomen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spoort voor geen meter uiteraard en ligt het liefst op haar rug terwijl ze achterover naar de camera kijkt
krijg het bericht niet gewijzigd.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Access denied, ook met andere truukjes krijg ik em niet zichtbaar.
Ah ok..iig fijn dat ze geen ruzie makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:21 schreef WinnieWana het volgende:
Ze tolereren elkaar. Of naja Minous tolereert Sammy en Billy. Ze maken geen ruzie en ze kunnen gewoon langs elkaar heenlopen, maar ze gaan niet samen op de bank liggen.
Je bent dus letterlijk blij gemaakt met een dode mus!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze jongen kwam mij vanmorgen ontbijt op bed brengen in de vorm van een dood vogeltje
Wat doe je als ze een dood beest meenemen? Als je ze straft doe je het niet goed namelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Een dood koolmeesje al nr 4 dit jaar.
Zorro nam er een keer een levend mee naar binnen.
Ik vind mijn poezels erg lief maar dit hoeft echt niet van mij.
Mooie katten en wat een prachtige vacht, zo in de zonquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:02 schreef RandomMoron het volgende:
lekker lammen in de zon![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] gekke houding
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]