Wat cool!quote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef Gert het volgende:
Die Herman! Maakt-ie alsnóg carrière in de States! Amerikaanse rockopera Herman Brood in première
Geschreven door Black Francis van The Pixies!
Gewoon op Gert stemmen zoals ik al zei.quote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef Toverheks het volgende:
ik had in 1e instantie op Gert gestemd, toen snapte ik wat het doel was, dus op Gert en Pietje gestemd, kreeg een nette pm moest er 1tje kiezen, nou dat werd pietje, maar helaas Pietje ligt eruit dus heb ik opnieuw maar weer voor Gert gestemd, jammer had gewoon de 2 mods van hier wel willen zien winnen
Maar als je via ze gaat werken gaan ze wel dik aan je verdienen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor mensen die ik NIETS betaal zijn Manpower medewerkers verrekte vriendelijk en behulpzaam.
Dat boeit me geen kudt, als ik zelf maar geld krijgquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar als je via ze gaat werken gaan ze wel dik aan je verdienen hoor
NOG niets. Maar Remlof was me voor en ik enterde te snel ...quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Voor mensen die ik NIETS betaal zijn Manpower medewerkers verrekte vriendelijk en behulpzaam.
Nee. Dat doe ik wellicht bij de officiële verkiezingen. Wellicht ook niet.quote:
Hater.quote:Op maandag 15 november 2010 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Dat doe ik wellicht bij de officiële verkiezingen. Wellicht ook niet.
In tegenstelling tot slijmbal? Ja.quote:
Die stomme paarden leren het echt nooit.quote:Op maandag 15 november 2010 11:17 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Rijkel__.html?p=1,1
Je zou denken dat de vorige keer een les is geweest.....
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gewoon op Gert stemmen zoals ik al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |