wat een aparte vacht heeft jouw kat! wel leuk. Wat voor ras is dat?quote:
Die onderstequote:Op vrijdag 24 december 2010 20:38 schreef stefannetjuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afgelopen zomer, we hebben er nog 2 bij
Het lijkt wel een cornish rex. Met zo'n gekrulde vacht.quote:Op maandag 27 december 2010 09:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat een aparte vacht heeft jouw kat! wel leuk. Wat voor ras is dat?
Ik had ook eens een laserpen en die ging ik ook bij de kat van m'n maat schijnen. Toen ik op een gegeven moment genoeg had van het schijnen heeft hij nog 4 uur doorgezocht. Kon 'm maar niet laten zien dat het m'n laserpen was.quote:Op maandag 27 december 2010 20:28 schreef WinnieWana het volgende:
Filmpje van Sammy en Billy met hun nieuwe speeltje
[ link | afbeelding ]
baggerkwaliteit helaas
Jep, cornish rex.quote:Op maandag 27 december 2010 15:35 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Het lijkt wel een cornish rex. Met zo'n gekrulde vacht.
Zo zou mijn poes er dus uitzien als ze wat dikker zou zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 13:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Lennart en Tibby
[ afbeelding ]
Tibby (rechts) is jonger ingeschat dan Lennart maar is toch groter
Even gekeken (sommige hebben andere pagina instellingen, dus voor mij pagina 2). Maar ook een hele schattige cyprus kleurquote:Op woensdag 29 december 2010 11:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Zo zou mijn poes er dus uitzien als ze wat dikker zou zijn
Hele mooie poezen, bij mij is dat lengteverschil juist andersom. Is ook wel te zien in de foto's die op einde pagina 1 staan.
Ah ja klopt inderdaad, die van mij staat op 50 posts per pagina weergeven.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Even gekeken (sommige hebben andere pagina instellingen, dus voor mij pagina 2). Maar ook een hele schattige cyprus kleur
Maar onze is ook niet zo dik, althans Lennart niet...mede misschien door de Gardia die hij nog heeft.
Lennart is de linker het mannetje. De rood-achtige is Tibby en is een vrouwtje.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ah ja klopt inderdaad, die van mij staat op 50 posts per pagina weergeven.
Klopt, maar in tegenstelling tot Medusa is hij wel wat flinker. Ik dacht trouwens dat als katten een beetje oranje kleur hadden dat ze 9 van de 10 keer vrouwelijk van geslacht zijn. Of is Lennart niet die oranje-ige kat ?
Je hebt hulpquote:Op woensdag 29 december 2010 19:32 schreef Ewelina het volgende:
Ok, ik ging dus mijn kledinglade opruimen...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt hulp![]()
Ik was vandaag op (verlaat) kraambezoek![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin staat hier te springen van blijdschap, zo lief vind ze zequote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt hulp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohhhhquote:Op donderdag 30 december 2010 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Je hebt hulp![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 december 2010 18:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mijn vriendin staat hier te springen van blijdschap, zo lief vind ze ze...... nou dwingt ze me bijna een broertje of zusje voor onze katten, dus wij willen graag het verkooppunt van deze katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |