Meen je dat nou? Ik zie het niet hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ondanks dat je daar chagrijnig kijkt zie je wel dat jij het bent!
Alleen jij herkent me, omdat ik tot op de dag van vandaag nog steeds alleen zó naar jou kijkquote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
Greys is toch geen spat verandert? Je ziet het zo ja
quote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zie het niet hoor!
Maar ik vind chagrijnige beebies altijd wel leuk, hihi![]()
Ik was zelf echt een lelijke baby, maar de foto's liggen bij paps en mams thuis en kan ik jullie dus gelukkig besparen
Preciesquote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen jij herkent me, omdat ik tot op de dag van vandaag nog steeds alleen zó naar jou kijk
Tombola in de straat van APK?quote:Op zondag 14 november 2010 18:48 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb er eentje in m'n emmer staan...monument.
Maar kiekt es wie ik nog meer in de emmert vond![]()
[ afbeelding ]
Met zijn kinderen.quote:
Je gaat door voor de magnetronquote:
Volgens mij zei Tombo een hele tijd geleden dat ze langs een kruispunt zou lopen waar een camera hing. En daar maakte Ing dus een screenshot vanquote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie er alleen een zwarte Golf in? En hoezo zou Ing een foto van Tombo hebben?
Succes met het vinden van 3 landen in Brabant.quote:Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Op faaakaaaansie ergens in Broabant of Limburrug.....3landenpunt met zusje.![]()
Kjoetquote:Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[ [] ]
Op faaakaaaansie ergens in Broabant of Limburrug.....3landenpunt met zusje.![]()
[ [] ]
Dat ben ik hoorquote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie er alleen een zwarte Golf in? En hoezo zou Ing een foto van Tombo hebben?
Ja ik zie je wel, maar hoe komt Ing in godsnaam aan een foto van jouquote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ben ik hoor
Op de "uitglij-webcam"
Mn moeder aan het bellen; zie je me!
Dan haal je die maar een keertje opquote:Op zondag 14 november 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik zie het niet hoor!
Maar ik vind chagrijnige beebies altijd wel leuk, hihi![]()
Ik was zelf echt een lelijke baby, maar de foto's liggen bij paps en mams thuis en kan ik jullie dus gelukkig besparen
Dat boefje is m'n zusje, die nu dus zelf een boefje gaat krijgenquote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van 3 landen in Brabant.![]()
Enne... ben jij die bovenste? Of dat kleine boefje onderaan?
Omdat ceiling catcam.quote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen flikker vanhoe komt Ing aan een foto van Tombo in 020?
Ergens op FOK! was een topic over die webcam, iets van "maak een foto als er iemand uitglijdt"quote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap er geen flikker vanhoe komt Ing aan een foto van Tombo in 020?
Zie boven, schele.quote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik zie je wel, maar hoe komt Ing in godsnaam aan een foto van jou
De bovenste, dat zie je toch zo!quote:Op zondag 14 november 2010 18:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Succes met het vinden van 3 landen in Brabant.![]()
Enne... ben jij die bovenste? Of dat kleine boefje onderaan?
Whatthefuckquote:Op zondag 14 november 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ergens op FOK! was een topic over die webcam, iets van "maak een foto als er iemand uitglijdt"
En dat was redelijk dichtbij, dus ik ben heengelopen om op de cam te komen
Ik niet hoor, ik ben heel slecht in gezichten.quote:
Dat zie je idd ook goed!quote:
Ik kom er vandaag net vandaanquote:Op zondag 14 november 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan haal je die maar een keertje op
Ja joh, ik herkende dat en zei; daar kan ik wel even lang gaan om te zwaaienquote:
Je zwaaide alleen nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja joh, ik herkende dat en zei; daar kan ik wel even lang gaan om te zwaaien
Ik maak de linkjes altijd onklaar als ik een foto quote. Kijk maar: doet nixquote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, wil je je kwoot ff aanpassen?
Eerder wel, echt!quote:
De bovenste wel heurquote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik maak de linkjes altijd onklaar als ik een foto quote. Kijk maar: doet nix
Maar het was al drie keer uitgelegdquote:Op zondag 14 november 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
Niet waor! Ik kende gewoon dat hele verhaal niet
Nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het was al drie keer uitgelegd
Ik heb alles er nu uitgehaaldquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, die foto staat er 2 keer in, wil je die bovenste ook ff aanpassen?
En als je al koken bakken wokken bent, Greys?
Ja, dat is wel gek, gekkerdquote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
NietJa, dat het Tombo is. Maar het is toch niet zo heel raar dat ik het niet snap als ik dat verhaal niet ken
Dan ga je ze ff halen bij je ouders, kom je daar ook weer esquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |