Wat een achterlijk wijf ben je ook he. Als je het verschil niet weet tussen een bedankt smsje en een zeik smsje dan ben je wel heel ver de weg kwijt.quote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Qut, ga lekker dood of zo![]()
Cat, ik zou m niet sturen, stuur je dr van die dingen, heeft ze commentaar en gaat ze je dr over smssen hoor
My mind's made up by the way that I feelquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef Ingetje79 het volgende:
You know I love you, I allways willlllll
quote:Op zondag 14 november 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
oh-oh en Q weer bezig aan de paringsdans zie ik?
Mijn Mr gaat de badkamer soppenquote:
Net een stukkie roomvlaai gehad, wasmachine en drogert draaien overuren en zometeen F1quote:Op zondag 14 november 2010 13:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hier plenst het dat het zonde isga zo maar een appeltaart met spijs bakken
Jullie?
Hier gaat het wasmachine aan met de 3 na laatste zomerkleding was dan is alles gewassen en opgeborgenquote:Op zondag 14 november 2010 13:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net een stukkie roomvlaai gehad, wasmachine en drogert draaien overuren en zometeen F1
Boewhahahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 13:07 schreef Qwea het volgende:
Wat een achterlijk wijf ben je ook he. Als je het verschil niet weet tussen een bedankt smsje en een zeik smsje dan ben je wel heel ver de weg kwijt.
Serieus, ik vraag me soms wel eens af of je compleet gestoord bent met die moodswings van je. Heb je nou niet door dat je niet grappig bent met je gezeik altijd op anderen?
Elies In Tha Houzzzquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Hier zitten de gezellige menschen
Ik heb het varkentje en de dinoVan mams gekregen
Is ie nog geldig?quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg gisteren zo ineens een Douglas cadeaubon van 20 euro per post.
Van het opleidingsinstituut waar ik m'n accreditatiepunten moet halen![]()
Was getekend op 10 juni, dus een beetje erg laat aangekomen
Jep, 5 jaarquote:
Oei, wat Elies zegt, en niet de envelop wegmikken alsie niet geldig blijft te zijn.quote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kreeg gisteren zo ineens een Douglas cadeaubon van 20 euro per post.
Van het opleidingsinstituut waar ik m'n accreditatiepunten moet halen![]()
Was getekend op 10 juni, dus een beetje erg laat aangekomen
Ik wil die potatoeheads nog graagquote:Op zondag 14 november 2010 13:37 schreef ElisaB het volgende:
Ah! Hier zitten de gezellige menschen
Ik heb het varkentje en de dinoVan mams gekregen
Hell wanneer kom je koffie doen?quote:
Ja Elies? Wanneer kom je?quote:
Als ik ze vind, stuur ik ze opquote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil die potatoeheads nog graag![]()
En meeeeeeer aliens![]()
En van f_r krijg ik Buzz
*gniffel dat wordt een partijtje lastig zoquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil die potatoeheads nog graag![]()
En meeeeeeer aliens![]()
En van f_r krijg ik Buzz
Ow, da's een goeie! Ik zal morgen even het schema doornemen met de betrokkenen, dan kunnen we een date makenquote:
Dat weet je nooit van tevoren he. Hoewel; op een gegeven moment zie je het wel aankomen (tenminste, ik altijd wel)quote:
Zouden ze al aan het PM-men zijn?quote:Op zondag 14 november 2010 13:17 schreef Cat22 het volgende:
Nou, gezellig hier.![]()
Dames, geen idee of jullie nu serieus aan het bitchen zijn tegen elkaar of dat ik er ergens de heel diep verborgen humor mis, maar please take it to PM, sms, MSN of whatever.
Zie jij het aankomen?quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat weet je nooit van tevoren he. Hoewel; op een gegeven moment zie je het wel aankomen (tenminste, ik altijd wel)
quote:
Ik denk het welquote:
Huh wat echt?quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga vast naar de bank en de TV aanzetten (is hier een heel karwei met versterkers, ontvangers enzo)
Of sms-en.quote:
Dat vraag ik me ook wel es afquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat echt?
Kan dat dan niet simpeler?
Hoezo dril in een ander topicquote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
heul nie, Qut is gewoon weg, en ik ben druk in een ander topic
quote:Op zondag 14 november 2010 13:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoezo dril in een ander topicTerwijl al je geliefden hier zitten
Vieze vuile overlopert
Vast wel ;alles bundelen en dan op 1 stekker zetten?quote:
Whehehe mijn kaart was epic , al zeg ik het zelf.quote:
Neequote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Lief ding is het he?Ik hoop écht dat zich daar gauw iemand vor meldt, anders blijft ze heuelmaal alleen achter.
Tsja het is dat die MRI goed wasquote:
Dan mag jij d'r toch nog wel even petten enz.?quote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Cat22 het volgende:
Lief ding is het he?Ik hoop écht dat zich daar gauw iemand vor meldt, anders blijft ze heuelmaal alleen achter.
De tv staat hier al aan, ik heb The guns of Navarone opgenomen. Middagje ouderwets oorlogsfilm kijken toen er nog Eckte mannen waren.
Het geeft je te denke hequote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef Ml-etje het volgende:
Tsja het is dat die MRI goed was
Moest gister wel aan je denken tijdens schele hoofdpijn, damn daar knap je niet van op.
Vind ik ook!quote:
Nee, daar gaat het niet omquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vast wel ;alles bundelen en dan op 1 stekker zetten?
Ja somsquote:
Zeker. Maar ik heb het nu druk met werk en hobby's en ik kan haar ook niet bij mijn eigen katten zetten, omdat die naar buiten moeten kunnen als ik weg ben. En dat wil ik dan weer niet voor dat kleine ding. Maar als ik thuis ben mag ze meteen gezellig erbij komen.quote:Op zondag 14 november 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan mag jij d'r toch nog wel even petten enz.?
Oh lamaquote:Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het niet om![]()
Die Calve-reclame met Pieter v/d Hoogenband blijft hilarisch
Ow, je bedoelt dat ze dan in haar eentje naar een ander baasje moet? Dat kan toch helemaal prima? Nix mi smet een poes die de baasjes voor zich alleen heeftquote:Op zondag 14 november 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
Vind ik ook!
Maja, om daarom af te dwingen dat ze alleen per 2 wegmogen (had een ander gastgezin wel gedaan, waardoor het baasje van Saiph moest afhaken) vind ik ook te ver gaan. Als ze genoeg tijd en aandacht geven kan een kitten prima alleen op zichzelf wonen.
Ja das wel sneu alleen dan maar ze heeft het goed en daar gaat het omquote:Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik heb het nu druk met werk en hobby's en ik kan haar ook niet bij mijn eigen katten zetten, omdat die naar buiten moeten kunnen als ik weg ben. En dat wil ik dan weer niet voor dat kleine ding. Maar als ik thuis ben mag ze meteen gezellig erbij komen.
Ow gawd je zou een vrouw naar mijn Mr hart zijn, ik weiger die films te kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 13:54 schreef Cat22 het volgende:
Ernstige meneer met old world accent heeft net de drahamatische situatie neergezet waarin de soldaten nu verkeren.
Cue heldhaftige muziek!
Niet helemaal.quote:Op zondag 14 november 2010 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, je bedoelt dat ze dan in haar eentje naar een ander baasje moet? Dat kan toch helemaal prima? Nix mi smet een poes die de baasjes voor zich alleen heeft
Bij ons moeten ze mij met z'n vijven delen(lucky me)
Quequote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
Ow gawd je zou een vrouw naar mijn Mr hart zijn
Omdat ze die film kijkt Eliesquote:
Owwwwwwwwwwwwwwquote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Niet helemaal.Ik vind het ook prima als ze in hun eentje naar een ander baasje gaan (al mijn kittens vertrekken solo) maar na vrijdag zit ze waarschijnlijk helemaal in haar eentje hier. Op zich niks mis mee, ze zit in een vertrouwde omgeving, maar omdat ik veel weg ben krijgt ze dan minder aandacht dan de andere kittens (die al verhuisd zijn) bij hun nieuwe baasjes gaan krijgen. Dabedoelik.
Van tijd tot tijd is het heerlijk wegzinken in The Dwama.quote:Op zondag 14 november 2010 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow gawd je zou een vrouw naar mijn Mr hart zijn, ik weiger die films te kijken
Komt ook wel goed met het kleine ding hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwww
Radio zachtjes aan, knuffeltje in de buurt, balletjes en belletjes; dan redt ze zich wel hoor
Pfwiew!
Nee, heb je een rechtshandige zwaai smiley dan?quote:
Nee, wel eentje met lipstickquote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Goodbye het volgende:
Nee, heb je een rechtshandige zwaai smiley dan?
Oeh, die is wel gaaf!quote:Op zondag 14 november 2010 14:04 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, wel eentje met lipstick [ afbeelding ]
Hi honeyquote:
Ik in een appelquote:Op zondag 14 november 2010 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hi honey![]()
Nu heb ik zin in appeltaart
Ik moest vet hard lachen gisterenquote:Op zondag 14 november 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe mijn kaart was epic , al zeg ik het zelf.
Maar daar kunnen de mensen hier niet tegen dus die teksten mogen we niet posten
Logitech Harmony kopen, heb ik ook.quote:
Whehe ik moest al lachen toen ik m schreef.quote:Op zondag 14 november 2010 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest vet hard lachen gisterenEn dan zo'n sticker "not top secret"
Jouw geek hartje jubelt nu he?quote:Op zondag 14 november 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logitech Harmony kopen, heb ik ook.
Met 2 drukken op de knop doet het vanalles. Als ik activiteiten -> TV kijken doe zet het de TV aan, TV op juiste kanaal, UPC decoder aan, en versterker aan en op juiste ingang.
Zet ik 'm op series kijken via PC, dan zet het de TV aan, op juiste kanaal & versterker op PC-ingang. En zo kan je volgens mij tig varianten toevoegen die je helemaal zelf ik kan stellen. En je kiest nadat het dat spul heeft aangezet welke de afstandsbediening dan bedient, dus bij TV kijken stuurt hij de signaaltjes naar de UPC decoder, zodat als ik als ik volume of kanaal omhoog druk dat ding reageert.
Staattie bv. op DVD kijken stuurtie dat soort ongein naar de DVD spelert etc. etc.
En het bijkomende voordeel is dat alle losse afstandsbedieningen van al die troep in de la liggen en ik er maar op 1 tafel heb liggen![]()
quote:
Zwabberrrrrrrrtquote:
Zin in een appel in plaats van appeltaart?quote:
appellikeurquote:Op zondag 14 november 2010 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zin in een appel in plaats van appeltaart?
Ik ging stuk bij "Ram op je muil als ik de mijne morgen niet heb" oidquote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ik moest al lachen toen ik m schreef.
Het leukste is, gewoon niet nadenken en gewoon schrijven![]()
Net als hier zeg maar
Ja, tis echt een van de weinige gadgets die echt mega handig is. En je zit anders enorm te kutten tussen TV, Versterker, Decoder etc. etc. alles weer op een andere ingang overal natuurlijk. PC en decoder via HDMI, DVD via SCART, geluid van PC ook via HDMI maar geluid van TV weer optischquote:Op zondag 14 november 2010 14:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jouw geek hartje jubelt nu he?![]()
Mijn tv snapt welk kanaal ik nodig heb voor mijn digitale ontvanger. Als ik een keer een dvd-tje wil kijken dan pak ik de andere AB erbij. En voor de rest heb ik niks nodig. Lekker makkelijk.
quote:
Woeiiiiiiiiiquote:
oh yeahquote:Op zondag 14 november 2010 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
We waren laatst uit eten... en ik neem altijd ijs na. Ik ging voor de verandering maar eens voor de (koude. Want normaal is het warm maar dat is goooor) appeltaart met kaneel likeur. Afijn, vet groot bord, kon je gewoon met 2 personen van eten
dus MM en ik hebben hem maar gedeeld, met een grote appelpunt, ijs, slagroom en.... Goldstrike
Ja echtquote:Op zondag 14 november 2010 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zin in een appel in plaats van appeltaart?
uhuh, op de avonden waar ik niet de volgende dag om zes uur m'n bed uit moet lees ikquote:Op zondag 14 november 2010 14:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Woeiiiiiiiii![]()
Murakami je nog?
Ik tel echt af tot de nieuwe dr in t Engels is
Hey, het was een hele ontdekking, want ik had geen goldstrike verwacht "{quote:
Ah cool , das een hele fijnequote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, op de avonden waar ik niet de volgende dag om zes uur m'n bed uit moet lees ik![]()
begonnen in norwegian wood
quote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig![]()
het was echt een last minute beslissing
Was bij Kally thuis toch?quote:Op zondag 14 november 2010 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezellig![]()
het was echt een last minute beslissing
een paar mensen van de TAL SCquote:
Ik stuur helemaal nergens heen. Kally en C_A hebben toch een cougar-waardige leeftijd?quote:Op zondag 14 november 2010 14:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie waar je op afstuurt, stoker
pgr was ziekquote:Op zondag 14 november 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stuur helemaal nergens heen. Kally en C_A hebben toch een cougar-waardige leeftijd?
Maar was wel leuk dus?Was PGR er ook?
Goed dat je bent gegaan dan.quote:
Why?quote:Op zondag 14 november 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb echt de hele middag zitten twijfelen
Met een hamer slaan schijnt helemaal in te zijn momenteelquote:Op zondag 14 november 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
Oh help, ik ga mn zusje iets aandoen denk ik
Of doe eens gek en zoek een leuk jurkje voor haar uit.quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Met een hamer slaan schijnt helemaal in te zijn momenteel
quote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef Cat22 het volgende:
Of doe eens gek en zoek een leuk jurkje voor haar uit.
Heb jij je hondje al geschoren?quote:Op zondag 14 november 2010 15:11 schreef Ml-etje het volgende:
Appeltaart in de pvenen een flirtend hondje op de vloer
Ze ligt steeds met het buikje omhoog in de hoop dat we aaien, en maar met die pootjes spartelenen zich dan vervolgens vastdraaien tussen bank en kussentje.
Ik heb geen hamerquote:Op zondag 14 november 2010 15:10 schreef APK het volgende:
[..]
Met een hamer slaan schijnt helemaal in te zijn momenteel
Die van mij is niet zo dankbaar als die van oh-oh als je dat doet.quote:
Oh jeetjequote:Op zondag 14 november 2010 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb geen hamer
We moeten straks zorgen dat alles klaar staat voor de mensen die terug komen van het wandelen, maar ze is echt OVERDREVEN bezig, wil nog net geen naamkaartjes op de stoelen plakken
Die van mij vinden het echt heerlijkquote:Op zondag 14 november 2010 15:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij is niet zo dankbaar als die van oh-oh als je dat doet.
Nou, ze wil dat ik meedoe...quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij vinden het echt heerlijk![]()
Ik belde net mn nichtje van 5.
Die ga ik dus pas weer bellen als die Sinterklaasgekte voorbij is![]()
jahawantpapaenmamamochtenookhunschoenzettenwantdatmochtvannultottweehonderdenikhadpepernotenenmnzusjehadkleienmnbroertjehadspeculaas etc etc etc.
8 minuten lang
Dat is weer een ander verhaal natuurlijkquote:
Uh nee, dat doen ze hier niet, maar ze eten ook niet op vaste tijden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
heerlijk! Zolang ze blij zijn met wat kleins ook en daar zo vol van zijn
Ken jij dat trouwens, Whoopie gaat echt ongehoord trillen als ze haar avondeten niet op tijd krijgtecht niet gewoon meer en het stopt ook alleen als ze harder gaat lopen of je haar afleidt met een spelletje (even dan).
Je belt 2 jaar te laat. Ik had mijn nichtje van 3 gisteren aan de telefoon:quote:Op zondag 14 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij vinden het echt heerlijk![]()
Ik belde net mn nichtje van 5.
Die ga ik dus pas weer bellen als die Sinterklaasgekte voorbij is![]()
jahawantpapaenmamamochtenookhunschoenzettenwantdatmochtvannultottweehonderdenikhadpepernotenenmnzusjehadkleienmnbroertjehadspeculaas etc etc etc.
8 minuten lang
Hahahaha, nou heerlijk eigenlijk toch?quote:Op zondag 14 november 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je belt 2 jaar te laat. Ik had mijn nichtje van 3 gisteren aan de telefoon:
Wat ben je aan het doen?
'klaas.
Heb je hem gezien?![]()
Ja.
Heb je al wat voor hem gemaakt?
Teekning.
Wie is er bijna jarig?
Ikke.
Leuk he?
'klaas.![]()
Ow.![]()
En dawast.![]()
Sterkte met je zus Tombo.
S'morgens brokjes en tussen de middag heeft ze een automatische voederbak waar ook brokjes in zitten (die ze vaak niet eet) en dan rond 17h vlees met rijst.quote:Op zondag 14 november 2010 15:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh nee, dat doen ze hier niet, maar ze eten ook niet op vaste tijden.
Hoe vaak geef je haar wat?
Chico doet het beter nu hij drie keer per dag wat krijgt ipv 1 keer, anders wordt ie wel snel niet lekker en gaat ie gal spugen, das ouderdom.
ik ben niet goed met nieuwe mensen, ik ben sowieso al erg introvert, en als ik dan nog eens stiller dan normaal ben omdat ik de mensen niet ken...quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 15:25 schreef senesta het volgende:
Samara was met haar lijstje bezig. Staan ongeveer 10 dingen op waarvan 8 make-up
Nou daar is geen beginnen aan hoor, dat is ze gewoonquote:Op zondag 14 november 2010 15:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en jij wilt er geen meisje meisje van maken?
Blijkbaar valt het toch mee met je nieuwe mensen skills, als je het zo gezellig hebt gehad.quote:Op zondag 14 november 2010 15:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben niet goed met nieuwe mensen, ik ben sowieso al erg introvert, en als ik dan nog eens stiller dan normaal ben omdat ik de mensen niet ken...
Oh nee die van 3 stond dr achter mee te babbelen hoor, ze waren daardoor goed onverstaanbaar, maar het was een ware waterval van gebabbel, as usualquote:Op zondag 14 november 2010 15:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je belt 2 jaar te laat. Ik had mijn nichtje van 3 gisteren aan de telefoon:
Wat ben je aan het doen?
'klaas.
Heb je hem gezien?![]()
Ja.
Heb je al wat voor hem gemaakt?
Teekning.
Wie is er bijna jarig?
Ikke.
Leuk he?
'klaas.![]()
Ow.![]()
En dawast.![]()
Sterkte met je zus Tombo.
Kan ook omgedraaidquote:Op zondag 14 november 2010 15:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou daar is geen beginnen aan hoor, dat is ze gewoon![]()
Make-up, rokjes, jurken, roze en paars, etc.
We hebben al bonje als ze een broek aan moet
ik was alsnog erg stil hoor, eigenlijk het laatste uurtje pas ging ik wat meer pratenquote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blijkbaar valt het toch mee met je nieuwe mensen skills, als je het zo gezellig hebt gehad.![]()
Leuk voor je joh! Hopelijk ga nu vaker meeten en met minder zenuwen.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan ook omgedraaidKennisje heeft bonje als er een rok aan moet.
Lijkt mij wel leuk een meisje die echt van die meisje dingen wil
Had je wel de hele tijd een grote smile op je gezicht?quote:Op zondag 14 november 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik was alsnog erg stil hoor, eigenlijk het laatste uurtje pas ging ik wat meer praten
oh dear godquote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr af en toe es een broek aan moet dat snap ik wel, maar rokken verplichten lijkt me nergens voor nodig als ze dat niet willen toch?
Ik vind meisjemeisjes ook net leuk.
De nichtjes willen de hele dag hun haar gevlochten krijgen en prinsessenjurken aan en lipgloss en juwelen omdoen, en die zijn 3 en 5
quote:Op zondag 14 november 2010 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Had je wel de hele tijd een grote smile op je gezicht? [ afbeelding ]
Ze was bruidsmeisjequote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dr af en toe es een broek aan moet dat snap ik wel, maar rokken verplichten lijkt me nergens voor nodig als ze dat niet willen toch?
De nichtjes willen de hele dag hun haar gevlochten krijgen en prinsessenjurken aan en lipgloss en juwelen omdoen, en die zijn 3 en 5
Maar blijkbaar hebben de anderen daar geen last van gehad. Niet zo negatief over jezelf denken.quote:Op zondag 14 november 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was alsnog erg stil hoor, eigenlijk het laatste uurtje pas ging ik wat meer praten
Oh nou ik had t kind een broek aan laten hebben hoorquote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze was bruidsmeisjeen dat vond ze te gek maar wilde wel in een broek
zo negatief denk ik er niet eens overquote:Op zondag 14 november 2010 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar blijkbaar hebben de anderen daar geen last van gehad. Niet zo negatief over jezelf denken.
Their loss then.quote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo negatief denk ik er niet eens over
maar ik ben altijd heel gesloten in het begin, en dan kost het dus tijd om me een beetje te leren kennen
en sommige mensen willen daar niet de tijd voor nemen
Goed dat je gegaan bentquote:Op zondag 14 november 2010 15:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo negatief denk ik er niet eens over
maar ik ben altijd heel gesloten in het begin, en dan kost het dus tijd om me een beetje te leren kennen
en sommige mensen willen daar niet de tijd voor nemen
Voordeel voor Erik was dat hij al een uur met mij in de auto had gezeten. Nou, dan valt de rest best mee.quote:Op zondag 14 november 2010 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed dat je gegaan bent
Dan is het de volgende keer alweer makkelijker.
Net als Tha_Erik toen met de ESF meet in Landal. Die heeft ook 14 keer getwijfeld of hij het zou afzeggen omdat hij met alleen maar wildvreemden in een huisje zou gaan slapen en dat eigenlijk niet durfde (logisch ook, ik weet niet of ik het zou durven als ik niemand kende).
En 1 minuut na aankomst was het alsof hij ons al tien jaar kende
quote:Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voordeel voor Erik was dat hij al een uur met mij in de auto had gezeten. Nou, dan valt de rest best mee.
quote:Op zondag 14 november 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij had hem juist al helemaal op zijn gemak gesteld![]()
Ik vond het ook doodeng hoor. Vooral de zaterdag dat er ineens heel veel mensen langs zouden komen. Ik blijf altijd liever in mijn eigen veilige coconnetjeMaar het was echt leuk!
Oh dat was hier ookquote:Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Grappig hequote:Op zondag 14 november 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Megamindy pakken hebben ze ook, das schijnbaar toch wel megavrouwelijk
Als het zo doorgaat wordt het in ieder geval de hoogste boonquote:
Maar bij jou gaat de boon toch niet de lucht in?quote:Op zondag 14 november 2010 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
nou, die van ons gaan redelijk gelijk op hoor
inmiddels welquote:Op zondag 14 november 2010 16:09 schreef APK het volgende:
[..]
Maar bij jou gaat de boon toch niet de lucht in?
jaquote:Op zondag 14 november 2010 16:11 schreef Greys het volgende:
Kan ik die losse boon-met-wortel van mij nou gewoon in een beetje potgrond frummelen?
je bent bekend met het concept "zaaien"?quote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb dat tablet van die Hak bonen wedstrijd in water gedaan en hij is 4cm opgezwollen.
En nu? Moet je die boon in dat turftablet stoppen?
Het staat er niet helemaal duidelijk in de handleiding.
Ja dat snap ikquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bent bekend met het concept "zaaien"?
boon in de turf doen ja
jij dacht dat je de boon moest begraven, en de turf er boven op leggen?quote:Op zondag 14 november 2010 16:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Ok, maar er staat 3cm onder de turf
Niet dat je hem erin moet stoppen, ik d8 zelf voor potgrond regelen
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij dacht dat je de boon moest begraven, en de turf er boven op leggen?
Nee, dat was een ander hier.quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij dacht dat je de boon moest begraven, en de turf er boven op leggen?
Ok, in dat kleine tabletjequote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef DeZwabber het volgende:
naast elkaar, kunnen ze gezellig kletsen en zulks
oiquote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog ff wat daglicht pakken met de honden
Prima insteek!quote:Op zondag 14 november 2010 16:20 schreef Qwea het volgende:
http://dierenthuis.nl/nl/nieuws/nieuwsdetail.php?nieuws_id=773
Doet het prima hoorquote:Op zondag 14 november 2010 16:18 schreef Greys het volgende:
Nee, dat was een ander hier.
We noemen geen namen.
Die hebben wequote:Op zondag 14 november 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Logitech Harmony kopen, heb ik ook.
Met 2 drukken op de knop doet het vanalles. Als ik activiteiten -> TV kijken doe zet het de TV aan, TV op juiste kanaal, UPC decoder aan, en versterker aan en op juiste ingang.
Zet ik 'm op series kijken via PC, dan zet het de TV aan, op juiste kanaal & versterker op PC-ingang. En zo kan je volgens mij tig varianten toevoegen die je helemaal zelf ik kan stellen. En je kiest nadat het dat spul heeft aangezet welke de afstandsbediening dan bedient, dus bij TV kijken stuurt hij de signaaltjes naar de UPC decoder, zodat als ik als ik volume of kanaal omhoog druk dat ding reageert.
Staattie bv. op DVD kijken stuurtie dat soort ongein naar de DVD spelert etc. etc.
En het bijkomende voordeel is dat alle losse afstandsbedieningen van al die troep in de la liggen en ik er maar op 1 tafel heb liggen![]()
Oh en oh-oh, ja hoor, het mag ook hierquote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef senesta het volgende:
Waarom heeft die hakboon eigenlijk nog geen eigen topic?
Ik weet dat de AH klavertjes die destijds ook hadden en dat dat erg leuk was
Als Tombola terug is - en ze niet te hysterisch is over de nog-net-geen-naambordjesquote:Op zondag 14 november 2010 16:27 schreef senesta het volgende:
Waarom heeft die hakboon eigenlijk nog geen eigen topic?
Ik weet dat de AH klavertjes die destijds ook hadden en dat dat erg leuk was
Eens.quote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En die Alonso, echt, wat een sneuheid, die man
Echt, ik lees de hele tijd vertel. En ik me maar afvragen wie wat moest vertellen.quote:
Ik heb net ook maar een boon besteldquote:Op zondag 14 november 2010 16:34 schreef pgrferrari het volgende:
Doen jullie allemaal mee aan de Hak bruine bonen wedstrijd?
Tofquote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb net ook maar een boon besteld
Droeftoeter, onsportiefquote:Op zondag 14 november 2010 16:33 schreef Greys het volgende:
[..]
En die Alonso, echt, wat een sneuheid, die man
Je hoeft toch alleen maar op de laatste dag een foto te plaatsen?quote:Op zondag 14 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb mijn weddstrijdboon lekker niet geregistreerd op de site van hak
Boefje!quote:Op zondag 14 november 2010 16:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb mijn weddstrijdboon lekker niet geregistreerd op de site van hak
31-10 aangevraagd & gisteren binnen gekregen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boefje!![]()
Ik heb mijn boon vorige week besteld. Hoe lang duurde het bij jullie voor hij aankwam?
Je moet je honden ook aan de lijn houdenquote:Op zondag 14 november 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Zooooooooo dawaseensucces![]()
Honden werden aangevallen door dikke stomme witte kat die altijd achter op het plein zit.
Die dook zo vanuit de struiken blazend en meppend in het clubje, waardoor Sjon Chico haast wurgde met zijn riem van gekkigheid, en ik Sjon los liet.
Die als een speer achter die kat aandook, door drie tuinen heen en over schuttingen.
Hij kwam hinkend terug, de kat zit ergens een een dun hoog boompje hard te miauwen nu
Ik had ze aan de lijn toen dat beest aanviel.quote:Op zondag 14 november 2010 16:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Je moet je honden ook aan de lijn houden
Arme kat!
quote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef ElisaB het volgende:
Doe eens happen oh-oh; ik ben schijtsjaggo en heb zin om terug te schelden
quote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef ElisaB het volgende:
Yups; de wind staat richting de eilandenquote:Op zondag 14 november 2010 17:28 schreef Ml-etje het volgende:
is dat die donkere lucht die aangedreven komt
Mijn humeur kun je toch niet bedervenquote:Op zondag 14 november 2010 17:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups; de wind staat richting de eilanden
Wil je anders even tegen mij aan schelden?quote:Op zondag 14 november 2010 17:22 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Chicken
Nou, dan ga ik me maar uitleven op mijn werk
Wat is een scheitkat?quote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef oh-oh het volgende:
Als die scheitkat dr vanavond nog zit als ik op de laatste ronde ga dan maak ik wel een foto voor je Elies![]()
Ik ben geloof ik voor het eerst trots op Sjon, issem dat ook nog es gelukt, nu kan ie vredig sterven![]()
Ik was niet gevlucht, ik was Sjon en Billy scheren ende waschen.
Druk druk druk
quote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat is een scheitkat?
Oh hai!Ik ben weer thuis
Ik heb me braaf ingehoudenquote:
nee, ik heb geveto'dquote:
Mag ik je linkje quoten of haal je je familiefoto zo weer weg?quote:
Wat had ze kort haar vroeger he?quote:Op zondag 14 november 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik je linkje quoten of haal je je familiefoto zo weer weg?
Ik heb geen broertjequote:Op zondag 14 november 2010 18:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik je linkje quoten of haal je je familiefoto zo weer weg?
Wat zat je haar toen leuk Greyzquote:
Ik weet er nix meer van. Herhaling anyonequote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelf een veeeeeeel genantere family photo.
Die heb ik wel eens gepost toch, die in Volendammer pakjes?
Ik heb 'm gezienquote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb zelf een veeeeeeel genantere family photo.
Die heb ik wel eens gepost toch, die in Volendammer pakjes?
Ik geloof dat ik hem niet meer in photobucket heb staan.quote:Op zondag 14 november 2010 18:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet er nix meer van. Herhaling anyone
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Jouw fanclub is weer op tv![]()
[ afbeelding ]
Pahlease! Get a room!quote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ik heb geen sport1
Mag ik bij jou kijken?
Ik heb al bezoekquote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
Maar ik heb geen sport1
Mag ik bij jou kijken?
Ik kom net op tijd binnenquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Elies![]()
Die rechter met dat bloempotkapsel!
[ afbeelding ]
Elies ging hier laatst ook met de billen bloot als BabyBquote:
Verder helemaal niks?quote:Op zondag 14 november 2010 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb 'm gezien![]()
Ik heb geen eten in huis, oepsNouja, er ligt nog iets in de vriezer wat ik niet lekker vind. Maar dat hoeft Mr Gb niet te weten
![]()
Mijne ook, thank god van toen ze nog kinderloos warenquote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Jaaaaa! De Volendam foto!Mijn ouders hebben ook nog zo'n exemplaar.
Whihihihihihiquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Elies![]()
[ afbeelding ]
Wat ontzettend schattigquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
Elies![]()
[ knip ]
Ja, maar niets genants ofzo, ik was een mooi kindquote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies ging hier laatst ook met de billen bloot als BabyB
Hebben jullie geen kinderfoto's om even te delen? Ah?
Soep. Enneeee, nouja, nog wel zuurkool en rookworst, maar geen aardappels. Dus dat stampt zo lastigquote:
Ik ben daarna ook nooit meer zo licht geweestquote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Whihihihihihi
Je bent gewoon een blondie, raar eigenlijk. Ik vind jou een typische brunette
Wat impliceer jij hier damequote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, maar niets genants ofzo, ik was een mooi kind![]()
De mijnes niet.quote:Op zondag 14 november 2010 18:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne ook, thank god van toen ze nog kinderloos waren
Bedankt schat, ik ook van jouquote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar niets genants ofzo, ik was een mooi kind![]()
Nou, het gaat al beter.quote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
oh
Dan je man instrueren dat ding goed in te stellen?
Eerpelpuree uit pak.quote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Soep. Enneeee, nouja, nog wel zuurkool en rookworst, maar geen aardappels. Dus dat stampt zo lastig
Jouw moeder heeft een smurfenmuts opquote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben daarna ook nooit meer zo licht geweest
Ik weet welke er komen gaatquote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt schat, ik ook van jou![]()
Doe een mooie foto dan!
Ik heb alleen heel lelijke foto's van mezelf als kind. Ik zal zo even twee seconden de allergruwelijkste posten. Man man man, wat was ik een lelijke breedbek kikker.
F5, F5, F5quote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Doe een mooie foto dan!
Ik heb alleen heel lelijke foto's van mezelf als kind. Ik zal zo even twee seconden de allergruwelijkste posten. Man man man, wat was ik een lelijke breedbek kikker.
Dahoefniemeerhe?quote:
In het kader van dit topic: kind met dier.quote:Op zondag 14 november 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe een mooie foto dan!
Wat zoe-oet!quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef Cat22 het volgende:
In het kader van dit topic: kind met dier.Basje
![]()
[ afbeelding ]
Is iemand zijn bloempot kwijt?
Foto maken van de oude fotoquote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lieve foto cat!
Ik heb heul geen oude foto's digitaal van mezelf
quote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik was toen al een zonnestraaltje!
[ afbeelding ]
Kolérequote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was ook helemaal heppie toen.quote:Op zondag 14 november 2010 18:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat zoe-oet!
Je bent geen spat veranderd
Ik moest vreselijk lachen om de bloempotvraag
Ik heb zelfs sowieso maar 1 oude foto hierquote:Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Foto maken van de oude fotoHeb ik met Volendam ook gedaan net, zie de flits
quote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
[ knip ]
Ik ook niet, maar foto neerleggen en fotograferen met je digitale camera werkt prima.quote:Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
Wat een lieve foto cat!
Ik heb heul geen oude foto's digitaal van mezelf
Link was al onklaar gemaaktquote:Op zondag 14 november 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik was ook helemaal heppie toen.Nieuwe pup!
![]()
(en haal je de link even uit je quote?)
Tenks beeb.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |