Met Surinaamse piccalillyquote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef Marrije het volgende:
toch wel met mosterd dan he, anders een beetje saai
In het roddelcircuit doet inderdaad het gerucht de ronde dat er bij wijze van comeback een lang gedicht zit aan te komen.quote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Marrije het volgende:
Teun blijft nu wel erg lang weg.
Of is ie druk met dichten?
Ik ga van de week maar weer een paar paar nieuwe schoenen kopen. Kansenspreiding.quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Zes paar schoenen gezet, geen enkel cadeautje
Volgens mij is die ouwe gewoon een krenterige klootzak geworden. Ik hoorde ook al dat hij tegenwoordig z'n cadeautjes bij kringloopwinkels haalt. Zul je zien dat je iets in je schoen krijgt wat je net weggeflikkerd hebt.quote:Op maandag 15 november 2010 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga van de week maar weer een paar paar nieuwe schoenen kopen. Kansenspreiding.
quote:Op maandag 15 november 2010 13:30 schreef Marrije het volgende:
Ik wil best een gedichtje in elkaar flansen, maar ik ben niet creatief genoeg. Wel een idee maar geen inspiratie voor de uitwerking.
Misschien iemand die het samen wil doen?
quote:Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Zes paar schoenen gezet, geen enkel cadeautje
Straks bij de échte verkiezingen vast wel hoor PPquote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand dicht, en ze nomineren me niet. Ik denk dat ik maar in een hoekje ga huilen.
Rozen zijn roodquote:Op maandag 15 november 2010 13:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ja dat is een hint, maak eens een leuk gedichte steller loeders.
Een wortel met een opgeheven middelvingerquote:Op maandag 15 november 2010 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een wortel
Chinezen hebben toch hele kleine Tarzannetjes?quote:Op maandag 15 november 2010 13:42 schreef Copycat het volgende:
Nu kunnen Chinezen bijvoorbeeld heel mooie dingen van een wortel maken. Vast en zeker ook een Tarzan. Maar dan mis je nog de elektriek.
Dude!quote:Rabbit vibrator (also known as a Jack Rabbit vibrator or Jessica Rabbit vibrator[1]) is a vibrating and rotating sex toy made in the shape of a phallus with a clitoral stimulator attached to the shaft. The name of the device is derived from the fact that the clitoral stimulator looks like a pair of rabbit ears. In the history of sex toys, Rabbit Vibrators appeared relatively recently, since the 1990s, in response to the growing female demand for more pleasurable sex toys and gained additional notoriety in the United States after it was blablablabla......
Dan kun je je wel indenken wat een monsterlijk grote snijwerken ze maken. Ter compensatie.quote:Op maandag 15 november 2010 13:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Chinezen hebben toch hele kleine Tarzannetjes?
een oud bejaarde bankstel, een stelletje muffe boeken, of een barbie met 1 armquote:Op maandag 15 november 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is die ouwe gewoon een krenterige klootzak geworden. Ik hoorde ook al dat hij tegenwoordig z'n cadeautjes bij kringloopwinkels haalt. Zul je zien dat je iets in je schoen krijgt wat je net weggeflikkerd hebt.
Een bankstel in m'n schoen? Ik heb gewoon maat 43, hoorquote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een oud bejaarde bankstel, een stelletje muffe boeken, of een barbie met 1 arm
ja dat zet zwarte Piet gewoon naast je schoen, maar zulke dingen staan opgestapeld in zo een kringloopwinkel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een bankstel in m'n schoen? Ik heb gewoon maat 43, hoor
quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dan zo'n heel zakelijk verhaal ook nog, duidelijk met twee handen getypt. Homo.quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
Maar dat is de Rabbit vibrator
Mooi hè om te zien dat Wikipedia zelfs daar slim over kan doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rabbit_vibrator
Heel verhaal over een vibrator. God, hoe verveeld ben je dan eigenlijk?
[..]
Dude!
Hier om de hoek ligt de hele kringloopwinkel momenteel vol knuffeldieren.quote:Op maandag 15 november 2010 13:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat zet zwarte Piet gewoon naast je schoen, maar zulke dingen staan opgestapeld in zo een kringloopwinkel hoor
Of een barbie met twee armen.quote:Op maandag 15 november 2010 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schattig!quote:Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Of een barbie met twee armen.![]()
[ afbeelding ]
De Blokker is zo'n handige winkel. Het merendeel van de spullen die je daar gekocht hebt is al stuk voor je de winkel uit bent. Gelukkig is er op de weg terug van Blokker naar mijn huis een kringloopwinkel en kan ik de zooi daar zo achterlatenquote:
Maar voorheen was de Kringloop echt nog wel leuk. Dan kwam je echt dingen tegen van vroegah. Nu is het één grote tweedehandse Blokker die mede mogelijk gemaakt wordt door Leenbakker.quote:Op maandag 15 november 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Blokker is zo'n handige winkel. Het merendeel van de spullen die je daar gekocht hebt is al stuk voor je de winkel uit bent. Gelukkig is er op de weg terug van Blokker naar mijn huis een kringloopwinkel en kan ik de zooi daar zo achterlaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |