Dat zeg ik. Bij wasbeerhonden zal dat inderdaad het geval zijn. Met moslims is dat niet.quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Moslims zijn niet per definitie een probleem, net als wasbeerhonden.
Echter, als inheemse diersoorten, gebruiken, culturen e.d. in het gedrang komen door de exponentiële uitbreiding van de exoten... dan wordt het een probleem, ongeacht of het wasbeerhonden of moslims zijn.
Prima, maar daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 14 november 2010 15:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Bij wasbeerhonden zal dat inderdaad het geval zijn. Met moslims is dat niet.
Verbied dan meteen de televisie en mcdonalds en consorten... nu je toch aan de gang bent... oh en de moderne supermarkten, etc.quote:Op zondag 14 november 2010 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Prima, maar daar ben ik het niet mee eens.
Het mengen van genen is geen probleem... sterker nog, dit bevordert onze ontwikkeling.
Echter, overal waar de islam voet aan wal krijgt en de kans om onbeperkt te groeien, gaat dit ten koste van inheemse waarden, gebruiken, etc. Zonder meteen door te slaan richting een doemscenario van een wereldoverheersende islam, kan je toch niet ontkennen dat het verdwijnen van het inheemse een kwalijke zaak is?
Dit heeft er totaal niets mee te maken.quote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verbied dan meteen de televisie en mcdonalds en consorten... nu je toch aan de gang bent... oh en de moderne supermarkten, etc.
Maar moslims hebben wel wat te maken met wasbeerhonden?quote:Op zondag 14 november 2010 15:31 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Dit heeft er totaal niets mee te maken.
Ik heb de vergelijking duidelijk genoeg neergezet een paar posts terug, maar lees daar vooral overheen.quote:Op zondag 14 november 2010 15:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar moslims hebben wel wat te maken met wasbeerhonden?
Oh maar ik snap jouw vrij ver gezochte vergelijking wel hoor. Ik vind het alleen frappant dat je zelf met zo'n vergelijking komt en blijkbaar toch moeite hebt de link te leggen tussen 'televisie, mcdonalds, supermarkten' enerzijds en 'inheemse waarden en gebruiken' anderzijds.quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik heb de vergelijking duidelijk genoeg neergezet een paar posts terug, maar lees daar vooral overheen.
Dat ligt maar net aan het mens en het dier in kwestie.quote:Op zondag 14 november 2010 14:28 schreef MouzurX het volgende:
Aangezien dieren inferieur aan mensen zijn.
Mee eens. Mijn kat is bijv. superieur aan TS.quote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het mens en het dier in kwestie.
Waar ken je TS van dan?quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mee eens. Mijn kat is bijv. superieur aan TS.
Eerder een natuurlijke zaak. De wereld is geen statisch gegeven, er is nooit een nulstand geweest.quote:Op zondag 14 november 2010 15:27 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Prima, maar daar ben ik het niet mee eens.
Het mengen van genen is geen probleem... sterker nog, dit bevordert onze ontwikkeling.
Echter, overal waar de islam voet aan wal krijgt en de kans om onbeperkt te groeien, gaat dit ten koste van inheemse waarden, gebruiken, etc. Zonder meteen door te slaan richting een doemscenario van een wereldoverheersende islam, kan je toch niet ontkennen dat het verdwijnen van het inheemse een kwalijke zaak is?
Lekker veel en vet. En goedkoop.quote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef Copycat het volgende:
Wat precies zijn onze oerhollandse waarden en gebruiken?
Nou shoot me.. maar ik wou het gewoon op slot gooienquote:Op zondag 14 november 2010 14:26 schreef Parkinson_XTC het volgende:
jaja, shoot me... maar ik wou het gewoon ff op tafel gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |